In beneficiul salariatilor CFR Calatori, FSTFR a luat legatura cu CAR Coeziunea Sociala unde am primit urmatoarele informatii …. (vezi aici) respectiv pe site-ul www.car-coeziuneasociala.blogspot.com. Aici aveti toate informatiile necesare, respectiv formularul pentru inscriere ( cere de inscriere ).
SĂRBĂTORI BINECUVÂNTATE!
COLECTIVUL DE CONDUCERE AL FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA VĂ DOREȘTE CA SĂRBĂTOAREA NAȘTERII MÂNTUITORULUI SĂ VĂ ADUCĂ PACE , LINIȘTE ȘI BUCURIE ÎN
240 Responses
Incomparabilă comparația între 2012 când la SNTFC,,CFR Călători,,SA era Director General Ștefan Roșeanu la SNTFC,,CFR Călători,,SA ce era un operator de transport feroviar de călători de stat cu prestație de 57,5 milioane trenKm, respectiv 1400 trenuri de călători/zi, vezi poză Director General Ștefan Roșeanu la SNTFC,,CFR Călători,,SA din anul 2012 :
https://ziaruldeinvestigatii.ro/system/images/W1siZiIsIjIwMTMvMTIvMTQvMTNfNTBfMDlfNTQxX2FnZXJwcmVzXzU1OTk4NTNfc3RlZmFuX3Jvc2VhbnUuanBnIl1d/agerpres_5599853-stefan%20roseanu.jpg
și între anul 2013 când la SNTFC,,CFR Călători,,SA este Director General Valentin Dorobanțu cu un SNTFC,,CFR Călători,,SA ce are o prestație de numai 49 milioane tren/Km, respectiv 1169 de trenuri de călători/zi( precizez că nu avem poză a Directorului General-domnul Valentin Dorobanțu…cred că nu vrea să fie pozat Directorul General de la SNTFC,,CFR Călători,,SA din anul 2013 – domnul Valentin Dorobanțu ) .
Citiți:
https://ziaruldeinvestigatii.ro/system/images/W1siZiIsIjIwMTMvMTIvMTQvMTNfNTBfMDlfNTQxX2FnZXJwcmVzXzU1OTk4NTNfc3RlZmFuX3Jvc2VhbnUuanBnIl1d/agerpres_5599853-stefan%20roseanu.jpg
Citiți:
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/8-5-milioane-de-euro-sifonate-de-la-ramona-manescu-la-dan-sova
,, În nicio ţară din lume sistemul feroviar nu finanţează concurenţa, adică reţeaua rutieră. Această anomalie este însă pe cale să se producă în România, odată ce va intra în vigoare (dacă va intra) acciza suplimentară de şapte eurocenţi pe litrul de carburant. Care carburant, în speţă motorina, este utilizat şi de societăţile de transport pe calea ferată. Calculele făcute de Jurnal de Investigaţi demonstrează că, numai din această acciză suplimentară, sistemul feroviar va „subvenţiona” cu aproape 8,5 milioane de euro anual reţeaua de drumuri. ,, conform :
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/8-5-milioane-de-euro-sifonate-de-la-ramona-manescu-la-dan-sova
Oferta de transport pentru 2014 este să pună la dispoziţia zilnică a tuturor categoriilor de călători un număr total de 1.169 de trenuri de călători/zi .
Oferta de transport pentru 2013 a fost ca la dispoziţia zilnică a tuturor categoriilor de călători să fie un număr total de 1.400 de trenuri de călători/zi .
Sper că s-a reținut ce spunea un membru al nostru de sindicat , respectiv că : ,, Doamnă Ministru Ramona Mănescu faceți dumneavoastră ce trebuie să faceți ca Ministru al Transporturilor în situația de față ? Sau lăsați totul pe salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA ? Nu ne dezamăgiți și dumneavoastră doamnă Ministru al Transporturilor -Ramona Mănescu !!!!!…. ,, .
,,Oferta de transport pentru 2014 se bazează pe exploatarea cât mai eficientă a resurselor disponibile, în condiţiile în care CFR Călători implementează un program de redresare care vizează, în primul rând, echilibrarea bugetului de venituri şi cheltuieli. Aflată într-un proces necesar de limitare a pierderilor operaţionale, compania face un efort deosebit ca, în anul următor, să pună la dispoziţia zilnică a tuturor categoriilor de călători un număr total de 1.169 de trenuri, din care 247 trenuri InterRegio şi 922 trenuri Regio”, a precizat CFR Călători. ,, conform :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fziarero.antena3.ro%2Findex.php%2Farticle%2Fview%2Fid%2F85793&ei=NqGsUpLPNqSAywOeo4HADw&usg=AFQjCNGhSFfIEaC-_0qUeA0kfYJ2VcE8qQ
,,CFR CALATORI SCOATE DIN CIRCULATIE MAI MULTE TRENURI DE CALATORI RENTABILE ÎN ANUL 2013 , INCEPAND CU
15.12.2013 , ODATA CU INTRODUCEREA NOULUI MERS DE TREN ,, conform :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fziarero.antena3.ro%2Findex.php%2Farticle%2Fview%2Fid%2F85793&ei=NqGsUpLPNqSAywOeo4HADw&usg=AFQjCNGhSFfIEaC-_0qUeA0kfYJ2VcE8qQ
Doamnă Ministru Ramona Mănescu nu înțelegeți că FSTFR , Sindicatele afiliate la FSTFR și membrii lor de sindicat nu vor recunoaște ca Director General/Manager Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA pe cineva care anulează trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA (și vă precdizăm că în anul 2013 SNTFC,,CFR Călători,,SA a avut un Manager Privat-domnul Valentin Dorobanțu care a reușit deci să reducă 150 trenuri de călători/zi în prima parte a anului 2013 și de la noul mers de tren din 15.12.2013 încă cel puțin 100 trenuri de călători/zi, respectiv de la 1400 trenuri de călători/zi la început de an 2013 la 1150 trenuri de călători /zi începând cu 15.12.2013 ) .
