Operatorii de transport feroviar de călători privaţi nu-și publică BVC-ul anual deși ar trebui să fie și ei obligați să-l publice pentru că ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) este mai mare decât ponderea veniturilor anuale din compensație (subvenție) de la SNTFC ,,CFR Călători,, SA .
Ceferiștii observă ușor că ori trenurile de călători ale operatorilor de transport feroviar de călători privaţi nu sunt toate corect definite ca rang de tren, ori trenurile de călători ale SNTFC ,,CFR Călători,, SA nu sunt toate corect definite ca rang de tren și ne referim la un exemplu posibil prin care un tren care la SNTFC ,,CFR Călători,, SA este clasificat interegio și este cu tarif mai mare, la operatorul de transport feroviar de călători privat poate fi clasificat ca tren regio cu tarif mai mic, exemplu din care se poate reține că acel călător cu trenul alege cum este și normal trenul cu tarif mai mic și cu aceleași opriri și același timp de mers ca și trenul interegio. Oare aceasta este o concurenţă corectă atâta timp cât este admisă de Ministerul Transporturilor şi Guvernul României?
COMUNICAT PREȘEDINTE FSTFR – Maxim Rodrigo Gabriel
Comunicat Președinte FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel Protestul feroviar din 24 ianuarie 2025 dintre orele 13.00-16.00 din fața sediului Guvernului României din Piața Victoriei este împotriva
242 Responses
Dezbaterile publice trebuiau să dea o variantă a Master Planului General de Transport, prin care să se recomande achiziționarea numai pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA a cel puțin 290 de bucăți de material rulant (locomotive, rame electrice şi rame diesel) pentru că călătorul roman are și acesta dreptul la confort, iar recomandarea existentă este insuficientă pentru ca și călătorul roman să se bucure de confort pe Calea Ferată Română și spun toate acestea pentru că : ,, În ultima variantă a Master Planului General de Transport, se recomandă achiziționarea a 90 de bucăți de material rulant (locomotive, rame electrice şi rame diesel). ,, .
,, În ultima variantă a Master Planului General de Transport, se recomandă achiziționarea a 90 de bucăți de material rulant (locomotive, rame electrice şi rame diesel).Investițiile totale pentru sectorul feroviar se ridică la aproape 19 miliarde de euro. ,, .
– See more at: http://www.b365.ro/varianta-finala-a-masterplanului-general-de-transport-din-romania-645-km-de-autostrazi-in-plus_224783.html#sthash.tpyohJ3k.dpuf
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0CDUQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.b365.ro%2Fvarianta-finala-a-masterplanului-general-de-transport-din-romania-645-km-de-autostrazi-in-plus_224783.html&ei=7knaVKTqI4OoPeX7gKgB&usg=AFQjCNGI9YhAtBz6BgN1STSBKqFymh6_Zw
,, Sectorul feroviar În urma dezbaterilor publice au fost propuse investiții pentru reabilitarea coridoarelor feroviare (3.219 km) dar și investiții pentru reabilitarea unor căi ferate cu potențial economic (1.131 km – Linia Industriei Auto, Linia Cerealelor, Linia Cărbunelui).De asemenea au fost propuse pentru electrificare toate sectoarele de cale ferată care aparțin rețelei TEN-T Core, în total 425 de km. S-a propus și implementarea unor sectoare de cale ferată cu viteză sporită care să conecteze principalele centre urbane din România, peste 1000 de km. În ultima variantă a Master Planului General de Transport, se recomandă achiziționarea a 90 de bucăți de material rulant (locomotive, rame electrice şi rame diesel).Investițiile totale pentru sectorul feroviar se ridică la aproape 19 miliarde de euro. ,, .
– See more at: http://www.b365.ro/varianta-finala-a-masterplanului-general-de-transport-din-romania-645-km-de-autostrazi-in-plus_224783.html#sthash.tpyohJ3k.dpuf
VEZI AICI: Modificările survenite la Master Planul General de Transport în urma dezbaterilor publice din luna octombrie 2014. – See more at: http://www.b365.ro/varianta-finala-a-masterplanului-general-de-transport-din-romania-645-km-de-autostrazi-in-plus_224783.html#sthash.tpyohJ3k.dpuf
,, În urma dezbaterilor publice a apărut o nouă variantă a Master Planului de Transport, care prevede construcţia a 1.300 de kilometri de autostradă, până în 2030, de două ori mai mult decât în varianța inițială.
Cum anunțase deja ministrul de resort Ioan Rus într-o converință de presă, pe unele rute pe care Transporturile voiau să construiască inițial drumuri expres, vor fi construite autostrăzi, de exmplu în cazul Sibiu-Piteşti și Târgu Neamţ-Iaşi-Ungheni.
