DECIZIA 86 a CENAFER din data de 19 iunie 2013

Pe site-ul CENAFER http://www.cenafer.ro/ au fost publicate Noile prevederi privind condiţiile şi duratele minime de instruire şi de stagiu în vederea autorizării personalului cu responsabilităţi în siguranţa circulaţiei … vezi aici DECIZIA_86

SHARE

117 Responses

  1. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru că Guvernul României și Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători,,CFR Călători,,SA intenţionează şi pentru anul viitor printr-un nou Proiect de Ordonanță, adică și în anul 2014, limitarea gratuităţilor la transportul feroviar de călători pentru angajaţii SNTFC,,CFR Călători,,SA, deși acordarea autorizațiilor gratuite de călătorie propriilor angajați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA nu ar aduce costuri suplimentare companiei, iar pentru ceilalți angajați ai Unităților Feroviare ar aduce chiar venituri suplimentare pentru companie . Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România roagă Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar să analizeze dacă această măsură este sau nu este abuzivă şi dacă se perturbă astfel activitatea personalului feroviar, ținând cont că foarte mulți CFR-iști fac naveta între serviciu și domiciliu sau se deplasează în interes de serviciu pentru activitățile pe care le desfășoară în cadrul serviciului.

  2. Domnule Rodrigo trebuie să fim conștienți că acum, când unii au pierdut un ciolan de ros de la CFR Marfă , vor mai fi sindicaliști sau câte un sindicat de la FSTFR care vor ceda promisiunilor făcute de FMLR și de alte Federații Sindicale cu membrii de sindicat de la CFR Marfă, pentru a trece de partea lor, dar ar fi bine de știut că sunt și mai mulți sindicaliști și mai multe sindicate de la FMLR și de la celelalte Federații Sindicale care au membrii de sindicat la CFR Marfă care vor să se afilieze la FSTFR pentru că cei de la FSTFR nu promit ,dar fac…Este știut că FSTFR a permis tuturor salariaților CFR Călători să se afilieze la FSTFR pentru a face o federație sindicală puternică pe CFR Călători care să poată să le reprezinte interesele correct…
    Este bine de știut că Federația Sindicală Feroviară care va primi unii membrii de sindicat de la FSTFR sau chiar și un sindicat , s-ar putea să-i doară capul, pentru că ei pleacă de la FSTFR de prea multă democrație și numai pentru diverse promisiuni financiare și pentru diverse funcții de conducere care le dă dreptul cred ei la multe benificii pe care nu le au la FSTFR, pentru că membrii de conducere ai FSTFR nu au în același timp și salarii de la FSTFR și de la CFR Călători sau și de la altă unitate feroviară…
    Priviți în urmă la Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă de la Craiova care a plecat de la FSTFR și s-a afiliat la FNFM/C și gândițivă ce a obținut prin această mutare Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă de la Craiova care a plecat de la FSTFR și s-a afiliat la FNFM/C ????? Pe Matei Ion și pe Lăcraru C. cine îi bagă în seamă și cine sunt aceia care pentru măsurile pe care le iau ei le aplică la CFR Călători pentru mecanicii de locomotive de călători ????? Spun ei că au obținut 7 ore /zi pentru norma lunară și că FNFM/C va rezolva acest lucru și-l va trece în CCM, aș vrea să o vedem și pe asta și atenție fără să se implice FSTFR ????? Nu uitați că FSTFR cu o zi înainte de aprobare a intervenit legal și a solicitat modificarea Proiectului de Ordin de Ministru pentru serviciul maxim admis pe locomotive și a obținut prin Dialog Social constructiv un ordin de Ministru al Transporturilor semnat de domnul Ministru Relu Fenechiu care să poată fi aplicat la toți operatorii de transport feroviari de călători de stat și privati, primul de acest fel la Calea Ferată Română… Deci FSTFR tace ,dar face, în timp ce FMLR latră, dar nu are cu ce să muște… și s-ar putea să rămână cu lătratul și fără membrii de sindicat care mulți am văzut că nu mai au încredere în conducerea lor…

  3. Aureliane, továrăș mai înseamnă și – 1. Prieten, camarad. – 2. Părtaș, asociat.-la asta mă gandesc intodeauna. Sa-ți fie rusine daca te gandesti la ce se gindeau tovarasii. Nu este un cuvint perimat. Punct.

  4. Puchi nu meriti atentie TOV-ULE cu fiecare comentariu dezamagesti tot mai mult ,aveam o impresie buna despre tine ,nu ma deranjeaza sa fiu criticat(dar) atunci cand merit ,poate nu te-ai adresat tuturor liderilor dar nu ai de unde sa stii tu ce face fiecare lider pentru oameni lui ,eventual tu poti sa-l tragi de maneca pe liderul tau ”daca ai tupeu si nu comentezi si acolo sub acoperire ”. Razboiul nostru este cu aceasta administratie nu cu oameni nostrii,asa ca de acum te las sa comentezi cat vrei ,am mai spus si repet ca tine sunt multi (chibiti),insa cand le soliciti sprijin va gasiti toti de lucru si va ascundeti ca soriceii .Ai dreptate sunt un” lideras” de provincie la al doilea mandat si ambele la FSTFR Tov-ule nu la FMLR. Pe viitor te rog sa nominalizezi persoana pe care o consideri fricoasa ,vanduta sau care nu-si face treaba nu generaliza . Domnule Puchi daca in zona Sighisoarei (desi Lucian nu obisnueste) se vorbeste cu TOV-ULE la noi nu si nici Rodrigo nu merita sa-i adresezi acest cuvant,daca vrei respect invata sa respecti .Ozi buna domnule Puchi

  5. Avem manager privat la CFR Calatori retribuit boiereste, performante , ZERO !
    Cine plateste nota, managerul smart ?????

