Răspunsul MINISTERULUI TRANSPORTURILOR în urma analizei problemelor care au stat la baza MITINGULUI de protest din 26.07.2013 organizat de F.S.T.F.R.

În data de 02.09.2013 F.S.T.F.R. a primit răspuns de la Ministerul Transporturilor prin actul nr. 33045/20.08.2013 referitor la problemele care au stat la baza protestului F.S.T.F.R. din data de 26.07.2013 prin care se precizează că SNTFC “CFR Călători” SA în urma analizei problemelor care au stat la baza protestului din 26.07.2013 ne face cunoscut că:

– În anul 2013 SNTFC “CFR Călători” SA nu a efectuat concedieri colective de personal;

– SNTFC “CFR Călători” SA nu are dreptul și nici nu dorește a se implica în relațiile dintre organizațiile sindicale;

– În perioada 1998-2012 nivelul subvenției alocate SNTFC “CFR Călători” SA fie nu a acoperit diferențele dintre costurile reale și veniturile realizate ca urmare a tarifelor practicate, fie nu a permis realizarea unei cote de profit de 3%;

– În Contractul de Servicii Publice pentru perioada 2012-2015 al SNTFC “CFR Călători” SA aprobat prin HG nr. 74/2012 pentru anul 2013, se prevedea o compensație de 936 milioane lei de la bugetul de stat aferentă unei valori a indicatorului trenKm de 57,5 milioane. Ulterior, mai exact în martie 2013 se semnează de către Ministerul Transporturilor și SNTFC “CFR Călători SA” Actul Adițional nr. 1 pe anul 2013 la Contractul de Servicii Publice pentru perioada 2012-2015 al Societății de Transport Feroviar de Călători CFR Călători SA aprobat prin HG nr. 78/2013, act aditional prin care se modifică…….volumul de trenKm la 53 milioane compus din 49,2 milioane trenKm în interiorul pachetului minim social și 4 milioane trenKm în afara pachetului minim social;

– Contractul de Servicii Publice pentru perioada 2012-2015 al SNTFC “CFR Călători” SA nu prevede alocarea de sume de la bugetul de stat pentru realizarea principalelor proiecte de investiții necesare a se promova pentru transportul feroviar de călători;

– Prin HG 495/2013 , s-a aprobat BVC pentru anul 2013, cu o subvenție alocată de 935,9 milioane lei, față de o compensație necesară de 1510 milioane lei, conform actului aditional la Contractul de Servicii Publice aprobat prin HG nr. 78/2013.

 

 

SHARE

110 Responses

    1. Felicitari D.nei ministru Manescu, urmeaza toti maidanezii frustrati…

  1. Vreau să-i spun lui Șmecherul că așa zisul principiu considerat de dânsul că este inventat de domnul mecanic instructor de Școala Personalului din Depoul București Călători-domnul Costache Marin, eu cred că trebuie completat pentru că eu cred că principiul său este următorul : ,,nu ești de acord cu mine te plesnesc, iar tu nu ai voie să ripostezi , iar dacă ripostezi chiar și verbal îți fac raport în urma căruia te trimite conducerea peste rând la examenul psihologic și îți schimbă și tura pe care faci serviciu și dacă ripostezi prin lovire îți ei și un cap în gură etc… ,, . Salariații Depoului de Locomotive București Călători știu ce spun și unii dintre ei (dintre mecanicii de locomotivă ) vin la serviciu cu teama că vor fi loviți de domnul mecanic instructor Costache Marin dacă acestuia nu-i convine ceea ce fac dânșii sau dacă nu-și fac cerere de aderare la Sindicatul la care este Președinte domnul Costache Marin și în consecință evită orice discuție cu colegii și cu conducerea, refuzând să vorbească despre situația creată…

    1. -ce mai asteptati d-le Rodrigo , ce motiv mai bun ca acesta vreti
      -pentru motive asemanatoare a fost schimbat si d-l Noaptes
      -astept sa ne spuneti unde se incadreaza in CP cel sau cei care dau 35 mil.de euro pe motorina prin negociere fara publicare si nr. plingerii penale care urmeaza sa o faceti impotriva lui sau lor
      -daca nu faceti asta , ne meritam soarta , vorbim degeaba pe acest site, sa ne aflam in treaba
      -astept si alte pareri despre acest subiect

      1. johnyro…Incerc sa-ti raspund eu daca raspunsul meu te multumeste. In primul rand, FSTFR nu este ANI, DNA, etc, apoi cred ca dl Rodrigo si-a facut datoria de a anunta Consiliul Concurentei…!!!. Stii ca acum este vanzoleala mare la SNTFC… Ai rabdare nitel ca o sa avem foarte multe zurprize!!!! Zana “Surprizelor” e mic copil pe langa ce o sa auzim. Prietenii stiu de ce!

        1. -nici n-am zis ca FSTFR este ANI,DNA,…
          -dl Rodrigo si-a facut datoria de a anunta Consiliul Concurentei
          -asta nu inseamna ca nu mai trebuie sa anunte pe altcineva, si pina ne raspunde Consiliul Concurentei (daca o raspunde) sa stam cu miinile in sin
          -nu vreau sa ma intelegeti gresit , sint de acord cu ce a facut d-l Rodrigo pina acum dar cred ca este putin
          -ar trebui sa actioneze mult mai mult din punct de vedere juridic
          -de exemplu , in afara de contractele acordate fara licitatie , conducerea cfr ar trebui actionata in instanta pt. refuzul de a plati angajatilor drepturile salariale cistigate in instanta DEFINITIV si IREVOCABIL , n-am auzit ca d-l Rodrigo sa faca asta

          1. johnyro nu ești singurul membru de sindicat, mai sunt și alții. Unde sunt cererile lor? Ca să poată face ceva, trebuie 1/2+1 din membrii de sindicat dar cum ceilalți tac de frică, ce vrei să mai facă omul. N-ai înțeles că trebuie să fim mult,mult mai mulți cei care să cerem ceea ce vrei d-ta i mai ales să fim foarte uniți.Suntem?

  2. Interesant este ca atunci cand se produce un accident la trecerile de nivel cu,calea ferata in care este implicat personal al operatorilor privati sunt transmise imagini cu mijloace de remorcare ale CFR calatori .Nu mi-se pare corect nu credeti ca prin acest lucru CFR calatori are de pierdut ?