“După dezbaterea publică au fost propuşi 1.301 km de autostradă, cu un plus de 645 km faţă de versiunea iniţială a Master Planului, 1.877 km de drum expres, 3.147 km de drum Trans Regio şi Euro Trans şi 67 de variante de ocolire de sine stătătoare sau parte a proiectelor de autostradă sau drumuri expres, la care se adaugă centura Bucureştiului la profil de autostradă. Investiţia în sectorul rutier se ridică la 26,48 miliarde euro, din care peste jumătate investiţie în autostrăzi”, a anunțat Ministerul Transporturilor. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Fsocial%2Frelu-fenechiu-condamnat-definitiv-la-5-ani-de-inchisoare-cu-executare-el-s-a-predat-politiei-judetene-iasi-11983491&ei=2GfQVNygAoHvUJuthMAG&usg=AFQjCNHeWAcp-tH-Y6Ztd4AvJ0qu1y8ubQ&bvm=bv.85076809,d.d24
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CCsQqQIwAw&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fministrul-rus-reface-iar-calculele-anunta-1300-de-noi-kilometri-de-autostrada-in-loc-de-660-ca-pana-acum.html&ei=HkjaVK25Aci-PNmYgJAL&usg=AFQjCNGtcO_9MgB7zRIumCbO1L3C28FnpQ&bvm=bv.85464276,d.ZWU
Ar trebui să-și pună întrebarea Directorii Generali/Manageri Privați/Revizorul General de Siguranța Circulației și toate Servicile SC etc. de la Căile Ferate Române de ce mulți ceferiști gândesc și ei ceea ce Ștefan Marinescu spunea în comentariul său, respectiv că :
,, Serviciul SC dintr-un serviciu de indrumare si control a devenit un serviciu de represiune asupra salariatilor. Inca au speranta ca vor scapa de asemenea personaje, iar Calea Ferata va devenii ce a fost o data. ,, .
Ar trebui să retina Directorii Generali/Manageri Privați/etc. de la Căile Ferate Române că mulți ceferiști gândesc ceea ce Ștefan Marinescu comenta, respectiv că : ,, Luare de mita , santaj, coruptie,etc. erau termeni care nu erau cunoscuti de catre salariatii ceferisti, dar a trebuit sa vina niste personaje (directori si altii cu functii de conducere certati cu LEGEA) cu astfel de apucaturi ca sa pateze numele de ceferist. Si aceste personaje care au dus societatile, unde au fost pusi sa le faca profitabile, spre faliment, au gasit vinovatii: salariatii care indiferent ca este viscol, ploi, temperaturi foarte ridicate, vin la serviciu si isi indeplinesc constiincios sarcinile care le sunt atribuite. ,, .
De unde avem noi ceferistii ,,norocul” sau om fi blestemati sa avem parte numai de directori si altii cu functii de conducere certati cu LEGEA ? Luare de mita , santaj, coruptie,etc. erau termeni care nu erau cunoscuti de catre salariatii ceferisti, dar a trebuit sa vina niste personaje cu astfel de apucaturi ca sa pateze numele de ceferist. Si aceste personaje care au dus societatile, unde au fost pusi sa le faca profitabile, spre faliment, au gasit vinovatii: salariatii care indiferent ca este viscol, ploi, temperaturi foarte ridicate, vin la serviciu si isi indeplinesc constiincios sarcinile care le sant atribuite. Serviciul SC dintr-un serviciu de indrumare si control a devenit un serviciu de represiune asupra salariatilor. Inca am speranta ca vom scapa de asemenea personaje, iar Calea Ferata va devenii ce a fost o data.
Citiți art 187 din Noul Cod de Procedură Civilă pentru a observa că după Noul Cod de Procedură Civilă se poate sancționa de instantă cu amendă judiciară de la 100 lei la 1.000 lei fiecare reclamant ce a introdus cu rea-credinţă o cerere principal ( o acțiune în instantă ), precum şi pentru exercitarea unei căi de atac, vădit netemeinice . Mai jos cităm :
,, Art. 187 Încălcarea obligaţiilor privind desfăşurarea procesului. Sancţiuni
(1) Dacă legea nu prevede altfel, instanţa, potrivit dispoziţiilor prezentului articol, va putea sancţiona următoarele fapte săvârşite în legătură cu procesul, astfel:
1. cu amendă judiciară de la 100 lei la 1.000 lei:
a) introducerea, cu rea-credinţă, a unor cereri principale, accesorii, adiţionale sau incidentale, precum şi pentru exercitarea unei căi de atac, vădit netemeinice ,, .