    “Fenechiu fredonează prohodul pentru CFR Călători
    Pe linia marilor succese ale privatizărilor Oltchim şi CFR Marfă, Guvernul ar putea bifa, curând, încă o vânzare cu impact răsunător: cea a CFR Călători. Ministrul Transporturilor susţine că trebuie găsită urgent o soluţie pentru recapitalizarea companiei, care altfel ar putea fi trasă definitiv pe linie moartă.
    Triste veşti! Mai ales că ele vin la doar trei luni şi jumătate după ce Relu Fenechiu a numit un nou staff la CFR Călători, botezat pretenţios „management privat”, format din oamenii săi de încredere, care au condus şi înainte compania. Şi care n-au reuşit, se vede, să facă nimic pentru a o resuscita.
    Toate indiciile arată, în acest moment, că CFR Călători va fi privatizată după modelul aplicat la CFR Marfă, pentru care Relu Fenechiu a primit multe felicitări, inclusiv de la premierul Ponta. Primii paşi s-au făcut deja: CFR Călători a renunţat la rutele aşa-zis neprofitabile, pe care le-a închiriat unor operatori privaţi, care, ce să vezi, s-au priceput să le facă avantajoase. Şi care „mănâncă”, astfel, o felie groasă din subvenţia acordată de stat pentru acest serviciu cu caracter social.
    Compania va continua să renunţe la secţiile care aduc pierderi, a anunţat Fenechiu, care nu exclude o asociere a CFR Călători cu o firmă privată, dacă nu se vor găsi bani pentru achiziţia de noi garnituri de tren. Şi cum operatorii feroviari privaţi din România pot fi număraţi pe degetele de la o mână, se poate anticipa uşor cu cine se va bate palma. “

    1. GRAV, FOARTE GRAV CE CITESC MAI SUS !
      ASTA DA MANAGEMENT “PERFORMANT”

  6. Tov-ule Rodrigo să rămai acelasi om, sa nu te schimbi, am inteles mesajul tau. In ceia ce priveste lideri tai, Luci avea dreptate,ca la unii functile le ia mintile. Aureliane mai invata sa citesti un act sau in cazul meu un comentariu, daca crezi ca a intreba este o jignire sau nesimtire imi dau seama ca esti un lideras nu stiu pe unde.Numai cei din fml erau instruiti și educati in maniera asta de a gimdii.Gogule, tu tot gogu ai sa ramai. La ardeleni este o vorba urita la adresa acestui nume si nu-mi permit so reproduc. Daca esti lider sub acoperire cum spune Liviu, cerei lu Rodrigo sa te schimbe ca nu esti bun de lider.
    Rodrigo sa ramai acelasi om pe care lam coscut acum 2 ani. Toate cele bune.
    PS. Malamen tu te bagi singur in seama de obicei.

  7. premierul vaneaza managerii “performanti”……..
    „Băieții deștepți” ai lui Fenechiu vor să dea un ultim tun”
    “Ponta, ieri, în şedinţa de Guvern, atunci când a declarat că pe șeful de la CFR Marfă l-ar putea călca portăreii DNA-ului. Concret, el a spus că va trimite Direcţia Naţională Anticorupţie la CFR Marfă în cazul în care se adeveresc informaţiile potrivit cărora compania de stat vinde prin licitaţie 3.000 de vagoane. Acesta a amenințat că, în cazul în care se dovedește că informația ar fi reală, îi va trimite el procurorii să-l ancheteze. “Că îi trimit eu DNA-ul dacă i s-a urât cu binele”
    trimite-i si la calatori prietene !!!!!

    http://www.curentul.ro/2013/index.php/2013070588449/Politic/Ponta-isi-ameninta-subordonatii-cu-DNA.html

  8. Domnule Puchi spuineai ,, Domnule presedinte Rodrigo, unde vă este comentariul? Asteptam să văd unul dupa recenta declaratie a lui Fenechiu. Unde vă sînt liderii, pe care ii lăudati atât?………………Urgent tovule Rodrigo că dacă nu, no sa mai fie CFR Călători în scurt timp.,,. Îți promit că mâine dimineață îl voi întreba pe Ministrul Transporturilor- domnul Relu Fenechiu despre recenta sa declaratie cu privire la CFR Călători… Eu pot să vă spun că Ministrul Transporturilor- domnul Relu Fenechiu mi-a spus personal la întâlnirea anterioară că va face un CFR Călători puternic începând din anul 2014 și pentru asta se vor face demersuri pentru achiziționare Rame Electrice noi și Automotoare noi pentru CFR Călători. Am înțeles că în recenta declaratie a menținut intenția de a face demersuri pentru achiziționare Rame Electrice noi și Automotoare noi pentru CFR Călători în anul 2014 pentru CFR Călători. Cât privește despre o posibilă privatizare a CFR Călători sau de o asociere, cred că dacă la CFR Călători nu va mai fi Manager Privat în anul 2014, atunci sigur nu se va mai vorbi de trenuri de călători anulate de la CFR Călători și nici de privatizarea CFR Călători, iar dacă în 2014 va fi o singură Federație Sindicală de Călători, respectiv FSTFR, atunci în anul 2014 nu se va mai pune vorba de nicio asociere a CFR Călători….

  9. Tov. nea Puchi, am să-ți spun și în scris, ceea ce ți-am spus verbal. Deci, dacă nu sunt de acord cu ceea ce decideți în ședințele de sindicat, datorită presiunilor, şantajelor(ptr. că unii sunteți șantajabili și ști la ce mă refer), v-am spus și repet, pentru atitudinea mea răspund eu și numai eu,„îți convine sau nu-ți convine”. De aceea am și plecat, știi bine și pentru asta nu dau socoteală nimănui.
    Dacă tac, asta nu înseamnă că sunt și de acord. Nu doresc să influențez sau să subminez autoritatea liderului ales și punct.