Doamnă Ministru Ramona Mănescu faceți dumneavoastră ce trebuie să faceți ca Ministru al Transporturilor în situația de față ? Sau lăsați totul pe salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA ? Nu ne dezamăgiți și dumneavoastră doamnă Ministru al Transporturilor -Ramona Mănescu !!!!!….
Cineva ( ANTENA 3 | 14/12/2013 at 14:48) comentând afirma : ,,DEZASTRU !
CFR CALATORI SCOATE DIN CIRCULATIE 200 DE TRENURI RENTABILE , INCEPAND CU
15.12.2013 , ODATA CU INTRODUCEREA NOULUI MERS DE TREN. ,, .
Eu Mecanicul Instrucțional comentând afirmam că :,,Acum când în Dormitorul Mecanicilor de Locomotivă din Depoul de Locomotive București Călători prin aprobarea Managerului Privat -domnul Valentin Dorobanțu sunt toate Federațiile Sindicale cu membrii de sindicat la SNTFC,,CFR Călători,,SA , respectiv : AFTF (FMLR), FSTFR, FNFMC și FSRV, precum și foarte mulți salariați din Conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA ,, și mă gândesc să completez cu următoarea frază : ,, după desființarea unor dormitoare unde s-au scos cu totul mecanicii de locomotivă și automotor din ele , urmează acum în Principalul Depou de Locomotive București Călători ușor , ușor și puțin câte puțin să se scoată din Dormitorul mecanicilor de locomotivă și automotor din Depoul de Locomotive București Călători atât mecanicii de locomotivă și automotor din Depoul de Locomotive București Călători și din țară, cât și FSTFR și SDLBC afiliat la FSTFR care îi reprezintă pe mecanicii de locomotivă și automotor de călători din Depoul de Locomotive București Călători și tot din dispoziția Conducerii SNTFC,,CFR Călători,,SA ce îl are în fruntea sa pe Managerul Privat -domnul Valentin Dorobanțu .
Realistul comentând afirma : ,, Pentru mine Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu înseamnă TERMINATORUL SNTFC,,CFR Călători,,SA.,, .
Realistul cred că are dreptate. Da cred că trebuie urgent să facem ceva să-l oprim pe ,,TERMINATOR,, din distrugerea SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv din anularea trenurilor de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA ( în anul 2013 a reușit deci să reducă 150 trenuri de călători/zi în prima parte a anului 2013 și de la noul mers de tren din 15.12.2013 încă cel puțin 100 trenuri de călători/zi, respectiv de la 1400 trenuri de călători/zi la început de an 2013 la 1150 trenuri de călători /zi începând cu 15.12.2013 ) și respective din închiderea de Puncte de Lucru din Ramura Tracțiune , precum și din închideri de Dormitoare ale Ramurii Tracțiune și de scoatere treptată din Dormitoarele Ramurii Tracțiune a mecanicilor de locomotivă și automotor de călători care se populează în schimbul mecanicilor de locomotivă și automotor de călători și cu aprobarea managerului privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu, cu salariați din Conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA , cu Federații Sindicale susținătoare a managerului privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA etc.
Pentru ca Managerul SNTFC se preocupa de bunastarea Federatiilor Sindicale si ia comasat pe toti cei de la AFTF .FNFMC FSRV (parca asteanu mai existau )FMLR este un lucru laudabil pentru ca menbri de sindicat sa vada eroi care va participa la terminarea CFR CALATORI, ca daca tot nu au mecanici camere unde sa ia odihna sa stea sa priveasca cum se lupta cei enumarati mai sus cu administratia SNTFC pentru bunastarea proprie. Sau poate sa gandit ca daca tot este obisnuit sa dea presedinti de sindicate afara de la sedinte, cand va face o sedinta in cladirea unde candva era dormitorul depoului BC sa poata sa faca exterminari in masa. Si toate acestea se datoreaza minti diabolice a Menegerului de extermina singura Federatie a mecanicilor de locomotiva care lupta pentru menbri ei .
AVETI DREPTATE DOMNILOR MECANICII DE LOCOMOTIVA SI AUTOMOTOR CARE AU IN PROGRAMUL DE LUCRU ODIHNA LA DORMITORUL MECANICILOR DE LOCOMOTIVADIN DEPOUL BUC CALATORI SE CHINUIESC PE BANCILE DE LA TURA DEPOULUI BC DIN CAUZA LIPSEI CAMERELOR DE DORMIT IAR LIDERII MEMBRILOR CELORLALTE SINDICATE CARE NU AU HABAR CE INSEAMNA VIATA DE MECANIC VIN SA OCUPE TREI CAMERE DE DORMIT DATORITA UNOR FACILITATI FACUTE DE DOMNUL MANAGER PRIVAT DOMNUL VALENTIN DOROBANTU PENTRU DOMNUL LIDER IULIAN MANTESCU POETUL MINCINOS AR PUTEA CAUTA SPATIU DE LUCRU LA UNIUNEA SCRIITORILOR DEOARECE ACEST PERSONAJ MALEFIC NU STIE CE ESTE MECANICUL DELOCOMOTIVA IL RUGAM SA NE LASE IN PACE SI SA FACA UN SINDICAT SI O ALIANTA CU NEPOTII SI SA LASE LOCUL CELOR TINERI
DEZASTRU !
CFR CALATORI SCOATE DIN CIRCULATIE 200 DE TRENURI RENTABILE , INCEPAND CU
15.12.2013 , ODATA CU INTRODUCEREA NOULUI MERS DE TREN.
