MITINGUL A FOST APROBAT

Azi 28.05.2013 Primăria Municipiului Bucureşti a aprobat Mitingul organizat de FSTFR pentru  data de 31.05.2013 între orele 10:30 – 13:30,  manifestare care se va desfăşura în Bucuresti cu locaţia în parcul din faţa Ministerului Transporturilor. La această manifestare vor participa circa 1000 de persoane… vezi aici PROTOCOL

SHARE

210 Responses

  1. Mare ,,Noroc ca mecanici de locomotiva si celalalt personal executant că nu au aceiasi minte stralucită ca a tovarasului MANAGER PRIVAT de la CFR Călători-Valentin Dorobantu, minte pe care daca ai pune-o la o VACĂ ar paste probabil pe asfalt,,.Domnule Ștefan Ion cred că asta cu mintea tovarasului MANAGER PRIVAT de la CFR Călători-Valentin Dorobantu pe care daca ai pune-o la o VACĂ ar paste probabil pe asfalt ,explică în fapt de ce domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu a semnat un act prin care ne comunică că prin ziua de reducere program lunar în care șefii de tren și conductorii au stat acasă au crescut încasările lunare de la călătorii care circulau fără bilet în tren și în ziua când au avut reducere program lunar mecanicii de locomotive și automotor de călători și au stat acasă s-a redus consumul de motorină lunar cu circa 500 tone …

  2. Domnule Cristian, actul trebuie să-l faci tocmai pentru faptul că : ,,omul uită repede,, cum spui d-ta. Așa se lucrează la FSTFR, dacă dorești ceva, trebuie s-o faci în scris. Scrisul rămâne, vorbele se duc. Dacă cineva din conducere nu mai recunoaște c-a vorbit cu d-ta, actul(înscrisul rămâne). Și vice-varsa. Nu trebuie să-ți fie frică să-ți scrii doleanțele, așa cum nu-ți este frică să scri pe site. După cum vezi, mulți citesc, puțini au curajul să scrie.
    Așa cum spui: Consultanța juridică este gratuită. Iar procesul în sine, care se deschide de sindicatul din care faci parte, în numele membrilor de sindicat, se plătește de sindicatul din care faci parte( cotizația este și ptr. așa ceva) sau de membrii de sindicat dacă în adunarea generală hotărâți astfel. Voi hotărâți cum vă ve-ți plătii avocatul. Așa am procedat și noi.
    În ceea ce privește revizile desfințate, iar angajații mutați la alte revizii, te întreb cât vor rezista acești angajați să facă naveta? Nu crezi că este o strategie a actualei conduceri, care este pusă numai pe desfințat. Unde este federația și sindicatul care-i reprezintă?Aceea care fac o grămadă de înțelegeri cu conducerea, ptr. a o duce ei bine.Cred că de aceea ai și plecat de acolo?

    1. il faceam da spre rusinea mea nu am m-ai facut si nu stiu .Sunt perfect de acord ca scrisul ramine ,iar daca este si inregistrata cererea sigur va primi un raspuns .SUNT un incepator ce sa fac voi invata da sa stiti ca pana la urma si fara cerere sa rezolvat problema totusi e ceva ..am fost contactat de liderii locali si pana la urma sa lamurit .nu se stia decat pe plan local ,iar bani sunt pt deschiderea procesului si eventuale cheltuieli sa decis asa pt a nu se crea discutii ca suntem ma-i nou veniti in sindicat.putini au curaj sa scrie dar ue as vrea sa scrie tot ma-i multi pt ca liderii nostri trebuie sa stie ca noi suntem interesati de anumite probleme si cine ma-i e prost ca mine sa scrie cu numele real

  3. Greșit domnule Lucian, managerul privat FACE TOTUL pentru a anula cât mai multe trenuri. Pe STFC Brașov trage la greu și anulează noi trenuri de călători. poate ministrul îi va face statuie.

  4. Am spus ca privatizarea cfr marfa o sa fie un fiasco [vezi emisiunea de mai sus] asta se pregateste.Referitor la dispozitia nr. 74 cititi :Tehnici de manipulare a maselor : tovarasul manager privat in loc sa se ocupe de prosperitatea companiei dupa cum ii este scris an fisa postului se razboieste cu angajati.Daca si angajati ar respecta adlitteram instructiile de serviciu si ordinele aberante[vezi si dispozitia nr.64] elaborate de mintea acestui gigant si stralucit conducator sar duce DRACU calea ferata.Noroc ca mecanici de locomotiva si celalalt personal executant nu au aceias minte stralucita ca a tov.MANAGER si PRIVAT pe care daca ai puneo la o VACA ar paste probabil pe asfalt.Tot este la moda acum jocul de rol, imaginativa ca un mecanic duce trenul dupa mintea DOMNULUI TOVARAS DIRECTOR MANAGER PRIVAT MULTILATERAL DEZVOLTAT.

  5. Curtea Supremă judecă miercuri,12.06.2013, ………………………………

  6. CHIAR NU INTELEGETI ca pe dorobantu il doare in f**** de toti salariatii,de drepturi,de legi, de ….de….de…. ???? lui sa-i iasa pasenţa. nu pricepeti ca TOTUL E MONOLOG ?
    OPRITI TRENURILE !!!…. cat mai aveti ce

  7. Nu domnule Malamen, salariul fabulos ptr. CFR Călători, este pentru a nu face nimic sau aproape nimic. Stă în ,,Palatul său de Cleștar,, numit Palatul CFR și se gândește numai la cum să se rozboiască cu FSTFR și Maxim Rodrigo, singurul care nu se lasă cumpărat de el(dir.gen.).Aviz… . Se gândește câte procese să-i intenteze, pentru simplu fapt că d-l Maxim, dorește maximul de la CFR Călători, adică să redevină,Societatea în care călătorul să vină cu plăcere la tren, în care angajatul la fel, să vină cu plăcere la serviciu. Acestea sunt singurele lucruri pe care nu le dorește Man. Priv. și ptr. asta ia un așa salariu.