  10. SARBATOARE MARE CU MANAGERII “PERFORMANTI” SI CATIVA LIDERI DE SINDICAT ?
    A golit paharele de şampanie

    Relu Fenchiu şi-a sărbătorit ieri, în avans, ziua de naştere. A împlinit 48 de ani. El este născut pe 4 iulie, însă funcţionarii au trecut în certificatul de naştere data de 3 iulie ca zi de naştere. Mica petrecere a avut loc pe holul ministerului, alături de anagjaţi şi jurnalişti.
    Fenechiu i-a servit pe invitaţi cu pişcoturi şi şampanie. În timp ce stătea de vorbă cu jurnaliştii prezenţi la eveniment, ciocnind cupe de şampanie, Relu Fenechiu a cerut închiderea camerelor de luat vederi şi a interzis fotografierea.

  11. ”TOVULE” Puchi incepi sa dai dovada de nesimtire ,cum iti permiti tovule sa acuzi liderii de sindicat ca le este frica sau sunt vanduti ,TU vorbesti de curaj ??? Ti-am mai zis si-ti mai repet daca erai curajos iti dezvaluiai si tu indentitatea asa cum o fac multi ,iar de chibiti ca tine sunt lamurit.Citeste de zece ori ce ti-a scris GOGU si LIVIU poate pricepi ceva .Personal nu am nimic cu tine dar gandeste putin inainte sa scrii sunt multi care chiar nu merita sa-i jignesti si sa le aduci asemenea acuze (fricosi sau vanduti).

  12. ………
    ”Atunci când a început procesul eu m-am mirat de ce sunt aici. Sunt acuzat de o complicitate, iar aceasta ar trebui demonstrată cu ceva. Toate acele povești despre care s-a vorbit în presă, produse neconforme sau produse achiziționate ilegal, nu fac obiectul complicității. Dacăp ar fi existat astfel de chestiuni ar fi trebui să existe alte tipuri de acuzații, de evaziune fiscală, de fals și așa mai departe. Eu am fost un simplu furnizor de produse atunci când nu aveam funcții politice, într-o perioadă în care eram un simplu consilier local în opoziție. Eu sper să ajungem să se finalizeze (n.r. procesul) la un moment dat”, a declarat Relu Fenechiu înainte de a afla verdictul judecătorilor.
    ……………

  13. Tovule puchin, devi acid se pare ca- ti prieste sa stai in umbra .Sigur te va ajuta Ordonanta si vei merge la binemeritata pensie dupa 01.09.2013.Ce ne mai place sa vedem pe alti in fata ;daca iese bine am fost si noi cu ei daca iese rau nu am auzuit de ei niciodata .

  14. O ANCHETA DNA TREBUIE FACUTA SI LA CFR CALATORI UNDE SE PARE CA DEVALIZAREA SOCIETATII SE FACE CU BUNA STIINTA .
    IN GENERAL LA TRANSPORTURI SUNT MARI PROBLEME PRIVIND RESPECTAREA LEGISLATIEI IN VIGOARE.

  15. Domnul Puchi, de ce nu ai nitel rabdare? Sau trebuie afisat pe site ce trebuie sa facem, ce actiuni trebuie sa intreprindem?

  16. Da Luciane„V-am apus eu”.Recentele declaratii ale ministrului transporturilor-care transporturi?- ne arata clar, daca mai e nevoie, directia in care ne indreptam.
    Io ma mir de lipsa de reactie a liderilor, de la toate federatile sindicale din cfr. Ma asteptam sa vad si sa citesc pe siteul fstfr, niste comentarii din partea liderilor acestei federatii ,sa vad luari de pozitii . Ma surprinde faptul ca nu se ia atitudine de catre acestia. Io am vazut cat de decisi erau-la trecut- unii din acesti lideri. Io intreb, oare ia cumparat Dorobantu si pe acestia? Sau a intrat frica si in iei.
    Ie timpul sa lasam glumele la oparte, aviz lu gogu cfr-istu, si sa lom lucrurile in serios. Io mai am 1 an si restu luni, pana la binemeritata pensie dar nu-mi este indiferenta soarta cfr-ului, aici mi-am petrecut cei mai frumosi ani. Am muncit, am castigat, am avut satisfactii, am avut insactisfactii dar dupa familie, acesta a fost a doua mea casa. Acum am ajuns niste vremuri, la care am si io vina mea, in care clasa politica isi bate joc de absolut tot ce inseamna cfr. Si asta numai cu voia, cu lipsa noastra de curaj, lipsa unor reactii, lipsa noastra de vointa dea ne inpotrivii aceste conduceri corupte si lipsita de scrupule a sntfc.
    Domnule presedinte Rodrigo, unde va este comentariu? Asteptam sa vad unul dupa recenta declaratie a lui Fenechiu. Unde va sint liderii, pe care ii laudati atat? Nu vreau sa fac si io ca, colegii mei de generatie si sa spun,, dupa mine potopul,, vreau sa iau atitudine dar trebuie sa fim condusi de cineva si cred cu tarie ca sunteti omul potrivit la locul potrivit, inpreuna cu liderii alesi de noi-ca la unii le convine sau nu le convine, aviz lu Lucian.
    Urgent tovule Rodrigo ca daca nu, no sa mai fie cfr calatori in scurt timp.
    Serviciu usor celor care sunt si celor care merg, ca in curind nu vor si vom mai merge.

    1. Tovule Puchi…vorbesti din cripta? De ce nu-ti dai numele_… tavarasii s-au dus la cripta!!! Acu ne domnim, numai faceti comentarii in plus si dati-va numele…sau lucrati la Dorobantu SRL?

  17. INCREDIBIL DAR ADEVARAT !!!!! CA SA VEDETI UNDE AM AJUNS .
    DACA SITUATIA ESTE FOARTE PROASTA LA CFR CALATORI, DL. FENECHIU , DE CE IL PLATITI PE MANAGERUL “PERFORMANT” DOROBANTU CU 10 000 EURO/LUNA, DE CE SI PENTRU CE ?
    TREBUIE SESIZAT DNA-ul , URGENT .