  3. D-le ,,mecanic sef” probabil ca esti mecanic sef la control trenuri de aceea faci remarici de doi lei .Niciodata FSTFR nu va putea fi comparata cu FNMC timpul va demonstra de ce ….Sti cum e ,,unii pasc oile altii beau laptele”

  4. Se ingroasa ” gluma ” la CFR Calatori …
    “CFR Călători dă 35 de milioane de euro pe motorină, prin negociere fără publicare .
    Instalarea de către Relu Fenechiu ca manager privat a lui Valentin Dorobanțu în fruntea companiei CFR Călători a coincis cu demararea campaniei de achiziții exorbitante de bunuri și servicii prin metoda ocolirii cadrului legal.
    Directorul general de la CFR Călători ignoră prevederile Ordonanței de Urgență 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, care stipulează foarte clar la articolul 252 în ce condiții se poate aplica procedura de negociere, fără publicare prelabilă a unui anunț de participare: „atunci când, din motive tehnice, artistice sau pentru motive legate de protecția unor drepturi de exclusivitate, contractul de achiziție publică poate fi atribuit numai unui anumit operator economic”. Totodată, OUG 34/2006 stipulează că procedura se aplică “pentru achiziționarea de materii prime cotate la bursele de mărfuri, achiziția acestora realizându-se ca urmare a tranzacțiilor de pe piața la disponibil”. Însă, în toate aceste situații CFR Călători trebuia să elaboreze note justificative pentru alegerea procedurii și era obligatoriu ca Ministerul de Finanțe să fie înștiințat, ceea ce nu s-a întâmplat”

  5. Deși sunt Șmecherul ,totuși nu merg după așa zisul principiu al domnului mecanic instructor de Școala Personalului din Depoul București Călători-domnul Costache Marin, respectiv după așa zisul principiu : ,,nu ești de acord cu mine te plesnesc, iar tu nu ai voie să ripostezi ??? ,, .

    1. asa e……ȘMÉCHERii ~ă (~i, ~e) 1) și substantival (despre persoane) Care se orientează cu pricepere în orice situație, trăgând foloase; viclean; hâtru; hoțoman, pișicher,șiret. 2) (despre manifestări ale oamenilor) Care denotă prefăcătorie;
      deci ?

  6. Domnule Mecanic Șef referitor la comentariul: ,,FSTFR mare federatie. … Degeaba incerci dl.Rodrigo sa-i tragi dupa tine esti ca locomotivele care trag vagoanele noastre stricate, murdare si putine. Ca liderii tai.Pardon cred ca iei nu stiu sa scrie. Cum vorbesc asa si scriu ,, pot să-ți spun că liderii noștrii de sindicat și mă refer la cei din FSTFR chiar dacă îi critici fără să ți cont că ei sunt puțini și sunt toți la trenuri și nu au timp pe perioada sezoanelor decât de serviciu și iar serviciu și nu ții cont că nici unul nu are scoatere din producție plătit de administrație numai pentru activități sindicale nu o să te contrazicem pentru că considerăm că fiecare om are dreptul la părerea lui și că timpul va demonstra realitatea și poți fi sigur că nu vom proceda niciodată așa cum spunea Mecanicul (i)responsabil că a procedat Președintele unui Sindicat neafiliat la FSTFR -domnul Costache Marin care consideră Mecanicul (i)responsabil că domnul Costache Marin merge după principiul : ,,nu ești de acord cu mine te plesnesc, iar tu nu ai voie să ripostezi ??? ,, .

  7. FSTFR mare federatie. Putini lideri. Ne tot spune unul sa scriem pe blog, ca vrea sa vada 1000 de comentarii, da lideriiiiii sindicatelor, unde iti sunt dl. RODRIGO. Sunteti o mina de oameni si vreti sa faceti revolutie.Lideriiii vostrii nu stiu decit sa vorbeasca pe la colturi, la fel ca noi. De ce nu ies in fata oamenilor? De ce le este frica? Gura le merge dar numai ptr. a birfi. Va birfiti intre voi mai rau ca noi.Sa nu mai vorbiti de rau FNFMC, ca nu sunteti cu nimic mai buni ca ei.Chiar mai rai. Degeaba incerci dl.Rodrigo sa-i tragi dupa tine esti ca locomotivele care trag vagoanele noastre stricate, murdare si putine. Ca liderii tai.Pardon cred ca iei nu stiu sa scrie. Cum vorbesc asa si scriu.
    LA BUNA REVEDERE!

  8. Si aici sunt banii CFR Calatori ?

    Contracte fara licitatii din fonduri publice.
    Oscar Downstream SRL, cea mai mare companie petroliera neafiliata distribuitoare de motorina din Romania, detinuta de omul de afaceri Alin Niculae, este beneficiara celui mai mare al treilea contract atribuit in prima jumatate a acestui an fara licitatie. Acordul cadru de furnizare motorina euro 5 a fost atribuit de SNTFC CFR Calatori SA in mai anul curent pentru 45,9 milioane de lei. Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare este, conform autoritatii contractante,”produse cotate si achizitionate la o bursa de marfuri”.

    Situatia remisa economica.net de catre ANRMAP a fost intocmita in baza datelor existente in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) si furnizate de catre Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI). Aceasta include toate tipurile de contracte de achizitii publice, respectiv de furnizare, servicii si lucrari.

    1. MAI FRATILOR, OARE LA CONDUCEREA CFR CALATORI , SUNT NUMAI SMECHERI CARE TOATA ZIUA STRIGA HOTII ?
      DIN CE CITESC PE AICI SE PARE CA ASTIA TRAG TUN DUPA TUN , CONCLUZIA AR FI CA HOTUL STRIGA HOTII ?
      ASA SE PARE…

  9. Sigur domnul mechanic instructor Costache Marin confundă locomotivele ce se remizează în Depoul de Locomotive București Călători cu taxiurile sale pe care și le parchează (remizează ) tot din aceată cauză în Parcarea Depoului de Locomotive București Călători…

  10. Domnule Gogu dacă te referi la Sindicatul unde este Președinte Instructorul de Școala Personalului din Depoul de Locomotive București Călători- domnul Costache Marin , eu nu pot să spun dacă pentru a face numărul legal de membrii de sindicat pentru a constitui un sindicat sau pentru a își mări numărul de membrii de sindicat a dat cereri de aderare și la taximetriștii din Firma unde este asociat domnul Costache Marin, probabil la asta te referi când spui ,, prietenii știu de ce !!! ,, . Sigur confundă locomotivele CFR Călători cu taxiurile sale dacă rezolvă conflictele personale/organizaționale prin agresivitate fizică …

  11. Care sindicat ???????????? poate al taximetristilor,……prietenii stiu de ce !!!

  12. Spuneți că în Depoul de Locomotive București Călători un Președinte de Sindicat -domnul instructor Costache Marin rezolvă conflictele personale/organizaționale prin agresivitate fizică? Având în vedere faptul că este mecanic instructor de Școala Personalului mă întreb de ce Managerul Privat al CFR Călători- domnul Valentin Dorobanțu tolerează comportamentele imorale și antisociale ale Mecanicului Instructor de Școala Personalului din Depoul de Locomotive București Călători/ Președinte de Sindicat- domnul Costache Marin ????????

