ÎN SFÂRȘIT O S-AVEM CCM-uri!!!

După mai bine de 1 an de negocieri a CCM-urilor la Unitățile Feroviare de Stat când s-a negociat din aproape în aproape prin Acorduri pentru diverse perioade ale anului 2015, existând chiar și una lună fără CCM-uri și fără Acorduri, se poate spune că în sfârșit se poate negocia mult așteptatele CCM-uri la nivel de Unități Feroviare de Stat în 2015 pentru 2016. Astfel că după ce BVC-ul pe anul 2016 a fost votat de Parlament în data de 16.12.2015, anul 2016 nu va mai fi ca anul 2015, unde din aproape în aproape să se negocieze raporturile de muncă și să se stabilească între angajatori și angajați desfășurarea activităților în condițiile negociate prin Acorduri și Actele Adiționale la CIM-uri.

SHARE

16 Responses

  1. Cu ocazia sfintelor sarbatori de iarna,Manolescu Paul va doreste tuturor CFR-istilor si familiilor acestora :multa sanatate,prosperitate,noroc si un sincer La multi ani.

  2. ,,IN ATENTIA FILIALELOR SCMD, A ONG-urilor MILITARE, A SINDICATELOR SI ONG-urilor ALIATE (CNSC)
    In ceea ce-i priveste pe rezerviști și ceferiști, precum și pe rezervistii nehotarati și pe sindicaliștii ceferiști nehotărâți și/sau nemulțumiți îi așteptăm , in zilele de 28 decembrie a.c. ,în Piata Victoriei începând cu ora 10.00 , în spațiul alocat manifestatiilor organizate de SCMD impotriva masurilor de austeritate nejustificate luate de Guvernul Ciolos și pentru susținerea investiților în infrastructura feroviară română de stat și în material rulant nou la CFR Călători .
    NU bugetului de austeritate! NU suprematiei FMI si a celorlalti asasini economici!
    Honor et Patria! Vae Victis!
    Presedintele S.C.M.D.,Col. (r) dr. Mircea DOGARU
    Președinte ANSF Maxim Rodrigo Gabriel ,, .

  3. ,, Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, spune într-un interviu pentru MEDIAFAX că va face controale periodice pe şantierele autostrăzilor, pentru a verifica fiecare etapă de construcţie, şi se declară “spaima şantierelor”. El vorbeşte şi despre problemele de la CFR Marfă și confirmă restructurările din sectorul feroviar.Totodată, Costescu spune că CFR Marfă rămâne pe pierderi, astfel că nu este atractivă pentru potenţiali cumpărători şi va trebui restructurată din nou, deşi autorităţile îşi propun ca privatizarea companiei să fie realizată “cât mai rapid”.De asemenea, Dan Costescu reamintește promisiunea de restructurare la CFR și Metrorex de la începutul anului viitor.Ministrul Transporturilor definește restructurarea astfel:Am anunţat o restructurare acolo (n.n. – CFR, Metrorex și CNADNR), cât se poate de repede, la începutul anului următor. Această restructurare a creat şi ceva valuri în presă, întrucât cuvântul restruturare este de ceva timp perceput ca o concediere mascată, este un alt cuvânt pentru reduceri de personal. Nu este cazul aici. Când m-am referit la restructurare era vorba despre restructurarea capacităţii de investiţii a companiilor. Asta înseamnă întărirea acestei capacităţi de implementare a proiectelor, pentru că acesta este unul din motivele care ne-a împiedicat în trecut să finalizăm proiecte sau să le finalizăm corespunzător şi exact aici trebuie să lucrăm. Când spun restructurare înseamnă în primul rând instituirea unui mecanism eficient de monitorizare, pentru că până acum monitorizarea se făcea doar la modul “romantic”, practic urmăream ce se întâmplă fără să avem şi componenta a doua, reactivă, de a lua măsuri. ,,.
    Citiți:
    http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/ministrul-transporturilor-anunta-restructurarea-cfr-marfa-si-confirma-restructurarile-din-intregul-sector-feroviar

  4. Domnule Bacteru referitor la întrebarea : ,, și ? când se semnează ? CIM ? ,, pot să vă spun că Act Adițional la CIM -ul fiecărui salariat se va semna începând cu data de 18 decembrie 2015 și va avea cuprinse revendicările soluționate .

