Așteptam ca Domnul Ministru Dan Marian Costescu să ia măsurile care se impun cu directorii de la CFR care își bat joc de subunitățile de tracțiune de călători de care răspund

CFR Călători suferă acut din cauza lipsei de mecanici de locomotivă și automotor, dar de exemplu domnul Director Bourceanu își bate joc și de cei pe care îi mai are…Mai mult domnul Director Bourceanu a dispus eliminarea custodiei de motorină de la Depoul Tecuci acum când vine iarna, iar dacă locomotivele diesel vor rămâne fără motorină în zona Tecuci sau dacă va fi nevoie de tracțiune diesel din cauza timpului nefavorabil și al înzăpezirilor, trenurile de călători vor sta  în linie curentă pentru că Directorul Bourceanu (despre tracționiștii cred că este paralel cu Calea Ferată) dorește acest lucru și probabil vrea să mute transportul feroviar de călători pe transportul pe rutier …
Aflăm și ne minunăm că SRTFC Galați din dispoziția domnului Director Bourceanu trece din 25/26.11.2015 de la remorcarea trenurilor cu tracțiune diesel la remorcarea cu tracțiune electrică după 2 ani de când păstorește această regională. Păi de ce au trebuit să treacă 2 ani de când sunteți Director domnule Bourceanu pentru ca să înțelegeți că pe sub firul de contact trebuie să se circule cu locomotive cu tracțiune electrică  și să nu folosiți nejustificat tracțiunea diesel pe sub firul de contact? Păi unde ai fost domnule Director Bourceanu timp de 2 ani de zile cât ați condus Ramura Tracțiune atât de prost pe SRTFC Galați ? Păi domnule Director Bourceanu ce faceți cu cei de 20 mecanici de locomotivă și automotor din Depoul Tecuci ce sunt autorizați numai la Locomotive Diesel și nu sunt autorizați la locomotive LE și pentru care nu mai este prestație pe LDE ? Păi de ce nu i-ați autorizat la LE înainte să luați măsura de a trece la remorcarea trenurilor de călători cu locomotive LE și vagoane în loc de automotoare ? Păi domnule Director Bourceanu cât mai aveți de gând să vă bați joc de cei de la Tracțiune ? Nu vă este rușine că nu știți nimic despre Ramura Tracțiune și că în situația asta totuși vă bați joc de cei din Ramura Tracțiune prin dispozițile cu întârziere pe care le dați și că ați prejudiciat 2 ani de zile CFR Călători pentru că nu ați luat măsura asta de acum 2 ani dacă dumneavoastră o considerați o măsură atât de bună?
Domnule Ministru Dan Costescu vă solicităm să ne comunicați ce măsură luați cu domnul Director Bourceanu? Dacă mai rămâne Director pe SRTFC Galați în aceste condiții domnul Bourceanu, atunci vom ajunge la concluzia că domnul Silviu Mănăstrie avea dreptat când spunea că după un „dezastru din guvernarea Ponta, ne așteptam ca Dacian Cioloș să vină cu un ministru tehnocrat ireproșabil la Transporturi, un om care în zece luni să dea drumul la lucrări, să facă licitații, să pună pe șine sistemul feroviar”. Dacă vreți să puneți pe sine trenurile CFR Călători, puneți și la SRTFC Galați un Director capabil și nu lăsați în continuare un Director care își bate de joc de Ramura Tracțiune și care mai mult duce spre dezastru total TRACȚIUNEA de pe SRTFC Galați …
„Silviu Mănăstrie a vorbit luni, la „Dosar de politician” despre bătaia de joc de la ministerul Transporturilor.
Din anul 2012, s-au schimbat nu mai puțin de șase miniștri politici. Ei sunt Silaghi, Fenchiu, Ramona Mănescu, Șova, Rus, Matache. Toți au lăsat dezastru, nimeni nu a terminat nimic, miniștrii au schimbat șefii din ministere și companiile de stat, companiile CFR și Tarom sunt în faliment tehnic. Peste 3.000 de oameni mor anual în accidente pe șoselele din România, iar tinerii frumoși nu au ieșit în stradă pentru că de la Bucurelti la Baia Mare se fac 14 ore cu mașina. După acest dezastru din guvernarea Ponta, ne așteptam ca Dacian Cioloș să vină cu un ministru tehnocrat ireproșabil la Transporturi, un om care în zece luni să dea drumul la lucrări, să facă licitații, să pună pe șine sistemul feroviar, să scape de la faliment compania Tarom și CFR-ul, să rezolve criza de la Romatsa, să vadă ce se întâmplă cu autostrada scufundată dintre Orăștie și Sibiu”.