  8. Domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu ,așa cum au constatat și colegii mei, a semnat un act prin care ne comunică că prin ziua de reducere program lunar în care șefii de tren și conductorii au stat acasă au crescut încasările lunare de la călătorii care circulau fără bilet în tren și în ziua când au avut reducere program lunar mecanicii de locomotive și automotor de călători și au stat acasă s-a redus consumul de motorină lunar cu circa 500 tone. Tot domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu a mai dat o Dispoziție nr. 18/2013 și recent a mai dat Dispoziția nr. 74 și toate numai pentru mecanicii de locomotive și automotor care consideră dânsul ori că au numai obligații de tot felul sau că sunt hoți pe care numai dânsul și organelle de Siguranța Circulației îi văd, ei însă nu văd că nu au locomotive, automotoare și rame electrice apte de serviciu și nu au responsabilități în ce privește Siguranța Circulației transferându-și toate responsabilitățile pe PAZĂ…Oare obligațiile domnului Manager Privat-Valentin Dorobanțu sunt cele de PAZĂ și în timpul cât se efectuează permanentă la PAZĂ , obligațiile domnului Manager Privat-Valentin Dorobanțu sunt cele de LICHIDARE a CFR Călători prin anulări permanente ale trenurilor de călători ale CFR Călători și prin închideri de subunități de Tracțiune????….Oare pentru Pază și Lichidare a CFR Călători este atât de bine plătit lunar domnul Manager Privat-Valentin Dorobanțu , în timp ce salariații care încearcă să păstreze CFR Călători primesc reducerea salariului lunar pentru aceasta????….

  9. “Mărturisire. Lucian Isar povesteşte cum a „aranjat“ ministerul lui Fenechiu lucrări de 300 milioane de euro
    Managerii privaţi ai CFR, destituiţi după ce au refuzat trucarea unui contract cu fonduri UE?
    Primul pas în „aranjarea“ contractului bănos de 300 de mi­lioane de euro, bani veniţi de la Uniunea Europeană, a fost făcut de directorul general adjunct al CFR SA pentru fonduri europene. Lucian Isar nu îi pomeneşte numele, dar cel mai probabil e vorba de Florin Trandafirescu, fost consilier PNL la Iaşi, adus de Fenechiu la CFR SA. Potrivit lui Isar, „directorul general adjunct responsabil (…) a intrat peste directorul general şi preşedintele CA cerând urgent o semnătură. (…) Nu mică a fost surpriza CEO-ului (Sophocleous – n.red.) când a văzut că semnătura urgentă trebuia dată pe 300 milioane euro fonduri europene“, spune Lucian Isar.

    SMECHERI DE SMECHERI LA TRANSPORTURI, BINE CA LE MERGE.
    “Pentru Relu Fenechiu, managementul privat înseamnă ca aceia care au devalizat ani la rând sistemul feroviar românesc, cum este cazul directorilor Micu, Dorobanțu sau Ghibu, trebuiesc promovaţi ca manageri privaţi, dar remuneraţi împărăteşte. Astfel, devalizatorul de ieri, este de astăzi managerul de succes şi, ca atare, trebuie plătit cu mii de euro pe lună. Practic, Fenechiu continuă campania de distrugerea cu bună ştiinţă a căilor ferate… Cea mai elocventă caracterizare pentru DOROBANTU constă în descrierea făcută de Honore de Balzac: „Parvenitul se târăşte de-a buşilea în faţa celor ce-i pot fi de folos şi este obraznic cu cei de care nu mai are nevoie, aidoma paiaţei dintr-un balet, pare marchiz dacă-l priveşti din spate, dar este bădăran dacă-l priveşti din faţa”.

  10. Domnule Podina Cristian aș vrea să-ți aduc la cunoștință că salariații din Revizia de Vagoane Dej NU au fost și nu sunt membrii de sindicat ai FSTFR, iar dacă Revizia de Vagoane Dej NU mai este, salariații CFR Călători -fosta Revizie de Vagoane Dej trebuie să se adreseze sindicatului și Federației sindicale ai căror membrii de sindicat sunt.Domnule Podina Cristian aș vrea să-ți aduc la cunoștință că salariații din Revizia de Vagoane Baia Mare NU au fost și nu sunt membrii de sindicat ai FSTFR, iar dacă Revizia de Vagoane Dej NU mai este, salariații CFR Călători -fosta Revizie de Vagoane Baia Mare trebuie să se adreseze sindicatului și Federației sindicale ai căror membrii de sindicat sunt. Referitor la faptul că toate au ramas pe seful de tren si conductor respectiv pe manevrant și că să fim uniti dar când dorim să ne castigăm si noi un drept pierdut respectiv grupele de munca (sefi de tren si conductorii) NU să constatăm că sindicatul nu poate să ne ajute și mă întrebi ,,așa-i d-le Maxim Rodrigo????????? ,, și spui și că ,,bine ati venit la noi in sindicat cică…….as dori un raspuns,, îți răspund că probabil ați venit de foarte curând în unul din Sindicatele affiliate la FSTFR și din cauza aceasta nu ați avut rezolvate problemele la care faceți referire și oricum vă precizez că pentru orice problemă pe care o ridicați pe site-ul http://www.fstf.ro trebuie dacă doriți rezolvarea ei să faceți și un act către FSTFR prin care să precizați cine sunteți, unde sunteți salariat, ce funcție aveți și unde sunteți membru de sindicat și care este problema care ați ridicat-o sindicatului din care faceți parte și care este afiliat la FSTFR , cum vedeți dumneavoastră rezolvarea problemei și motivele dacă le cunoașteți pentru care sindicatul din care faceți parte și este afiliat la FSTFR nu va rezolvat problema pe care o ridicați pe site-ul http://www.fstf.ro. Vă precizez că citind comentariul dumneavoastră mă voi interesa de problemele semnalate de dumneavoastră , dar vom porni la rezolvarea lor numai după ce avem actul, despre care v-am vorbit, de la dumneavoastră și numai după ce conducerea FSTFR va analiza problemele semnalate de dumneavoastră și va dispune corespunzător. Trebuie să rețineți că pentru că nu aveți: Grupele de muncă pentru Șefii de tren si conductorii de bilete trebuie să întrebați sindicatele din care ați făcut parte până acum și trebuie să întrebați Federația sindicală din care ați făcut parte până acum, iar dacă acum o parte din șefii de tren și din conductorii de bilete sunt la sindicatele afiliate la FSTFR puteți fi siguri că la solicitarea acestor noi membrii de sindicat vom face tot ce mai putem face și trebuie însă să țineți cont că nu va depinde rezolvarea acestei probleme numai de noi și va depinde rezolvarea problemei Grupelor de muncă pentru Șefii de tren si conductorii de bilete și de cealaltă Federație Sindicală FNFMC care are încă majoritatea șefilor de tren și conductorilor de bilete și care în consecință are și ea un cuvânt foarte greu de spus…

