MITINGUL A FOST APROBAT

Azi 28.05.2013 Primăria Municipiului Bucureşti a aprobat Mitingul organizat de FSTFR pentru  data de 31.05.2013 între orele 10:30 – 13:30,  manifestare care se va desfăşura în Bucuresti cu locaţia în parcul din faţa Ministerului Transporturilor. La această manifestare vor participa circa 1000 de persoane… vezi aici PROTOCOL

SHARE

210 Responses

  1. MITINGUL a fost o etapa,un lucru legal si normal al sindicatelor,urmeaza executarea silita pentru procesele castigate in instanta si oprirea totala a lucrului,moduri perfect legale pentru felul cum conducerea CFR CALATORI conduce aceasta societate spre faliment.

  2. Am aflat că sunt alte propuneri de anulări de trenuri de călători pe toată distanța pe care erau în circulație conform Mers de Tren pe anul 2013, mers de tren care a fost elaborat și de SNTFC,, CFR Călători,,SA, care a fost aprobat de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României și care abia apoi a fost publicat și distribuit prin vânzare. De ce conducerea CFR Călători își bate joc de proprii călători și le-a vândut un mers de tren pe 2013 , Mers de Tren cumpărat de mulți călători ,din care lunar SNTFC,,CFR Călători,,SA își permite fără precedent să anuleze zeci de noi trenuri de călători ce circulau zilnic în baza Mers de Tren pe anul 2013 care a fost elaborat de CFR Călători, aprobat de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României și apoi publicat și diTstribuit prin vânzare . Domnule Manager Privat-Valentin Dorobanțu dacă vă bateți joc de călători CUM VREȚI DUMNEAVOATRĂ ca MANAGER PRIVAT al CFR Călători SĂ AVEȚI CĂLĂTORI PLĂTITORI LA SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA în ANUL 2013 ? Consider că vă bateți joc de călători prin faptul că ați elaborat un Mers de Tren pe anul 2013 cu un număr de aproximativ 1400 trenuri de călători ale CFR Călători, Mers de Tren pe anul 2013 de care ați răspuns personal și din care ați anulat deja și consider eu că nejustificat, după ce ați devenit Director General , respectiv Manager Privat la CFR Călători ,circa 150 trenuri de călători/zi și Mers de Tren pe anul 2013 din care continuați a anula alte trenuri de călători ale CFR Călători. Mă întreb ca și mulți alți CFR-iști , ce interese aveți domnule Director General , respectiv domnule Manager Privat la CFR Călători -Valentin Dorobanțu?
    Am aflat că este acum propus a se anula, de exemplu următoarele trenuri de călători ale CFR Călători :
    – tr. 7365, 7366, 7371,7372,7572,7569,7374,7373,5101,5112,7362,5110,5308 și 5311 pe toată distanța etc.
    Domnule Manager Privat de la CFR Călători -Valentin Dorobanțu cu ce sunt de vină călătorii de pe secțiile de circulație: Buzău-Galați , Făurei -Galați, Buzău-Mărășești, Mărășești-Onești și Mărășești-Galați și cu ce sunt de vină meacanicii de locomotivă și automotor de Buzău și de Galați de doriți să le anulați și altă prestație din 2013?

  3. DUMNEZEU SA NE AJUTE impotriva MESCHINILOR ,SLUGARNICILOR PUPIN…….LOR. Ce sa cerut la mitingul din 31 nu este pe placul MANAGERULUI deci este deranjant sa ceri sa fi respectat, sa nu se mai anuleze trenuri,sa se respecte CCM-ul. Cu ce credeti ca lar deranja pe MANTESCU problemele de la calatori ridicate de FSTFR ????…………..

  4. ce esalonari frate,banu jos ca la curve,eu mananc azi nu peste 20 ani cum vrea patronatul,manageru sa-mi vireze salariul lui pe o luna si a scapat de mine, el sa faca jucaria mare si noi muncim ca fraeri degeaba,nu frate sa mai dasteptat si prostu,asa ca nici nu iau in calcul esalonarea,cu voia sau fara voia sindicatului,vrea sa puna bine cu patroni sa dea sindicatul banu.