  5. ,, „Intr-o lume mereu mai aglomerata, interesata de factorii de eficienta si timp, solicitand si consumand mereu mai mult, viitorul apartine in principal mijloacelor de transport in comun si de mare capacitate. Este un adevar pe care l-au acceptat pana la urma si cei mai fanatici sustinatori ai intereselor de ramura sau ale grupurilor financiaro-industriale – specialistii americani in domeniul rutier. Asa se explica gradul de extindere si modernizare la care transportul feroviar a ajuns astazi. Principalele sale „atuuri” tehnice sunt: rezistenta mica la rulare, legatura intima intre roata si cale, care permite automatizarea circulatiei, posibilitatea de a constitui convoaie grele si foarte grele, indiferenta fata de anotimp si conditiile climatice, securitatea, confortul si destinderea psihica a calatorilor etc.”,, .
    Citiți :
    http://www.feroviarul.ro/considerente-cu-privire-la-evolutia-sistemului-feroviar-din-romania-dupa-1990

  6. ,, În 15 decembrie, CFR Călători a marcat Sărbătorile de iarnă prin organizarea unei călătorii speciale cu „T…RENul lui Moș Crăciun”. Evenimentul, ajuns la cea de-a 3-a ediţie, a fost dedicat celor mici și are o implicare socială în viaţa comunităţii.
    Astfel, printre invitații speciali s-a aflat şi un grup de la Centrul de copii Sf. Măcrina. O parte dintre aceştia au mers pentru prima dată în viaţa lor într-o călătorie cu trenul şi l-au întâlnit pe Moşul cel darnic. T…RENul este format din vagoane care poartă pentru o zi numele faimoșilor reni ai lui Moș Crăciun: Rudolf, Comet și Dancer.
    Pe parcursul călătoriei, copiii au învăţat că trenul este cel mai prietenos mijloc de transport cu mediul înconjurător şi că regula de bază, pentru a călători, este aceea de a avea un bilet.
    Timp de aproximativ 6 ore, micuţii au participat interactiv la diferite acţiuni. Au vizitat celebrele Saloane Regale din Bucureşti și Sinaia şi expoziția de Trenuleţe Electrice. La întoarcere, un călător special s-a aflat în tren alături de copii: Moș Crăciun!
    „T…RENul lui Moș Crăciun” este un eveniment organizat de CFR Călători, cu sprijinul CNCF CFR SA, HDH Management/Holy Molly, Editura Litera şi La Trenuleţe. ,, .
    Citiți :
    http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/comunicate-de-presa/cfr-calatori-a-marcat-sarbatorile-de-iarna-prin-organizarea-unui-eveniment-special

  7. ,, Gara din Mărăşeşti, declarată monument istoric, este pe punctul de a se prăbuşi. De când a primit acest titlu, adică din 1991, clădirea nu a mai fost reabilitată. Inspectorii Direcţiei judeţene pentru Cultură Vrancea au somat proprietarul, compania CFR SA, să înceapă lucrările de restaurare, ameninţând cu amenzi.
    Contactat de reporterii Digi 24, proprietarul gării a declarat că la sfârşitul acestei luni are loc licitaţia pentru lucrările de consolidare a gării.
    Dacă nu duce la îndeplinire obligaţiile prevăzute de lege, Compania Naţionala de Căi Ferate S.A. – sucursala regională CF Galaţi riscă amendă contravenţională între 4.000 şi 8.000 de lei. Gara Mărăşeşti este unul din capetele primei linii de cale ferată proiectată şi construită exclusiv de ingineri români în anul 1881 între Buzău şi oraşul unde s-a strigat „Pe aici nu se trece”. ,, .
    Citiți :
    http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/digi24-gara-marasesti-ca-dupa-razboi-si-in-2015