    DA PUCHI , O FACEM…

    Ministrul Transporturilor: Situaţia CFR Călători este una “foarte proastă”. Este posibilă privatizarea operatorului feroviar

    Relu FenechiuMinistrul Transporturilor, Relu Fenechiu, afirmă că situaţia CFR Călători este una “foarte proastă”, iar compania de stat, cu datorii foarte mari, are nevoie de o recapitalizare, operaţiune care ar putea presupune inclusiv privatizarea operatorului feroviar.
    Ministrul Transporturilor a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, că situaţia companiei este “foarte proastă”, datoriile sunt “uriaşe”, iar CFR Călători nu poate fi revitalizată fără susţinere externă.
    CFR Călători are pierderi de aproape 1 miliard de lei şi datorii de peste 1 miliard de lei la nivelul anului trecut.
    Primele măsuri luate, în lipsa posibilităţii extinderii activităţii, au fost retragerea de pe secţiile neprofitabile şi licitarea acestora către companii private, până în prezent fiind atribuite cinci secţii, potrivit sursei citate.
    “Va trebui să găsim o soluţie de ajutor financiar pentru CFR Călători. Propunerea pe care o voi face Guvernului va fi readucerea subvenţiei la valoarea din 2011, plata facilităţilor restante către CFR Călători şi o recapitalizare a acestei companii. Dacă nu există soluţii în buget pentru recapitalizare, voi propune un credit pentru această companie, pentru a o aduce pe linia de plutire, în paralel cu eficientizarea activităţii. Eficientizarea activităţii, deocamdată, din cauza faptului că nu avem posibilitatea achiziţionării unor rame performante, va însemna doar ieşirea de pe secţiile pe care avem cele mai mari pierderi. După aceea avem două variante: ori o recapitalizare anul viitor, împreună cu accesarea unor fonduri europene, pentru achiziţionarea de rame performante, ori găsirea unei soluţii de privatizare sau asociere cu o capitalizare privată a acestei companii”, a afirmat Fenechiu.
    El a adăugat că acestea sunt soluţiile pe care le va propune Guvernului în această vară, când va trebui luata o decizie pe termen mediu şi lung pentru CFR Călători.

  18. Ieste șansa noastră sa- l dam jos pe Dorobantu. Cum? 12000 de ,,voluntari,, de la sntfc -fara tesa- si-l lasam pe menegerul privat fara obiectul muncii. Toti in aceiasi zi. O facem?

  19. Fenechiu declara ca vrea sa vanda c.f.r. calatori,in sfarsit cred ca reusim sa scapam de Dorobantu, sa semnam conventiile de esalonare a proceselor castigate pe 10 ani pentru ca daca astia vand compania patronul nu o sa recunoasca in veci esalonarea lui Dorobantu ,in concluzie esalonarea este o mare TEAPA.

  20. Oare managerii companiilor feroviare de stat, se află și ei printre voluntari? Vă dați seama la salariile lor ce venituri ar avea. Cu siguranță ar fi mult mai bine să plece și să ne lase în pace, pentru că de când au fost numiți pe funcții nu au făcut altceva decât au distrus tot ce mai era bun și funcționa în aceste companii.

  21. Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu: Feroviarii, concediați pe bază de voluntariat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Salariații din cadrul CFR Călători, CFR SA sau CFR Marfă vor fi concediați pe bază de voluntariat, a declarat ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu.
    Începând cu 15 iunie, circa 100 de angajaţi din sectorul feroviar vor picheta, mai multe zile la rând, sediul Ministerului Transporturilor.

    Companiile feroviare din România au pierderi și datorii de ordinul zecilor de milioane de lei. Una dintre soluțiile avute în vedere de Ministerul Transporturilor pentru rentabilizarea acestora este reducerea drastică a numărului de salariați.
    În perioada următoare, companiile feroviare vor prezenta propuneri de hotărâri de guvern, care să conțină numărul salariaților care vor fi disponibilizați. Aceștia vor beneficia de salarii compensatorii, conform contractelor de muncă, precum și de plăți de la buget, pentru completarea veniturilor.
    Sa dai salarii de 10 000 euro unor manageri “performanti” si sa raportezi cu nesimtire pierderi si datorii de zeci de milioane de lei este culmea tupeului si mai mult, prostim efectiv angajatii, cu voluntariatul .
    Afara cu hotii si incompetentii !
    AJUNGE .

    1. 100 DE ANGAJATI VOR PICHETA MINISTERUL TRANSPORTURILOR ?
      10 000 DE ANGAJATI DE LA CFR TREBUIE SA PICHETEZE MINISTERUL, ESTE IN JOC VIITORUL LOR SI AL FAMILIILOR LOR.

  22. Ministrul liberal al Transporturilor, Relu Fenechiu, a asigurat miercuri, într-o conferinţă de presă, că nu are de gând să demisioneze, în ciuda zvonurilor lansate de presă şi a insistenţei cu care unii jurnalişti îi trimit zilnic mesaje în acest sens.
    Dacă vă doriți foarte mult acest lucru, căutați pe altul”, a declarat Relu Fenechiu în faţa jurnlaiştilor prezenţi.

  23. „Operatorii privaţi trăiesc din subvenţiile de la stat”

    Surse din Ministerul Transporturilor au precizat, pentru ZIUAnews, că începând din 2010 şi până în prezent, compensaţiile acordate CFR Călători au scăzut, de la an la an, dar, în schimb, a crescut suma alocată de la bugetul de stat pentru operatorii privaţi. „Practic, operatorii privaţi trăiesc din subvenţiile de stat, pentru că ei încasează banii pentru kilometrii parcurşi şi nu pentru numărul de călători. Pot să circule cu trenurile pline de călători ori fără nicio persoană pentru că tot aceiaşi bani îi primesc de la stat”, a subliniat unul dintre liderii sindicali de la CFR.
    Practic, Ministerul Transporturilor finanţează aproape întreaga activitate a operatorilor privaţi în detrimentul companiei de stat.