  5. După cum observăm și la întâlnirea din 18.06.2013 se va discuta situația realizării eșalonării la plată a drepturilor salariale neplătite mai mulți ani la rând, dar asupra cărora instanțele de judecată din România s-au pronunțat definitiv și irevocabil asupra lor în sensul că a obligat pe SNTFC,,CFR Călători,,SA la plata lor, iar SNTFC,,CFR Călători a înțeles atât de bine această obligație a sa, încât până în MITINGUL din 31.05.2013 vroia eșalonări pe 3 ani și după MITINGUL din 31.05.2013 vrea eșalonări de până la 20 ani și în 18.06.2013 conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA dorește să vadă situația realizării eșalonărilor la plată potrivit celor discutate la întâlnirea din 16 mai 2013 , dar domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu nu a înțeles că FSTFR prin MITINGUL din data de 31.05.2013 îi cerea să micșoreze perioada de eșalonare de la 3 ani la cel mult un an pentru că domnia sa tot anulează trenuri de călători ale CFR Călători și în aceste condiții nu știm cât timp va mai rezista să existe CFR Călători și în schimbul solicitării de la MITINGUL organizat de FSTFR în 31.05.2013, domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu a mărit timpul în care să se eșaloneze până la cel puțin 15 ani pentru mulți din membrii de sindicat ai FSTFR ( pentru uni din ei chiar până la 20 de ani) și asta numai la ofertă până la o anumită data și numai pentru drepturile salariale neplătite mai mulți ani la rând asupra cărora instanțele de judecată din România s-au pronunțat definitiv și irevocabil în sensul că a obligat pe SNTFC,,CFR Călători,,SA la plata lor.
    Să nu uităm că și pentru că nu ne-a convenit perioada de eșalonare a drepturilor salariale neplătite la timp am organizat și am participat la MITING în 31.05.2013 și acum când domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu ne propune rețineți numai cât ține oferta propusă de dânsul, mărirea perioadei de eșalonare … Propun și eu la rândul meu ca răspuns la propunerea domnului Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu , ca după data de 18.06.2013 când reprezentanții Federațiilor Sindicale din CFR Călători se vor întâlni din nou pe această ,,Temă,, să stabilim dacă va fi cazul (și nu ne vor conveni termenele de eșalonare propuse de CFR Călători) încă un MITING organizat de FSTFR în parcul din fața Miniserului Transporturilor … Ce părere aveți? Mai facem un Miting dacă ne provoacă în continuare domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu?????….

  6. După cum observăm deși la întâlnirea din 16 mai 2013 domnul Director General al CFR Călători spunea că s-a oprit din anulările trenurilor de călători ale CFR Călători, aceste anulări continua … și continuă, așa cum reiese din calculele și ale lui Dany și ale mele, cu creșterea costurilor de exploatare pe kilometru prin anularea unui număr atât de mare trenuri de călători și prin continuarea anulării altor trenuri de călători…Să nu uităm că micșorarea permanent a prestației aduce navetă al cărui cost este suportat de multe ori din propriul salariu de salariați și micșorarea permanent a prestației adduce și ore de deplasare de la domiciliu la serviciu și de la serviciu la domiciliu neplătite pentru că salariaților li se mută prezentarea la alt punct de lucru din alt oraș decât cel de domiciliu. Să nu uităm că micșorarea permanent a prestației aduce și nesiguranța locurilor de muncă la SNTFC,,CFR Călători,,SA și să nu uităm că pentru toate acestea am făcut MITING în 31.05.2013 și propun ca după data de 18.06.2013 să stabilim dacă va fi cazul încă un MITING organizat de FSTFR în parcul din fața Miniserului Transporturilor … Ce părere aveți? Mai facem un Miting dacă ne provoacă în continuare domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu?????….

  7. Domnule președinte Maxim Rodrigo, la analiza cu privire la măsurile adoptate în legătură cu anularea unor trenuri de călători ale CFR Călători, cu siguranță dl Dorobanțu vă v-a prezenta economiile momentane făcute prin anularea de trenuri, dar nu o să spună nimic de compensația pierdută sau creșterea costurilor de exploatare pe kilometru prin anularea unui număr atât de mare trenuri de călători. la această întâlnire vă rog să-l întrebați pe dl. Dorobanțu să vă prezinte situația în ansamblu pentru a ne arăta și nouă dacă întradevăr s-au făcut economii ori au crescut pierderile înregistrate de companie.

    1. Intrebari inutile, dorobantu face ce vrea , ca doar are “spate”

  8. Precizez că FSTFR este afiliată la AFTF (Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ).
    La AFTF este afiliată și FMLR. Vom vedea în continuare dacă cele două Federații Sindicale: FSTFR și FMLR consideră amândouă că nu s-au respectat prevederile CCM 2012-2014 la nivel de CFR Călători pentru că nu se virează la timp de către CFR Călători cotizațiile către sindicate și federații și pentru că nu s-a finalizat negocierea și încheierea Actului Adițional la CCM 2012-2014 la nivel de CFR Călători așa cum era prevăzut în CCM 2012-2014 la nivel de CFR Călători etc.

  9. FSTFR a solicitat în scris întrunirea Comisiei mixte patronat- sindicate la nivel de CFR Călători. Domnul Director General a solicitat tot în scris punctul de vedere al AFTF în acest sens, dar prin invitația din 18.06.2013 a precizat că pe Ordinea de zi a întâlnirii este și ,,Analiza în vederea demarării procedurilor legale de negociere și încheiere a Actului Adițional la CCM 2012-2014 la nivel de CFR Călători,,…

  10. În data de 18.06.2013 suntem invitați la SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru analiza cu privire la măsurile adoptate în legătură cu anularea unor trenuri de călători ale CFR Călători etc.

  11. Nu. Pentru funcția de manager privat n-are înclinații . Trebuia să rămână director, la asta se pricepe și încă foarte bine.

    1. Trebuie sa eliminam toti oamenii priceputi din MINISTERUL TRANSPORTURILOR ,sa ramana doar managerii”performanti”

      ‘Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a solicitat în această săptămână premierului Victor Ponta să-l demită pe secretarul de stat, liberalul Septimiu Buzașu, pe un motiv de cascadorii râsului.