    1. vreau sa stiti ca desi revizia baia mare si dej nu mai este nici un salariat nu si-a pierdut locul de munca (au fost trimisi prin alte parti) problema mea este ca desi sunt membru de sindicat la dumneavoastra deocamdata nu e nici o diferenta fata de libertatea de unde am venit si nu mi se pare normal sa platesc 50 de ron ca dumneavoastra sa imi oferiti sprijinul pentru a deschide un proces prin care poate ne vom recupera acest drept intradevar pierdut din 2001 daca nu ma insel.Eu stiam ca sindicatul ofera reprezentare juridica GRATUITA sau doar pentru ce-i vechi?in sindicat… iar referitor la sa dati numele prenumele si etc acesta e si sunt din satu mare sef de tren APROPO sa stiti ca se dau sfaturi ca pana in data de 15 06 toti ce-i care vor ca sindicatul sa-i ajute sa de-a 50 de ron este si tabel frumos asa ca stiti foarte bine despre ce vorbesc bineinteles ca si eu voi da banii dar va spun ca mi se pare o discriminare,iar ce-i de la libertatea atit asteapta le spun oamenilor sa vina inapoi ca la ei nu platesc de parca nu ei ne-au pierdut aceste drepturi ,dar stiti ca omu uita repede

      1. deci daca nu fac act nu se face nimic???????????atunci e clar ca act nu fac multumesc

  11. Domnule Președinte Rodrigo să înțelegem că domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu a semnat un act prin care ne comunică că prin ziua de reducere program lunar în care șefii de tren și conductorii au stat acasă au crescut încasările lunare de la călătorii care circulau fără bilet în tren și în ziua când au avut reducere program lunar mecanicii de locomotive și automotor de călători și au stat acasă s-a redus consumul de motorină lunar cu circa 500 tone ?????

  12. Mariane Pavel, in comentarile tale anterioare, spuneai ca SC este Militia mecanicului de locomotiva. Ei, uite acum iti dau dreptate. Nu vineaza decit sanctiuni, conform ordinelor directorului general. Numai de SC nu se ocupa. Uitate in B.A.R (bul.de aviz. a restrictilor)pe 300. Este a 2 decada cind SC ne forteaza sa depasim viteza. Nimeni din SC nu se sesizeaza, ca BAR este gresit, ca semnalizarile de pe teren nu mai corespund inst. Pentru ei nu conteza, conteaza numai sa vada directorul general cite sanctiuni dau pe decada.
    Acum directorul general,nu mai interpreteaza legile,el le si face. Vezi ordinul 74.Pentru el nu conteaza ca nu mai avem locomotive,RE, automotoare, vagoane, scaune, oglinzi retro.,stergatoare de parbriz,geamuri prin care nu mai vezi,piese de schimb pentru buna functionare a locom, becuri,etc. singurul lucru care conteaza, sunt abaterile: foarte grave, grave,alte abateri. Adica, datii afara, luatile 5-10% pe 3 luni,trecetii in alte functii, scadetile salarile cu cit mai mult mecanicilor de locomotiva. In atare conditii sa-l lasam pe directorul general sa lucreze singur sau numai cu centralul sntfc.
    Ce mai mitinguri,dat in judecata, oprit lucru si gata(poate schimba directorul de la infra!!!!!).Deja invirte cutitul in rana.Cit o sa-l mai tot lasam pe acest director sa ne badjocoreasca, pina desfinteaza CFR Calatorii? Domnilor Lideri unde sunteti? Nu spun sa va bagati voi in fata dar… .
    Mi-am propus sa nu mai scriu decit de bine, dar se pare ca binele asta nu se mai intrevede la orizont. Vreau sa iau atitudine.Primul lucru pe care am sa-l fac este sa respect in totalitate inst. 006 si 201.Nu doresc sa mai fac compromisuri. In loc sa-mi vad de SC, trebuie sa ma ocup cu repararea jafurilor lasate vai mama lor sau aduse de administratie de la fier vechi, pe bani care se puteau lua altele noi.
    Cine mi-i se alatura? nu conteaza, vreau sa ma simt impacat si sa-mi fac datoria cit mai instrucional posibil, chiar daca asta inseamna sa nu mai ies cu locomotiva din depou, sau sa plec cu trenul din gara.

  13. Domnule Cristian, sper să nu te superi dacă-ți răspund eu, înaintea Președintelui Maxim Rodrigo.
    1. Te rog să fi mai explicit în ceea ce dorești.
    2. Sper că nu consideri FSTFR-ul, vinovat de toate aceste prostii care le face actuala conducere a SNTFC-ului.
    3. Grupele de muncă le-ați pierdut mulțumită altor federații. FSTFR-ul încearcă acum(sper să și reușim) să repare greșelile altora dar va mai dura ceva timp.
    4. De 2 ani tot repetăm, pe SNTFC trebuie să existe un singur sindicat. Vezi și singur ceea ce dorește actuala conducere. Ceea ce au stricat unii în 23 ani, nu putem repara peste noapte. Ducem o luptă continuă și legală, pe care membrii de sindicat le văd sau nu, în funcție de interesul fiecăruia. D-ta ai văzut ceea ce se face la această federație și cred din tot sufletul că de aceea te-ai alăturat echipei FSTFR.
    5. Te felicit (dacă contează ptr. d-ta) pentru atitudine și te rog să o faci mai des.
    PS. Sigur îți va răspunde și Președintele.

