MITINGUL A FOST APROBAT

Azi 28.05.2013 Primăria Municipiului Bucureşti a aprobat Mitingul organizat de FSTFR pentru  data de 31.05.2013 între orele 10:30 – 13:30,  manifestare care se va desfăşura în Bucuresti cu locaţia în parcul din faţa Ministerului Transporturilor. La această manifestare vor participa circa 1000 de persoane… vezi aici PROTOCOL

SHARE

210 Responses

  1. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar prin care solicita să analizeze dacă modul de alocare al subvenţiilor (compensațiilor) acordate operatorilor privaţi de transport feroviar de călători de Ministerul Transporturilor respectă prevederile Uniunii Europene privind subvenţionarea transportului feroviar de călători.

  2. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru că Guvernul României și Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători,,CFR Călători,,SA intenţionează şi pentru anul viitor printr-un nou Proiect de Ordonanță, adică și în anul 2014, limitarea gratuităţilor la transportul feroviar de călători pentru angajaţii SNTFC,,CFR Călători,,SA, deși acordarea autorizațiilor gratuite de călătorie propriilor angajați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA nu ar aduce costuri suplimentare companiei, iar pentru ceilalți angajați ai Unităților Feroviare ar aduce chiar venituri suplimentare pentru companie . Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România roagă Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar să analizeze dacă această măsură este sau nu este abuzivă şi dacă se perturbă astfel activitatea personalului feroviar, ținând cont că foarte mulți CFR-iști fac naveta între serviciu și domiciliu sau se deplasează în interes de serviciu pentru activitățile pe care le desfășoară în cadrul serviciului.

  3. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru de la intrarea în vigoare, la 9 decembrie 2013, a noului mers al trenurilor şi până în prezent, SNTFC ,,CFR Călători, SA, prin reprezentantul legal Managerul Privat- domnul Valentin Dorobanţu, a desfiinţat un număr de 150 trenuri de călători (număr de care avem noi cunoștință )…

  4. În două luni ale sezonului de vară al anului 2013 , membrii de sindicat ai Federației Sindicatalor Transportatorilor Feroviari din România au protestat în Parcul din fața Clădirii Ministerului Transporturilor și împotriva anularii si suspendării drepturilor salariatilor CFR-sti cum ar fi autorizatiile de calatorie si majoritatea permiselor de calatorie ale membrilor de familie, etc.
    Referitor la faptul că Guvernul României,potrivit MEDIAFAX și conform unui Proiect de Ordonanţă, va limita în continuare şi în anul viitor gratuităţile la transportul feroviar de călători, ce considerați că ar trebui să facă CFR-iștii și ce măsuri considerați că ar trebui să ia FSTFR ?????????