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.codulrutier.ro%2Fcodul_rutier_penalizari.php&ei=cSfVVIm7A9HOaMnUgKAD&usg=AFQjCNE-aGGNjmYSidx_0UI81-tSPcno8Q&bvm=bv.85464276,d.d2s
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CC8QFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.click.ro%2Futile%2Fauto%2Fnoul-cod-rutier-aduce-prima-amenda-mai-mare-de-2000-de-euro&ei=zybVVOHjGdbYaoL9gNgL&usg=AFQjCNEfD6TbpP8Bqj83SOo5q1U8zEaNIQ&bvm=bv.85464276,d.d2s
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CEEQFjAH&url=http%3A%2F%2Falba24.ro%2Fnoul-cod-rutier-de-vineri-vorbitul-la-telefon-costa-cat-un-smartphone-ce-trebuie-sa-respecte-soferii-si-pasagerii-387389.html&ei=uCXVVOHrJMbKaJvngJgE&usg=AFQjCNFzDqkZgWcti4-Mc239WTKLUJCEMg&bvm=bv.85464276,d.d2s
,,NOUL COD RUTIER. Amendă de 1000 de euro pentru şoferii prinşi băuţi la volan,, .
Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.romaniatv.net/noul-cod-rutier–amenda-de-1000-de-euro-pentru-soferii-prinsi-bauti-la-volan_200279.html#ixzz3R00HuJ5r
Citește mai mult și pe:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CC8QFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.romaniatv.net%2Fnoul-cod-rutier–amenda-de-1000-de-euro-pentru-soferii-prinsi-bauti-la-volan_200279.html&ei=yyTVVJflN43-aP6ugoAD&usg=AFQjCNFV0SJAtMWDKFhCtrUwrf9f6k73Vg
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CDsQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.digi24.ro%2FStiri%2FDigi24%2FActualitate%2FSocial%2FDe%2Bvineri%2Bnoi%2Breguli%2Bpentru%2Bsoferi&ei=jyTVVO-XLcLYaq2agYAE&usg=AFQjCNHNEbbN969DDeFtjTKiuV9uScZ8lw&bvm=bv.85464276,d.d2s
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.romaniatv.net%2Fnoul-cod-rutier–amenda-pentru-vorbitul-la-telefon-in-timpul-sofatului–mai-scumpa-ca-un-smartphone_199698.html&ei=RSTVVNeVPInoaKzAgsAC&usg=AFQjCNHawpoH4oqPBd3db7kje5N9QnBqyA&bvm=bv.85464276,d.d2s
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.i-drpciv.ro%2Fmasuri-dure-in-noul-cod-rutier%2F&ei=ASTVVKO2JsbKaJvngJgE&usg=AFQjCNH8PEayDkv68FJ82aMzGcnJACdQRw&bvm=bv.85464276,d.d2s
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CCgQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.ziare.com%2Fstiri%2Fsoferi%2Fatentie-soferi-noul-cod-rutier-a-intrat-azi-in-vigoare-amenzi-mult-mai-mari-1346748&ei=kyPVVLrmE8bvauHEgrgG&usg=AFQjCNHdygEiJZqHFhnJRe_ZArhzhS-Jjw&bvm=bv.85464276,d.d2s
Citiți art 187 din Noul Cod de Procedură Civilă
,, Nulitatea actelor de procedură
Art. 187
Încălcarea obligaţiilor privind desfăşurarea procesului. Sancţiuni
(1) Dacă legea nu prevede altfel, instanţa, potrivit dispoziţiilor prezentului articol, va putea sancţiona următoarele fapte săvârşite în legătură cu procesul, astfel:
1. cu amendă judiciară de la 100 lei la 1.000 lei:
a) introducerea, cu rea-credinţă, a unor cereri principale, accesorii, adiţionale sau incidentale, precum şi pentru exercitarea unei căi de atac, vădit netemeinice;
b) formularea, cu rea-credinţă, a unei cereri de recuzare sau de strămutare;
c) obţinerea, cu rea-credinţă, a citării prin publicitate a oricărei părţi;
d) obţinerea, cu rea-credinţă, de către reclamantul căruia i s-a respins cererea a unor măsuri asigurătorii prin care pârâtul a fost păgubit;
e) contestarea, cu rea-credinţă, de către autorul ei a scrierii sau semnăturii unui înscris ori a autenticităţii unei înregistrări audio sau video;
f) refuzul părţii de a se prezenta la şedinţa de informare cu privire la avantajele medierii, în situaţiile în care a acceptat, potrivit legii;
2. cu amendă judiciară de la 50 lei la 700 lei:
a) neprezentarea martorului legal citat sau refuzul acestuia de a depune mărturie când este prezent în instanţă, în afară de cazul în care acesta este minor;
b) neaducerea, la termenul fixat de instanţă, a martorului încuviinţat, de către partea care, din motive imputabile, nu şi-a îndeplinit această obligaţie;
c) neprezentarea avocatului, care nu şi-a asigurat substituirea sa de către un alt avocat, a reprezentantului sau a celui care asistă partea ori nerespectarea de către aceştia a îndatoririlor stabilite de lege sau de către instanţă, dacă în acest mod s-a cauzat amânarea judecării procesului;
d) refuzul expertului de a primi lucrarea sau nedepunerea lucrării în mod nejustificat la termenul fixat ori refuzul de a da lămuririle cerute;
e) neluarea de către conducătorul unităţii în cadrul căreia urmează a se efectua o expertiză a măsurilor necesare pentru efectuarea acesteia sau pentru efectuarea la timp a expertizei, precum şi împiedicarea de către orice persoană a efectuării expertizei în condiţiile legii;
f) neprezentarea unui înscris sau a unui bun de către cel care îl deţine, la termenul fixat în acest scop de instanţă;
g) refuzul sau omisiunea unei autorităţi ori a altei persoane de a comunica, din motive imputabile ei, la cererea instanţei şi la termenul fixat în acest scop, datele care rezultă din actele şi evidenţele ei;
h) cauzarea amânării judecării sau executării silite de către cel însărcinat cu îndeplinirea actelor de procedură;
i) împiedicarea în orice mod a exercitării, în legătură cu procesul, a atribuţiilor ce revin judecătorilor, experţilor desemnaţi de instanţă în condiţiile legii, agenţilor procedurali, precum şi altor salariaţi ai instanţei.