    1. nu nici de cum de aia am trecut la ei pentru mine au fost o speranta altfel cam ca USL care se naruie… si sa incercam sa-i lasam pe alti in pace si sa vedem in viitor ce putem face ca daca tot ne uitam in trcut si ne scuzam ca si altii o facut la fel atunci chiar ca se oierde orice speranta eu totusi sper..ok hai sa le recuperam dar de ce sa platesc pt asta eu avoctul asta nu inteleg? tocmai ca nici o data nu va fi un singur sindicat deoarece stiti prea bine ca nu se poate decat daca pleca de la un sidicatla altul membrii,iar sindicatele sunt preocupate sa se lupte intre ele in loc sa se uneasca si sa lupte impreuna!!!

    2. nu nici de cum de aia am trecut la ei pentru mine au fost o speranta altfel cam ca USL care se naruie… si sa incercam sa-i lasam pe alti in pace si sa vedem in viitor ce putem face ca daca tot ne uitam in trecut si ne scuzam ca si altii au facut la fel atunci chiar ca se pierde orice speranta .Eu totusi sper..ok hai sa le recuperam grupele dar de ce sa platesc pt asta eu avocatul asta nu inteleg? tocmai ca nici o data nu va fi un singur sindicat deoarece stiti prea bine ca nu se poate decat daca pleaca de la un sidicat la altul membrii,iar sindicatele sunt preocupate sa se lupte intre ele in loc sa se uneasca si sa lupte impreuna!!!

  14. Mecanicii de locomotivă își cunosc obligațile și fără ordinele lui Dorobanțu. Întrebarea mea este: Managerul Privat își cunoaște obligațile?
    Cum să respect acest ordin, când el nu respectă Instr. 201. D-le Dorobamțu, întâi creează-mi condiți, să pot respecta ordinul 74. Cel mai ușor lucru posibil este să dai un ordin dar mai greu este să fie respectat. Crede-ți că așa se va redresa CFR Călători?
    Ne-am săturat de ordine, care se pun în aplicare numai atunci când vă convine d-tră.
    D-le Dorobanțu, de când ați venit la conducerea CFR Călători, curge numai lapte și miere. Iar noi pălmași se pare că ne alegem numai cu ce vă pică d-tră pintre degete. Dacă merge așa bine SNTFC-ul fără angajați, eu propun să ne dați câte 22 zile CS. Și așa cum comentam înrt-un comentariu precedent, rămâneți numai dumneavoastră și conducerea SNTFC-ului, aleasă de d-tră.
    Vă rog, nu ne credeți NAIVI.

  15. Mecanicii de locomotivă și automotor de călători din Prezent au ONOARE și DEMNITATE ȘI EI vor CONTA foarte mult pentru ADMINISTRAȚIA CFR CĂLĂTORI pentru că vor ști să-și impună în forță valoarea față de ADMINISTRAȚIA CFR CĂLĂTORI …Vom face noi MITINGURI și vom uza de toate formele de protest posibile pentru a ne face respectați pentru ceea ce reprezentăm…Dispoziții genul nr. 18 și nr. 74 ale Directorului General nu fac decât să alimenteze creșterea TENSIUNII existente deja între mecanicii de locomotive și automotor și Directorul General al SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Valentin Dorobanțu căruia i-am mai spus și la Mitingul din 31.05.2013 că pe mecanicii de locomotive și automotor de călători ai CFR Călători nu îi intimidează cu astfel de abuzuri în funcție. Țineți minte că noi avem Instrucții în vigoare pe care le respectăm și știm foarte bine care sunt abaterile grave și care nu sunt abateri…

  16. Domnule Rodrigo, eu când am ziua de reducere normă lunară, Directorul General Valentin Dorobanțu vrea să spună că se reduce consumul de motorină de la locomotivele Diesel ale CFR Călători????Eu consum motorină când sunt la serviciu????Cum vine treaba asta????

  17. Citeam unul din actele SNTFC,,CFR Călători,,SA semnat de Directorul General -domnul Valentin Dorobanțu adresat tuturor angajaților SNTFC,,CFR Călători,,SA prin care ne comunica că urmare a măsurilor adoptate în primele 5 luni ale anului 2013-perioada februarie-iunie 2013 când s-a adoptat măsura reducerii cu o zi/lună a programului de lucru al salariaților CFR Călători, s-a redus consumul de motorină cu circa 500 tone lunar. Eu înțelesesem că CFR Călători a anulat trenurile de călători remorcate cu Locomotive Diesel și din această cauză s-a redus consumul de motorină cu circa 500 tone lunar și spune Directorul General acum că pentru că s-a redus norma de lucru lunară a salariaților CFR Călători s-a redus consumul de motorina, deci să înțeleg că Directorul General al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu susține că atunci când mecanicii de locomotivă și automotor au avut zi liberă de reducere program lunar de lucru (când au fost în CS ) s-a redus consumul de motorină cu circa 500 tone lunar????

  18. Citeam unul din actele SNTFC,,CFR Călători,,SA semnat de Directorul General -domnul Valentin Dorobanțu adresat tuturor angajaților SNTFC,,CFR Călători,,SA prin care ne comunica că urmare a măsurilor adoptate în primele 5 luni ale anului 2013-perioada februarie-iunie 2013 când s-a adoptat măsura reducerii cu o zi/lună a programului de lucru al salariaților CFR Călători, a crescut încasările de la călătorii care circulau fără bilet în tren. Eu înțelesesem că CFR Călători a anulat trenurile de călători ce aveau călători care circulau fără bilet în tren și spune Directorul General acum că pentru că s-a redus norma de lucru lunară a salariaților CFR Călători au crescut încasările, deci să înțeleg că Directorul General al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu susține că atunci când șefii de tren și conductorii de bilete au fost în CS au crescut încasările????

