CFR-iștii, iar fără autorizații în anul 2014!!!

Ce părere aveți referitor la faptul că Guvernul României, conform unui Proiect de Ordonanţă, va limita în continuare şi în anul viitor gratuităţile la transportul feroviar de călători, potrivit MEDIAFAX.
Astfel, Guvernul României, conform unui Proiect de Ordonanţă, va limita şi anul viitor gratuităţile la transportul feroviar de călători în limita a trei călătorii dus-întors, respectiv a șase călătorii simple… http://www.mediafax.ro/social/guvernul-pastreaza-si-in-2014-restrictiile-la-tichete-de-masa-cadou-de-vacanta-si-gratuitati-cfr-11254848

SHARE

64 Responses

  1. Leonidas spunea în comentariul său că :,, Daca mai e ceva de facut se mai poate face, cu doua conditii: 1.- numai prin ANSF cu lideri ca cei de acum si 2.- daca se resuseste desfiintarea “specialistului” ca si functie santajabila! ,, .
    Strategul de la SINDICATE consideră că este important de reținut că Președintele Alianței Naționale Sindicale Feroviare ( ANSF ) – Maxim Rodrigo are scoatere din producție pe SINDICAT , respectiv faptul că activitatea pe funcția pe care o deține la Unitatea Feroviară ESTE SUSPENDATĂ PE PERIOADĂ CÂT DESFĂȘOARĂ NUMAI ACTIVITĂȚI SINDICALE nemaifiind plătit de Unitatea Feroviară ci doar de SINDICAT , acesta răspunzând numai în fața SINDICATULUI și NUMAI PENTRU ACTIVITĂȚILE SALE SINDICALE , ceea ce a presupus că la Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ) nu mai trebuie desființată funcția “specialistului relații sociale” ca si functie santajabila ținând cont că președintele ANSF – domnul MAXIM RODRIGO nu este plătit și de unitatea feroviară ci doar de SINDICAT…
    Strategul de la SINDICATE le recomandă și celor de la Alianța Fedrațiilor Tehnice Feroviare, respectiv Președintelui AFTF – domnul Măntescu Iulian să ia rețeta de la ANSF și să fie plătit și dânsul doar de SINDICAT și atunci vor fi două Alianțe ( de fapt cele două Alianțe de la Calea Ferată Română ) cu președinții de Alianțe plătiți doar de SINDICATE și astfel vor dispare suspiciunile asupra reprezentanților legali ai Alianțelor , de fapt nu se mai pune problema la ANSF, ci rămâne în discuție doar la AFTF …

  2. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar prin care solicita să analizeze dacă modul de alocare al subvenţiilor (compensațiilor) acordate operatorilor privaţi de transport feroviar de călători de Ministerul Transporturilor respectă prevederile Uniunii Europene privind subvenţionarea transportului feroviar de călători.

  3. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru de la intrarea în vigoare, la 9 decembrie 2013, a noului mers al trenurilor şi până în prezent, SNTFC ,,CFR Călători, SA, prin reprezentantul legal Managerul Privat- domnul Valentin Dorobanţu, a desfiinţat un număr de 150 trenuri de călători (număr de care avem noi cunoștință )…

  4. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru că Guvernul României și Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători,,CFR Călători,,SA intenţionează şi pentru anul viitor printr-un nou Proiect de Ordonanță, adică și în anul 2014, limitarea gratuităţilor la transportul feroviar de călători pentru angajaţii SNTFC,,CFR Călători,,SA, deși acordarea autorizațiilor gratuite de călătorie propriilor angajați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA nu ar aduce costuri suplimentare companiei, iar pentru ceilalți angajați ai Unităților Feroviare ar aduce chiar venituri suplimentare pentru companie . Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România roagă Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar să analizeze dacă această măsură este sau nu este abuzivă şi dacă se perturbă astfel activitatea personalului feroviar, ținând cont că foarte mulți CFR-iști fac naveta între serviciu și domiciliu sau se deplasează în interes de serviciu pentru activitățile pe care le desfășoară în cadrul serviciului.

  5. Vreau să vă aduc la cunoștință că deși SNTFC,,CFR Călători,,SA a atacat cu Recurs reprezentativitatea Alianței Naționale Sindicale Feroviare (A.N.S.F.) , reprezentată legal de Președinte A.N.S.F. – MAXIM RODRIGO GABRIEL , astăzi 21.08.2013 , Curtea de Apel București a respins IREVOCABIL Recursul SNTFC,,CFR Călători,,SA , reprezentată legal de Director General -domnul Valentin Dorobanțu .

  6. Da o Greva spontana este o solutie, si nu mai spuneti că nu are efect faptul că scriem pe site-ul acesta , ati vazut ca a scris chiar BOSUL, ne-a spus cum gandeste , ne scrie cu multa stimă, dar nu are dreptate că nu citim legile, asta este merea lui problemă că unii chiar citesc legile, chiar le aplică și BOSUL va avea o mare problemă când aceste legi se vor întoarce împotriva lui.

  7. Şi eu cred că GREVA SPONTANĂ este soluţia de a fi luaţi în seamă, pentru că celelalte forme de protest se pare că nu-i prea afectează nici pe conducătorii societăţii şi nici pe politicieni.

  8. Jonyro, tu nu cumva faci parte din administrație? Eu în comparție(cum îți place ție să spui)cu alți am dat și soluții. Dar pentru asta trebuie să sti să citești. Ceea mai puternică armă din lume este scrisul.Dar pentru asta trebuie să sti să citești.
    Pâna la urmă trebuie să-i dau dreptate bosului dar numai la ultima propoziție.
    Ști că vara asfaltul se înmoaie(cedează), așa și eu.