(2) Amenda nu se va aplica persoanelor la care se referă alin. (1) pct. 2, dacă motive temeinice le-au împiedicat să aducă la îndeplinire obligaţiile ce le revin. ,, .
Detalii: http://legeaz.net/noul-cod-de-procedura-civila/art-187
„Dacă nu bei apă din tren… nu ai cum să fii feroviar. Nu dai tu lecţii…”, spune Mihai Necolaiciuc. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/Romania+furata/ROMANIA+FURATA+Vinovati+devalizarea+CFR+Mihai+Necolaiciuc
,,În legătură cu recenta grevă spontană din CFR, ea nu a fost chiar spontană. Organizatorii ei au fost însă nu liderii sindicali, ci chiar guvernanţii. ,, . Citiți mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.certitudinea.ro%2Farticole%2Fsocietate%2Fview%2Frodrigo-maxim-liderul-fstfr-arata-cum-relu-fenechiu-paralizeaza-cfr-ul-ca-sa-l-poata-privatiza&ei=vxTVVNyCINHuaJGhgAg&usg=AFQjCNHUPnYciQmGymFKZjbjgAbPXSgEeg
Ceferiștii observă și o să ne convingem ca și altă data că au viteză de reactie.
,,Ceferiștii observă ușor că ori trenurile de călători ale operatorilor de transport feroviar de călători privaţi nu sunt toate corect definite ca rang de tren, ori trenurile de călători ale SNTFC ,,CFR Călători,, SA nu sunt toate corect definite ca rang de tren și ne referim la un exemplu posibil prin care un tren care la SNTFC ,,CFR Călători,, SA este clasificat interegio și este cu tarif mai mare, la operatorul de transport feroviar de călători privat poate fi clasificat ca tren regio cu tarif mai mic. ,, .
,, P.S. În legătură cu recenta grevă spontană din CFR, ea nu a fost chiar spontană. Organizatorii ei au fost însă nu liderii sindicali, ci chiar guvernanţii. Nu le-au dat salariile oamenilor. Pe fundalul declaraţiilor “militare” ale lui Relu Fenechiu în legătură cu privatizarea a ce a mai rămas din CFR, nu mai lipsea, cum bine observa Rodrigo Maxim la un post Tv, decât picătura care să umple paharul. A umplut-o chiar Relu Fenechiu, prin neplata salariilor. Nu se ştie dacă intenţionat sau din incompetenţă. Iar principala vină a greviştilor e aceea că au avut viteză de reacţie. CFR-ul este, totuşi, “a doua armată a ţării”, chiar dacă premierul Ponta zice că nu. Rămâne de văzut… ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.certitudinea.ro%2Farticole%2Fsocietate%2Fview%2Frodrigo-maxim-liderul-fstfr-arata-cum-relu-fenechiu-paralizeaza-cfr-ul-ca-sa-l-poata-privatiza&ei=vxTVVNyCINHuaJGhgAg&usg=AFQjCNHUPnYciQmGymFKZjbjgAbPXSgEeg
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=12&cad=rja&uact=8&ved=0CFwQFjAL&url=http%3A%2F%2Fwww.bursa.ro%2Fdna-brasov-fostul-director-cfr-calatori-vasile-secara-control-judiciar-pentru-santaj-260205%26s%3Dstrategia_nationala_anticoruptie%26articol%3D260205.html&ei=ZhPVVMLdDtX1aovugLgP&usg=AFQjCNFs78h3hvIu4lBrzJrIyegL74rtww
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CC4QFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.bzb.ro%2Fstire%2Fdirectorul-cfr-brasov-l-a-tras-dupa-el-si-pe-seful-cel-mare-de-la-bucuresti-a83087&ei=1RLVVKXhGcXZarn1gZAI&usg=AFQjCNF115CAE2-hp-Z1219rvA1aAbJiXw&bvm=bv.85464276,d.d2s
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.gandul.info%2Fstiri%2Ffostul-presedinte-al-directoratului-cfr-calatori-vasile-secara-sub-control-judiciar-pentru-santaj-13803366&ei=LBLVVPqGFcjkap_ngIgN&usg=AFQjCNEiFKpW1LYeN1KIYnej8Iq4DU4Obw&bvm=bv.85464276,d.d2s