    1. revizia dej NU mai este,revizia baia mare NU mai este.toate au ramas pe seful de tren si conductor respectiv manevrant .bun sa fim uniti dar cand dorim sa ne castigam si noi un drept pierdut respectiv grupele de munca (sefi de tren si conductorii) NU sa plateasca ca sindicatul nu poate sa-i ajute asa-i d-le maxim rodrigo?????????bine ati venit la noi in sindicat cica…….as dori un raspuns

    2. apropo vadeti ca a mai crescut ceva.,numarul de ore suplimentare

  19. Mecanicii de tren suedezi au început să vină la muncă în fuste după ce li s-a interzi să poarte pantaloni scurți în timpul programului. “Am spus mereu că vom purta fuste atunci când vine vara. Este foarte cald aici și am vrea să purtăm pantaloni scurți, dar dacă nu putem, vom purta fuste“, a declarat Martin Akersten.
    În cele din urmă, reprezentanții regiei feroviare suedeze au decis să renunțe la interdicția privind pantalonii scurți, astfel că mecanicii de tren vor putea abandona în curând fustele.

  20. Domnilor Guvernanți, domnule Dorobanțu pentru dumneavoastră : http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/destinul-sta-intr-un-varf-de-deget-riscurile-celor-care-nu-pot-ajunge-acasa-fara-sa-faca-autostopul.html
    Cei de la PRO TV, uită să spună că transportul pe calea ferată este compensată(subvenționată) de către stat dar această compensație pleacă spre operatorii de transport pe calea ferată(furată) PRIVAȚI. Acestor operatori nu le pasă decât de PROFIT. Ce contează pentru ei CĂLĂTOUL, românul de rând care merge la servici cu ce poate. Este valabil și ptr. cfr-iștii de la toate Societățile de stat care fac naveta, iar aceștia sunt mulți. În numele rentabilității(care o fi aia? la CFR Călători) se scot zilnic zeci,sute de trenuri. Azi-mâine nu o să mai avem nici un tren de navetă.
    După umila mea părere, acest reportaj a fost comandat de operatorii de transport de călători rutieri, ptr. a le mării subvenția(timpul îmi va da dreptate sau nu). Nu le mai ajunge profitul, bată-i să-i bată de… .
    Doamnelor, domnilor sindicaliști din cadrul FSTFR, trebuie să luăm urgent atitudine, împotriva actualei conduceri a SNTFC-ului, întrucât nu face altceva decât să cedeze banii(compensația) operatorilor Privați. Operatori, care într-o economie de piață, face numai ce trebuie, adică ca să slăbești sau distrugi o Societate rivală, își pune sau ,,cumpără,, un factor important de decizie din Societatea rivală, care să distrugă, falimenteze din interior respectiva Societate(cazul SNTFC). Sau sunt eu naiv?

  21. TESA solicită organizarea de către FSTFR a unui nou MITING care să aibă loc după cele 8 ore de program zilnic…Ce părere aveți?

  22. Mecanicii de locomotivă și automotor de călători din TRECUT aveau ONOARE și DEMNITATE ȘI EI CONTAU foarte mult pentru ADMINISTRAȚIA CFR CĂLĂTORI , acum în prezent Mecanicii de locomotivă și automotor de călători nu mai contează pentru ADMINISTRAȚIA CFR CĂLĂTORI și pentru Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu care își permite fără precedent să-i jignească în toate formele și ori de câte ori are posibilitatea…Domnule Manager Privat al CFR Călători- Valentin Dorobanțu ar trebui să îți revizuiești atitudinea pentru ca Mecanicii de locomotivă și automotor de călători ai CFR Călători dacă nu faci acest lucru atunci ei s-ar putea să nu te mai recunoască sub nici o formă ca conducător administrativ…și atunci în loc să-i termini așa cum îți dorești probabil, te vor elimina ei pe tine…și nu uita ,,Proști cum îi crezi tu, dar Mulți…,,.

  23. Mai mulți mecanici din Suedia au găsit un mod inedit de a face față temperaturilor ridicate.
    Fiindcă au interdicție să poarte pantaloni scurți în timpul programului, ei au decis să vină la lucru în fuste.
    Conducerea a interzis pantalonii scurți , însă e de acord cu fustele chiar și pentru angajații bărbați.
    Managerul privat oare ar purta ?????
    Speram din tot sufletul sa nu-l apuce “caldurile” la CFR Calatori.

  24. Respectul se câștigă, nu se impune. Actualul Dir. Gen. face tocmai invers. Este valabil și pentru politicieni.
    Dacă vrem să ne câștigăm respectul actualului Dir. Gen.și politicienilor care l-au numit, trebuie să uzăm urgent de tot ce înseamnă luptă sindicală, inclusiv încetarea lucrului chiar dacă este nelegală. Dar ce mai este legal, după schimbarea legii 54, cu leg.62/2011 și legea 53, codul muncii?
    Politicienii noștri dau vina pe FMI tot timpul, în loc să dea vina pe incapacitatea lor de a guverna eficient. Vedeți și voi câte contracte se atribuie unor Moguli. Câte contracte dubioase. Citiți presa și dați-vă cu părerea.
    Primul lucru pe care trebuie să-l facem, este să ne dezicem de cei care ne vând în interesul lor propriu, mă gândesc aici la federațile sindicale din cadrul CFR. Cum putem face asta? Pur și simplu plecând din acel sindicat sau federație.Este cel mai simplu lucru pe care îl avem la îndemână. Al doilea, venind alături de noi, de FSTFR, de conducerea FSTFR și fără falsă modestie, singura federație care se luptă cu adevărat pentru drepturile si locurile noastre de muncă. Cu cât suntem mai mulți, cu atât vom fi mai repede băgați în seamă, de factorii de decizie din… .
    Care este părerea d-tră?