MANAGERUL “SMART”SI-A FACUT DATORIA, ACUM POATE SA PLECE DESI ESTE GREU SA RENUNTI LA PESTE 9000 DE EURO LUNAR PLUS “BONUSURI”
BINE CA AVEM BANI PENTRU ACHIZITII PRIN NEGOCIERE DIRECTA CU SI FARA PUBLICARE , ADICA DE CE SA MAI FACEM LICITATII DACA MERGE SI ASA , BINE CA FACEM ANGAJARI SI PROMOVARI DUPA BUNUL PLAC, BINE CA LUAM BANII SALARIATILOR PRIN IMPUNEREA A 8 ZILE DE CONTRACT SUSPENDAT SI MULTE , MULTE ALTE ABUZURI CARE SE PRODUC ZILNIC LA ACESTA SOCIETATE ?
……………………………………………….
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/8-5-milioane-de-euro-sifonate-de-la-ramona-manescu-la-dan-sova
Acum când în Dormitorul Mecanicilor de Locomotivă din Depoul de Locomotive București Călători sunt toate Federațiile Sindicale cu membrii de sindicat la SNTFC,,CFR Călători,,SA , respectiv : AFTF (FMLR), FSTFR, FNFMC și FSRV, precum și foarte mulți salariați din Conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA cred că și mecanicii de locomotivă și automotor care au în programul de lucru lunar odihnă la Dormitorul Mecanicilor de Locomotivă din Depoul de Locomotive București Călători , precum și mecanicii de locomotivă și automotor din Depoul de Locomotive București Călători au la cine să se adreseze și de la cine să primească informațile solicitate referitoare la condițiile lor de muncă ce se degradează pe fiecare zi ce trece și referitoare la nemulțumirile salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA privind drepturile salariale ce sunt negociate prin CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA etc.
Prin Nota SNTFC,,CFR Călători,, SA nr. M11/1260/27.11.2013 observăm că atunci când spunea SNTFC,,CFR Călători,,SA că ,,Având în vedere , necesitatea strigentă de spații disponibile, în incinta Depoului de Locomotive București Călători , în vederea asigurării cazării personalului de exploatare , etc ,, la ,,etc,, pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA intră : ,,AFTF , FNFMC și FSRV,, .
Astfel FSTFR prin Procesul Verbal cu nr. L1/C/4/8711/2013 din 06.12.2013 în baza Notificării nr. M 11/1114/04.11.2013 și a Notei nr. M11/1260/27.11.2013 a efectuat predarea -primirea camerelor nr. 304, 305 și 306 situate la etajul III din Dormitorul Mecanicilor de Locomotivă din Depoul de Locomotive București Călători.
Tot în baza Notei SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. M11/1260/27.11.2013 la Dormitorul Mecanicilor de Locomotivă din Depoul de Locomotive București Călători se vor atribui prin Contracte de Comodat camera astfel :
– Camera nr. 201, la A.F.T.F. ( pentru Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare) domnului Președinte Iulică Măntescu;
-Camera nr. 305, la FNFMC ( pentru Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial ) domnului Președinte Frățică Gheorghe;
– Camerele nr. 102 și nr. 103 , la FSRV ( pentru Federația Sindicatelor Ramurii Vagoane ) domnului Președinte Constantin Buhac .
În consecință în Dormitorul Mecanicilor de Locomotivă din Depoul de Locomotive București Călători sunt acum toate Federațiile Sindicale cu membrii de sindicat la SNTFC,,CFR Călători,,SA , respectiv : AFTF (FMLR), FSTFR, FNFMC și FSRV, precum și foarte mulți salariați din Conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA și mecanicii de locomotivă și automotor care au în programul de lucru lunar odihnă la Dormitorul Mecanicilor de Locomotivă din Depoul de Locomotive București Călători .
Citeam adresa SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. M11/1114/04.11.2013 către FSTFR prin care se aducea la cunoștință Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România că necesitatea asigurării spațiilor de cazare a determinat SNTFC,,CFR Călători,,SA să identifice toate spațiile și ocupanții din clădirea administrative, respective clădire dormitor, aparținând Depoului de Locomotive București Călători … Având în vedere , necesitatea strigentă de spații disponibile, în incinta Depoului de Locomotive București Călători , în vederea asigurării cazării personalului de exploatare , etc, notificăm FSTFR să eliberați din cele 12 camera, un număr de 4 ( patru)camere pe care le ocupați în prezent, după cum urmează: 304, 305 și 306 de la Dormitor etaj 3 și camera nr. 9 etaj 3 din clădirea administrativă.
Prin Nota SNTFC,,CFR Călători,, SA nr. M11/1260/27.11.2013 observăm că atunci când spunea SNTFC,,CFR Călători,,SA că ,,Având în vedere , necesitatea strigentă de spații disponibile, în incinta Depoului de Locomotive București Călători , în vederea asigurării cazării personalului de exploatare , etc ,, la ,,etc,, pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA intră ,,AFTF , FNFMC și FSRV,, .
Ministrul Transporturilor -doamna Ramona Mănescu a precizat într-un interviu că managementul privat are datoria de a a gasi solutii , respectiv “să gasească contracte, să nu mai dea contracte preferential, să dea contracte care sa avantajeze compania, nu companiile competitoare de pe piață, sunt foarte multe lucruri pe care le pot face. Eu asa inteleg managementul privat. De aceea am adus managementul privat, ca sa putem sa performama, nu ca să putem sa ingropăm defintiv companiile de stat”. Intrebată dacă este multumită de managementul actual de la CFR Marfa, Ministrul Transporturilor-doamna Ramona Mănescu a răspuns: “Nu, nu sunt multumită. Nu sunt multumită de managementul privat in general, la nicio companie, dar sper să se imbunătățească situatia.”
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-16065766-ramona-manescu-prima-linie-mare-viteza-care-avem-program-este-bucuresti-constanta.htm
da din gura si atat, in rest gireaza in continuare JAFUL
fenechiu stie de ce…sf.ion bate la usa
Citiți:
http://www.fnfmc.ro/Noutati-stiri-comunicate.html
CFR va deveni al optulea serviciu secret al României
Autor Viorel Agheană 07/03/2012 · Comentează
Share via email
Primul pas în transformarea CFR în serviciu secret a fost făcut printr-un ordin al ministrului Transporturilor, Alexandru Nazare, conform căruia angajaţii CFR vor avea dreptul să aplice amenzi celor care cumpără fier vechi furat de la calea ferată. De asemenea, CFR va înființa un departament special de investigaţii, care va urmări, prin agenţi sub acoperire, reţelele de trafic de fier vechi, material rulant, garnituri de tren, reţele electrice, poduri, podeţe, gări şi halte care operează în România şi care nu au înţeles încă unde trebuie să contribuie cu fonduri.