  5. Domnule Rodrigo trebuie să fim conștienți că acum, când unii au pierdut un ciolan de ros de la CFR Marfă , vor mai fi sindicaliști sau câte un sindicat de la FSTFR care vor ceda promisiunilor făcute de FMLR și de alte Federații Sindicale cu membrii de sindicat de la CFR Marfă, pentru a trece de partea lor, dar ar fi bine de știut că sunt și mai mulți sindicaliști și mai multe sindicate de la FMLR și de la celelalte Federații Sindicale care au membrii de sindicat la CFR Marfă care vor să se afilieze la FSTFR pentru că cei de la FSTFR nu promit ,dar fac…Este știut că FSTFR a permis tuturor salariaților CFR Călători să se afilieze la FSTFR pentru a face o federație sindicală puternică pe CFR Călători care să poată să le reprezinte interesele correct…
    Este bine de știut că Federația Sindicală Feroviară care va primi unii membrii de sindicat de la FSTFR sau chiar și un sindicat , s-ar putea să-i doară capul, pentru că ei pleacă de la FSTFR de prea multă democrație și numai pentru diverse promisiuni financiare și pentru diverse funcții de conducere care le dă dreptul cred ei la multe benificii pe care nu le au la FSTFR, pentru că membrii de conducere ai FSTFR nu au în același timp și salarii de la FSTFR și de la CFR Călători sau și de la altă unitate feroviară…
    Priviți în urmă la Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă de la Craiova care a plecat de la FSTFR și s-a afiliat la FNFM/C și gândițivă ce a obținut prin această mutare Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă de la Craiova care a plecat de la FSTFR și s-a afiliat la FNFM/C ????? Pe Matei Ion și pe Lăcraru C. cine îi bagă în seamă și cine sunt aceia care pentru măsurile pe care le iau ei le aplică la CFR Călători pentru mecanicii de locomotive de călători ????? Spun ei că au obținut 7 ore /zi pentru norma lunară și că FNFM/C va rezolva acest lucru și-l va trece în CCM, aș vrea să o vedem și pe asta și atenție fără să se implice FSTFR ????? Nu uitați că FSTFR cu o zi înainte de aprobare a intervenit legal și a solicitat modificarea Proiectului de Ordin de Ministru pentru serviciul maxim admis pe locomotive și a obținut prin Dialog Social constructiv un ordin de Ministru al Transporturilor semnat de domnul Ministru Relu Fenechiu care să poată fi aplicat la toți operatorii de transport feroviari de călători de stat și privati, primul de acest fel la Calea Ferată Română… Deci FSTFR tace ,dar face, în timp ce FMLR latră, dar nu are cu ce să muște… și s-ar putea să rămână cu lătratul și fără membrii de sindicat care mulți am văzut că nu mai au încredere în conducerea lor…

  6. Eu cred că domnul Dorobanțu Valentin atât ca Director General, cât și ca Manager Privat trebuie să prezinte atât domnului Ministru cât și salariaților CFR Călători, un raport real al activității sale bazat pe situații statistice și situații financiare reale ce au la bază toată perioada din 17.01.2013 și până în prezent și unul la plecare ce va cuprinde perioada 17.01.2013 până la ultima zi din funcția de Director General/Manager Privat al CFR Călători și dorim din tot sufletul să sperăm că din situațiile statistice și situațiile financiare reale menționate mai sus nu va rezulta că s-a produs devalizarea SNTFC,,CFR Călători,,SA chiar sub ochii nostril . Mai precizez că speram de la un Manager Privat să vină cu ceva nou de eficientizarea activității ce nu s-a mai făcut în ultimul timp și ,de exemplu, să dispună o normare de personal la CFR Călători pentru că din câte știu eu nu s-a mai făcut acest lucru dinnainte de REVOLUȚIE și până în prezent și consider că dacă vrem o Unitate Feroviară CFR Călători de viitor trebuie să avem și o normare legală, actuală și reală și în CFR Călători , pentru că nu trebuie să se mai concedieze Haotic de la CFR Călători și nu trebuie să se mai anuleze nejustificat spun eu trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare și pentru că real consider eu că de fapt trebuie reintroduse în circulație trenurile de călători anulate ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare…etc.