      Septimiu Buzașu a aflat că Radu Stroe ar putea să vină ministru al Transporturilor, şi ca atare l-a sunat să-l felicite spunându-i că “e forte bine că vrei prelua Transporturile, şi o să facem împreună o echipă bună şi totul va fi ok”. Numai că, imediat după ce a fost sunat de secretarul de stat, Radu Stroe s-a întâlnit cu Relu Fenechiu căruia i-a relatat ce discuţie a avut cu Septimiu Buzașu. Imediat, Relu Fenechiu a luat foc şi l-a sunat pe Crin Antonescu spunându-i că vrea să-l demită pe “obraznicul de secretar de stat”, după care a mers la premierul Victor Ponta, cerându-i imperativ să-l demită pe Septimu Buzașu.
      Rămâne de văzut dacă primul ministru va da curs solicitării lui Fenechiu.”

      1. Bataia de joc de la Transporturi continua si nivel mai inalt, deci “cum este turcul este si pistolul”
        Teatru pe toate palierele…

  12. Luciane în comentariul tău spuneai : ,,Mulțumesc Directorului General, pentru grija pe care o poartă mecanicului de locomotivă. Pentru a respecta CCM-ul, Directorul General a trecut la anularea altor trenuri Sîmbătă/Duminică, având grijă ca mecanicul de locomotivă să stea liber 2 sîmbete și 2 duminici în sânul familiei! ……………………………………………………………………………………………………………..Cum rămâne d-le Director General cu ,, mă opresc la 54 mil. Tr/km,,? Vă mulțumesc că ne mințiți cu nonșalanță
    și va-ș mulțumii, dacă ați pleca de la conducerea CFR Călători. ,,
    iar FLORINA spunea și ea în comentariul ei, gândindu-se că doar pentru ca să distrugă, că e imposibil ca ,, La 9000 euro /luna cu care este plătit domnul Director General -Valentin Dorobanțu, cum sa plece de bunavoie, dar va pleca si asta cat de curand, foarte curand !,, ….Și eu vă spun că nu trebuie să plecăm noi din țara noastră așa cum ne sugera domnul Johnyro ,,ca să luăm legatura oficial cu SNCF si sa facilităm angajarea de personal roman in Franta , deoarece vad ca au nevoie,, dar putem facilita plecarea Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu -dacă are curajul să meargă acolo- la SNCF, ca să vedem dacă acolo îi va permite cineva să facă ce a făcut în CFR Călători ?…sau să vedem dacă acolo îl va angaja cineva vreodată ca Manager Privat? …

  13. Citiți și rubrica,,Legislație,, de pe site-ul https://www.fstf.ro . Așteptăm și propunerile dumneavoastră pentru a adăuga dacă este cazul și alte ,,Legi,, în rubrica ,,LEGISLAȚIE,, de pe site-ul https://www.fstf.ro . Așteptăm să vedem în comentariile dumneavoastră și alte propuneri de eficientizare a site-ul https://www.fstf.ro .

  14. Știați că pe site-ul http://www.fstf.ro sub FSTFR aveți Linia
    ,,Home Conducere FSTFR Legislație Organizații Sindicale Contact ?,,.
    Citiți și rubrica,,Legislație,,.

  15. Mulțumesc Directorului General, pentru grija pe care o poartă mecanicului de locomotivă. Pentru a respecta CCM-ul, Directorul General a trecut la anularea altor trenuri Sîmbătă/Duminică, având grijă ca mecanicul de locomotivă să stea liber 2 sîmbete și 2 duminici în sânul familiei! Cum rămâne d-le Director General,, mă opresc la 54 mil. Tr/km,,?
    Mă văd obligat, să vă mulțumesc și-n numele acelor călători, care ar fi vrut să circule cu aceste trenuri S/D, să mai meargă la neamuri la țară sau să-și mai facă una, alta, prin grădinile pe care le au la țară. Dacă tot ați anulat trenurile, vor rămâne cu banii în buzunar sau se vor relaxa în altă parte!
    Vă mulțumesc, în numele călătorilor cu abonamente CFR, care lucrează sîmbăta după-amiază și seara trebuie să folosească operatorii de transport de călători rutieri, să ajungă la domiciliu. Oricum au un transport mai civilizat.
    Vă mulțumesc, si-n numele Operatorii de Transport de Călători Rutieri, care prin grija nemijlocită a d-tră, își măresc profitul.
    Vă mulțumesc că ne mințiți cu nonșalanță
    Va-ș mulțumii, dacă ați pleca de la conducerea CFR Călători.

    1. La 9000 euro /luna cum sa plece de bunavoie, dar va pleca si asta cat de curand, foarte curand !

  16. referitor la comentariile anterioare privind mediatizarea, pe reteaua de socializare facebook.com avem o pagina numita Depoul BC,creata de un coleg al nostru mecanic plus ca sunt multe pagini pe retea care contin imagini legate de reteaua feroviara romana,ce a mai ramas din ea,imagini care ilustreaza perfect dotarea CFR Calatori,mult superioara celor private,lucru de care dl. manager privat nu tine cont cand da prestatia noastra pe mana privatilor.