Agenţii, recrutaţi dintre cei mai duri ciocănari, vor avea dreptul de a purta imitaţii originale de arme şi de a lovi cu ciocanul fără somaţie. Deşi în planul inițial se considera că una dintre principalele metode de prindere a infractorilor o reprezenta organizarea de flagrant delicte, momentan s-a renunțat la această tehnică, deoarece niciunul dintre agenţi nu a reuşit să reziste tentaţiei de a trece cu banii măcar 5 minute pe la păcănele. În felul acesta au căzut la datorie mulţi oameni de valoare pentru instituţie şi pentru majoritatea cămătarilor din zonă.
Un alt departament special va fi cel de protecţie internă a CFR. Personalul acestui departament va urmări scurgerile de informaţii către exterior şi va anihila orice tentativă a unei terţe părţi de a interfera în afacerile interne ale angajaţilor CFR. Cei care vor fi depistaţi că încheie afaceri care au o valoare contabilă mai mică de 10.000 de euro vor fi consideraţi infractori şi informaţiile despre tranzacţia cu pricina vor fi transmise organelor judiciare competente.
Aria de responsabilitate a agenţiei de informaţii a CFR va fi, deocamdată, limitată la nivelul reţelei de căi ferate, dar se prefigurează deja constituirea unui serviciu de informaţii externe al CFR care va strânge date despre amenințările care pot veni de la reţelele de tramvai şi de metrou din România.
cCAINI LATRA URSU MERGE
SI INCA CEVA PT.TOTI CARE CITESC ACEST ,,SITE eu nu am nici un venit din munca sindicala si nici afaceri si nici nu vreau asa ceva .
Pentru mine conteaza mai mult respectul fata de om si sa fii om.Am fost in stare sa muncesc,sa am o familie,o casa,o masina,copii ceace va doresc tuturor.Va doresc sanatate tuturor care ma cunoasteti.
Pentru un PTH de 12 ore pe tură de noapte cu prezentare și remizare la CRAIOVA noi cei de la Drobeta Turnu Severin plecăm de acasă la ora 17.30 și ne întoarcem a doua zi la ora 11.30, respective facem 6 ore de navetă neplătită și într-o lună prindem 6 până la 7 PTH de noapte și deci avem circa 42 ore de navetă neplătită numai de la aceste PTH-uri de noapte.
Cei din SELC Craiova fac un PTH de noapte la aproximativ o lună și jumătate și asta probabil că sunt din Craiova și nu pot avea navetă neplătită la PTH-uri.
Aș vrea să vă aduc la cunoștință că : din 15.12.2013 noi mecanicii de locomotivă de la Drobeta Turnu Severin nu mai avem în programul de lucru lunar trenurile de călători 1590 și 1591. Vreau să știți că în august 2013 veneam cu tren 1590 de la Drobeta Turnu Severin până la București (doar un mecanic de locomotivă) și ne întorceam cu tren de călători 1591 de la București până la Drobeta Turnu Severin ( același mecanic de locomotivă ) , din septembrie 2013 și până în 14 decembrie 2013 remorcam același tren de călători 1590 cu prezentare la Craiova ( navetă neplătită Drobeta Turnu Severin-Craiova ) și remorcare până la București și retur cu tren de călători 1591 de la București până la Craiova și apoi navetă neplătită Craiova-Drobeta Turnu Severin.
Din 15.12.2013 trenurile 1590 și 1591 sunt făcute cu 3 mecanici de locomotivă în loc de un mecanic de locomotivă și deci se plătește 3 mecanici de locomotivă în loc de un mecanic de locomotive. Nu înțeleg de ce se procedează așa pentru că costă mai mult societatea printr-un astfel de program.
Domnule Nicu Mecanic ca să fie pe deplin justificată afirmația dumneavoastră cred că ar trebui să mai aduceți la cunoștință la toți membrii de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România că ,,specialistul de relatii sociale- domnul Chirită Gheorghe ce trebuia să fie PENSIONAR și care este pe această funcție ce prevede studii superioare(facultate) și care nu are aceste studii”, a făcut parte din COMISIA de ETICĂ a A.F.T.F. care în data de 25.06.2013 a verificat activitatea FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI din ROMÂNIA afiliată la AFTF și care împreună cu ceilalți doi membrii ai COMISIEI de ETICĂ a A.F.T.F. analizând cele constatate și sesizate de Biroul Executiv al Federației Mecanicilor de Locomotivă ( FML ) în data de 25.06.2013 a propus sancționarea FSTFR cu excluderea din AFTF.
Domnule Manolescu avem nevoie de oameni ca dumneavoastră, oameni pe care nu îi are cu nimic administratia la mână și pe care nu pot să-i dea la o parte așa ușor cum crede, nu le faceți pe plac, NU SUNTETI SINGUR aveți alături o federatie care nu poate fi influențată de acest manager.
Nu o să le meargă la infinit, Domnul Manager ar face bine să găsească justificare la ,,specialistul de relatii sociale- domnul Chirită Gheorghe, pe funcție ce prevede studii superioare(facultate)”,respectiv la cum a semant ocuparea de acesta a funcției de specialist relatii sociale când acesta nu are pregătirea necesară, oare doamna Director RU a verificat pe cei care sunt pe aceste funcții dacă au pregătire în acest sens sau este deajuns ,, derogările manageriale” ? Să întrebăm și ITM-ul ce are de zis? Sau pe domnul manager privat îl interesează doar cei care îi spun adevărul, respectiv cei de la FSTFR?