  13. Am aflat și eu cu uimire că în Depoul de Locomotive București Călători este încă un Președinte de Sindicat -domnul Costache Marin care rezolvă conflictele personale/organizaționale prin agresivitate fizică. Având în vedere faptul că este mecanic instructor de Școala Personalului mă întreb ce exemplu și ce model poate să fie pentru cei pe care îi instruiește ? Mă întreb dacă oare s-au schimbat principiile pedagogice , astfel încât să se tolereze și să se afișeze comportamente imorale și antisociale ?

    1. Doamnă Caty, managerul privat a implementat un nou sistem de învățare la școala personalului, iar instructorul lu” pește, deja s-a comformat (nu ești de acord cu mine te plesnesc, iar tu nu ai voie să ripostezi ???).
      Ăsta-i modelul Dorobanțu.Știți pentru ce sunt făcute principile!!!!

  14. Domnule Cheferist dacă se va da o zi suspendare din nou din luna septembrie 2013 până la sfarsitul anului 2013 la CFR Călători sigur FSTFR nu va fi consultată pentru că AFTF susține că a exclus FSTFR din AFTF și că astfel FSTFR nu mai trebuie consultată, AFTF (prin FMLR de la CFR Călători) și FNFMC vor fi astfel consultați și în consecință trebuie să-i întrebați pe cei de la FNFMC și AFTF (fără FSTFR pentru că AFTF susține că FSTFR a fost exclusă din AFTF) dacă se va da o zi suspendare din nou din luna septembrie 2013 până la sfarsitul anului 2013 la CFR Călători . Am auzit și eu astfel de zvonuri, dar vă pot spune că dacă va exista solicitarea scrisă a membrilor de sindicat ai FSTFR și la împuternicirea scrisă a lor , FSTFR va introduce acțiune în instantă în situația când se va da din nou o zi suspendare din luna septembrie 2013 pana la sfarsitul anului 2013 la CFR Călători cu micșorarea din nou în anul 2013 a salariilor lunare a membrilor noștrii de sindicat…Ne întrebăm oare Pierderile înregistrate de compania de stat CFR Călători ce se vor reduce în al doilea semestru al acestui an 2013 vor fi datorită acordării din nou a câte o zi suspendare din luna septembrie 2013 pana la sfarsitul anului 2013 la CFR Călători cu micșorarea din nou în anul 2013 a salariilor lunare a salariaților CFR Călători ????????? Să sperăm totuși că este doar un zvon nefondat că se va acorda din nou câte o zi suspendare din luna septembrie 2013 pana la sfarsitul anului 2013 la CFR Călători cu micșorarea din nou în anul 2013 a salariilor lunare a salariaților CFR Călători …

  15. E adevarat ce se aude dl. Rodrigo cu inca o zi suspendare din luna septembrie pana la sfarsitul anului la Calatori??!!! Dar managerul lu peste prajit nu-si ia si el zile de suspendare?…

  16. Am aflat cu uimire că în 06.09.2013 în jurul orei 7.30 un mecanic instructor din Depoul de Locomotive București Călători -domnul Costache Marin ce și-a făcut un alt sindicat în Depoul de Locomotive București Călători pentru a putea deveni și el Președinte de Sindicat , a provocat o altercație soldată cu lovirea în zona feței a unui membru de sindicat al SDLBC afiliat la FSTFR, acesta fiind transportat la spital în data mai sus menționată pentru îngrijiri, cazul fiind în curs de cercetare. Pot spune că nu sunt de accord cu astfel de situații și vinovați sunt cei de la Serviciul SC și din Conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA care i-au permis în timp mecanicului instructor Costache Marin după ce a fost constatat că a chemat din timpul serviciului mecanic de locomotivă la Școala Personalului pentru a face cerere de aderare la Sindicatul unde dânsul s-a pus Președinte sau a fost ales Președinte de un număr permis de lege pentru a-și constitui Sindicat după care până la apariția personalității juridice acesta văzând că totul îi este permis de Conducere a început să facă diverse presiuni pe unii mecanici de locomotivă din Depoul București Călători uzând de faptul că este mecanic instructor de Școala Personalului și s-a amplificat ajungându-se astfel la lovirea de către domnul Costache Marin a altui salariat al Depoului de Locomotive București Călători…Să-i fie oare permis orice domnului mecanic instructor Costache Marin deoarece acesta mi-a spus atât mie cât și la mulți salariați din Depoul de Locomotive București Călători și probabil și la alții că este susținut în tot ce face de Managerul Privat al SNTFC CFR Călători SA -domnul Valentin Dorobanțu și din această cauză să le fie frică la toți factorii de conducere din SNTFC CFR Călători SA să ia măsurile care se impun pentru ca șă nu existe unii salariați ai Depoului de Locomotive București Călători care să vină la serviciu cu frica că vor fi loviți de domnul mecanic instructor Costache Marin dacă acestuia nu-i convine ceea ce fac dânșii ??????????????????????????????

    1. DL. MAXIM, OARE , MANAGERUL PRIVAT “PERFORMANT” IL ACOPERA PE ACEST GOLAN SA FACA CEIA CE FACE ?
      SA-I FACA PLANGERE PENALA , URGENT .

  17. Citeam în presă că : ,,Pierderile înregistrate de compania de stat CFR Călători s-au redus în primul semestru al acestui an cu 61 de milioane de lei, comparativ cu acelaşi interval din 2012, până la 139 de milioane de lei, potrivit unui comunicat remis de conducerea privată a societăţii feroviare.
    Citiţi mai mult: CFR Călători, frânat de pierderi de milioane – Transporturi > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/cfr-calatori-franat-de-pierderi-de-milioane-1055493.html#ixzz2eNnc1Sie ,,.
    Dar nu spune nimeni din conducerea privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA despre problemele de aprovizionare cu piese pentru locomotive, automotoare și rame electrice de la SNTFC ,,CFR Călători,,SA și de lipsa vagoanelor necesare pentru transportul călătorilor plătitori ai SNTFC,,CFR Călători,,SA. Ne întrebăm oare Pierderile înregistrate de compania de stat CFR Călători ce s-au redus în primul semestru al acestui an cu 61 de milioane de lei sunt datorită nealocării de fonduri necesare pentru aprovizionarea cu piese pentru locomotive, automotoare , rame electrice și vagoane de la SNTFC ,,CFR Călători,,SA ???????????