  25. Domnule Luci, pentru că nu accept să mă înjosească domnul D.G. Valentin Dorobanțu, îți răspund la întrebări, astfel:
    Mie personal îmi va plăti sentința civilă și decizia judecătorească, pentru că dacă nu o plătește domnul Valentin Dorobanțu îi pun executor judeătoresc și dacă nu-mi recuperez banii în timp util îi fac plângere penală domnului D.G. Valentin Dorobanțu … Și eu am primit 5 zile fără salariu, câte una pentru fiecare lună: feb, martie, aprilie,mai și iunie 2013. Am observat o diferență între Directorul General și Managerul Privat la CFR Călători, respectiv că pentru că acum salariul este astfel încât într-o lună să câștige salariul cât câștiga înainte într-un an. Nu am primit vre-un drept din 17.01.2013, până acuma… Nu mi s-a negociat salariul comform CCM actual! Nu au fost îmbunătățiri a condiților de muncă…Nu am văzut nimic bun la acest Director General-Valentin Dorobanțu, de când a fost ,,Înscăunat Totautoputernic,, la CFR Călători… Nu a existat dialog social la CFR Călători din 17.01.2013, până acum… A creat locuri de muncă acest Manager numai pentru diverse interese…Ne obligă să muncim pe toate jafurile de locomotive, automotoare, rame electrice…
    Nu ești singurul care se simte înjosit… stai numai să-și facă curaj mecanicii să scrie.Și da, așa ne simțim, deoarece fiecare avem circa 400 Euro salariu/lună, iar managerul privat are 900(0)Euro/lună. Deci de câteva zeci de ori mai mare , existând ceva + un ,,0,, cu o singură deosebire: noi răspundem pentru serviciu executat, pe când Managerul Privat-Valentin Dorobanțu nu are nici o răspundere…Și dacă D.G. Dorobanțu Valentin nu respectă salariații CFR Călători, atunci nici aceștia nu-l vor mai respecta și vor face cunoscut acest lucru la viitorul MITING organizat de FSTFR dacă nu se rezolvă revendicările de la MITINGUL din 31.05.2013…

  26. „Nu este o privatizare, este o vânzare.
    Asta arată incapacitatea guvernanţilor, atât cei de acum cât şi ceilalţi de a avea un management al economiei. Când ai în mână active pe care poţi le restructurezi, politica ta e să scapi de ele. Ia-l de pe mine că-l omor. Guvernul vrea să scape de ea pentru că e o gaură pentru buget. Dar gaura neagră imensă care vine după nimeni nu o ia în seamă, pentru că nu mai e responsabilitatea guvernului. Dar pentru buget e acelaşi lucru. Ăla poate să o taie, să o vândă pe unde vrea, locuri de muncă nu mai sunt. Este o greşeală, aş spune eu politică gravă”, arată Coşea.
    El spune că nu e un moment prielnic de vânzare din cauza crizei iar alte state în criză au cumpărat active pentru a apăra cetăţenii defavorizaţi. El acuză că FMI are o concepţie „simplistă”, pe modelul „taie-i mâna şi arunc-o, dacă se poate să punem o proteză, bine, dacă nu, nu”. „De frica FMI-ului probabil se va face această privatizare, dar în condiţii defavorabile statului român”, a mai spus el. Investitorul, „stimulat să dea un tun” La rândul său, economistul George Vulcănescu, a spus că societatea putea fi rentabilizată „în doi timpi şi trei mişcări” şi că „managementul privat” e o utopie la companii de stat în România. Investitorul este încurajat să dea un tun, atâta timp cât preia ceva foarte ieftin. Vezi cazul Mechel, investitorului i-a fost foarte uşor să de debaraseze de activitatea din România. De ce ? Pentru că şi-a recuperat banii. El a dat exemplul statului francez, care a avut grijă să fructifice acţiunile la companiile la care are acţiuni: când scad acţiunile, cumpără; cresc acţiunile, vinde”. Lipsa planificării Coşea a deplâns lipsa unui consens politic pe proiecte, asumate de toată lumea. Domnul Ponta are consilieri onorifici, dar nu sunt economişti. Înainte de ’89 exista un comitet de planificare. După aceea s-a distrus, fiind considerat comunist. Oamenii nu ştiau că e o metodă econometrică. Alţii l-au transformat în institut de sinteză şi prognoză economică”, a conchis el. “

  27. Domnule Gaby, nu mi-ai dat răspunsul la întrebări. Așteptam să văd cât sunt de afectați și alți mecanici. Cred că toate aceste măsuri de distrugere, falimentare a CFR Călători nu mă afectează doar pe mine. Sau mă înșel?

    1. “Detalii incredibile din dosarul de coruptie in care este implicat cel mai influent politician iesean…
      Acuzatii din dosarul “Transformatorul” ar putea ajunge la puscarie inainte de finalizarea procesului * Asta pentru ca exista suspiciunea ca ar fi incercat sa-i influenteze pe martori, pentru ca acestia sa dea declaratii favorabile”

  28. Domnule Lucian ai înțeles greșit că nu mă înjosește și pe mine D.G. VALENTIN DOROBANȚU , dar eu sunt hotărât să ripostez și să mă revolt prin Miting, pichetări,grevă, oprire spontană a lucrului și prin orice altă formă de protest care există până ori se îndereaptă ori scăpăm de Dictator…

  29. Domnule Gaby, dacă nu te înjosește Dorobanțu, te rog răspunde-mi la câteva întrebări.
    Câte sentințe/decizii judecătorești, a plătit Dorobanțu? Câte zile fără salariu ai avut? Ai observat o diferență între Director General și Manager Privat? Ai primit vre-un drept din 17.01.2013, până acuma? Ți-i s-a negociat salariu comform CCM actual? Ce îmbunătățiri a condiților de muncă ai văzut?Ce ai văzut bun la acest Director General, de când a fost ,,Înscăunat Totautoputernic,, la CFR Călători? Ai auzit de dialog social la CFR Călători din 17.01.2013, până acum? Câte locuri de muncă a creat acest Manager?Cu ce locomotive, automotoare, rame elect. te obligă să muncești? etc.
    Ți-i se pare că sunt singurul care mă simt înjosit? stai numai să-și facă curaj mecanicii să scrie.Și da, așa mă simt, deoarece am 400 Eur. salar iar man. priv.900(0)Eur. De ori și ceva + un ,,0,, cu o singură deosebire: eu răspund pentru serviciu executat, pe când Man.Priv.?