Domnule NICU,va multumesc pentru aprecieredar sa stiti ca ieri 12 12 2013 am fost chemat la SNTFC impreuna cu tanarul sef al depoului Ploiesti unde DL Dorobantu a afirmat ca are inregistrari cu mine cand Instigam ca membrii SMLDP sa execute silit SNTFC pentru a o falimenta,a mai spus sefului de depou ca are 3 instructori la 80 mecanici si sunt prea multi asa ca daca nu vorbesc cu oamenii sa accepte esalonarile de 300 SI O sa-mi semneze DCM.CE parere aveti?oare acum cateva luni de ce a aprobat anca un post de instructor pentru care a candidat Schiopu Cristian,un mecanic mediocru,dar vazut bine ca este ruda cu sefii si vicelider la CHIRITA.Sa stiti canu ma speriati cu amenintarile pt.ca nu sunt vinovat eu ca nu stiti sa castigati sprijinul si simpatia salariatilorDle .
Speranța mea în mai bine pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA este Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România.
Pentru mine Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu înseamnă TERMINATORUL SNTFC,,CFR Călători,,SA.
Realizările Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu la SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2013 cred eu că sunt micșorarea salarilor lunare la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA prin mai multe metode, degradarea condiților de muncă a mecanicilor de locomotivă și automotor și formarea și dezvoltarea unui STRES fără precedent pentru foarte mulți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA.
În aceste condiții din anul 2013 de la SNTFC,,CFR Călători,,SA nu vreau să mai aud de cuvintele: ,, Manageri Privați la SNTFC,,CFR Călători,,SA ,, pentru că m-a dezamăgit atât de mult Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu în anul 2013 încât am ajuns să cred că dacă domnul Ministru Relu Fenechiu punea Manager Privat la SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2013 și un oricare GOLAN după orice stradă din ROMÂNIA și tot cred că era mai bine pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA. în anul 2013.
Cu actuala Conducere a Societății CFR Călători cred și eu că singura șanșă a noastră a salariaților CFR Călători care ne-a mai rămas este CAR Coeziunea Socială pentru a acoperi partea suplimentară de salariu lunar ce trebuia să o avem în urma negocierii salariului pe anul 2013 ce trebuia să aibă loc până la sfârșitul primului trimestru al anului 2013 și toate astea pentru că Managerul Privat -domnul Valentin Dorobanțu nici CCM-ul nu a vrut să-l respecte în anul 2013.
Frumoase realizări ,, domnule manager”, realizări demne de un ,,manager privat” !!!!!!!!!!!!!!
Sunt indignat de felul cum este condus SNTFC CFR Călători SA , Doamna Ministru a Transporturilor spune si dumneaiei că este nemultumită de activitatea managerului privat, dar nu se văd nici un fel de măsuri și mă întreb cât timp mai și de ce este lăsat acest manager la conducerea SNTFC CFR Călători, doar pentru a încasa atâtea mii de euro/ lună și să ,,realizeze ” ce ați enumerat mai sus domnule Mecanic (i)responsabil?
Cred că nu înțelege nimeni de ce este lăsat la conducerea SNTFC CFR Călători SA, domnul manager ,,privat” Valentin Dorobanțu !!!!!
Dacă tot nu ne permitem să avem sărbători fericite ( salarii micșorate lunar), sperăm măcar acum de sărbători că Doamna Ministru – Ramona Mănescu să ne facă o bucurie mult așteptată de foarte mulți salariati ai SNTFC CFR Călători SA încă de când a fost dânsa numită Ministru al Transporturilor.
Realizările Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu se spun că sunt multe, dar eu ca salariaț al SNTFC,,CFR Călători,,SA nu văd și nu simt nici o schimbare în bine a situației SNTFC,,CFR Călători,,SA. Mai mult eu ca salariat al SNTFC,,CFR Călători,,SA văd că la SNTFC,,CFR Călători,,SA este dictatura Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu care cred eu că a tras mult înapoi SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2013 față de anii anteriori.
Realizarile managerului “smart”Dorobantu sunt multe si benefice dar in interesul lui si al gastii care il mai slujesc inca cu stoicism ?
Pentru că este sfârșit de an, să vedem realizările managerului privat într-un aproape un an de manageriat:
1. A reușit reducerea deficitului bugetar, comform targhetului pentru care a fost angajat, cu 4oo.ooo mil. Lei(dealtfel singurul obiectiv).
2. Reducere cu 7.000.000 tr/km în 2013.
3. Cedarea încontinu de secții de remorcare(pe considerentul că sunt nerentabile dar la privați de ce sunt?).
4. Anularea din circulație a peste 15o trenuri zilnic.
5. Reducerea traselor unor trenuri de călători.
6. Anularea a multor trenuri Sâmbăta și Duminica.
7. Anularea trenurilor de naveră ptr. angajații CFR și nu numai.
8. Venituri încasate tot mai mici, aduse de numărul călătorilor transportați tot mai mic.
9. Reducerea salarilor tuturor angajaților SNTFC cu aproximativ 7% lunar, adică reducerea salariului de bază brut cu 2 clase de salarizare comform grilei de salarizare din CCM 2012-2014 (prin ziua de CS).
10. Reducerea veniturilor anuale a tuturor angajaților SNTFC, mai puțin a lui personal.
11. Anularea tuturor drepturilor angajaților, inclusiv a celui la muncă(vezi cazul Timișoara și Fetești).
12. Impunerea prin forță(arătânduși mușchii) a eșalonării drepturilor câștigate în instanțe.
13. Reducerea și chiar anularea drepturilor sindicale ale singurei federații care se opune„tuturor realizărilor mărețe” ale managerului.
14. Creșterea costurilor pe tr/km, comform calculelor(și cred că bune, să ne contrazică în scris managerul) FSTFR.
15. Creșterea numărului de ore întârziere, datorită infrastructurii precare(asta nu-i vina mangerului ), defectărilor locomotivelor.