  17. -domnule Rodrigo,va rog sa luati legatura oficial cu SNCF , si sa facilitati angajarea de personal roman in Franta , deoarece vad ca au nevoie , eu personal as pleca imediat ca vad ca aici , in tara mea , nu sint dorit
    -in prezent sint in CM , iar cind ma intorc la servici ma asteapta DCM, pentru abaterea deosebit de grava,(zic ei) ca am refuzat efectuarea gestiunii, neavind nici un calator fara bilet in tren.
    -motivul real fiind infiintarea SINDICATULUI NATIONAL FEROVIAR AL PERSONALULUI DIN SECTORUL COMERCIAL al carui membru fondator sint si eu, neacceptarea platii esalonate a drepturilor salariale cistigate in instanta,incitarea altor colegi sa nu accepte plata esalonata, fapt care l-a deranjat foarte tare pe d-l Dorobantu
    -asa ca nu vad alta solutie deocamdata decit plecarea in Franta

  18. Eşti începător sau ai experienţă? Indiferent de nivelul de educaţie, de sex, handicap, Société Nationale des Chemins de Fer Français (SNCF) recrutează persoane de toate naţionalităţile, oferind posibilitatea alegerii din peste 150 meserii!

    Promovarea diversității și egalității de șanse, integrarea și incluziunea socială a tinerilor în dificultate, recrutare din diverse pături sociale, angajarea și menținerea în activitate a persoanelor cu dizabilități, ocuparea forței de muncă a celor în vârstă: SNCF luptă pentru diversitate, în toate aspectele sale.

    Tot ce trebuie să faci este să depui o cerere direct pe site-ul companiei aici (indicat este în franceză; nu ştiu dacă este acceptată engleza): https://www.emploi.sncf.com/fr/emploi

    Informaţii suplimentare, cu răspunsuri pentru fiecare întrebare în parte, pot fi aflate şi pe pagina de Facebook a angajatorului: https://www.facebook.com/SNCFrecrutement

  19. domnilor colegi ati observat in actul trimis pentru esalonare ca anumite luni din an sunt ocupate adica ( decembrie 2013,februarie 2014, mai 2014 si decembrie 2014) acelea sunt lunile cand se achita drepturile negociate de catre FNFM/C,FSRV,FMLR pentru menbri de sindicat ai lor care sunt de fapt tot angajati CFR CALATORI acest lucru inseamna varf de plati si tind sa cred ca singura solutie este actiune penala pentru ca nu poate fi vorba de negocieri.

    1. Ai dreptate Marian, negocierea este tragere de timp in defavoarea angajatilor care si-au castigat drepturile banesti in instanta. Praf in ochi…

  20. VA MAI AMINTITI CAND VA SPUNEAM UNDE SE DUC TOTI BANII SNTFC BUCURESTI CONDUSA DE DOROBANTU si POPESCU CARMEN si asta nu este tot :
    “In timp ce se înglodează în datorii la bănci, CFR Călători încheie, pe bandă rulantă, contracte colosale din bani publici pentru curăţenie. Doar în acest an, compania a cheltuit câteva milioane de lei pentru salubrizarea vagoanelor, afacere din care cel mai mult au avut de câştigat firme ale unor foşti ceferişti sau ale apropiaţilor acestora.

    Este absolut normal ca, atunci când merg cu trenul, călătorii să nu fie nevoiţi să stea în vagoane murdare. Drept urmare, salubrizarea garniturilor este esenţială pentru CFR Călători, care a încheiat, în acest sens, contracte de peste 11 milioane de lei doar în acest an. O cercetare mai amănunţită scoate la iveală faptul că o bună parte din firmele care s-au ridicat la nivelul aşteptărilor companiei de căi ferate sunt fie fondate de foşti ceferişti, fie aparţin unor apropiaţi ai celor care au lucrat în sistemul feroviar, precum şi unele care au probleme serioase cu Fiscul.

    11 Frangers SRL: 3,3 milioane de lei

    Înfiinţată în 2011, firma 11 Frangers SRL a câştigat, anul acesta, contracte de salubrizare de aproximativ 3,3 milioane de lei. Societatea aleasă de CFR Călători este deţinută de Francisc Ungureanu…in colaborare cuTurc Rita,Radulescu Gh. etc.

    Euro Construct SA: 2,5 milioane de lei

    Pe lista firmelor care au obţinut, anul acesta, contracte pentru salubrizarea vagoanelor CFR Călători se numără şi Euro Construct SA, din Constanţa. În aprilie, aceasta a pus mâna pe un contract de aproximativ 2,5 milioane de lei. Acţionar majoritar este Vlad Tudor care, potrivit presei locale, a fost, în perioada 2005-2006, şef al CFR Călători, iar în 2007 a fost numit de ministrul transporturilor din acea perioadă, democrat-liberalul Radu Berceanu, preşedinte al Autorităţii Feroviare Române. De asemenea, printre fondatorii firmei se numără un alt ceferist, Constantin Străinu. Acţionar la Euro Construct SA a fost şi ex-consilierul PP-DD al municipiului Medgidia, Vasile Ivanof, după cum se arată în declaraţia sa de interese completată în iulie 2012.

