Act înaintat către MTI cu privire la Proiectul Ordinului de Ministru referitor la serviciul maxim admis pe locomotiva

Alăturat vă prezentăm actul înaintat către MTI și Comisia de Dialog social cu poziția FSTFR față de Proiectul Ordinului de Ministru pentru modificarea Dispoziției 35 a Președintelui SNCFR privitor la serviciul continuu maxim admis pe locomotivă. …vezi aici 

Pentru că FSTFR și FMLR au în componență mecanici de locomotivă, citiți și punctul de vedere prezentat de FMLR pe siteul www.fml.ro.

Vă aducem la cunoștință că marti 19.02.2013 în Comisia de Dialog Social a Ministerului Transporturilor este pus pentru consultarea sindicatelor Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor pentru aprobarea Normelor privind serviciul continuu maxim admis pe locomotivă, care mărește serviciul continuu maxim admis pe locomotivă la trenurile de călători de la 7 + 1 ore la 12 ore… citește aici, precum și DOCUMENTELE de LUCRU in ședința plenului. Totodată în aceeași ședință va fi pus în discuție și Proiectul de HOTĂRÂRE de Guvern pentru aprobarea actelor aditionale nr. 1 pe anul 2013 la contractele de servicii publice în transportul feroviar de călători pentru perioada 2012-2015 aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 74/2012.

SHARE

61 Responses

  1. Acum când sosește clipa mult așteptată când o să putem spune ,,Hristos a înviat! ,, și acum când putem ura un ,,Paște fericit alături de cei dragi,, sosește și momentul împăcării, bucuriei și binecuvântării sufletelor! Să eliminăm ceea ce ne desparte pentru că sosește și momentul împăcării, bucuriei și binecuvântării noastre și să mulțumim DOMNULUI pentru tot ce ne dăruiește! ,,Hristos a înviat! și ,,Paște fericit alături de cei dragi,, la tot Poporul Român!…

  2. În Monitorul Oficial nr. 198/ 8.04.2013 a apărut Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 256 pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România, Ordin de Ministru care se aplică de la 07 iunie 2013 .
    Precizez că FSTFR a contribuit essential la forma finală pe care o are Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 256 pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România. Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel s-a întâlnit cu Președintele CSN Meridian-domnul Popescu Ion și a discutat Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel s-a întâlnit cu Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu și au discutat împreună propunerile FSTFR la Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel s-a întâlnit cu Ministrul Secretar de Stat din Ministerul Transporturilor-domnul Cristian Ghibu și au discutat împreună propunerile FSTFR la Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel și Vicepreședintele FSTFR -Liviu Grab s-au întâlnit cu reprezentanții AFER în cadrul Comisiei de Dialog Social din Ministerul Transporturilor și au discutat împreună propunerile FSTFR la Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel și Vicepreședintele FSTFR -Liviu Grab s-au întâlnit și cu reprezentanții FMLR în cadrul Comisiei de Dialog Social din Ministerul Transporturilor și au discutat împreună propunerile FSTFR și propunerile FMLR la Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …
    În final după mai multe dezbateri între FSTFR și factorii de decizie din Ministerul Transporturilor a rezultat dintr-un Proiect aberant de Ordin de Ministru al Transporturilor pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România un fundamentat Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România …

  3. Dragi colegi de suferinta
    Cu regret va anunt ca nu am aprimit aprobare pentru mitingul ce era programat pentru data de 19.04.2013. Motivele … diverse. Imi pare rau , dara asta este , ma revolt dar nu incalc legea. Va multumesc pentru sustinere si voi fi mereu alaturi de voi.
    Cu drag, cu stima si respect Denisa POPOVICI

  4. Dragi colegi de suferinta
    Cu regret va anunt ca nu am aprimit aprobare pentru mitingul ce era programat pentru data de 19.04.2013. Motivele … diverse. Imi pare rau , dara asta este , ma revolt dar nu incalc legea. Va multumesc pentru sustinere si voi fi mereu alaturi de voi.
    Cu drag, cu stima si respect Denisa POPOVICI
    ReplyReply AllMove…untitledGo to Previous message | Go to Next message | Back to Messages

  5. Vă informez că a apărut în Monitorul Oficial nr. 198 din 08 aprilie 2013, Ordinul nr. 256 în care este precizat că ,, În vederea asigurării unei recuperări eficiente a personalului , angajatorul este obligat să asigure un nivel corespunzător de confort în spatiul de cazare pus la dispoziția personalului care se odihnește în afara domiciliului. ,, .

  6. Vă anunț că în Monitorul Oficial nr. 198/ 8.04.2013 a apărut Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 256 pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și / sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România, Ordin de Ministru care se aplică de la 07 iunie 2013…Vă precizăm că FSTFR a făcut demersurile necesare pentru ca acesta să ajungă în forma aceasta, deoarece FSTFR considera că forma initială nu ar fi putut fi aplicată …

  7. Vă informez că a apărut în Monitorul Oficial nr. 198 din 08 aprilie 2013, Ordinul nr. 256 în care este precizat că ,,Serviciul continuu maxim admis pe locomotivă este compus din timpul de conducere efectivă a locomotivei și timpul de muncă în staționarea trenului format din cumulul de secvențe din serviciul maxim admis pe locomotivă, altul decât timpul de conducere efectivă a locomotivei, în care personalul de locomotivă nu conduce locomotiva ce participă la remorcarea trenului, pe o perioadă continua de timp, mai mare de 15 minute.,,

Share:

Alte articole

SĂRBĂTORI BINECUVÂNTATE!

COLECTIVUL DE CONDUCERE AL FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA VĂ DOREȘTE CA SĂRBĂTOAREA NAȘTERII MÂNTUITORULUI SĂ VĂ ADUCĂ PACE , LINIȘTE ȘI BUCURIE ÎN

Read More »