  30. Domnule Director General al CFR Calatori-Valentin Dorobantu va rog sa retineti ca primul si singurul meu loc de munca din 1976 si pina in 2012 a fost Depoul de Locomotive Bucuresti Calatori unde eu am fost mecanic de locomotiva si nimeni pina la dumneavoastra nu si-a permis sa-si bata joc de mine, sa ma sfideze ca dumneavoastra si n-am vazut pe nimeni pina la dumneavoastra care sa faca atitea abuzuri in functie , respectiv nu am vazut pe nimeni care sa incalce atit de multe prevederi ale CCM-ului in Vigoare si nu am vazut pe nimeni sa aibe atit tupeu sa jigneasca si sa denigreze mecanicii de locomotiva de calatori si sa-si bata joc de o functie atit de importanta de la CFR Calatori cum este functia de mecanic de locomotiva si automotor…

  31. Nota afisata in condica de ordine SC , data de Domnul Director General al CFR Calatori-Valentin Dorobantu, cu 300 lei lunar din drepturile castigate sper ca este o gluma, eu am iesit la Pensie in luna mai 2012 si am de primit citeva sute de milioane lei ROL de care am fost privat in anii 2009,2010 si 2011 si pe care le-am cistigat in instanta definitiv si irevocabil si va spun foarte clar daca se esaloneaza conform propunerii CNC-ului FSTFR pe cel mult un an de zile la toti salariatii ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR accept esalonarea , daca nu se va intimpla asa , voi executa silit si eu si ceilalti salariati ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR pe CFR Calatori si voi face si plingere penala Domnului Director General al CFR Calatori-Valentin Dorobantu pentru jignirea atit a instantelor de judecata cit si a mea personal si pentru abuz in functie pentru ca ma obliga sa-mi esalonez drepturile mele salariale pe mai mult de 15 ani de zile, in timp ce domnia sa primeste lunar un salariu mult mai mare decit toata suma ce o am eu de primit si pe care domnia sa vrea sa mi-o dea in mai mult de 15 ani de zile…

  32. Ca sa aveti o idee un bilet auto de la SEBES la CLUJ NAPOCA costa de la 20 la 25 lei maxim ,in timp ce pe cfr costa 38.10 lei la tren ir ,care nu mai circula din cauza ca nu era rentabil .Este lesne de inteles de ce .

  33. Nota afisata in condica de ordine data de Domnul Director General al CFR Calatori-Valentin Dorobantu, cu 300 lei lunar din drepturile castigate sper ca nu este un rezultat al mitingului din 31.05.2013 pentru ca vor urma si alte actiuni de proteste si consider propunerea Domnul Director General al CFR Calatori-Valentin Dorobantu o enorma jignire si dispret la adresa angajatilor din cfr calatori , dar ne intrebam si noi pentru dinsul de unde exista bani pentru salariul sau enorm lunar fara sa fie necesar esalonarile fiecarui salariu al sau lunar pe 15-20 de ani?…Stie oare Domnul Director General al CFR Calatori-Valentin Dorobantu ca mecanicul de locomotiva nu are ce pune mincare in geanta cind pleaca la serviciu si nici bani de mijloacele de transport si mai ales pentru Taxiuri la orele tirzii din noapte cind trebuie sa vina la serviciu sau cind remizeaza si trebuioe sa ajunga la domiciliu???? Stie oare Domnul Director General al CFR Calatori-Valentin Dorobantu ce inseamna prezentare si remizare????De ce oare pe Domnul Director General al CFR Calatori-Valentin Dorobantu si pe Serviciile de Siguranta Circulatiei le intereseaza doar Paza Mecanicilor de locomotiva si automotor ca sa nu ia pachete, nu introduce insa nici vagon de mesagerie etc si de ce Serviciile de Siguranta Circulatiei nu se mai ocupa de mult de Siguranta Circulatiei si se ocupa de pachete pe care amaritii de parinti ce fac eforturi supraomenesti sa trimita mincare copiilor aflati la studii in alte orase si care blesteama mecanicii de locomotiva si automotor ai CFR Calatori ca nu vor ei sa le ia pachetele pentru copii lor?????

    1. Urmeaza cei de la miscare -comercial ca si acolo sunt cativa…

      1. CFR CALATORI ESTE CEL MAI RENTABIL, PACAT CA NU SUNTEM LASATI DE MANAGER SA NE FACEM MESERIA, TREBUIE SA PROSPERE ALTII .

  34. Lucrand in sectorul comercial dau dreptate domnului GIGI ,pretul biletelor la tr IR este cu mult mai mare la CFR fata de transportul auto .Va rog sa va aduceti aminte ca la majorarea tarifelor pe cf ,au contribuit si transportatorii auto ,acuzandu-ne de concurenta neloiala .Sa fie oare adevarat ? Realitatea demonstraza altceva .

  35. Luciane crezi tu că ,,D.G. Dorobanțu Valentin vă/ne, domină/înjoseste, din toate punctele de vedere.,,. Pe tine poate te domină și poate te înjosește D.G. Dorobanțu Valentin ,din toate punctele de vedere…Pe mulți alți mecanici de locomotive și automotor îi înrăiește împotriva lui și vor urma mai multe valuri de acțiuni în instantă dacă nu se oprește din jigniri etc și dacă D.G. Dorobanțu Valentin nu respectă salariații CFR Călători, atunci nici aceștia nu-l vor mai respecta și vor face cunoscut acest lucru la viitorul MITING organizat de FSTFR dacă nu se rezolvă revendicările de la MITINGUL din 31.05.2013…

    1. “Transportatorii din grupul lui Augustin Hagiu, președintele Federaţiei Operatorilor Români de Transport, sunt extrem de supărați pe ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, pentru modul imoral, în care a vrut să soluționeze acest conflict.
      Potrivit afirmațiilor făcute pe parcursul întrevederii protestatarilor de marți seara, Fenechiu a încercat să le spargă protestul întâlnindu-se cu anumiți lideri ai transportatorilor și cu alți reprezentanți de ramură, ignorând pretențiile lui Hagiu și ale colegilor lui.
      Marea problemă pe care o are Hagiu în acest moment este capacitatea de a polariza cât mai mulți nemulțumiți în tabăra sa pentru a putea face un protest semnificativ.”