    Ghenuta SRL: 2,1 milioane de lei

    O altă firmă care a bătut palma cu CFR Călători pentru a curăţa garniturile este Ghenuta SRL, din Iaşi. Valoarea celor două contracte atribuite în martie 2013 se ridică la aproximativ 2,1 milioane de lei. Potrivit datelor Fiscului actualizate până pe 31 martie, în cazul firmei a fost demarată procedura de executare silită pentru datorii la buget de peste 172.000 de lei. Pe aceeaşi listă de datornici se află şi o altă firmă căreia compania de căi ferate i-a atribuit, tot pentru curăţarea garniturilor de călători, contracte de aproximativ 400.000 de lei. Este vorba despre ESC Servicii Curăţenie SRL, din Bucureşti, faţă de care s-a început procedura de executare silită pentru 49.462 de lei.

    Împrumuturi uriaşe

    Doar anul acesta, CFR Călători a încheiat cu băncile contracte pentru “servicii financiare de acordare credit bancar” şi “servicii de acordare a unei facilităţi pentru capitalul de lucru” de peste 21 de milioane de lei. În 2012, compania obţinuse credite de aproximativ 28 de milioane de lei.

    856 de mii de lei reprezintă valoarea contractului încheiat pentru salubrizarea vagoanelor cu Unifast SRL, la care asociat este un consilier judeţean din Alba, Petru Cristea.

    4 credite, în valoare de aproximativ 21 de milioane de lei, a contractat CFR Călători anul acesta.”

    1. VAGOANELE , AUTOMOTOARELE SUNT MIZERABILE, DORMITOARELE SUNT MIZERABILE, TOTUL ESTE MIZERABIL LA CFR CALATORI DAR PLATIM DIN GREU UNORA CU ABONAMENTE LA CASTIGAREA PRESTATIILOR.

  21. Abaterea atenției de la problemele ridicate la mitingul organizat de FSTFR, cu alte așa zise probleme la marfă și infra. Domnule Manager Privat,nu ne mai pot face față cei care incearca abaterea atentiei de la problemele ridicate la mitingul din 31.05.2013. Știți prea bine că FSTFR-ul face întradevăr muncă sindicală și mai ales LUPTĂ sidicală, ptr. că cu d-tră nu se mai poate purta un dialog, dialog social. Cu dictatura nu se poate impune respectul. Noi,FSTFR-ul vrem ca CFR Călători să redevină ceea ce a fost o dată, până la venirea d-tră în Societate, ca un simplu ingineraș. Un adevărat simbol național, o Societate, cu care călătorii transportați să aibe condiții de călătorie egale sau chiar mai bune decât cele văzute în occident(SNCFF,DB,etc).

  22. Domnule Ștefan Ion, garantat nu protestăm degeaba, Prim-Ministrul Ponta, a auzit de managerul Privat CFR Călători, și prin grija noastră va mai auzi. Ai încredere zilele-i sunt numărate.
    Ai văzut, sau ai citit ce a făcut Mogulul Voiculescu? Ei????????? Urmează……….. .

  23. Daca se picheteaza ministerul sa o facem mai elegant ,venim costumati in clovni,sau alte costume ,sa recitam poezi,nu cred ca reusim sa facem si coregrafie,sa tinem spectacole in fata ministerului ,asa poate se uita cineva la noi si o sa vina si presa in numar mare ????

  24. Domnilor nu observati ca suntem un Don Quijote care se lupta cu morile de vant vorbim si ne manifestam degeaba, nu o sa ne bage in seama,sa mediatizam mai mult pe media dar astia nu te baga in seama daca nu faci rating[incingem o batae in fata ministerului,si devenim vedete]

  25. Luciane ai înțeles bine de la mecanicii de locomotive și automotor ai Depoului de Locomotive București Călători,respectiv că SLCBC-ul stă zi după zi numai în ședințe, după mitingul din 31.05.2013. SLCBC-ul este cel mai mare sindicat de mecanici de locomotive și a început să ia în fiecare zi cel puțin câte o hotărâre importantă:
    -la Mitingul din 31.05.2013 a hotărât să solicite FSTFR să întocmească o listă cu trenuri de navetă și cu trenuri de abonamente ce au fost anulate nejustificat în anul 2013 din mersul de tren pe 2013 aprobat inclusiv de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României;
    -în data de 03.06.2013 la SDLBC s-a votat să se înainteze Ministrului Transporturilor și Managerului Privat de la CFR Călători o solicitare de întrunire a unei comisii care să aibă timp de o lună reprezentanți permanenți pe cele 11 locomotive de manevră din stația București Grivița iar dacă se vor înregistra pe ICL nereguli la motorină atunci SDLBC solicit ca CFR Călători și Managerul Privat -domnul Valentin Dorobanțu să înceteze din acel moment denigrarea de orice fel a mecanicilor de locomotive și automotor etc. ;
    -în data de 04.06.2013 SDLBC a votat să se facă o adresă CFR Călători pentru a nu mai face abuzuri prin nevirarea la timp a cotizației lunare către acest sindicat etc. ;
    -în data de 05.06.2013 vor fi discuții pe marginea eșalonării drepturilor salariale propusă de Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu și pe marginea eșalonării drepturilor salariale propusă de CNC-ul FSTFR…etc.