  8. ,, Domnule prim-ministru, vă cer în fața Parlamentului să considerați la modul cel mai serios majorarea salariului minim la 1.200 lei, în așa fel încât România să nu mai fie atractivă pentru investitori din cauza salariilor scăzute”, a mai spus președintele Senatului. ,, .
    ,, Deputaţii şi senatorii au adoptat, miercuri, bugetul de stat pe 2016 cu 309 voturi “pentru” şi 13 “împotrivă”.
    După vot, președintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, a declarat, că legea bugetului de stat pentru anul 2016 proiectează imaginea unei Românii “de doi lei”.
    “Am constatat că bugetul ne proiectează spre o Românie pe care nu mi-aș dori-o, o Românie de rangul doi, la periferia UE, o Românie furnizoare de forță de muncă ieftină, aproape ca o țară de lumea a treia. Acest lucru este întărit și de spusele binecunoscute ale ministrului de Finanțe. Mi-aș fi dorit un buget așa încât să văd, în anii următori, o altfel de Românie: o Românie prosperă, care se apropie de nivelul de viață mediu al UE. Ni se propune însă o Românie de doi lei, o Românie în care oamenii pot să fie plătiți cu doi lei”, a afirmat Tăriceanu, în discursul susținut în plenul reunit al Camerei Deputaților și Senatului.
    Călin Popescu Tăriceanu i-a solicitat, totodată, premierului Dacian Cioloș să aibă în vedere măsura majorării salariului minim la 1.200 de lei.
    “Subiectul salariului minim nu face obiectul direct al bugetului, dar poate să fie rezultatul unei decizii a Guvernului. Dar cred că aici această formulă nefericită ne-a pus pe mulți pe gânduri, pentru că ne dăm seama că sunt unii înalți responsabili în România de astăzi care nu înțeleg, probabil, care este rolul țării noastre în UE. Noi vorbim despre o Românie puternică și despre o Uniune Europeană omogenă. Nu putem vorbi despre o Românie puternică cu salarii de doi lei. (…) Domnule prim-ministru, vă cer în fața Parlamentului să considerați la modul cel mai serios majorarea salariului minim la 1.200 lei, în așa fel încât România să nu mai fie atractivă pentru investitori din cauza salariilor scăzute”, a mai spus președintele Senatului. ,, .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjb3cmbheHJAhWGJw4KHRJoALcQFggvMAU&url=http%3A%2F%2Fwww.romaniatv.net%2Fvot-final-pentru-bugetul-de-stat-pe-2016_263133.html&usg=AFQjCNGMZxAlqnWkH1Qn9MViY7da-WYHaA&bvm=bv.110151844,d.bGg

  9. ,, Bugetul de stat pe 2016, adoptat de Parlament
    Bugetul de stat a fost adoptat în procedură de urgenţă, fără ca Parlamentul să aducă mari modificări faţă de forma înaintată spre dezbatere de către Guvern, la sfârşitul săptămânii trecute. De altfel, comisiile de buget-finanţe ale celor două Camere au lucrat în acest weekend, în ritm alert, astfel încât plenul să poată da votul final miercuri, conform calendarului stabilit de conducerea Legislativului.
    Premierul Dacian Cioloş a declarat, luni, la debutul dezbaterilor din plenul reunit al Parlamentului, că guvernul a decis să respecte, la elaborarea bugetului de stat pe 2016, cadrul legal adoptat de Legislativ, deşi impactul majorării salariilor şi al relaxării fiscale este de 20 miliarde de lei. ,, .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjOw_qWhOHJAhWj9HIKHaLtBkMQqQIIGzAA&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Fpolitic%2Fbugetul-de-stat-pe-2016-si-bugetul-asigurarilor-sociale-adoptate-de-parlament-14921706&usg=AFQjCNGuxWmLMe5R8QoeEbi-DmUcNm2HyA&bvm=bv.110151844,d.bGg

Share:

Alte articole

SĂRBĂTORI BINECUVÂNTATE!

COLECTIVUL DE CONDUCERE AL FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA VĂ DOREȘTE CA SĂRBĂTOAREA NAȘTERII MÂNTUITORULUI SĂ VĂ ADUCĂ PACE , LINIȘTE ȘI BUCURIE ÎN

Read More »