    „Niciun stat european nu acordă operatorilor privaţi subvenţii aşa de mari pentru transportul de călători. Inițial, operatorii privați din România au spus că nu au nevoie de subvenții. Este jaf la drumul mare!” – Ion Molea, fost lider sindical CFR.

  24. Domnule Lucian, de minciună s-au săturat, nu doar angajaţii SNTFC ci aproape toţi CFR-iştii, care sper că se vor uni din nou (după ce i-a dispersat Băsescu cu ajutorul liderilor care s-au vândut pe interese personale mărunte), doar aşa vom reuşi noi ,,pălmaşii” să avem un cuvânt de spus la bunul mers al întregii căi ferate pentru a putea să ne păstrăm locurile de muncă.

  25. Domnule Gabi, mai pe scurt la tot ceea ce ai scris (și numai adevărul), oamenii, angajații, membri de sindicat (cum vrei să le spui) din cadrul SNTFC, s-au săturat de minciunile și manipulării celor care se cred TARTORII CFR-ului, M/C , FML și se îndreaptă spre cei care cred ei că-i mai reprezintă, mă refer la FSTFR. Federație care este singură (o spun cu simț de răspundere) în această „luptă”, cu cei (conducerea SNTFC) care vor cu orice preț să ne deschidă drumul spre jomaj.

    1. Ministrul Transporturilor, liberalul Relu Fenechiu, a ajuns la capătul liniei politice. Fenechiu are de ales între libertate şi puşcărie. După cum ştiţi, ministrul Relu Fenechiu este actorul principal în procesul penal Transformatorul. ÎCCJ urmează să dea sentinţa definitivă în dosarul lui Fenechiu.

      În acest caz de libertate şi puşcărie, de la porţile pesediştilor s-a făcut auzită o ofertă machiavelică pentru minsitrul liberal: dacă Relu Fenechiu îşi dă demisia în următoarele ore, judecătorii vor da o sentinţă de 2 ani cu suspendare; dacă Relu Fenechiu nu îşi dă demisia atunci magistraţii îl vor băga 5 ani după gratii pe liberal. La cei 47 de ani, ministrul Relu Fenechiu are de luat o decizie capitală: acceptă trocul juridic propus de aliaţii din USL sau continuă să joace cartea politicianului inocent care nu a fluierat în biserică.

  26. usla a dat LIBER LA FURAT !!!
    ” Filtrele de control impotriva fraudarii fondurilor publice au disparut aproape complet in urma unei legi votate de Parlament. Legea prevede eliminarea procedurilor de achizitii publice pentru companiile cu capital de stat si regiile autonome si cresterea pragului de achizitii directe (la 30.000 euro) si lucrari (100.000 euro) fara licitatii. “Sistemul de achizitii e complet scapat de sub control”, sustine un cunoscator al fenomenului, in timp ce Sorin Ionita (Forum Expert) arata ca s-a dat drumul la strangerea de bani pentru anul electoral. O analiza a IPP arata ca miza este de aproximativ 17 miliarde de euro – volumul achizitiilor publice din Romania din 2012. Efecte colaterale ale legii: “castrarea” a doua institutii de control si verificare, ANRMAP si CNSC.”
    http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-15111219-miza-17-miliarde-euro-scandalul-achizitiilor-publice-companiile-stat-scapa-orice-control-primariile-primesc-liber-contracte-directe-institutiile-verificare-sint-amputate.htm
    kkraii PeNaLi !!!!!

  27. Luciane spuneai că : ,,Așa va termina și managerul privat cu CFR Călători, lăsând angajații fără cuvinte , dar mai ales fără locuri de mună. Așa că, noi vom fi fără cuvinte și el cu … ,, .
    Gabi spunea că : ,,FSTFR este pregătită să primească în rândurile ei majoritatea salariaților de la CFR Călători și să devină organizația sindicală majoritară de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și că invidia celorlalte organizații sindicale pe FSTFR este fără margini din această cauză…,, .
    Gaby spunea că: ,,este de reținut că ANSF este majoritară la INFRASTRUCTURA din TIMIȘOARA și iată cum iese o combinație între IDM de pe întreaga acoperire a STFC Timișoara și mecanicii de locomotive și automotor de pe celelalte 7 STFC-uri ale CFR Călători ce sunt în Alianța Națională Sindicală Feroviară unde Președinte este Maxim Rodrigo……,, .
    Eu cred că FSTFR va lăsa fără cuvinte pe toți cei ce nu lasă CFR Călători să devină un simbol pentru România …Așa că alții vor fi cei fără cuvinte și în nici un caz membrii de sindicat ai FSTFR…

    1. DL. RODRIGO VA AJUTAM CU TOATE PUTERILE NOASTRE CA CFR CALATORI SA DEVINA UN SIMBOL PENTRU ROMANIA , DAR FARA MANAGERUL AROGANT SI FRUSTRAT, CU EL ACEST OBIECTIV NU POATE FI ATINS , CI STINS..