  26. La depoul Timisoara am auzit ca in prima zi au sosit 7 executari silite ,toti cei 7 mecanici automat au fost scosi din comanda ,dar ghinion dupa alte cateva ore au mai sosit 80 de executari culmea cei 7 mecanici au fost reintrodusi in comanda ,a doua zi au mai sosit si alte executari undeva la 170 de executari acum se duc lupte seculare pentru renuntarea la executari din cate am auzit baieti nu vor sa cedeze sub nici o forma ,mai mult am auzit ca a sosit un act prin care depoul Timisoara se desfiinteaza si ramane SELC( sa fie oare intimidarea adversarului ?sa fi venit iarasi comunisti si securitatea la putere sau defapt nu au plecat niciodata ? jenant si josnic mod de a dezamorsa o situatie de acest gen ).

  27. Nene Puchi, mă alătur ție.
    Am înțeles de la mecanic de București, că SLCBC-ul stă numai în ședințe, după miting. Dacă tot sunteți cel mai mare sindicat de mecanici, de ce nu ne spuneți și nouă ce hotărâri luați? Nu de alta ,dar să ne punem toți de acord(sindicate mec.) în unele chestiuni ce țin numai de mecanic. De exemplu, cu citirea indexului la motorină, hotărârile judecătorești, etc.
    Vă rog fără secrete, face-ți dezvăluiri complete. Vrem să vă urmăm exemplul.

  28. Domnule director general, meneger privat, multumesc de ultimatum: ,,propunerile de mai sus sunt valabile pana la data de 28.06. 2013, dupa aceasta data orice solicitare de esalonare in conditile prevazute la punctul 1 si 2 nu mai este valabila,,
    Un angajat de-al dumneavoastra va raspunde, ca:,, prezenta Decizie este definitiva si irevocabila. Nerespectarea si nepunerea in practica actualei Decizii in termen de 15 zile,se pedepseste cu inchisoare sau amenda penala, conform…,,
    Intrucat au trecut cele 15 zile, de cateva luni, ma voi adresa justitiei, adica voi face plangere penala.
    Dragi colegi, cu un astfel de director, este singura solutie. Cine mi-i se alatura?

  29. ASA O FI ?????
    Circa 100 de angajaţi din sectorul feroviar vor picheta, mai multe zile la rând, sediul Ministerului Transporturilor, pentru a-şi manifesta nemulţumirea de modul în care sunt aedministrate companiile de profil.
    Începând cu 15 iunie, circa 100 de angajaţi din sectorul feroviar vor picheta, mai multe zile la rând, sediul Ministerului Transporturilor.

    Protestul va debuta pe 15 iunie, a declarat pentru EVZ preşedintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă, Iulian Măntescu. Feroviarii sunt supăraţi că actuala conducere a Ministerului Transporturilor nu este deschisă sugestiilor făcute de sindicaliştii din domeniu şi refuză dialogul social, a precizat liderul sindical. Una dintre revendicările salariaţilor din sectorul feroviar este legată de privatizarea CFR Marfă. În opinia liderului sindical, cei de la Transporturi ar putea redresa compania şi ar putea să o facă profitabilă, dacă ar fi cu adevărat interesaţi.
    În plus, sindicaliştii din sectorul feroviar iau în calcul şi posibile concedieri colective, în a doua jumătate a anului, după cum ne-a declarat Viorel Istrate, secretarul general al Uniunii Sindicatelor Feroviare Mişcare Comercial.

  30. Dupa ce am citit comunicatul fnfmc ,cred ca ar trebui sa ne unim toti pentru a aduce cat mai multi membrii in FSTF .Personal cunosc multe persoane si de la infrastructura care vor sa paraseasca fnfmc.Va rog un nr de telefon si o persoana de contact pentru infra.

  31. Da domnule Borza Dorin ,,Trenurile de călători 531 și 532 pe relația Cluj-Oradea și retur au circulat tot timpul până a venit Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu…,, . Cred că ai dreptate singurul care a reușit să întrerupă circulația unor trenuri de călători ale CFR Călători pe anumite zone dintr-o secție de circulație este Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu…Păi dacă a reușit acest Manager Privat-domnul Valentin Dorobanțu să anuleze circa 150 de trenuri de călători/zi de la CFR Călători după ce a apărut Mersul de Tren pe 2013, crezi că este o problemă să întrerupă circulația unor trenuri de călători ale CFR Călători pe anumite zone dintr-o secție de circulație? …

  32. Domnul Pavăl Marian ne spune în comentariul său că s-a închis începând din data de 04.06.2013 și secția de circulație Slobozia -Țăndărei-Fetești și s-au anulat astfel 12 trenuri de călători/zi care aveau grad maxim de ocupare, începând din 15.05.2013 și terminându-le pe toate în data de 04.06.2013.
    Nu ar putea însă să fie adevărat în condițiile în care Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu la ședința din 16.05.2013— și s-a consemnat și în Procesul Verbal de Ședință —preciza că s-a oprit din a anula trenuri de călători ale CFR Călători , respectiv ,, D.G. arată că reducerea nr. de trenuri se oprește….,,.