  18. ECONOMICA.NET a realizat un clasament al celor mai mari contracte atribuite în prima jumătate a acestui an de instituţiile statului, fără publicarea în prealabil a unui anunţ de participare.
    “Oscar Downstream SRL, cea mai mare companie petrolieră neafiliată distribuitoare de motorină din România, deţinută de omul de afaceri Alin Niculae, este beneficiara celui mai mare al treilea contract atribuit în prima jumătate a acestui an fără licitaţie. Acordul cadru de furnizare motorină euro 5 a fost atribuit de SNTFC CFR Călători SA în mai anul curent pentru 45,9 milioane de lei. Justificarea alegerii procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare este, conform autorităţii contractante,”produse cotate şi achiziţionate la o bursă de mărfuri”.
    http://www.economica.net/contracte-fara-licitatii-pe-bani-publice-unde-au-ajuns-cei-mai-multi-bani_60633.html

    1. Așa comenta bosul | 19/08/2013 at 18:01 | Reply
      „„„Buna ziua,
      Proiectul ordonantei de urgenta se refera strict la noi modalitati concrete de elaborare, aprobare si urmarirea executarii bugetelor de venituri si cheltuieli impunand in acelasi timp noi parametri si coordonate de performanta economica (nedepasire fond salarii, productivitate a muncii, reducere a datoriilor, recuperare a creantelor, etc.) care trebuiesc avute in vedere pe fiecare etapa.
      Nu intamplator sunt abrogate o serie de acte normative in totalitatea lor sau partial. Acestea ( OUG 79/2008, Cap. V din Legea 329/2009 si art. 15 din din OUG 37/2008) fac trimitere exclusiva la restrictiile impuse in procesul de elaborare, aprobare si executare a bugetelor de venituri si cheltuieli ale operatorilor economici cu capital integral sau majoritar de stat, inclusiv controlul ce poate fi exercitat de Ministerul Finantelor Publice.
      Restrictiile impuse prin 0UG 80/2010 aprobata prin Legea 283/2011, si care mai apoi au fost prelungite prin OUG 84/2012, referitor la autorizatii si permise. Este parerea mea, care se bazeaza pe textul proiectului si pe trimiterile la actele normative pe care se abroga!!!
      Rationamentul meu este cu atat mai plauzibil cu cat, la elaborarea Legii bugetului de stat pe anul 2012 s-au avut in vedere parametrii din acte normative deja existente privind intarirea disciplinei economico-financiare la agentii economici cu capital majoritar sau integral de stat, iar pentru mentinerea restrictiilor referitoare la autorizatii si permise a fost nevoie de un act normativ separat, respectiv OUG 84/2012!!!
      Inainte de a comenta mai cititi si voi..
      Cu stima””””
      Și se spune că gaura neagră la SNTFC este mecanicul de locomotivă.
      Acum îmi dau seama de ce ne-a pus să mai citim. Cum s-a făcut și pentru cine s-a făcut bugetul CFR Călători. Mulțumesc bosule că m-ai pus să mai citesc. Demonstrez că citesc.

  19. ,, Primarul Craiovei, Olguţa Vasilescu, scrie pe contul său de Facebook că RAT Craiova a ridicat din faţa Primăriei o maşină parcată ilegal care era “ticsită de tehnică de ascultare”. ,, .

    [cititi articolul complet în Gândul]

  20. Cum explică CFR Călători pierderea a 100 de milioane de pasageri:
    “Circulaţia între regiuni s-a diminuat pe fondul unei scăderi generale a economiei”
    Asa manager , asa raspuns .

  21. Victoria istorică a FSTFR, a presei și a Televiziunilor pentru existența SNTFC,,CFR Călători,,SA și în viitor se apropie. În lupta FSTFR, a presei și a Televiziunilor se alătură se pare Guvernul României, Ministerul Transporturilor, Consiliul Concurenței – Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar. Este posibil să ne fie alături în lupta pentru viitorul existenței SNTFC,,CFR Călători,,SA și Președintele României. Așteptăm ,,să vedem 1000 de comentarii/zi pe site-ul http://www.fstf.ro care să demonstreze că mulți din cititorii site-ului http://www.fstf.ro cred în existența și în viitor a SNTFC CFR Călători SA, atunci și numai atunci, o să mai credem că se va mai putea face ceva pentru SNTFC CFR Călători SA. Până atunci…. . ,, . Despre conducerea SNTFC CFR Călători SA se poate spune că : ,,Să aibă îndrazneala Consiliul de Administrație al SNTFC CFR Călători SA sa “coafeze” in “succesuri” activitatea precara a conducerii SNTFC CFR Călători SA și a unui management atit de defectuos , în momentul când în Companie este Corpul de Control al Prim Ministrului demonstreaza lipsa interesului guvernantilor de a se administra cum se cuvine o companie a statului. ,, .Să nu uităm că sunt tot mai dese solicitările de genul : ,,Dle RODRIGO va rog sa anuntati oficial organele statului sa se sesizeze și să le întrebați de ce nu se sesizeaza nimeni in cazul Managerului Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu???? și se continuă cu Dle RODRIGO :
    -m-am adresat dv. deoarece cred ca sinteti singurul in stare sa faceti acest lucru si nu cred ca gresesc cind afirm acest lucru;
    -mă refer strict la faptul că CFR Călători a incheiat contracte in valoare de 70 milioane de euro FARA LICITATIE ” domnule RODRIGO ;
    -prin organele Statului mă refeream la Politie,Procuratura,DNA etc. ,, .
    Sunt convins că Președintele SDLBC,FSTFR,ANSF-Maxim Rodrigo Gabriel nu vă va dezamăgi… Rețineți că Vineri -06.09.2013-s-a luat o altă Hotărâre istorică a FSTFR la una din Ședințele de Taină ale FSTFR ce a avut loc la Suceava în prezența Președintelui FSTFR și a Reprezentantului Salariaților -domnul Liviu Grab. Important pentru celelalte Organizații Sindicale semnatare de CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe anii 2012-2014, FSTFR în anul 2013 s-a deplasat la majoritatea Ședințelor sale din libere sau din Concediu de Odihnă și pe cheltuiala sindicatelor afiliate la FSTFR și important pentru celelalte Organizații Sindicale semnatare de CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe anii 2012-2014 este faptul că FSTFR a avut și are plătiți numai de organizațiile sindicale FSTFR sau de Sindicate afiliate la FSTFR reprezentanții ai lor numai pentru activități sindicale ( nu are nici un specialist relații sociale plătit de SNTFC CFR Călători SA ca să facă ce vrea SNTFC CFR Călători SA și plătit și de Organizația Sindicală din care fac parte ca să transmită în rândul organizației sindicale ce dorește conducerea SNTFC CFR Călători SA și să nu uităm că din cauza aceasta probabil li se dă de conducerea SNTFC CFR Călători SA către specialiștii relații sociale de la AFTF ( FMLR) ce este o organizație sindicală cu doar 1000 de membrii de sindicat ce sunt și salariați la SNTFC CFR Călători SA , societate ce are 14.000 salariați,Organizație Sindicală AFTF ce are la CFR Călători un FMLR cu doar 1000 de membrii de sindicat și cu dreptul sindical (dat printr-un ACORD între CONDUCEREA CFR CĂLĂTORI, FNFM/C ȘI AFTF, prin reprezentanții legali domnii : Dorobanțu Valentin, Frățică Gheorghe și Măntescu Iulian ) de a avea 8 MAȘINI cu cotă de combustibil doar pentru 6 din cele 8 MAȘINI și cu dreptul de a avea 9 specialiști relații sociale plătiți de SNTFC CFR Călători SA și cu dreptul de a fi plătiți și de FMLR etc.