SHARE

71 Responses

  1. Așa cum am precizat în Ședința de Negociere de la SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA a apărut Bugetul de Venituri și Cheltuieli al SNTFC,,CFR Călători,,SA rectificat pe anul 2015 în Monitorul Oficial nr . 901 din 04 decembrie 2015 , dar nimeni nu credea că Președintele FSTFR/ANSF -Maxim Rodrigo Gabriel și Președintele CSN Meridian- domnul Popescu Ion au dreptate sau poate a existat și există un interes să se spună că MAXIM RODRIGO GABRIEL și Popescu Ion nu au fost crezuți și că asta ar fi singura cauza că s-a întârziat și la CN CF,,CFR Călători,,SA apariția noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2015-2016 …

  2. Așa cum am precizat în Ședința de Negociere de la SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA a apărut Bugetul de Venituri și Cheltuieli al SNTFC,,CFR Călători,,SA rectificat pe anul 2015 în Monitorul Oficial nr . 901 din 04 decembrie 2015 , dar nimeni nu credea că Președintele FSTFR/ANSF -Maxim Rodrigo Gabriel are dreptate , deși a menționat de mai multe ori pe timpul negocierilor la interval de timp diferite că și Președintele Confederației Sindicale Naționale Meridian – Domnul Popescu Ion a fost alături tot timpul de ANSF și FSTFR și a fost peste tot să se lupte pentru ca salariaților de la SNTFC,,CFR Călători ,, SA să le treacă odată prin Hotărâre de Guvern ce li se dăduseră din 28 iulie 2015 dar care bani erau blocați nejustificat la Ministerul Transporturilor …Și domnul Președinte Popescu Ion a fost alături în 04.12.2015 , toată ziua de FSTFR și ANSF ținând periodic legătura până s-a dat Hotărârea de Guvern mult așteptată, dar era târziu deoarece celelalte organizații sindicale nu l-au crezut nici pe Maxim Rodrigo Gabriel și nici pe domnul Popescu Ion și nu au negociat și semnat noul CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA încă de azi 04.12.2015 . Poate altădată vor tine cont și de CSN Meridian și de ANSF și de FSTFR pentru că : ,, Buturuga mica răstoarnă Carul Mare ,, .

  3. Așa cum am precizat în Ședința de Negociere de la SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA a apărut Bugetul de Venituri și Cheltuieli al SNTFC,,CFR Călători,,SA rectificat pe anul 2015 în Monitorul Oficial nr . 901 din 04 decembrie 2015 .
    Citiți mai mult pe :
    ,,Monitorul Oficial nr. 0901 din 2015
    Actul nr. 947 din 03 Decembrie 2015
    Emitent: Guvernul României
    Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2015 al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. – Călători“ – S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor ,, .

  4. Monitorul Oficial nr. 0901 din 2015
    Actul nr. 947 din 03 Decembrie 2015
    Emitent: Guvernul României
    Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2015 al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. – Călători“ – S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor

  5. cfr-iști vor primii ceva ? ce sa hotărât ? primim 10 % ? de la 01 01 2016 se va aplica legea salarizării nr 284 /2010 ? vaucherele le vom primii la anu ?