,, Ministerul Finantelor anunta ca urmeaza cea mai importanta intalnire cu FMI . Intalnirea probabil cea mai importanta (a reprezentantilor FMI – n.red.) cu toti ministrii si momentul in care vom incerca sa ajungem la un consens va fi vineri si probabil vineri seara sau sambata dimineata vom sti daca avem sau nu in continuare un acord in conditiile pe care bineinteles sa le agreem”, a precizat Valcov intr-o declaratie la Palatul Victoria. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://m.ziare.com/cfr-marfa/privatizarea-cfr-marfa-e-ca-la-domnisoare-nu-e-cand-si-a-propus-sa-se-marite-ci-cand-vrea-unul-s-o-ia-1346832
„Dacă nu bei apă din tren… nu ai cum să fii feroviar. Nu dai tu lecţii…”, spune Mihai Necolaiciuc. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/Romania+furata/ROMANIA+FURATA+Vinovati+devalizarea+CFR+Mihai+Necolaiciuc
,, Printr-o şmecherie administrativă, începând de la 1 decembrie 2014, peste 70 de lideri sindicali de la calea ferată vor beneficia lunar pe lângă salariu de un stimulent financiar mult mai mare decât remuneraţia unui şef de divizie sau un şef de serviciu. Adică, boşşi sindicali vor încasa lunar în jur de 4.000 de lei net şi astfel, prin acordarea acestui bonus, conducerile Ministerului Transporturilor şi companiilor feroviare au cumpărat liniştea sindicaliştilor. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/liderii-sindicatelor-feroviare-cumparati-de-ioan-rus-si-administratiile-companiilor-cfr-134867
,, Ministrul Transporturilor Ioan Rus a vorbit, vineri, despre privatizarea CFR Marfa, comparand procedura cu…maritisul la domnisoare. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://m.ziare.com/cfr-marfa/privatizarea-cfr-marfa-e-ca-la-domnisoare-nu-e-cand-si-a-propus-sa-se-marite-ci-cand-vrea-unul-s-o-ia-1346832
,, Practic, este de vorba de procesul prin care George Micu sustine ca a fost demis ilegal, si, ca atare, cere daune materiale de la CR SA in suma totala de 800 000 euro. Blatul lui Claudiu Dumitrescu cu George Micu. Directorul general Claudiu Dumitrescu a refuzat sa raspunda la adresa din 3 decembrie 2014 a CFR SA din motive care ar trebui sa le dea de gandit celor din conducerea Mnisterului Transporturilor, in special ministrului Ioan Rus. Potrivit informatiilor detinute de ZIUAnews, directorul Claudiu Dumitrescu tine foarte mult ca George Micu sa castige acest proces, si ca atare, refuza sa raspunda solicitarii venite de la CFR SA, mai ales ca acel contract cadru invocate de Micu nu exista la nivelul Ministerului Transporturilor. Practic, Micu a dezinformat in instanta ca exista un contract cadru, fiind sigur ca directorul Claudiu Dumitrescu nu va raspunde la adresa de la CFR SA, si astfel, protejatul Ancai Boagiu va reveni pe postul de la CFR SA cu ajutorul lui Claudiu Dumitrescu. Prin acest aranjament, CFR SA pierde procesul cu George Micu, si automat acesta s-ar intoarce la conducerea companiei si totodata va incasa si cei 800.000 de euro solicitati prin instanta. George Micu a dat în judecată CFR SA prin intermediul casei de avocaţi “Leaua şi asociaţii”. Este aceeaşi casă de avocaţi pe care George Micu o angajase să reprezinte compania la procesele aflate pe rolul instanţelor, deşi CFR SA avea direcţie juridică. ,, .