  7. Domnule Dinu solicitați în comentariul dumneavoastră de la ,,INFORMARE,, ca: ,,Domnul Rodrigo să publice pe site-ul http://www.fstf.ro si să ne informeze asupra tuturor dosarelor cu drepturile salariale castigate definitiv și irevocabil în instanțe și să ne informeze asupra tuturor dosarelor cu drepturile salariale castigate doar definitiv (respectiv numai la Tribunal) și cu cele care mai sunt încă la diferite termene în Tribunale, cit mai repede ptr ca salariații să ia atitudine. ,, . Vă comunic că din motive de confidențialitate și pentru că nu sunt în posesia unei împuterniciri scrise de la reclamanții din dosarele la care faceți referire nu pot publica pe site-ul http://www.fstf.ro, informațile la care faceți referire , informații care rezultă că le solicitați citind comentariul următor :,,SALUT TUTUROR COLEGILOR,cred ca Rodrigo ar face mai bine să informeze si să fie mai transparent in legatura cu drepturile salariale cistigate de mecanicii de locomotivă și automotor în instante și aș propune să,afișeze pe seit-ul http://www.fstf.ro , pe toti cei care au cistigat drepturile ,iar cei ce mai au termene sa afiseze numele si nr de dosar,făcând lucrul acesta capătă increderea oamenilor. ,,. Am reținut însă solicitarea dumneavoastră și o voi transmite către toți Președinții Sindicatelor afiliate la FSTFR cu recomandarea ca aceștia împreună cu membrii comitetelor de conducere ale sindicatelor afiliate la FSTFR să aducă la cunoștința tuturor membrilor lor de sindicat ,în regim de urgență la solicitarea scrisă către sindicat, nominal de fiecare salariat care dorește în timp cât mai scurt informații, prin mijloacele legale de care dispun fiecare,respectiv prin răspuns scris către fiecare membru de sindicat și cu prioritate către cei care au solicitat în scris răspunsul și în termenul legal , situațiile solicitate de dumneavoastră și voi recomanda comitetelor de conducere ale sindicatelor afiliate la FSTFR să înceapă să întocmească câte o adresă către fiecare salariat semnată de reprezentanții sindicatului desemnați în acest scop de către comitetele de conducere ale sindicatelor afiliate la FSTFR, adresă care să conțină nominal către fiecare salariat situațiile solicitate de dumneavoastră , însă cu date nominale referitoare doar la salariatul căruia i se înmânează sub semnătura adresa respectivă, ținând cont că întocmirea acestor adrese în dublu exemplar, din care unul va avea confirmarea de primire necesită timp de redactare și de înmânare cu confirmare de primire…
    Cât privește afirmația domnului Dinu că: ,, deja se aude pe la colturi că domnul Rodrigo are dosarele cu cei care au cistigat si le tine sub tejghea ptr a trece termenele si oamenii să piardă aceste drepturi salariale câstigate în instanțe. ,, vă comunic că este o afirmație tendențioasă, falsă și jignitoare față de efortul pe care Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo l-a depus în întocmirea dosarelor , în urmărirea acestora și a termenelor de judecată și în înaintarea către instanțe a tuturor înscrisurilor solicitate la termenele de judecată de pârâte și de instanțele de judecată, precum și în avizarea sindicatelor și administrației CFR Călători despre câștigarea acestora și în înaintarea Notificărilor de a pune în aplicare Sentințele civile și Deciziile redactate și legalizate etc. Mai mult președinții sindicatelor afiliate la FSTFR în Ședința C.N.C. al FSTFR din 23.05.2013 a luat o Hotărâre comună pentru toate sindicatele affiliate la FSTFR referitoare la solicitarea cu privire la drepturile salariale castigate în instanțe, solicitare care s-a făcut și în scris către CFR Călători și prin care s-a notificat CFR Călători că sindicatele afiliate la FSTFR vor fi unite și nu vor admite decât plata într-o singură tranșă sau decât convenții conform celor prevăzute în Ședința C.N.C. al FSTFR din 23.05.2013 unde s-a luat o Hotărâre comună pentru toate sindicatele afiliate la FSTFR referitoare la solicitarea cu privire la drepturile salariale castigate în instanțe . Precizez că în Ședința C.N.C. al FSTFR din 23.05.2013 s-a luat o Hotărâre comună pentru toate sindicatele afiliate la FSTFR referitoare la solicitarea cu privire la drepturile salariale castigate în instanțe, dar s-a și prevăzut ca pentru membrii de sindicat care doresc alt mod de rezolvare a intrării în posesie a drepturilor salariale neplătite la timp și câstigate în instanțe, aceștia rămân răspunzători de deciziile lor, pentru că fiecare salariat odată ce și-a câștigat definitiv și irevocabil drepturile salariale neplătite la timp de CFR Călători, poate întreprinde și singur toate formele prevăzute de lege de a intra în posesia acestor drepturi salariale ale sale și în această situație Sindicatul și Federația din care face parte nu mai are dreptul la nici o implicare referitoare la modul de obținere al drepturilor salariale ale celui care a hotărât să-și facă demersurile singur pentru obținerea drepturilor sale salariale câștigate în instanță.