  28. Gabi spuneai că ,,Ai înțeles astăzi că în curând va fi la CFR Călători din partea organizațiilor sindicale numai FSTFR…Ai observat în teritoriu o mișcare de trupe între organizațiile sindicale de la Calea Ferată Română și ai constatat faptul că FSTFR este pregătită să primească în rândurile ei majoritatea salariaților de la CFR Călători și să devină organizația sindicală majoritară de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și că invidia celorlalte organizații sindicale pe FSTFR este fără margini din această cauză…,, .
    Să ști că eu am văzut acum că sunt și unii membrii de sindicat care pleacă din FSTFR de care probabil nu vom mai auzi , anul trecut a plecat un sindicat de care nu am mai auzit și acum vreo doi-trei ani au plecat din FSTFR mai multe sindicate de SCRL de care nici de ele nu am mai auzit, dar ai dreptate și eu constat că sunt acum mult mai mulți membrii de sindicat care vin în FSTFR și sunt sindicate care solicită lună de lună afilierea la FSTFR. Gabi să ști că ai dreptate că FSTFR va deveni în felul acesta în scurt timp majoritară pe CFR Călători, dar nu uita că și pe Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF) unde Președinte este tot domnul Maxim Rodrigo, sunt foarte multe cereri de aderare de la salariați și de la sindicatele din Infrastructura Feroviară (de la CNCF CFR SA) la care nu s-au dat încă curs, dar este de reținut că ANSF este majoritară la INFRASTRUCTURA din TIMIȘOARA și iată cum iese o combinație între IDM de pe întreaga acoperire a STFC Timișoara și mecanicii de locomotive și automotor de pe celelalte 7 STFC-uri ale CFR Călători ce sunt în Alianța Națională Sindicală Feroviară unde Președinte este Maxim Rodrigo……

  29. Am înțeles astăzi că în curând va fi la CFR Călători din partea organizațiilor sindicale numai FSTFR…Am observat în teritoriu o mișcare de trupe între organizațiile sindicale de la Calea Ferată Română și am constatat faptul că FSTFR este pregătită să primească în rândurile ei majoritatea salariaților de la CFR Călători și să devină organizația sindicală majoritară de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și că invidia celorlalte organizații sindicale pe FSTFR este fără margini dar total nejustificată pentru că în timp ce FSTFR a făcut un MITING pentru a protesta împotiva falimentării sistemului feroviar, celelalte organizații sindicale consideră că FSTFR nu are dreptate , dar totuși au făcut o pichetare contra viitorului transfer a dreptului de proprietate asupra unui pachet de acțiuni ce reprezintă 51% din valoarea capitalului social al Socității Naționale de Transport Feroviar de Marfă ,,CFR Marfă,, SA…Am auzit că FMLR, FSRV și FNFMC s-ar fi unit într-o alianță împotriva FSTFR…Mă întreb de ce FMLR, FSRV și FNFMC nu s-a unit într-o alianță împotriva transferului de la Socitatea Națională de Transport Feroviar de Marfă ,,CFR Marfă,, SA a dreptului acesteia de proprietate asupra unui pachet de acțiuni ce reprezintă 51% din valoarea capitalului social al Socității Naționale de Transport Feroviar de Marfă ,,CFR Marfă,, SA către o Firmă privată cu ceva timp în urmă când se putea salva de la privatizare Socitatea Națională de Transport Feroviar de Marfă ,,CFR Marfă,, SA ????? Și mă întreb de ce FMLR, FSRV și FNFMC nu s-a unit într-o alianță împotriva concedierilor din ultimii ani de la Socitatea Națională de Transport Feroviar de Marfă ,,CFR Marfă,, SA ????? Și mă întreb de ce FMLR, FSRV și FNFMC nu s-a unit într-o alianță împotriva concedierilor de la CFR Marfă din ultimii ani și împotriva privatizării CFR Marfă , pentru că dacă FMLR, FSRV și FNFMC s-ar uni acum într-o alianță împotriva FSTFR, aceasta înțeleg eu se justifică doar prin faptul că FMLR, FSRV și FNFMC au pierdut un os de ros de la CFR Marfă și vor să acapareze acum și SNTFC,,CFR Călători,,SA îndepărtând prin orice mijloace pe FSTFR și apoi acaparându-i membrii săi de sindicat, dar atenție membrii de sindicat ai FSTFR nu prea au încredere în FMLR, FSRV și FNFMC acum când există deja pe site-ul Ministerului Transporturilor un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru aprobarea elementelor principale ale contractului de vânzare-cumpărare de acțiuni între Statul Român, prin Ministerul Transporturilor, în calitate de vânzător, și Societatea Comercială GRUP FEROVIAR ROMÂN S.A. , în calitate de comparator, având ca obiect transferul de la Socitatea Națională de Transport Feroviar de Marfă ,,CFR Marfă,, SA a dreptului acesteia de proprietate asupra unui pachet de acțiuni ce reprezintă 51% din valoarea capitalului social al Socității Naționale de Transport Feroviar de Marfă ,,CFR Marfă,, SA… Și atenție membrii de sindicat ai FSTFR se întreabă de ce FMLR, FSRV și FNFMC dacă au pierdut un os de ros de la CFR Marfă acum vor să acapareze toți membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA, îndepărtând prin orice mijloace pe FSTFR și apoi acaparându-i și membrii săi de sindicat, nu oare pentru a putea roade în continuare liniștiți la un alt os de ros până se va privatiza și SNTFC,,CFR Călători,,SA ???? Mai explicit : se știe că FSTFR nu este de accord cu anulările, spun și eu nejustificate, ale trenurilor de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 aprobat și publicat și pus în vigoare pentru anul 2013, anulări ale trenurilor de călători ce se fac de același Domn Valentin Dorobanțu care a gândit și coordonat noul Mers de Tren pe 2013 al CFR Călători și care le anulează în prezent, în anul 2013, din funcția de Manager Privat al CFR Călători. Și mă întreb de ce FMLR, FSRV și FNFMC nu s-au unit într-o alianță împotriva anulărilor trenurilor de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 aprobat și publicat și pus în vigoare pentru anul 2013, anulări ale trenurilor de călători ce se fac de același Domn Valentin Dorobanțu care a gândit și coordonat noul Mers de Tren pe 2013 al CFR Călători și care le anulează în prezent, în anul 2013, din funcția de Manager Privat al CFR Călători ???? ….