16. Creșterea numărului de trenuri anulate, din cauza defectării materialului rulant de tracțiune(locomotive, RE, Deziro, ADH), comform orinelor date de manager, se defectează-anulați.
17. Creșterea alarmantă a defectărilor, datorită nealocării fondurilor pentru repararea materialului rulant de tracțiune.
18. Condiții de muncă inumane( locomotive murdare, posturi murdare, neiluminate,neetanșe-trage curentul de parcă am fi afară-neâncălzite iarna, vara saună, scaune mecanic degradate, etc.).
19. Dormitoarele-locuri de odihnă ptr. personalul de tren, între 2 trenuri-insalubre(cică în regim hotelier).
20. Creștere nemulțumirilor angajaților SNTFC, prin acest stil de conducere „mână de fier”, dictatorial, bazat numai pe frică.
Acestea sunt realizările managmentului, văzute de un mecanic de locomotivă(de mine). Concluzia mea: nu cred că acesta poate fi numit managment într-o Societate, indiferent dacă este de Stat sau Privat.
Și pentru că se apropie Sărbătorile de Iarnă, doresc tuturor cititorilor și comentatorilor de pe acest site„ Sărbători Fericite” și un călduros „La Mulți Ani”. Fie ca anul ce urmează să ne aducă și lucruri bune.
La Mulți Ani și conducerii SNTFC-ului, pentru că spiritul Crăciunului spune că trebuie să fim mai buni.
Am citit comunicatul inaintat de cele 4 federatii, conducerilor private ale societatilor feroviare din cadrul MT cat si ministrului transporturilor,si ma minunez cat curaj trebuie sa ai sa semnezi un asemenea act. Cred ca cei care au semnat au avut ceva pus in cafeaua de dimineata,dar sigur la unii la tremurat mana cand au semnat.Parca-i vad pe menegerii privati numiti, impusi si bagati fortat pe gatul salariatilor de la calatori si marfa tavalinduse pe jos si tinanduse cu mana de burta de ras. Sau semnatarii comunicatului au mirosit vant de schimbare pe la conducerea societatilor dupa ultimile controale si s-a trezit mila in ei fata de salariati si au devenit peste noapte patrioti. Fratilor a innebunit lupii!
Tara arde si baba se piaptana. Mai nou s-ar putea sa nu mai fim colegi.SNTFC nu are nevoie de oameni ca mine.Cred ca lucram la coperativa munca in zadar,parerea mea.Cu o floare nu se face primavara, cred ca avem prea multe nulitati si aia sunt apreciati.
Noul cod de procedura penala de care se prevaleaza menegerul privat(sentinte judecatoresti).Citim dl. meneger? Citim si ne vom/vor folosi.Aviz celor din Fetesti.
Exploatarea unei
persoane
Art. 182. – Prin exploatarea unei persoane se înţelege:
a) supunerea la executarea unei munci sau
îndeplinirea de servicii, în mod forţat;
b) ţinerea în stare de sclavie sau alte procedee
asemănătoare de lipsire de libertate ori de aservire;
c) obligarea la practicarea prostituţiei, la 75
manifestări pornografice în vederea producerii şi
difuzării de materiale pornografice sau la alte forme de
exploatare sexuală;
d) obligarea la practicarea cerşetoriei;
e) prelevarea de organe în mod ilegal.
Citeam un Comunicat al SNTFC,,CFR Călători,,SA ce avea ca subiect Informare asupra faptului că la Tribunalul București prin Sentință Civilă și la Curtea de Apel București prin Decizia Civilă nr. 105 din 31.10.2013 s-a respins ca neîntemeiată acțiunea formulată de FSTFR împotiva SNTFC,,CFR Călători,,SA și împotriva FNFMC și a AFTF.
Pentru o informare corectă a membrilor de sindicat ai FSTFR precizăm că SNTFC,,CFR Călători,,SA a susținut în instanță că nu s-a întreprins nici o măsură de suspendare a dreptului acesteia și a sindicatelor afiliate la FSTFR asupra sediilor de Federație și asupra sediilor de Sindicate.
În consecință FSTFR a introdus Contestație în Anularea Deciziei nr. 105/31.10.2013 ce a avut primul termen de judecată în 11.12.2013 în Dosarul nr. 7726/2/2013 de la Curtea de Apel București. Trebuie să precizez că Decizia Civilă nr. 105/31.10.2013 s-a invocat de către Instanță din oficiu la Dosar nu există Apelul introdus în termen și pentru acest motiv s-a respins apelul, deși acesta fusese introdus în termenul legal și asta arătam în Contestația în Anulare. Întâmplarea a făcut ca în data de 11.12.2013 la acest prim termen de judecată să fie în complet și judecătorul care considerăm noi că netemeinic a respins apelul și Instanța s-a declarat incompatibilă pentru a judeca Contestația în Anularea Deciziei nr. 105/31.10.2013 și s-a dat un nou termen de judecată în 08.01.2014 la Curtea de Apel București.
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/posibila-greva-in-sectorul-feroviar-sindicatele-feroviare-inainteaza-un-ultimatum.html
Ștefan spunea că : ,, dacă facem împrumut să compensăm salariul lunar pentru că acesta este insuficient, avem o problemă în sensul că : ori nu am stiut să ne negociem salariul lunar sau cum este în cazul de față în anul 2013 nu s-a negociat salariul lunar pe anul 2013 așa cum prevedea CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA până cel târziu la sfârșitul primului trimestru al anului 2013 și cei ce nu l-au negociat trebuie sa ne dea explicatii, respectiv atât Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA cât și AFTF și FNFMC , cu atât mai mult cât FSTFR a solicitat Conducerii Private a SNTFC,,CFR Călători,,SA să dispună întrunirea Comisiei Mixte Patronat Sindicate ce avea rolul să dispună negocierea salariului lunar pe anul 2013 astfel încât să se respecte Legea Părților. Tehnic împrumuturile sunt bune pentru investitii,dacă ne dar dacă ne împrumutam pentru viata de zi cu zi după cum am spus avem o problemă. ,, .