    1. D-le bacteru, trebuie sa intelegi ca nimeni nu mai ,,da ,,nimic, cel putin in ultimi 8 ani, pentru orice trebuie sa luptam, sa ,,castigam,,. Orice drept se castiga, nu se da.
      Cu respect.

  6. În perioada 2012-2015, au fost șapte miniștrii la Ministerul Transporturilor: șase miniștri politici și un tehnocrat. Ei sunt Silaghi, Fenchiu, Ramona Mănescu, Șova, Rus, Matache și Costescu.
    Singurul care poate face ceva poate fi actualul Ministru Costescu…
    Vom vedea foarte curând dacă și actualul Ministru Costescu vrea să facă ceva pentru Calea Ferată Română …

  7. ,, Pe 1 Decembrie 1918, la Alba-Iulia, s-a consumat cel mai important moment din istoria noastră: formarea României Mari. EVZ vă prezintă un scurt istoric al faptelor, dar și contextul internațional extraordinar care a permis nașterea acestui act memorabil. ”România are prea mult noroc, pentru a mai avea nevoie de politicieni!”. Celebrele cuvinte ale fondatorului Junimii și ale marelui politician Petre P. Carp, rostite în urmă cu 100 de ani, explică și acum, cel mai bine, împrejurările în care s-a format națiunea română. Profitând, după Primul Război Mondial, de destrămarea Imperiului Austro-Ungar, coroborată cu izbucnirea Revoluției bolșevice în Rusia, așadar cu dispariția Imperiului Țarist, țărișoarele noastre și-au văzut visul cu ochii. Dintr-o singură lovitură, fără vreun merit deosebit al elitelor politice, Basarabia, Bucovina și Transilvania s-au unit cu Țara-mamă. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0ahUKEwiOjpz0p7vJAhXKchQKHb4KA_QQqQIIHTAB&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2F97-de-ani-de-la-marea-unire-cum-s-a-nascut-romania-mare-la-multi-ani-romania.html&usg=AFQjCNHaXM-1OcI6m6piTHgS-KnEDHZ5ww&bvm=bv.108194040,bs.1,d.bGg

  8. ,, Preşedintele Republicii Moldova, Nicolae Timofti, i-a transmis felicitări omologului său român, Klaus Iohannis, cu ocazia Zilei Naţionale, subliniind că 1 Decembrie este prilej de sărbătoare în cele “două state româneşti”. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiW7bLHprvJAhXFiSwKHTjAAGgQqQIIGzAA&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Fpolitic%2Fnicolae-timofti-felicita-romania-1-decembrie-este-sarbatoare-in-ambele-state-romanesti-14905122&usg=AFQjCNF9Xuk4vCFm_XmW7eWvMzSDS6sTXQ&bvm=bv.108194040,d.bGg

  9. LA MULTI ANI ROMANIA !
    Se știe că : ,, 1 Decembrie 1918 este Ziua Naţională a României şi macrhează un eveniment istoric: unirea Transilvaniei cu România. ,, .
    Se cunoaște că :
    ,,Ziua națională a României a fost, între anii 1866-1947, ziua de 10 mai, apoi, între 1948-1989 ziua de 23 august. Prin legea nr. 10 din 31 iulie 1990, promulgată de președintele Ion Iliescu și publicată în Monitorul Oficial nr. 95 din 1 august 1990, ziua de 1 decembrie a fost adoptată ca zi națională și sărbătoare publică în România. Această prevedere a fost reluată de Constituția României din 1991, articolul 12, alineatul 2. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0ahUKEwjZ9LX5o7vJAhXKXhoKHQZEAwcQFgg3MAY&url=http%3A%2F%2Fspynews.ro%2Factualitate%2Fsemnificatia-istorica-a-zilei-de-1-decembrie-ziua-nationala-a-romaniei-52527.html&usg=AFQjCNGOj81pHXQkCCXW53jW7AmaUfWy_A&bvm=bv.108194040,d.bGg