  22. Domnule Leonidas, din păcate suntem prea puțini cei care avem curaj să luăm atitudine, chiar și prin aceste comentarii pe care le facem pe acest site. Mulți nu știu de existența lui, iar cei care știu și mai citesc, spun„Gargară”. Cei care folosesc acest cuvânt, nu stiu altceva decât să se supună administrației și să critice sindicatul. Nu conștientizează că sindicatul sunt de fapt, EI. Se critică ei pe ei, fără să-și dea seama.
    Atâta timp cât vom sta cu mâinile în sân, vom tăcea, vom lăsa pe cel de lângă noi să lupte și să ia atitudine, acei oameni care ne hotărăsc soarta și viitorul vor face numai ce vor ei. Și ei vor să distrugă; în folosul unei minorități.
    Când am să văd 1000 de comentarii pe site, atunci și numai atunci, am să mai cred că se va mai putea face ceva pentru SNTFC. Până atunci…. .

  23. Comunicatul plin de “realizari” al celor ce conduc destinele SNTFC este inca o dovada ca acestora nu le pasa de nimic. Ironia finala cu “multumirile” este “cireasa de pe tort”. Sa ai indrazneala sa “coafezi” in “succesuri” activitatea precara a unui management atit de defectuos, fara ca nimeni (cu exceptia unei parti a presei si a FSTF) sa ia vreo pozitie (ce sa mai vorbim de vreo masura oficiala), demonstreaza lipsa interesului guvernantilor de a administra cum se cuvine o companie a statului.
    Singura parte adevarata din prezentarea “realizarilor” este penultimul paragraf : ” Situaţia financiară a companiei este afectată de pierderile şi datoriile acumulate istoric, a dependenţei de subvenţia insuficientă precum şi de plata cu întârziere de către acţionarul unic a facilităţilor acordate diverselor categorii sociale”. Restul e gargara.
    Cind vorbesti de economii de 800 de tone la motorina in contextul in care se anuleaza trenuri nu vad nici-o realizare!
    Daca se vorbea de economii de motorina facute in urma unor reparatii si retehnologizarii pentru micsorarea consumului la mijlocelor de remorcare (sau investitii in mijloace de remorcare noi cu un consum mai mic) atunci era de laudat.
    Daca se vorbea de aceste economii de motorina prin achizitii facute la cel mai mic pret de pe piata, era de laudat.
    Daca se vorbea despre intoarcerea accizelor de la motorina consumata in investitii la SNTFC sau in infratructura feroviara (in loc sa se duca in cea rutiera), era de laudat.
    Daca se vorbea de economii facute prin licitarea corecta si transparenta, asa cum prevede legea, a contractelor de 70 de milioane de euro si a urmatoarelor contracte de 5-15 milioane de euro (cam mare marja!), era de laudat. (probabil acei 3% din auxiliare provin din aplicarea negocierii contractelor …sic!)
    Daca se vorbea de micsorarea pierderilor in cazul respectarii Contractului de Servicii Publice, era de laudat.
    Se prezinta in cuvinte pompoase realizari in premiera pentru “…atragerea de investitii europene…” numai ca as avea o intrebare: de ce tocmai acum? Actualul manager (si altii din actuala conducere) facea (au) parte si inainte din “stafful” de conducere…sa inteleg (oare!) ca nu a (au) fost lasat(i) sa lucreze la “atragerea de fonduri”…? Cred ca e gargara!
    Activitatea ” de reparatii si …ecologizare” se vede ( mai acut de vre-un an si jumatate) pe teren: in compunerea trenurilor care au ajus sa circule cu 2 vagoane si la acestea sa functioneze un singur wc…fara sa mai emitem pretentii la aer conditionat, usii sau ferestre!
    Probabil de aici si “…amplul program de repozitionare a tarifelor …in interesul calatorilor si a clientilor…in functie de sezon, naveta…” Adica stimati calatori si clienti cu cit va veti “incapatina” sa circulati cu firma noastra noi va vom scumpii tarifele, va vom inghesui mai multi in vagoane si abia asteptam sezonul de iarna pentru a va asigura “autoreglarea temperaturii” prin inghesuiala! De viteza de deplasare vor avea grija cei de la Infrastructura care, pentru a va bucura si mai mult de “binefacerile” calatoriei, se “zbat” sa se apropie de viteza de deplasare a unui biciclist.
    Despre alte activitati privind “…aplicarea unui model de business competitiv şi creşterea eficienţei.” se va avea in vedere continuarea programului de reduceri salariale si de personal cu ajutorul mai marilor lideri ai federatiilor MC si FML care ne-au asigurat de intregul devotament si sprijin, pentru care in incheiere le multumim! (…atit managerul, intreg stafful de conducere, CA-ul cit si salariatii membrii de sindicat ai respectivelor organizatii sindicale…!)
    Daca activitatea prezentata cu aceste “realizari”este atit de bine gindita de actualul manager e normal ca acesta sa-si merite cei 8-10.000 de euro salariu iar cei “intelegatori si credinciosi” sa fie in continuare “specialisti relatii sociale” (ba chiar si ceva prime pentru ei !) pentru a se putea continua Planul de Administrare si cel de Management!
    Singurii care nu-si dau seama de aceste “marete realizari” sunt cei din FSTFR. ANSF si din presa! Pentru primii au venit deja cu solutii administrative cei de la FMC si FML, iar pentru presa ceva plingeri si procese din partea “minunatului manager”.
    Poate noua conducere a MTI va privi mai cu atentie gargara”realizarilor” si va intelege ca cei care “nu-si dau seama de realizari” nu doresc in niciun caz raul SNTFC, CFR Marfa sau CFR Infrastructura, ci dimpotriva isi doresc normalizarea activitatii acestor companii si impiedicarea falimentarii acestora pentru “succesul” companiilor private de transport feroviar de calatori, marfa sau de administrare privata a infrastructurii feroviare!
    Este daunator pentru noi toti sa acceptam “succesul” acestor afaceri private pe bani si facilitati publice, afaceri incurajate cu buna stiinta de reprezentanti ai statului numiti politic, si culmea, in detrimentului statului (care se vrea social). Statul nu este cel mai “prost administrator” decit daca este lasat sa devina astfel, de asta exista presa libera, justitie, si nu in cele din urma mai sunt cei “care nu inteleg” cu greutatile, vointa, hotarirea si voturile lor!