Și eu cred același lucru.
Da trebuie sa ne împrumutăm ca să putem trăi în prezent și vom putea platii ratele înapoi pe un interval de timp mai mare, respectiv pe perioada cât sunt eșalonate drepturile noastre salariale neplătite încă dar castigate definitiv și irevocabil în instanțele judecătorești . Și asta pentru că de ,, bună voie” noi și din ,,buna înțelegere a situației societății,, din partea managerului privat (avem 300 lei Ron/lună, adică cât am pierdut prin reducerea salariului lunar 8 luni din 12 luni în anul 2013). Multumesc și eu frumos d-le Manager Privat -Valentin Dorobanțu pentru grija pe care ne-o purtati nouă salariaților SNTFC CFR Călători SA.
Ștefane, uitate in fituica si ai sa vezi inca cinci la suta lipsa. Nu numai ca ne ia o zi din munca noastra dar ne si sanctioneaza(in loc de 1566 lei /K, netaie si din acesta 1566-1 zi=1491 lei, deci sanctiune), tocmai din cauza lipsei reactiei noastre. Daca la lideri si-a aratat muschii, noua ne arata partea din spate(turul pantalonilor) si noi tacem la fel ca liderii.
Da trebuie sa ne imprumutam sa putem trai dar nu stiu de unde vom putea platii ratele inapoi, pentru ca drepturile noastre sunt esalonate„ de buna voie” de menegerul privat(300 ron/luna). Multumesc frumos d-le meneger pentru grija pe care ne-o purtati.
Referitor la CAR se poate scoate la momentul solicitării de 3 ori suma depusă și trebuie să ai cel puțin 6 luni de vechime. La înscriere trebuie să ai cererea de înscriere completată, o copie după CI și dovada de pensioner
( talonul de pensie ) sau dovada de salariat (fluturaș de salariu sau Adeverință de salariat ). Taxa de înscriere este o singură data și este 0,5% din salariul net lunar. Cotizația lunară este 1 % din salariul net lunar, iar la retragere membrul cotizant își recuperează cotizația lunară plătită, precum și contribuția de 5 lei lunar ( sau de 60 lei/an ) ce este deci și ea rambursabilă în cazul retragerii din acest CAR. Pentru București sunt două puncte de lucru ale CAR : Unul la Palatul CFR ( Ministerul Transporturilor-Gara de Nord-Poarta C și altul vizavi de Depoul de Locomotive București Călători la Administrația Financiară sector 1 București unde sunt două ghișee ale acestui Punct de Lucru al CAR ,,Coeziunea Socială,, . Precizez că Președintele CAR ,,Coziunea Socială,, este Generalul de Brigadă- domnul Florea Victor. . Dobânda la împrumuturi este de 6,5% / AN .
Astea sunt informațiile pe care le avem noi.
Cred că puteți compara această variantă ( posibilitate ) cu alte variante (posibilități) și dacă o considerați mai bună și dacă vă interesează puteți să vă informați mai mult de pe http://www.car-coeziuneasocialablogspot.com.
Daca facem inprumut sa compensam salariul, avem o problema ,ori nu am stiut sa ne negociem salariul,ori acei ce l-au negociat trebuie sa dea explicatii,ori noi cei care nu ne ajunge salariul suntem prea cheltuitori si trebuie sa facem infuzie de capital cea-ce nu este bine.Tehnic inprumuturile sunt bune pentru investitii,daca ne inprumutam pentru viata de zi cu zi dupa cum am spus avem o problema.Acum sa aven un negociator puternic trebuie sa dam dovada de mai mult decat pana acum ,luati exemplul soferilor ca sa faci asemenea demonstratie iti trebuie unitate, ia sa venim in fata ministerului transporturilor 5 000 (cinci mii ) de oameni din tot cfr-ul sa vedeti cum se schimba situatia pentru ca lideri avem dar nu prea avem forta in pumn, iar pumnul suntem noi, daca nu batem cu el in masa, toata lumea crede ca o ducem foarte bine si mai ne ia o zi din salariu ,mai ne ia 5-10 % pentru o gresala inventata v-am spus in comentariile anterioare ne-am invatat sadomasochisti.Am propus un miting pe luna sa venim cateva mii de oameni (>2000) sa vedeti cum se schimba situatia si nu mai este nevoie sa facem inprumut pentru existenta. Ca in bancul cu betivul si nevasta. -Unde pleci la ora asta mai barbate.-La carciuma nevasta.-Auzi nu vrei sa ma bati acum ca poate cand vi eu dorm. Cam asta suntem noi NEVASTA betivului.
SMART în Engleză înseamnă INTELIGENT.
Cu Manager Privat la Conducerea Societății singura șanșă a noastră ce ne-a mai rămas este CAR Coeziunea Socială sau transformarea cât mai multor salariați SNTFC,,CFR Călători,,SA în membrii de sindicat ai FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA pentru ca această Federație Sindicală să devină majoritară și în acel moment când va solicita Comisie Mixtă Patronat Sindicate să oblige SNTFC,,CFR Călători,,SA să dispună întrunirea Comisiei Mixte Patronat Sindicate și în urma analizei acestei Comisii să se oblige SNTFC,,CFR Călători,,SA să respecte CCM în vigoare.
Se pare că suntem pe drumul cel bun pentru că tot mai mulți salariați devin membrii de sindicat ai FSTFR în ultimul timp . Bun venit în FSTFR și noului sindicat afiliat în 03.12.2013 odată cu convocarea liderilor sindicatelor afiliate la FSTFR de către Conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru o ședință administrativă ce a făcut posibilă și o ședință sindicală cu membrii Comitetului Director al FSTFR și cu alți membrii din Consiliul Național de Conducere al FSTFR, ședință la care s-a pus în discuție și cererea de afiliere a Sindicatului respectiv. Mai vrem astfel de convocări solicitate de conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru că mai avem și alte solicitări de aderare care trebuie aprobate de conducerea FSTFR.