  36. Baftă domnilor. Dar Dorobanțu vă/ne, domină/înjoseste, din toate punctele de vedere.

  37. Aureliane ai dreptate ,,Cu Directorul General – Valentin Dorobantu nu poate exista calea dialogului pentru că cu un DICTATOR nu poti negocia deoarece el nu negociază de felul lui. Exista numai doua variante: EL sau NOI…,, . Eu cred că îl mai atenționăm cu unul sau mai multe MITINGURI organizate de FSTFR și de sindicatele afiliate la FSTFR după care îl ajutăm să plece pentru că din cele două variante: El care se pare, așa cum cred mulți CFR-iști , este Terminatorul ,,CFR Călători,, sau Noi, varianta câștigătoare este ,, NOI,, , respectiv cei mulți care vrem BINELE ,,CFR Călători,,…

  38. Domnule director general poate pe data de 18.06.2013 stabiliti impreuna cu FSTFR data in care se intruneste comisia patronat- sindicate. Intelegeti ca numai impreuna cu sindicatele si ascultandu-i si pe acestia vom reusi sa scapam compania de faliment. In companie exista oameni care nu au functii inalte dar au o experienta, au lucrat si atunci cand compania de calatori era principalul si singurul operator de transport de calatori din ROMANIA. Exista si ingineri care au experienta necesara sa revigoreze compania dar nu pot sa faca acest lucru pentru ca nu sunt lasati. OARE NU MAI AVEM NEVOIE DE OAMENI CU EXPERIENTA? Domnule director calea ferata nu a inceput cu noi si nici nu se termina cu noi. Incercati sa intelegeti ca operatorii privati profita cat pot de sectiile pe care opereaza si cand nu mai au profit renunta. Poate va uitati cum sa circulat in perioada sarbatorilor de paste. Deci se poate! CFR-isti numai uniti putem sa invingem!

  39. Spunea cineva intr-un comentariu de dictatura domnului manager Dorobantu,eu merg mai departe si spun, SFIDARE din partea domniei sale si va dau doar doua exemple; nu ne vireaza banii de cotizatii de la SNTFC, si esalanarea propusa, unde ar urma sa ne luam cea ce ni se cuvine,adica drepturile banesti,pentru un mecanic in 10-15 ani.Aceste doua motive stimati colegi,este un motiv de un alt MITING?.SDLBC va sustine toate actiunile intreprinse de FSTFR si pe cei afiliati federatiei si in cel mai scurt timp in alte conditi si cu mult mai multi participantii vom organiza un miting de mare amploare.

  40. Asta vroiam sa aud domnule Marinescu asa……. mai venim de acasa , insa…. numai faptele vorbesc .cu Dorobantu nu poate exista calea dialogului cu un DICTATOR nu poti negocia.Exista numai doua variante EL sau NOI

  41. Este normal sa continuam actiunile legale de protest pentru a ,,convinge” administratia sa respecte prevederile contractuale ale CCM 2012-2012 .Deci iarasi un MITING cu mai multa sustinere si din partea altor membrii din ,,Federatii aservite ” sau poate ca se da iar comunicat si se afiseaza in condica SC ca nu au voie sa participe .Alo presedintilor pensionabili a-ti face bine sa lasati oameni sa-si exprime nemultumirea .Domnilor , SNTFC nu este proprietatea unor singuri oameni ….. mai de vreme sau mai tarziu o sa dati socoteala .

  42. Managerul Privat al CFR Calatori-Valentin Dorobantu daca vrea sa fie Manager adevarat trebuie sa gaseasca solutii de mentinere a trenurilor de calatori ale CFR Calatori in circulatie si nu sa le anuleze!!! In ritmul acesta si cu preturile actuale care sunt mult mai mari ca la transportatorii privati ,Managerul Privat al CFR Calatori-Valentin Dorobantu va anula toate trenurile de calatori ale CFR Calatori pentru ca va scadea permanent numarul calatorilor platitori ai CFR Calatori care se vor deplasa cu transportatorii care ofera pretul mai mic al biletului pentru transportul ce-l efectueaza, in cazul de fata cu transportatorii privati…

  43. Managerul Privat al CFR Calatori-Valentin Dorobantu ar putea ieftini biletele de tren ale CFR Calatori pentru ca sa fie la acelasi pret cu biletele de la transportatorii rutieri privati si de la transportatorii feroviari privati si in aceasta situatie CFR Calatori va avea trenurile de calatori pline cu calatori platitori. Atentie! La pretul practicat in prezent de CFR Calatori ce este mult mai mare decit pretul de la transportatorii rutieri privati si de la transportatorii feroviari privati, calatorii sunt mutati fortat de CFR Calatori prin pretul prea mare al biletelor in comparatie cu pretul biletelor pe aceeasi distanta ale celorlalti transportatori privati rutieri si feroviari, sa circule cu transportatorii rutieri privati si cu transportatorii feroviari privati !!! Managerul Privat al CFR Calatori-Valentin Dorobantu daca vrea sa fie Manager adevarat trebuie sa gaseasca solutii de mentinere a trenurilor de calatori ale CFR Calatori in circulatie si nu sa le anuleze!!!

  44. Domnule Manager Privat de la CFR Călători -Valentin Dorobanțu vă întrebăm din nou cu ce sunt de vină călătorii de pe secțiile de circulație: Buzău-Galați , Făurei -Galați, Buzău-Mărășești, Mărășești-Onești și Mărășești-Galați de doriți să le anulați și alte trenuri de călători ale CFR Călători aprobate a circula în anul 2013 și care există în Mersul de Tren pe 2013? Ce părere aveți salariați ai CFR Călători și membrii de sindicat ai FSTFR? Mai facem un Miting ce îl vom stabili după data de 18.06.2013, dacă ne mai provoacă mult , atât pe călătorii CFR Călători cât și pe membrii de sindicat ai FSTFR ,în continuare domnul Director General al CFR Călători-Valentin Dorobanțu?????….

Share:

Alte articole