  10. La mulți ani tuturor românilor! La mulți ani România !

  11. Se vorbește că exista solicitarea nr. 63/26.11.2015 a Uniunii Teritoriale a Sindicatelor Mișcare Comercial prin Președintele acesteia domnul Gheorghe Frățică prin care se sesizează că : ,, există posibilitatea de a se ajunge în situația de a rămâne și fără CCM-uri și fără Acorduri, situație creată în perioada 01.10-29.10.2015 ,, și că ITM București nu vrea să concilieze conflictele collective de muncă decât așa cum prevede art. 169 din Legea nr. 62/2011, respectiv : ,, decât dacă sindicatele reprezentative desemnează o delegație formată din 2-5 personae, care va fi împuternicită în scris să participe la concilierea organizată de Inspectoratul Teritorial de Muncă ,, unde poate fi aleasă ca delegat ,, orice persoană ce reprezintă federația ori confederația sindicală reprezentativă la care organizația sindicală care a declanșat conflictul de muncă este afiliată ,, .
    Se spune că Președintele ANSF- Maxim Rodrigo Gabriel spune că ITM București crede că susține că Federațiile sindicale și Alianțele sindicale reprezentative pot negocia CCM-uri/ Acorduri, dar în cadrul conflictelor collective de muncă ce au fost declanșate la conciliere poate chema ITM București doar sindicatele reprezentative care desemnează o delegație din 2-5 persoane și în consecință consideră Președintele ANSF- Maxim Rodrigo Gabriel că trebuie la SNTFC,,CFR Călători,,SA ca sindicatele din ANSF și cele din FNFM/C să solicite împreună ITM București concilierea conflictelor de muncă declanșate la CFR Călători de către ANSF și de către FNFM/C pentru că sindicate din ANSF și din FNFMC au împreună ca membrii de sindicat mai mult de jumătate plus unu din salariații CFR Călători și astfel ITM București va fi obligat să vină la conciliere și prin urmare atât ANSF , cât și FNFM/C vor parcurge toate etapele până la Greva Generală la SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv vor putea declanșa Greva Generală . La fel crede Președintele ANSF- Maxim Rodrigo Gabriel că se poate proceda și la CN CF ,,CFR,,SA de către sindicatele afiliate la ANSF, FNFM/C, FNDF și AFTF care au declanșat conflictele colective de muncă …

  12. Se vorbește că exista solicitarea nr. 63/26.11.2015 a Uniunii Teritoriale a Sindicatelor Mișcare Comercial prin Președintele acesteia domnul Gheorghe Frățică ,,de prelungire a celor 3 Acorduri deoarece există posibilitatea de a se ajunge în situația de a rămâne și fără CCM-uri și fără Acorduri, situație creată în perioada 01.10-29.10.2015 , solicitarea UTSM/C fiind adresată către Federația Națională Feroviară M/C-Domnului Președinte Mare Grigore și spre Știință: Domnului Istrate Viorel , solicitare prin care se arată că în urma analizării situației referitoare la negocierea CCM la cele 3 unități de Cale Ferată (INFRA, MARFĂ și CĂLĂTORI ) împreună cu membrii de sindicat s-a constatat că există riscul unor întreruperi de activitate necontrolate la unitățile de cale ferată ca efect al nemulțumirilor salariaților care persistă de atâta timp , iar dacă aceste revendicări nu vor fi soluționate favorabil, după data de 03.12.2015, sindicatele nu-și asumă eventualele întreruperi de activitate ale lucrătorilor feroviari și că UTS M/C consideră că vina aparține în exclusivitate celor 3 societăți feroviare și Ministerului Transporturilor . ,, .
    Trebuie să avem în vedere că dacă este adevărată solicitarea menționată , atunci trebuie să fie luată în seamă pentru că vine de la un experimentat lider sindical ( fost Președinte al FNF M/C etc ) – Domnul Frățică Gheorghe.

Share:

Alte articole