    1. Dany | 21/08/2013 at 08:41 | Reply
      Şi eu cred că GREVA SPONTANĂ este soluţia de a fi luaţi în seamă, pentru că celelalte forme de protest se pare că nu-i prea afectează nici pe conducătorii societăţii şi nici pe politicieni.

      Nicu mecanic | 21/08/2013 at 17:22 | Reply
      Da o Greva spontana este o solutie

      -dupa cum vezi nu sint singurul care crede ca nu exista alta solutie decit greva spontana sau de care o fi
      -daca eram in alta tara , da , poate era destul ce se scrie pe acest site , pentru a se schimba ceva , dar sintem in ROMANIA , si putem sa scriem pina ne saturam pe acest site , ca nu se va intimpla nimic
      -nu inteleg de ce sari in sus cind spun ca nu exista alta metoda decit greva, de ce te sperie asa de mult GREVA
      -si nu fac parte din administratie cum ai afirmat mai sus
      -si dupa cum observi nu te-am jignit cu nimic personal si nici n-o voi face nici in viitor si ar fi bine sa facem toti la fel fiindca nu asta e rolul acestui site
      -si poate stai si gindesti la rece si poate ne spui de ce nu esti de acord cu GREVA ca ultima solutie de a fi bagati in seama de administratie

  9. Mecanic Responsabil spune în comentariul său că: ,, Așa că trăim să mâncăm, ne mâncăm între noi pentru ca să trăiască EI bine; noi dormim, dormim liniștiți, că doar Valentin Dorobanțu lucrează pentru noi.
    Alo, sindicaliști trezițivă din amorțeală, că de nu vă treziți pe drumuri și fără niciun ban. 999, vă spune ceva cifra asta? ,, .
    Johnyro spune în comentariul său că: ,, singura solutie pt. a obtine ceva este GREVA ,dar vad ca nimeni nu este de acord cu asta, daca stii alta solutie Mecanic responsabil, spune-o aici ,daca nu , nu te mai lua de mine degeaba,,.
    Eu vă spun că noi sindicaliștii ne mâncăm între noi pentru ca să trăiască EI bine, în loc să ne unim și să ne folosim forțele împreună pentru a trăi și noi bine și sper să nu ajungem toți salariații CFR Călători (sau poate chiar toți CFR-iștii) să credem că singura solutie eficientă pt. a obtine ceva pare să fie GREVA SPONTANĂ despre care tot vorbește Johnyro în comentariile lui…

  10. -miting=0(zero)
    -discutii pe acest forum=0,0000000000000001
    -greva=singura solutie

    Mecanic responsabil. | 18/08/2013 at 14:06 | Reply

    jonyro, dacă tu crezi că ceea ce scrii pe acest site este „0” de ce mama lui proces verbal mai scrii?
    Din cauza „optimiștilor” ca tine, nu putem face absolut nimic, iar administrația-și bate joc de noi, de noi toți. Din cauza plămădelii din care ești făcut, tu, și mulți alții ca tine. Da, m-am enervat, te enervezi?
    CEZARE PAVESE: Pentru nenorocirile noastre nu trebuie să învinuim pe nimeni altul de cât pe noi. jonyro gândeștete la asta.

    -nu din cauza ,,optimistilor” ca mine nu putem face absolut nimic, ci din cauza ,,optimistilor” ca tine ,,Mecanic responsabil” si a altora ca tine care cred ca daca scriu pe acest site , se va rezolva ceva
    -nu se va rezolva nimic,puteti sa scriti mult si bine
    -singura solutie pt. a obtine ceva este GREVA ,dar vad ca nimeni nu este de acord cu asta
    -daca stii alta solutie Mecanic responsabil, spune-o aici ,daca nu , nu te mai lua de mine degeaba

  11. Cine este bossul, chiar nu contează, contează că ne-a spus cum gândește administrația. Adică noi-voi lătrați și ursul trece. Adică voi cu botul pe labe, iar noi suntem la putere.Noi vă hotărâm soarta. Proști,deștepți, noi facem ce vrem. Vă tăiem toate drepturile iar voi aveți dreptul să plecați unde vedeți cu ochii.; și cu banii luați și cu-n picior în fund, că doar este un pas înainte.
    Așa că trăim să mâncăm, ne mâncăm între noi să trăiască EI bine; noi dormim, dormim liniștiți, că doar Dorobanțu lucrează pentru noi.
    Alo, sindicaliști trezițivă din amorțeală, că de nu vă treziți pe drumuri și fără niciun ban. 999, vă spune ceva cifra asta?

  12. CFR închiriază 14 secții de cale ferată.
    Cainii latra , Dorobantu trece …adica face ce vrea ?

    Secţiile neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale Bucureşti scoase la licitaţie sunt Ploieşti Vest – Târgovişte Nord – Fieni – Pietroşiţa; Diţeşti – Gura Palăngii; I.L. Caragiale – Diţeşti – Moreni; Câmpina – Câmpiniţa – Telega; Ploieşti Nord – Măneciu.
    Pe raza sucursalei teritoriale Timişoara, sunt scoase la licitaţie secţiile neinteroperabile Caransebeş – Bouţari; Haţeg – Subcetate; Oraviţa – Anina, iar pe raza sucursalei teritoriale Cluj, secţia Câmpia Turzii – Turda.
    Pe raza sucursalei teritoriale Braşov, se scoate la licitaţie secţia neinteroperabilă Chileni – Voşlobeni, iar pe raza sucursalei teritoriale Galaţi, secţiile Făurei – Tecuci, Mărăşeşti – Panciu, Buzău – Berca şi Comăneşti – Moineşti.

Share:

Alte articole