  24. ZIUAnews • El interpretează prevederile legale privind circulaţia trenurilor de călători în funcţie de interesele anumitor agenţi economici privaţi.
    Asta spunem și noi de ceva timp.Este totuși bine că nu suntem singuri în lupta noastră împotriva acestor factori de decizie, împotriva acelera care ne hotăresc soarta fără niciun scrupul,fără frică de lege,fără frică de Dumnezeu.După cum bine știm și vedem, în țara asta nimeni nu răspunde de falimentarea Societăților de stat. Falimentare cu bună știință.
    În comunicatul de presă„ Compania mulţumeşte angajaţilor care au contribuit la reducerea pierderilor” adică se mulțumește fraierilor(noi suntem ăia) că au acceptat fără să scrâșnească, diminuarea salariului prin 1 zi de CS; că nu li se plătesc orele suplimentare; că nu li se mai plătesc festivele peste normă; că au și acceptă ieșirea din Depouri cu locomotivele fără a respecta instrucțiunile în viguare(mecanicii știu despre ce vorbesc);că trenurile se iau în primire murdare(șefii de tren știu despre ce vorbesc), cu defecte(uși-geamuri care nu se închid, banchete murdare,tăiate,lipsă, vagoane neiluminate,cu instalațile de încălzire-aer condiționat defecte,etc.), vagoane insuficiente la un tren, în care se înghesuie navetiștii plătitori de abonamente(lor trebuia să le mulțumească administrația);da, chiar are administrația prin MULT IUBITUL NOSTRU MANAGER PRIVAT VALENTIN DOROBANȚU de ce să ne mulțumească DAR NOI OARE SUNTEM MULȚUMIȚI?
    „Se evidenţiază o creştere cu 3% a veniturilor auxiliare în perioada ianuarie-iunie 2013 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, dar şi demararea unui amplu program de repoziţionare a tarifelor adaptate nevoilor de transport în funcţie de sezon, nevoile de navetă (!), zone turistice şi de interes local, program care va continua şi în a doua jumătate a anului prin simplificarea ofertelor şi a comunicării mai bune a acestora către clienţii noştri”. Aici ne spune cu subiect și predicat, că se va continua cu anularea trenurilor Regio(de navetă), iar cele care vor mai rămâne, vor scumpii abonamentele, încât să nu mai circule nimeni cu SNTFC-ul, să caute operatorii privați, pentru că lor statul le dă compensația, cu tot cu profit.
    Pe secțile de circulație de pe care se retrage și s-a retras SNTFC-ul, vor opera și operează OPERATORII de TRANSPORT PRIVAȚI. Ați văzut vreo înbunătățire a transportului? Singurul interes al Privaților este profitul, necontând cum îl opțin.
    Cred cu tărie, că consiliul de administrație trebuia să mulțumească conducerilor celor 2 Federații(M/C și FML) aservite Managerului Privat. „„„Consiliul de Administraţie al CFR Călători anunţă diminuarea pierderilor cu 61 milioane în semestrul I 2013 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi mulţumeşte angajaţilor companiei””” în special domnilor Frățică și Măntescu, care se vând ieftin managerului, în detrimentul membrilor pe care cred că-i reprezintă. Aici mă alătur și eu managerului privat și le „mulțumesc” celor 2, de mai sus, că prin grija lor, de 4(patru) ani, salariul meu a rămas pe loc și chiar s-a diminuat, în timp ce dobânzile la bănci,utilitățile, chiriile,mâncarea, au crescut.

  25. http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/cfr-calatori-a-incheiat-contracte-de-peste-70-de-milioane-de-euro-fara-licitatie-101816 -Dle RODRIGO va rog sa anuntati oficial organele statului sa se sesizeze cum s-a sesizat politia TF Brasov in cazul conductorilor si sefilor de tren cind au luat imensa suma de 5-10 lei de la calatori fara bilete in tren fara a le elibera bilete (zic ei),de ce nu se sesizeaza nimeni in acest caz????
    -m-am adresat dv. deoarece cred ca sinteti singurul in stare sa faceti acest lucru si nu cred ca gresesc cind afirm acest lucru
    -ma refer strict la faptul ca ,,cfr calatori a incheiat contracte in valoare de 70 milioane de euro FARA LICITATIE ” domnule RODRIGO
    -prin organele statului ma refeream la politie,procuratura,DNA

  26. “Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, vrea să-şi ascundă managementul dezastruos pe care-l practică, prin dezinformări şi ameninţări cu procese la adresa ZIUAnews • El interpretează prevederile legale privind circulaţia trenurilor de călători în funcţie de interesele anumitor agenţi economici privaţi • Dorobanţu a dispus achiziţionarea de către CFR Călători de bunuri şi servicii, fără licitaţie, ci doar prin negociere, ca să se poată consulta cu ofertanţii