Citiți mai mult :
http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/favoritul-ancai-boagiu-cere-de-la-cfr-sa-800-000-de-euro-pentru-ca-a-fost-manager-prost-153706
Culmea, culmilor:”ZIUAnews a semnalat de mai multe ori ca George Micu, protejatul şi favoritul Ancăi Boagiu şi fost manager privat al CFR SA în mandatul de ministru al Transporturilor a lui Relu Fenechiu, are un tupeu incredibil. Anul trecut, el a dat în judecată societatea CFR SA la Curtea de Arbitraj Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României pentru recuperarea unor drepturi băneşti din perioada cât a fost manager general al companiei,,.
http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/favoritul-ancai-boagiu-cere-de-la-cfr-sa-800-000-de-euro-pentru-ca-a-fost-manager-prost-153706
http://m.ziare.com/cfr-marfa/privatizarea-cfr-marfa-e-ca-la-domnisoare-nu-e-cand-si-a-propus-sa-se-marite-ci-cand-vrea-unul-s-o-ia-1346832
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/liderii-sindicatelor-feroviare-cumparati-de-ioan-rus-si-administratiile-companiilor-cfr-134867
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/Romania+furata/ROMANIA+FURATA+Vinovati+devalizarea+CFR+Mihai+Necolaiciuc
,, In ceea ce priveste Cererea de chemare in judecata formulata impotriva Parlamentului Romaniei, cu permisiunea dumneavoastra, avand in vedere ca prezenta constituie informatie de presa, pentru a fi accesibila tuturor categoriilor sociale, explic:
1. Eu, un simplu cetatean roman, afectat direct de problemele deosebit de grave cu care noi toti ne confruntam zi de zi, generate de impotenta, indiferenta, inconstienta sau rea vointa alesilor nostri, am decis sa analizez, sa identific si sa prezent la un nivel accesibil tuturor categoriilor sociale masuri concrete, cuantificabile si foarte usor de pus in practica pentru solutionarea acestor probleme (majoritatea).
2. Parlamentul Romaniei, organul reprezentativ suprem al Romaniei, la inceput nici nu a dorit sa ma bage in seama. Mai mult, conform raspunsului indirect oferit initial de catre Consiliul Legislativ, organul de specialitate al acestei institutii, se deduce faptul ca este foarte bine ca romanii sa ramana prosti, sa moara, sa devina hoti, criminali, si asa mai departe. Au realizat “gafa” si au incercat sa remedieze situatia prin intermediul unui al doilea raspuns. Legat de senzatia pe care am simtit-o in relatia cu reprezentantii acestei institutii pe acest aspect, a fost una de trufie, de ingamfare, de a tot stiutori, in conditiile in care “cativa” nu cunosteau nici macar semnificatia termenului “preambul”.
……………………………………………………………………………………………………………………………
3. Avand in vedere situatia creata, e destul de greu sa tolerezi faptul ca oamenii pe care ii platesti si care ar trebui sa se gandeasca la viitorul tau si al familiei tale, nici macar nu vor sa te asculte, si am considerat ca fiind de bun augur sa inaintez spre solutionare aceasta situatie organelor competente, in speta Curtea de Apel Pitesti, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal.
In concluzie, foarte pragmatic:
Pe de o parte avem un cetatean foarte bine intentionat, care doreste si poate sa solutioneze majoritatea problemelor cu care omenii se confrunta, iar pe de alta parte, avem o institutie creata si finantata de catre oameni pentru a solutiona problemele cu care acestia se confrunta si care nu poate sau pur si simplu nu vrea sa solutioneze problemele respective. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.ziuanews.ro/stiri/un-roman-a-dat-in-judecata-parlamentul-romaniei-pentru-ca-duce-ara-de-rapa-146351
,, La aceasta situatie ipotetica, cu permisiunea dumneavoastra, mai adug cateva exemple concrete: Sefa DIICOT, adica sefa Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism, cea care trebuia sa investigheze mafia, sub impulsul realizarii de bunastare individuala sau de grup, a devenit mafia; Judecator la Curtea Constitutionala a Romaniei, cel mai inalt forum de justitie din Romania, este acuzat de trafic de influenta si constituirea unui grup infractional organizat; Procurori corupti, judecatori corupti, politisti corupti, politicieni corupti, medici corupti, directori corupti etc. ,, . Citiți mai mult pe :
http://www.ziuanews.ro/stiri/un-roman-a-dat-in-judecata-parlamentul-romaniei-pentru-ca-duce-ara-de-rapa-146351
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/stiri/un-roman-a-dat-in-judecata-parlamentul-romaniei-pentru-ca-duce-ara-de-rapa-146351
Cred că operatorii de transport feroviar de călători privati trebuie să-și publice BVC-urile anuale și ar trebui să fie și ei obligați de Guvernul României să -și publice BVC-urile anuale pentru că ponderea veniturilor lor anuale din compensația (subvenția) primită de la Guvernul României/Ministerul Transporturilor este mai mare decât ponderea veniturilor lor anuale în raport cu compensația (subvenția) primită de la Guvernul României/Ministerul Transporturilor de SNTFC,,CFR Călători,,SA ce are ponderea mult mai mica în veniturile realizate de ei și totuși SNTFC,,CFR Călători,,SA este obligată să-și publice BVC-urile anuale , iar operatorii de transport feroviar de călători privati nu sunt obligați să-și publice BVC-urile anuale .