SMART în Engleză înseamnă INTELIGENT.
Cu SMART la Conducerea Societății singura șanșă a noastră ce ne-a mai rămas este CAR Coeziunea Socială pentru că salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA ce nu sunt membrii de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România și organizațiile sindicale din care fac parte nu au susținut solicitarea FSTFR către SNTFC,,CFR Călători SA de a dispune întrunirea Comisiei Mixte Patronat-Sindicate pentru că a trecuse luna Martie 2013 și nu se negociase salariul pe anul 2013 așa cum prevedea CCM 2012-2014 la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA .
SMART în Engleză înseamnă INTELIGENT.
Cu SMART la Conducerea Societății singura șanșă a noastră ce ne-a mai rămas este CAR Coeziunea Socială pentru a acoperi partea suplimentară de salariu lunar ce trebuia să o avem în urma negocierii salariului pe anul 2013 ce trebuia să aibă loc până la sfârșitul primului trimestru al anului 2013 și care nu a avut loc deși era prevăzută această negociere în CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014.
SMART în Engleză înseamnă INTELIGENT.
Cu SMART la Conducerea Societății singura șanșă a noastră ce ne-a mai rămas este CAR Coeziunea Socială pentru a acoperi reducerile de salariu lunare timp de 8 luni din cele 12 luni ale anului 2013 și reducerile de salariu rezultate pe baza sncțiunilor disciplinare pentru orice etc,
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=11&cad=rja&ved=0CGIQFjAK&url=http%3A%2F%2Fwww.ziarelive.ro%2Fdespre%2Fvalentin-dorobantu.html&ei=-VGnUr3PAcKJyAPShIDwDQ&usg=AFQjCNFJZ8-8jTxqdEiGA65hE6EDTdjMpA
Raspuns pt. dl. Popescu:
La nivelul conducerii CAR au avut loc discutii referitoare la oportunitatea dechiderii unui al doilea cont bancar, la BCR . Se va lua o decizie in acest sens la sedinta Comitetului Director al CAR programata in aceasta luna.
Vom publica pe site-ul CAR decizia luata.
O zi buna tuturor!
Referitor la CAR se poate scoate la momentul solicit[rii de 3 ori suma depusă și trebuie să ai cel puțin 6 luni de vechime. La înscriere trebuie să ai cererea de înscriere completată, o copie după CI și dovada de pensionar ( talonul de pensie ) sau dovada de salariat (fluturaș de salariu sau Adeverință de salariat ). Taxa de înscriere este o singură data și este 0,5% din salariul net lunar. Cotizația lunară este 1 % din salariul net lunar, iar la retragere membrul cotizant își recuperează cotizația lunară plătită, precum și contribuția de 5 lei lunar ( sau de 60 lei/an ) ce este deci și ea rambursabilă în cazul retragerii din acest CAR. Pentru București sunt două puncte de lucru ale CAR : Unul la Palatul CFR ( Ministerul Transporturilor-Gara de Nord-Poarta C și altul vizavi de Depoul de Locomotive București Călători la Administrația Financiară sector 1 București unde sunt două ghișee ale acestui Punct de Lucru al CAR ,,Coeziunea Socială,, . Precizez că Președintele CAR ,,Coziunea Socială,, este Generalul de Brigadă- domnul Florea Victor. . Dobânda la împrumuturi este de 6,5% / AN . Astea sunt informațiile pe care le avem noi. Cred că puteți compara această variantă ( posibilitate ) cu alte variante (posibilități) și dacă o considerați mai bună și dacă vă interesează puteți să vă informați mai mult de pe http://www.car-coeziuneasocialablogspot.com.
Fratilor, haideti sa incercam sa nu amestecam lucrurile, adica sa nu postam comentarii aiurea!
In comunicatul de fata se prezinta un CAR, care, din cate am vazut, se doreste a fi de anvergura si este o initiativa binevenita in aceste vremuri in care bancile ne jupoaie de bani!…
Este foarte interesanta procedura de inscriere si cotizare de la distanta.
As vrea sa stiu, pentru inceput, care este dobanda perceputa la imprumuturi si daca pentru sumele imobilizate in cotizatie se acorda dobanda membrilor respectivi.
De asemenea, as dori sa stiu daca exista un cont al CAR si la BCR (pt ca, avand cont la BCR, as putea sa ma inscriu si sa platesc cotizatia lunara fara comisioane (BCR imi ia pentru fiecare plata prin Internet Banking catre BRD, vreo 4 lei …).
Multumesc pentru eventualul raspuns!
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/vagoanele-de-business-gaura-neagra-a-lui-alexandru-noaptes
Guvernul este surd și mut. Avem70% din electorat.Asta contează cel mai mult, fraeri voteza iar iei conturile-si ingroasa.
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/transportatorii-feroviari-catre-ramona-manescu-asistam-la-un-dezastru-al-infrastructurii-a-mai-ramas-doar-jumatate-din-traficul
Urmeaza “locotenentii” numiti de Fenechiu pe la CFR , ori se musamalizeaza totul ?
Vom vedea…
RECURSUL lui FENECHIU, din dosarul ”Transformatorul”, a fost AMÂNAT pentru 7 ianuarie 2014.
Atunci se va desfășura ultimul termen
Magistraţii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie judecă astăzi recursul în dosarul „Transformatorul’”, în care fostul ministru al Transporturilor Relu Fenechiu a fost condamnat la cinci ani de închisoare cu executare, pentru complicitate la abuz în serviciu în formă calificată.
Completul de cinci judecători al instanței supreme a amânat procesul pentru 7 ianuarie 2014. Până astăzi, avocații inculpaților ar fi trebuit să depună toate cererile în scris, lucru care nu s-a întâmplat. Avocatul lui Fenechiu a cerut un nou termen pe motiv că nu a reușit să depună în scris motivele de recurs, ci doar o schemă, iar astăzi au venit cu o completare.