  33. Trenurile de călători 531 și 532 pe relația Cluj-Oradea și retur au circulat tot timpul până a venit Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu…Domnule Președinte solicitații Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu să reanalizeze posibilitatea repunerii în circulație a trenurilor de călători 531 și 532 pe relația Cluj-Oradea și retur …

  34. Solicit Managerului Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu să reanalizeze secția Giurgiu-Grădiștea și în consecință să reintroducă trenurile de călători anulate în 2013, respectiv tr. 9313 , 9314, 9315 și 9316, care aveau grad mediu de ocupare, dar dacă ar fi fost puse la ore de navetă pentru copii și salariați ar fi avut grad maxim de ocupare…Pentru asta FSTFR a organizat Mitingul din 31.05.2013 și dacă nu se înțelege FSTFR va organiza și alte Mitinguri mult mai mari…

  35. Domnule Pavăl Marian după ce ne-ai spus că există acum și o secție de circulație renovată recent fără trenuri de călători ale CFR Călători să ști că că nu mai este nevoie să lucrezi pentru că ai asigurat 300 lei/lună de la domnul Valentin Dorobanțu de aproximativ 25 de ani, dar nu uita din cei 300 lei/ lună să faci economi pentru lunile din an în care ți-a spus că nu-ți dă nimic…

  36. Despre ce eșalonări ale drepturilor salariale să mai vorbim dacă se tot anulează trenuri de călători ale CFR Călători? De exemplu pe secția București-Constanța:
    -s-a închis Medgidia-Negru Vodă și s-au anulat în anul 2013 , 6 trenuri de călători/zi care aveau și ele grad maxim de ocupare;
    -s-a desființat punct de lucru Slobozia și punct de lucru Tulcea;
    -s-a închis începând din data de 04.06.2013 și secția de circulație Slobozia -Țăndărei-Fetești și s-au anulat astfel 12 trenuri de călători/zi care aveau grad maxim de ocupare;
    -s-au anulat în 2013 trenuri de călători și pe Constanța-Mangalia, respectiv 6 trenuri de călători/zi care aveau și ele grad maxim de ocupare;
    -s-a anulat în 2013 și pe București-Constanța 4 trenuri de călători/zi care aveau și ele un grad mare de ocupare.
    Mai mult între ora 14.00 și 20.25 nu există tren de călători din Gara de Nord spre Constanța…
    Pierdem astfel venituri de la CFR Călători și poate din cauza aceasta sunt propuse eșalonări și reeșalonări de la 1 la 25 de ani în funcție de câte drepturi salariale neplătite, la timp de CFR Călători, au castigate în instantă mecanicii de locomotivă și automotor de călători de la CFR Călători…De ce renunțăm la trenurile de călători profitabile de pe o secție abia renovate…

  37. Se pare că ploaia din timpul MITINGULUI organizat de FSTFR la afectat pe Directorul General al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu care acum după Miting a trecut la reeșalonări și eșalonări de la 1 an la 25 de ani pentru Ramura Tracțiune, adică mecanicii de locomotivă și automotor vor avea bani de luat și pe lumea cealaltă.Mecanicii de locomotivă și automotor de călători vor exemplu personal la Directorul General al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu în sensul eșalonării salariului său lunar în fiecare lună pe timp de 25 de ani ca să-i ajungă pe toată perioada pe lumea cealaltă și să nu ducă acolo lipsă de nimic…

  38. Citiți vă rog comunicatul, celei mai mari Federații, după iei, pe http://www.fnfmc.ro.
    Mitingul și problemele ridicate, nu prezintă interes ptr. M/C. Bine-i mai reprezintă pe membrii lor de sindicat. Felicitări domnilor din conducerea M/C, voi cu drepturile, membrii voștri cu obligațile( de-a plătii cotizația).

  39. Altădată când exista un adevărat Dialog Social ar fi aflat și sindicatele că:
    Reorganizarea rețelei sanitare proprii a Ministerului Transporturilor etc impune o perioadă pentru noi propuneri de funcții de siguranța transporturilor față de lista în vigoare pentru care sunt necesare avize de aptitudine medicală și sau psihologică , precum și pentru cele la care este obligatoriu și controlul stării de sănătate la intrarea în serviciu…

  40. Redresarea CFR Calatori se poate face numai dacă sunt împreună în lupta pentru eficientizarea CFR Călători, atât Administrația CFR Călători cât și Sindicatele din CFR Călători și deci este absolut necesar Dialogul Social între Administrația CFR Călători și Sindicatele afiliate la FSTFR…

  41. Participantii la Mitingul organizat de FSTFR în 31.05.2013 au protestat chiar dacă vremea nu a ținut cu ei și chiar dacă a plouat pe tot timpul desfășurării MITINGULUI…Felicitări la toți…

  42. Felicit și eu pe toți participanții la Mitingul organizat de FSTFR în 31.05.2013, participant ce au protestat chiar dacă vremea nu a ținut cu protestatarii și a plouat pe tot timpul desfășurării MITINGULUI…

  43. Nu am fost la miting intrucat am fost de serviciu,dar eu unu nu am asteptat nimic bun de la actuala conducere si nici de aici in colo cu oameni astia[daca poti sai numesti asa]trebuie sa discuti numai cu pumnul sau cu bata, cu un dialog civilizat nu poti avea sorti de izbanda pentru ca problemele si pasurile noastre ii intereseaza numai la nivel declarativ{nu mai putem de grija cetateanului,nu avem somn noaptea de grija cfr, etc}In realitate ii doare in cot de grija noastra.PUSE BOMBE SI DARAMAT SI MINISTERUL SI REGIONALA SI SCAPAT DE EI.