D-le Gabi, mai pe limba noastra, vrei sa spui ca operatorul privat de transport de calatori pe calea ferata, este de fapt operator de stat, iar operatorul de stat de calatori SNTFC, este de fapt privat; datorita compensatiei(subventiei) acordate de Ministerul Transporturilor.
Ca sa nu dezvolt si sa arat acest adevar, cititi: Act aditionalnr.2 pe annul 2014 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2012-2015.
De aceea, asa cum arata un coleg in alt comentariu, operatorii privati pot sa-si permita sa circule cu un pret al biletelor mult mai mic ca SNTFC-ul. Statul fiind cel care incurajeaza privatii la concurenta neloiala. Ce vor sa demonstreze? Ca operatorii privati de transport de calatori sunt mai eficienti ca operatorul de stat-SNTFC? In viitorul apropiat nu se va intampla acest lucru, cu toate avantajele oferite de stat.
Cand operatorii priati vor avea mai mult decat un depou (daca stiti voi mai multe, va rog sa ma corectati), mai multe revizii de vagoane, mai multe casierii (asa cum ar fi normal sa aibe in fiecare statie), deci costuri mult mai mari si o compensatie mult mai mica (ptr. ca statul asta doreste), atunci sa vedem cat de profitabili vor fi. Cand mecanicii de locomotiva, care s-au pensionat sau care urmeaza sa se pensioneze de la SNTFC, oameni bine pregatiti si cu o experienta de 25-30 de ani, nu vor mai dorii sa-si continue activitatea (nici la SNTFC, nici la privati), datorita presiunilor de tot felul (sanctiunilor ptr. orice abatere cat de mica sau abateri inchipuite), stresului, conditilor de munca tot mai precare, al neajunsurilor si nu in ultimul rand al salarizarii foate mici, in comparatie cu raspunderea pe care o au in remorcarea unui tren, atunci si operatorul privat va trebui sa-si pregateasca mecanici de locomotiva; atunci sunt curios, cum va circula trenul operatorului privat.
Nu vreu sa laud mecanicul de locomotiva, dar este un adevar care nu se mai doreste, cu toate ca trenul se misca(bine sau rau depinzand de mai multi factori) numai datorita lui- indiferent ca este la SNTFC sau la operatorii privati- chiar daca sunt si alti participanti la formarea lui, la dotarea lui, etc.
Deci, mecanicul este farul central al cai ferate. Trebuie sa-i dam Cezarului, ce-i al Cezarului.
Parerea mea conteaza.
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CDoQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.agentia.org%2Fstiri%2F&ei=m7jTVNLLN83oavr7gYgI&usg=AFQjCNFMuUqzWOLlKzOALU9Ogu5PGocY7g&bvm=bv.85464276,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCwQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.agentia.org%2Fstiri%2Fdirectorul-general-macarie-moldovan-a-demisionat-de-la-conducerea-cfr-sa-35714.html&ei=E7jTVKnZJ9PeasCNgsgH&usg=AFQjCNGaTJ5CgU9qZOOeQuh_zig46D3s5w&bvm=bv.85464276,d.bGQ
Citiți:
http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/cfr-sa-a-ramas-fara-director-general-alexandru-macarie-moldovan-a-demisionat
,, La inceputul acestei saptamanii, directorul general interimar Macarie Alexandru Moldovan a demisonat de la conducerea companiei CFR SA. Potrivit informatiilor detinute de ZIUAnews, demisia acestuia a survenit ca urmare a unor nereguli descoperite in interiorul companiei de catre echipa de control a ministrului Ioan Rus.
Acestea vizeaza in special privind derularea unor contracte de investitii la calea ferata, achizitionarea unor bunuri la preturi umflate si inchirierea unor spatii la tarife mult sub pretul pietei. Trebuie precizat ca Macarie Moldovan a fost impiegat de miscare in gara Bistrita si a ajuns la conducerea CFR SA, ca urmare a faptului ca este fratele presedintelului Consiliului Judetean Bistrita Nasaud-pesedistul Radu Moldovan. Initial, el a fost director adjunct al CFR SA, fiind pus pe aceasta functie de catre fostul ministru al Transporturilor- Relu Fenechiu. Macarie Alexandru Moldovan a fost cercetat de către procurorii pentru falsuri în declaraţia sa de avere, conform unor informaţii oficiale remise de catre Agentia Nationala de Integritate. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://m.ziuanews.ro/stiri/directorul-general-macarie-moldovan-a-demisionat-de-la-conducerea-cfr-sa-152984
Site-ul http://www.fstf si FSTFR va tine la curent cu tot ceea ce se intampla la toate companiile CFR. Dupa nr de accesari observ ca apreciati acest lucru.