  30. Sorina, bine completat si cu supranumele„ i se spunea buldozerul”.

  31. Relu Fenechiu – Ministrul Transporturilor

    Are sase terenuri, toate intravilan, in Alba (Rosia Montana), Bacau, Iasi. Si are cateva casute, sase la numar. Are, de asemenea, trei masini, un Mercedes, un BMW si un Hyundai. Sta bine si la capitolul bijuterii si obiecte de arta, avand astfel de proprietati in valoare de 80.000 euro. In conturi nu stau prea multi bani, doar vreo 62.000 lei. In schimb, are plasamente, detine 96% din SC Fene Grup, ce ar valora 288.000 lei si 50% din SC La Rocca SRL, cu o valoare de 50.200 lei. La datorii sta binisor, are un credit la BCR, de 43.128 euro. Anul trecut a obtinut dividende de 716.250 lei de la SC Fene Grup, dar si de la SC Tehnorom (desi nu a declarat participatii la aceasta companie), in valoare de 195.869 lei, dar pe care nu le-a ridicat. Activitatea parlamentara pare sa-i lase mai putin timp de afaceri, dividendele scazand fata de 2011, cand a incasat 1.531.841 lei de la compania sa SC Fene Grup.

  32. Sorina, când se termină cuvintele… . Așa va termina și managerul privat cu CFR Călători, lăsând angajații fără cuvinte dar mai ales fără locuri de mună. Așa că, noi fără cuvinte și el cu … .

  33. SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU ! SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !SA VINA ROSEANU !

  34. PARCA ERA IN CONCEDIU DL. FENECHIU ?
    CAT DESPRE CFR CALATORI , FARA CUVINTE…

  35. Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, s-a întâlnit astăzi, 2 iulie 2013, cu delegaţia grupului SNC Lavalin, unul din liderii mondiali în domeniul construcţiilor, infrastructurii şi al gestionării investiţiilor. La întâlnire au participat Christian Jacqui, preşedinte SNC LAVALIN Europe, Pascal Cirasse, vicepreşedintele SNC Lavalin Europa şi Sorin Pătrăşcoiu, director general SNC Lavalin România.

    Cu această ocazie, reprezentanţii SNC Lavalin au prezentat evoluţiile privind preocupările grupului pentru asigurarea unui viitor sustenabil al infrastructurii în România. În contextul analizei au fost discutate oportunităţi de colaborarea printr-un schimb de experienţă privind dezvoltarea infrastructurii portuare, rutiere sau feroviare. Reprezentanţii SNC LAVALIN şi-au exprimat totodată şi disponibilitatea de a se implica financiar în proiecte strategice, cum ar fi dezvoltarea infrastructurii Portului Constanţa, autostrada Iaşi – Tg Mureş şi dezvoltarea strategică a SNTFC CFR Călători – operatorul naţional de transport feroviar de călători.

    Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a afirmat importanţa acordată dezvoltării infrastructurii de transport, dar şi speranţa că vor putea fi identificate soluţii sustenabile prin implicarea comună în dezvoltarea unor proiecte viitoare, în contextul în care Guvernul României a adoptat mai multe măsuri pentru crearea unui mediu economic stabil şi atractiv care permite promovarea investiţiilor în domenii de interes, precum infrastructura de transport.

    “Consider oportună eficientizarea relaţiilor cu companii de prestigiu la nivel mondial, care manifestă interes şi pentru piaţa românească, alături de diversificarea formelor de colaborare în domeniul dezvoltării infrastructurii şi al investiţiilor, astfel încât să punem bazele unor colaborări pragmatice şi reciproc avantajoase”, a declarat Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor.

  36. Potrivit surselor EvZ, PNL a luat deja în calcul posibilitatea ca Relu Fenechiu să fie condamnat în primă instanţă, pe 4 iulie, în dosarul „Transformatorul”.
    Ministrul Tranpsorturilor, Ovidiu Silaghi, are, potrivit declarației de avere, bijuterii din aur, ceasuri și tablouri, adunate în ultimii zece ani, de 59.000 de euro.

    Surse liberale au declarat pentru EVZ, că în situaţia în care Fenechiu va fi condamnat, chiar şi cu suspendare, acesta va demisiona din funcţie, urmând ca locul de ministru al Transporturilor să-i revină lui Ovidiu Silaghi. El a mai ocupat această funcţie în Guvernul Ponta I, până în decembrie 2012.

  37. GM-ule, îți dau dreptate de data asta. Dacă s-ar face o normare adevărată, se va întâmpla 2 lucruri la funcția de mecanic:
    1-Ar trebui urgent, angajați mecanici de locomotivă.
    2-Managerul ar trebui să mai anuleze din trenuri.
    Primul punct, nu mai există din 17.01.2013. Din experiența ultimelor 5 luni,cel mai sigur, va fi punctul 2.
    Domnule Leonidas,un comentariu „plastic” dar elocvent.

  38. Jiji dragă îți spun că „nu aveți ce ați votat”, aAVEM ce am votat. Și dumneavoastră sunteți cetățean român(cred), dar niciodată „EU” nu sunt de vină, numai cel de lângă mine. Gândiți și dumneavoastră ca tot românul din ziua de azi. Asta este și cauza pentru care „ne merge atât de bine”. Am face bine să nu mai dăm vina pe cel de lângă noi și fiecare în parte să facă ceea ce îi stă în puteri și să știți că putere vom avea numai atunci când vom fi uniți,uniți întrun singur sindicat CFR. Atâta timp cât soarta ni se hotărește de aceea-și oameni(m/c,fml), nu putem cere absolut nimic. Vedeți și simțiți singură înțelegerile acestor lideri, cu conducerea SNTFC-ului.
    Vă mai aștept cu un comentariu.