  44. PS. Supărător și mai ales enervant este faptul că membrii de sindicat de la M/C, vin tot timpul să-și ieie informații de la membrii FSTFR, întrucât conducerea lor nu-i informează. Întrebarea de ordine este: ce se mai aude? Mecanic fiind și făcând serviciu cu RE, vin în postul de conducere în staționare( și slavă Domnului stăm foarte mult pe secția unde fac servici, prin grija Guvernului și-a celor de la CNCF-Infrastructură, a operatorilor)așteptând să le dau informații, motivând faptul că ai lor(FNFMC) nu le dau nici-un fel de informații. Motiv dealtfel real. Domnilor membrii de sindicat de la alte Federații, de ce nu treceți la o Federație care luptă cu adevărat, pentru drepturile și obligațile dumneavoastră? De exemplu, FSTFR. Vă este frică? Știți cum se spune: de ce-ți este frică, nu scapi.Ce nu știi, nu te poate afecta(oare?).
    Dacă nu faceți ,,pasul,, urgent, s-ar putea ca cât de curând să face-ți pasul spre șomaj sau să-l facem(așa ca să moară și capra vecinului). Gândiți-vă, dar repede.

  45. Vom organiza și alte MITINGURI și ne vom apăra tot timpul cu demnitate de orice amenințare a Managerului Privat al CFR Călători-Domnul Valentin Dorobanțu!!!!
    Nu ne intimidează nimeni , suntem puțini mecanici de locomotivă și automotor la nivel de CFR Călători , dar buni…

    1. CONCLUZIA E CA MINISTRUL IL TINE IN BRATE PE DOROBANTU, DAR OARE CAT MAI POATE SA-L TINA, AJUNGE…

  46. Felicit și eu pe toți participanții la Mitingul organizat de FSTFR în 31.05.2013.

  47. Am rămas cu un ,,gust amar,, după mitingul din 31.05.2013. Nu datorită mitingului, ci datorită celor numiți membrii de sindicat. Și nu a celor de la FSTFR. Din punctul meu de vedere, conducerea FSTFR și-a făcut treaba. Mesajul care la dat după CNC-ul din 23.05.2013 a fost clar: liderii de sindicat din toată federația sunt mai uniți ca nici-o dată și că doresc ca sindicatul să redevină ceea ce a fost odată. Să recâștige încrederea membrilor de sindicat, prin acțiunile pe care urmează să le întreprindă.
    De aceea primul pas, a fost organizarea MITINGULUI. Dacă și-a atins scopul vă las pe dumneavoastră să ne-o spuneți, în scris pe acest site. Vă încurajez să scrieți, chiar și mesaje scurte. Vă asigur că mesajele d-tră sunt citite de conducerea Federației. De asemenea vă asigur că propunerile vor fi atent analizate și puse în practică.
    Am rămas cu un ,,gust amar,, datorită celorlante Federații din cadrul CFR Călători. FSTFR încearcă să salveze CFR Călători de la insolvență, de a nu se mai ceda trenurile și trasele CFR Călători operatorilor feroviari privați, de la pierderea locurilor de muncă, de a avea un salariu decent , condiți de muncă decente,etc. Federația M/C ce face? Își îndeamnă membrii săi de sindicat, care sunt tot angajați la CFR Călători, de a nu participa la mitingul organizat de FSTFR, de parcă FSTFR și liderul ei Maxim Rodrigo nu se luptă ptr. drepturile tuturor angajaților CFR Călători. De parcă membrii lor de sindicat ar duce-o mai bine ca membrii din FSTFR. De parcă n-am avea acelea-și probleme. De parcă Directorul General nu face la fel cu falimentarea CFR Călători. Ce mai în coace-n colo, FNFMC este o Federație aservită Directorului General și asta ptr. că nu se opune nici uneia, din decizile aberante pe care acest Director General frustrat, le ia (și pe ce bani!). Din câte-am înțeles, pe regionala Craiova s-a folosit chiar și de Condica de Ordine, ptr. a-și îndemna oamenii să nu participe la miting. Domnilor responsabili cu SC-ul, ce-a ajuns Condica de Ordine? Panou de anunțuri?
    Domnilor din Conducerea MC-ului, vă anunț cu respect (deocamdată) că PROBLEMELE FSTFR-ului, a membrilor de sindicat din CFR Călători sunt aceleași, pentru TOȚI. Domnilor și doamnelor Membrii de Sindicat M/C, ce părere aveți de cei care vă vând cu bună știință?
    Aștept răspuns pe acest site, care vă dă posibilitatea de-a vă exprima liber.

  48. Felicitări tuturor participanților la Mitingul organizat de FSTFR în 31.05.2013.Nu uitați însă că Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu a solicitat FSTFR o listă cu revendicările membrilor de sindicat ce vizează conducerea CFR Călători referitoare la întreruperea adevăratului dialogul social cu FSTFR , în special asupra trenurilor de călători ale CFR Călători anulate în anul 2013 care erau trenuri de navetă sau/ și trenuri cu multe abonamente etc. și care ulterior le-au preluat operatorii de transport feroviar de călători private sau care nu au fost încă preluate dar erau trenuri de călători de navetă și/sau cu abonamente…

Share:

Alte articole