Stati aproape de noi, nu numai prin acesarea site-ului ci si prin inscrierea in SUS Calatori, pentru a putea face un sindicat puternic, cu o coonducere ce lucreaza pentru si in interesul membrilor de sindicat, cu o conducere cat mai restransa( deci mai putine functii dar si mai putine drepturi ptr lideri).
FSTFR. SUS Calatori si ANSF spun ca un membru de sindicat informat este un om mai puternic,un membru de sindicat informat va avea mult mai multe propuneri, pe care si de care conducerea sindicatului va trebui sa tina seama.
Cititi:
http://m.ziuanews.ro/stiri/directorul-general-macarie-moldovan-a-demisionat-de-la-conducerea-cfr-sa-152984
Parerea mea conteaza.
http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/vasile-secara-fostul-presedinte-al-directoratului-cfr-calatori-este-pus-sub-control-judiciar-de-catre-dna
Ce sa zic? Poate e cazul, ca cei care care conduc si vor conduce aceasta companie, numita SNTFC, vor fi intradevar Directori SNTFC si vor face tot ceea ce este necesar,ca aceasta companie sa mearga ca pe roate si chiar sa faca profit, ptr. ca se poate( in 2014 s-a putut, putin, dar a fost).
Cand directorii vor lucra numai in interesul SNTFC ( nu si al privatilor), sigur vom lucra si noi mai bine, ne vom da tot interesul ca aceasta companie sa fie ceea ce a fost odata. Atunci locurile noastre de munca vor fi mai sigure, salarile pe masura muncii prestate, conditii de munca mai bune, lipsurile de tot felul vor disparea,etc.
Atunci nu vom mai spune: timpul trece, leafa vine. Astept( sper sa vad cat mai curand) timpul cand trenurile vor circula ca in anii ’90,cand erau suficiente si la ore rezonabile, cat de cat curate, dotate cu tot ceea ce trebuie( perdele, scaune comfortabile, iarna caldura, vara aer conditionat) ptr. un transport civilizat. Sa ma pot mandri iara, ca sunt CFR-ist.
Parerea mea conteaza.
Citiți:
http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/curtea-de-conturi-a-descoperit-nereguli-in-compania-cfr-calatori-condusa-de-valentin-dorobantu-113981
http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ioan-rus-sfideaza-curtea-de-conturi-a-romaniei-151807
” Locul doi al acestui top este deţinut de către fostul director al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, cunoscut sub numele de “Smart”, cu 447.417 de lei, adică 100.000 de euro”.
,,Consecințele acestei ticăloșii comise de groparii spitalelor CFR, semnalată în zadar de liderul Uniunii Sindicatelor din Spitalelor CFR, Denisa Popovici, sunt constatate abia acum, după aproape doi ani, și reflectate cu îngrijorare de ziarul RING, într-un articol intitulat —HALUCINANT! Şoferi cu PROBLEME PSIHICE şi FIZICE, LIBERI pe şosele—” .
Citiți:
http://www.certitudinea.ro/articole/dezvaluiri/view/unde-duce-iresponsabilitatea-unui-minister-accidente-feroviare-si-soferi-cu-probleme-psihice-liberi-pe-sosele
Citiți:
http://www.certitudinea.ro/articole/dezvaluiri/view/unde-duce-iresponsabilitatea-unui-minister-accidente-feroviare-si-soferi-cu-probleme-psihice-liberi-pe-sosele
Citiți:
http://www.certitudinea.ro/articole/societate/view/noutati-despre-conflictul-sri-spitalul-cf-2-nimeni-nu-scapa-nepedepsit
,, Admite cererea formulată de către administratorul judiciar EOS INSOLVENCY SPRL. Majorează termenele stabilite prin sentinţa civilă de deschidere a procedurii generale a insolvenţei SC REPARAȚII LOCOMOTIVE CFR- SCRL Brașov SA după cum urmează : -majorează termenul prevăzut la art. 97 alin.1 din L 85/2014 cu 40 de zile; -majorează termenele prevăzute la art.100 alin.1 lit.b, c, și e din L 85/2014 cu 30 de zile; -majorează termenul prevăzut la art. 101 din L 85/2014 cu 60 de zile. ,,.
Citiți mai mult pe:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Flege5.ro%2FDosar%2Fge3temjwgmztcxzwgi%2F4249-62-2014-tribunalul-brasov&ei=hPPQVNMQwb5SzcWCyAI&usg=AFQjCNGP1uKKtg5MKlHyNAXy0m839rrlhw&bvm=bv.85076809,d.d24
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Flege5.ro%2FDosar%2Fge3temjwgmztcxzwgi%2F4249-62-2014-tribunalul-brasov&ei=hPPQVNMQwb5SzcWCyAI&usg=AFQjCNGP1uKKtg5MKlHyNAXy0m839rrlhw&bvm=bv.85076809,d.d24