    Valentin Dorobanţu, managerul privat numit de Relu Fenechiu la CFR Călători, ameninţă ZIUAnews cu procese pentru că am dezvăluit o serie de ilegalităţi şi inginerii financiare, fapt pentru care instituţiile abilitate ale statului s-au sesizat şi au declanşat verificările de rigoare. Managerul privat de la CFR Călători susţine că materialele prezentate de ZIUAnews “distorsioneaza intenţionat realitatea, nefiind obiective ori exacte”, iar directorul general al CFR Călători susţine că nu încasează 10.000 de euro pe lună, însă nici nu spune care este remuneraţia lunară pe care o primeşte de când a fost numit manager privat de către fostul ministru Relu Fenechiu”

  27. Doamne, ce frumos mai se laudă marele director, dar oare cine îl crede?????!!!!!!!!!!! Marele director ar trebui sa dovedească ce spune, să prezinte un raport al organelor de control care să arate adevarata situatie, ca să poată fi crezut. Oare o exista cineva care să îl creadă?!!! . Cand toti salariati CFR se trezesc dimineata sunt foarte sigură că se întreabă, oare s-a terminat cu acest cosmar care îi chinuie de luni de zile, oare Domnul Valentin Dorobantu mai este manager privat, sunt sigură că toți speră ca acest coșmar să înceteze, acest stres să înceteze. Toți speră ca acest lucru să se îndeplinească, dacă nu, cât de curând din cauza acestui stres vor ,,cadea” unul cîte unul salariatii și astfel nu va mai trebui să se facă nici o disponibilizare. Nu se mai poate asa, cineva trebuie să ia măsuri, pentru că ar trebui macar să se gândească că acesti salariati au în responsabilitatea lor viata multor oameni, lucru cu care nu ar trebui să ne jucăm… să nu mai lăsăm unii conducători ai societății CFR să își urmărească numai interesele proprii………

    Justificarea activității domnului manager este falsă, chiar crede că impresionează pe cineva, se înșeală…. SALARIATII CFR CĂLĂTORI SUNT DEZAMĂGITI, cum nu au mai fost NICIODATĂ!!!!!!!!!

  28. MIRUNA în comentariul tău destul de interesant spui că: ,, MINCIUNI SI IAR MINCIUNI, TREBUIE SA SPUNA SI EL CEVA CA SA-SI MENTINA FUNCTIA SI SALARIUL DE MII DE EURO , LUNAR ?
    LA ASA MANAGER ASA SOCIETATE .
    ORGANELE ABILITATE ALE STATULUI SA VERIFICE AUTENTICITATEA CIFRELOR, VOR AVEA SURPRIZE DE PROPORTII .,, Dacă este așa cum spui , este interesant și va fi furtună…

    1. Comparati , veniturile reale din incasari pe primele 8 luni din 2012 cu cele pe primele 8 luni din 2013 si o sa intelegeti multe, nimic nu este intamplator.
      CFR Calatori se lauda cu un spor de 3 % a veniturilor auxiliare si cu reduceri ale consumului de motorina , in conditiile in care s-au redus trenuri pe banda rulanta , fara sa mai adaugam si altele, ca ne facem de rusine rau de tot !!!
      Halal, performante si totusi cine ar trebui sa raspunda, pentru ca practic ne furam singuri caciula , cum se mai spune ?

  29. Pe Știrile Kanal D de la ora 19.25 la ,, Viața de navetist,, , se arată cum trenurile de călători ale CFR Călători sunt foarte aglomerate, iar călătorii cu abonamente stau pe sufertașe, alți navetiști nu au loc în trenuri sau stau pe scările dintre etajele trenurilor pentru că sunt doar 3 vagoane și se vorbea de trenurile de călători de pe București-Pitești și că varianta o reprezintă trenurile de călători ale privaților…

  30. În Comunicatul de Presă din 2 septembrie 2013 al Consiliului de Administrație al CFR Călători prin care se anunță rezultatele pentru primele 6 luni din anul 2013 se mai precizează că:,,Reducerea pierderilor în anul 2013 a fost posibilă prin efectul cumulat al unui pachet de măsuri între care cele mai importante sunt: reconfigurarea activităţii prin reducerea unor linii neprofitabile şi cu slabă productivitate, care înregistrau pierderi istorice semnificative, reducerea consumului de motorină cu aproximativ 800 tone/lună faţă de 2012 cu implicaţii directe în reducerea costurilor de exploatare, reducerea cheltuielilor cu personalul prin scăderea numărului de angajaţi de la 14028 în 2012 la 13891 în 2013 fără concedieri colective şi în condiţiile integrării unor filiale. ,, .

  31. Într-un Comunicat de Presă din 2 septembrie 2013 al Consiliului de Administrație al CFR Călători prin care se anunță rezultatele pentru primele 6 luni din anul 2013 se precizează că: ,,Situaţia financiară a companiei este afectată de pierderile şi datoriile acumulate istoric, a dependenţei de subvenţia insuficientă precum şi de plata cu întârziere de către acţionarul unic a facilităţilor acordate diverselor categorii sociale. ,, .

  32. Citiți : Comunicare…. http://www.cfrcalatori.ro

    Obiectivul principal pentru anul 2013 al noii conduceri a CFR Călători este legat de reducerea pierderilor companiei faţă de anul 2012. În acest sens, măsurile, luate de către administraţie pe primele 6 luni ale anului 2013, au dus la diminuarea pierderilor de la 200 milioane lei semestrul I 2012 la 139 milioane semestrul I 2013, în scădere cu 61 milioane lei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest rezultat este de natură să contribuie în mod semnificativ la îmbunătăţirea echilibrului financiar al companiei şi este un obiectiv asumat prin Planul de Administrare şi Planul de Management aprobate de către acţionarul unic. Reducerea pierderilor a fost posibilă prin efectul cumulat al unui pachet de măsuri între care cele mai importante sunt: reconfigurarea activităţii prin reducerea unor linii neprofitabile şi cu slabă productivitate, care înregistrau pierderi istorice semnificative, reducerea consumului de motorină cu aproximativ 800tone/lună faţă de 2012 cu implicaţii directe în reducerea costurilor de exploatare, reducerea cheltuielilor cu personalul prin scăderea numărului de angajaţi de la 14028 în 2012 la 13891 în 2013 fără concedieri colective şi în condiţiile integrării unor filiale.

    În acelaşi timp, s-a îmbunătăţit poziţia financiară a companiei în relaţia cu terţi prin reducerea liniilor de credit cu 30,5 milioane lei faţă de începutul anului, cu efecte în reducerea dobânzilor şi comisioanelor aferente acestor împrumuturi. Achitarea din fonduri proprii a tututor investiţiilor restante aferente anului 2012 reprezintă un alt rezultat pozitiv de natură să consolideze poziţia financiară a companiei.