  39. “Firma ministrului Fenechiu prosperă din afaceri cu statul

    De când s-a instalat la putere noua guvernare USL, Fene Grup a obţinut numeroase contracte de la diverse instituţii din Iaşi, cele mai multe prin cerere de ofertă sau atribuire directă. Anchetat în „Dosarul Transformatorul”, şeful de la Transporturi este la un pas de a ieşi din Guvern.
    Guvernarea USL îi priește, deocamdată, fi rmei ministrului Relu Fenechiu. Pe 4 iulie, Înalta Curte de Casație și Justiție va da o primă sentință în „Dosarul Transformatorul”

    Într-un singur an, cea mai importantă firmă a ministrului Relu Fenechiu, Fene Grup, a obţinut şase contracte din bani publici, toate numai de la instituţii din Iaşi, fieful liderului PNL. Valoarea totală a acestora este de 800.000 de lei, adică în jur de 182.000 de euro. Obiectul contractelor: diverse reparaţii şi reabilitări ale unor construcţii, acoperişuri, faţade, igienizări etc. Majoritatea contractelor depăşesc cu mult pragul de 15.000 de euro dincolo de care autorităţile erau obligate să organizeze licitaţia.

    Contracte cu CFR

    Unul din contractele semnate de firma lui Fenechiu de când a venit USL la guvernare a fost parafat pe 2 octombrie 2012, cu Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA. Contractul a fost obţinut prin negociere, fără anunţ de participare, şi a avut cuantumul de 23.840 de lei. Pentru aceşti bani, Fene Grup a făcut o serie de reparaţii la acoperiş, faţade, igienizări şi a schimbat instalaţiile termice şi sanitare de la Clubul CFR Iaşi.

    Aşadar, actualul ministru al Transporturilor a făcut afaceri cu o companie de stat care, la două luni după ce i-a atribuit un contract firmei sale, a trecut direct în subordinea sa. Conform site-ului de achiziţii publice, CFR SA i-a mai atribuit firmei lui Fenechiu mai multe contracte din bani publici. Unul i-a fost dat pe 15 noiembrie 2011, în valoare de 168.455 de lei, iar altul pe 27 martie 2012, prin cerere de ofertă, în valoare de 266.912 lei si multe altele…”

  40. ce tot o dati ca smart trebuie sa prezinte vreun raport aluia care l-a uns manager ????nu intelegeti ca ASTIA PINA NU TERMINA TOT NU PLEACA ??? SUNT PE FELIE, DESPRE CE VORBITI AICI ??? aveti ce ati votat si cu asta basta. ce ati crezut ??? incepeti si plingeti-l pe Boc…va fii si mai bine

    apropos, ati auzit “dna” popescu maria carmen mina dreapta a directorului dorobantu , “master chefa ” in achizitii de miliarde in totalitate “legale”, a fost unsa de smart, din directoare la achizitii-Director General Adjunct Mentenanta ????? DARRRRRRRR, va “conduce” in continuare cum numai ea stie, si achizitiile destepte, adica 2 in 1………. prietenii stiu de ce….
    si mai stiati ca popescu carmen ,a fost asociata in firma BONONNIA CAFFE SRL ???? cu cine credeti ??? cu nimeni alta decat Dana Galben Rachila, unsa in CA la sntfc ??? !!!!!!!!! cum se mai atrag codurile caen…

    http://www.ziarulring.ro/stiri/eveniment/213614/CFR-Calatori-contracte-de-milioane-cu-fosti-angajati
    http://www.replicaonline.ro/cfr-are-pierderi-uriase-dar-capusele-sale-prospera-contract-de-miliarde-pentru-feroviarii-destepti-ai-constantei-116646/

  41. Luciane să ști că GM-ul ,dar nu locomotiva trenului de călători anulat de domnul Valentin Dorobanțu, se referea la normarea de personal la CFR Călători ce nu s-a făcut de mai bine de 23 de ani, în sensul că s-au tot dat afară salariați din diferite profesii fără să aibă la bază nici un fel de normare a personalului CFR Călători, altfel spus s-au dat afară de la mecanici de locomotivă și automotor unde se fac ore suplimentare din lipsă de personal și s-au păstrat în sistem la Ramura Vagoane la 800 vagoane circa 4000 salariați și în continuare se dorește tot micșorarea numărului mecanicilor de locomotivă după cum observăm noi și te întreb Luciane , tu crezi că dacă s-ar face o normare actuală și reală , atunci am avea că este nevoie la CFR Călători de 2000 de salariați la vagoane și nu de 4000 de salariați la vagoane??? și atunci poate Managerul Privat ar înțelege ce înseamnă Management și nu ar mai da afară de la funcții unde are ore suplimentare și dacă tot dă afară să dea de unde are personal mai mult decât cel normat recent și care este practic în plus ca ființă față de normat…Ca să îți răspund la întrebare pe înțelesul tău: S-a tot dat afară de la CFR Călători din Ramura Tracțiune unde a existat lipsă de personal și s-a menținut consider eu că nejustificat numărul salariaților sau chiar surprinzător și total nejustificat consider eu că a crescut numărul acestora din Ramura Vagoane în timp ce numărul vagoanelor CFR Călători a scăzut de la circa 4000 la 800 vagoane parc activ și care este în continuare în scădere la CFR Călători…
    ,,Normă=determină cantitatea de muncă necesară pentru executarea unei operații care trebuie să fie obținută într-o unitate de timp în anumite condiții tehnico-organizatorice. ,,

  42. Domnule Radu crezi că este vreo diferență între Fenechiu și Ponta?
    D-le GM(nu locomotiva), te întebi dacă s-a mai făcut vreo normare de personal în ultimii 23 ani. Te întreb : ce este normarea de personal și în ce constă?

  43. Am uitat sa va spun ca toata povestea e un pamflet cu radacini in adevarul vietii de zi cu zi…si vinovat de “pamfletare” se face un “iobag” ce in curind poate va fi izgonit de pe mosia uneia din cele trei surori!

Share:

Alte articole

SĂRBĂTORI BINECUVÂNTATE!

COLECTIVUL DE CONDUCERE AL FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA VĂ DOREȘTE CA SĂRBĂTOAREA NAȘTERII MÂNTUITORULUI SĂ VĂ ADUCĂ PACE , LINIȘTE ȘI BUCURIE ÎN

Read More »