    Un obiectiv prioritar al conducerii în această perioadă este legat de implementarea, pentru prima dată în istoria companiei, a unei strategii pentru atragerea de fonduri europene la CFR Călători prin realizarea acţiunilor necesare eligibilităţii companiei şi crearea cadrului institituţional şi de proiecte care să permită atragerea acestora în perioada curentă dar şi pentru următoarea perioadă de planificare a acestor fonduri care începe în 2014.

    Pentru îmbunătăţirea capacităţii operaţionale a companiei s-au luat măsuri care vizează atât realizarea programului de reparaţii a materialului rulant cât şi modernizarea spaţiilor de producţie din interiorul depourilor, împreună cu activităţi de ecologizare a terenurilor din depouri cât şi a reducerii poluării din depourile de tracţiune.

    În ceea ce priveşte veniturile din activităţi proprii, s-a realizat o creştere cu 3% a veniturilor auxiliare în perioada ianuarie-iunie 2013 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi se au în vedere şi alte măsuri de creştere a veniturilor pentru perioada următoare.

    În vederea calibrării eficiente în interesul călătorilor a ofertelor noastre, a fost demarat un amplu program de repoziţionare a tarifelor adaptate nevoilor de transport în funcţie de sezon, nevoile de navetă, zone turistice şi de interes local, program care va continua şi în a doua jumătate a anului prin simplificarea ofertelor şi a comunicării mai bune a acestora către clienţii noştri.

    La nivel strategic s-au realizat condiţionalităţile prevăzute în acordurile cu organismele financiare internaţionale şi s-au angajat discuţii concretizate în noul acord prin care urmărim în continuare reducerea pierderilor companiei, îmbunătăţirea capacităţii operaţionale, aplicarea unui model de business competitiv şi creşterea eficienţei.

    Pentru perioada următoare, urmărim cu prioritate continuarea programului de reducere a pierderilor aşa cum a fost stabilit prin Planul de Administrare şi Planul de Management.

    Situaţia financiară a companiei este afectată de pierderile şi datoriile acumulate istoric, a dependenţei de subvenţia insuficientă precum şi de plata cu întârziere de către acţionarul unic a facilităţilor acordate diverselor categorii sociale.

    Multumim angajaţilor companiei care au contribuit în această perioadă la reducerea acestor pierderi şi îi asigurăm că obiectivul managementului este acela de a restabili echilibrul financiar al CFR Călători.

    Consiliul de Administraţie SNTFC CFR Călători SA

    1. MINCIUNI SI IAR MINCIUNI, TREBUIE SA SPUNA SI EL CEVA CA SA-SI MENTINA FUNCTIA SI SALARIUL DE MII DE EURO , LUNAR ?
      LA ASA MANAGER ASA SOCIETATE .
      ORGANELE ABILITATE ALE STATULUI SA VERIFICE AUTENTICITATEA CIFRELOR, VOR AVEA SURPRIZE DE PROPORTII .

  33. Într-un Comunicat de Presă din 2 septembrie 2013 Consiliul de Administrație al CFR Călători anunță rezultatele pentru primele 6 luni din anul 2013. Citiți : CALATORI, Comunicare

  34. http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/cfr-calatori-a-incheiat-contracte-de-peste-70-de-milioane-de-euro-fara-licitatie-101816 -Dle RODRIGO va rog sa anuntati oficial organele statului sa se sesizeze cum s-a sesizat politia TF Brasov in cazul conductorilor si sefilor de tren cind au luat imensa suma de 5-10 lei de la calatori fara bilete in tren fara a le elibera bilete (zic ei),de ce nu se sesizeaza nimeni in acest caz????
    -m-am adresat dv. deoarece cred ca sinteti singurul in stare sa faceti acest lucru si nu cred ca gresesc cind afirm acest lucru

    Rodrigo | 03/09/2013 at 19:33 | Reply
    Domnule Johnyro referitor la rugămintea dumneavoastră ca FSTFR prin reprezentantul legal Maxim Rodrigo Gabriel ,, să anunțe oficial organele statului și să solicite ca acestea să se sesizeze la fel cum s-a sesizat politia TF Brasov in cazul conductorilor si sefilor de tren când au luat imensa suma de 5-10 lei de la calatori fara bilete in tren fara a le elibera bilete (zic ei) și să întrebăm de ce nu se sesizeaza nimeni in acest caz????,, vă aduc la cunoștință că FSTFR a făcut , pentru trenurile de călători anulate ale CFR Călători în anul 2013 pentru care CFR Călători a pierdut toate încasările și deci nu numai pe cele de la călătorii pe care ziceau ei că sunt fără bilete în tren și cărora nu li se eliberau bilete de călătorie în tren ,demersurile necesare la Ministerul Transporturilor, Guvernul României, Preșidenția României, Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar etc.

    johnyro | 03/09/2013 at 22:23 | Reply
    Your comment is awaiting moderation.
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/cfr-calatori-a-incheiat-contracte-de-peste-70-de-milioane-de-euro-fara-licitatie-101816
    -eu ma refeream strict la faptul ca ,,cfr calatori a incheiat contracte in valoare de 70 milioane de euro FARA LICITATIE ” domnule RODRIGO
    -prin organele statului ma refeream la politie,procuratura,DNA

  35. Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) are reprezentativitatea la nivel de Sector de Activitate Terestru și Servicii Conexe conform Legii 62/2011 ce îi permite să negocieze CCM la nivel de sector de activitate terestru și servicii conexe, precum și CCM-urile la nivel de unitați feroviare, respectiv și pentru cele trei Societăți Feroviare (CNCF CFR, SNTFM CFR Marfă, SNTFC CFR Călători). Trebuie reținut că sindicatele afilate la FSTFR fac parte și din Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) .Vă informăm că ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ, FEDERAȚIA SINDICATELOR TRASPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA și SINDICATELE din cele două organizații sindicale menționate s-au implicat activ în dezbaterea problematicilor sociale, administrative si legale ce au ca subiect major organizarea si desfasurarea relațiilor de munca ale salariaților din SOCIETATEA NATIONALĂ DE TRANSPOR FEROVIAR CFR CĂLĂTORI SA (S.N.T.F.C. C.F.R. CĂLĂTORI S.A.) și din COMPANIA NAȚIONALĂ de CĂI FERATE ,, CFR,, SA ( CNCF,,CFR,,SA ) , precum si în apărarea drepturilor acestora, subliniind că măsurile luate de Guvernele care s-au succedat pană acum nu au raspuns cerințelor si dezideratelor noastre.

Share:

Alte articole