  8. Am arătat că FSTFR a organizat un MITING în 31.05.2013 și ce a cerut pe parcusul protestului. Vom arăta ce a înțeles Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu din Mitingul din 31.05.2013 și punctul său de vedere în acest sens exprimat în ședința din 18.06.2013. Vom solicita apoi întâlnirea cu Ministrul Transporturilor așa cum de altfel s-a stabilit anterior Mitingului din 31.05.2013 organizat de FSTFR și în funcție de situațiile în care ne vom afla după aceste etape parcurse în speranța că s-a activat Dialogul Social și la Nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA, ne vom declara mulțumiți de rezultatele MITINGULUI din 31.05.2013 și vom opri protestele pentru că am constatat că s-a revenit la un Dialog Social real și la Nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA menit să rezolve multiplele probleme ale CFR Călători din care multe apărute odată cu înscăunarea ca Director General a domnului Valentin Dorobanțu sau vom trece la organizarea altui MITING , la Pichetări și la alte forme de protest, inclusiv la cele de executare silită și chiar și la efectuarea de plângeri penale dacă se vor impune , până când membrii de sindicat ai FSTFR, Sindicatele afiliate la FSTFR și conducerea FSTFR , îi vom opri pe toți cei pe care noi salariații CFR Călători îi considerăm TERMINATORII din interiorul CFR Călători ai SNTFC,,CFR Călători,,SA… Avertizăm pe cei pe care îi considerăm Terminatorii din interiorul CFR Călători că dacă își mai forțează norocul , s-ar putea să devină Istorie și să fie dați exemplu pentru istoria întunecată a CFR Călători…

    1. Suspiciuni

      Potrivit sursei EVZ, episodul ştergerii datoriilor contravine planului iniţial. Ministerul anunţase că CFR Marfă se va vinde, pentru minim 180 de milioane de euro, cu tot cu datorii. Mişcarea poate fi considerată şi o favorizare a celor înscrişi în cursa pentru CFR, respectiv Grupul Feroviar Român (GFR) şi Transferoviar. În ultimele zile, presa a scris şi despre o facilitate de care a beneficiat GFR, care a primit de la Eximbank, bancă de stat, o scrisoase de garanţie pentru aproape 200 de milioane de lei.

  9. Observăm că în anul 2013, Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu FACE , până acum, TOTUL pentru a anula cât mai multe trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe anul 2013…,dar Mersul de Tren pe anul 2013 a fost gândit și elaborat sub coordonarea chiar a domnului Valentin Dorobanțu și mai mult Mersul de Tren pe anul 2013 gândit și elaborat sub coordonarea domnului Valentin Dorobanțu a fost aprobat de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României și apoi tipărit și pus în vânzare la călători…Ne punem întrebarea următoare: Dacă Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu aprobă anularea în 2013, treptat,a trenurilor de călători ale CFR Călători ce au fost proiectate sub coordonarea dânsului în anul 2012, atunci după ce își va da seama că astfel am pierdut încasările de la trenurile de călători zilnice anulate deși acestea erau trenuri de navetă, trenuri cu abonamente sau chiar trenuri de călători din pachetul minim social pe secțiile pe care CFR Călători a anulat toate trenurile de călători ale CFR Călători și după ce va constata că în 2013 se va pierde și compensație (subvenție) , atunci va da vina din nou pe salariații CFR Călători pentru micșorarea încasărilor datorată anulărilor trenurilor de călători aprobate pentru 2013 și pentru pierderea de compensație (subvenție) datorată și ea tot anulărilor trenurilor de călători aprobate pentru anul 2013 ?????….. Se va da vina din nou pe salariații CFR Călători și va trece la concedieri colective ?????…..Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu nu va avea din nou nici o vină și consecința managementului său de micșorare a prestației CFR Călători din 2013 va fi micșorarea veniturilor atât din încasări cât și din compensație (subvenție) ceea ce va necesita scăderea costurilor pe care în prima parte a anului 2013, domnul D.G. Valentin Dorobanțu a făcut-o prin micșorarea salarilor tuturor salariaților CFR Călători deși în CCM trebuia la sfârșitul lunii martie să se negocieze salariul pe anul 2013 care în mod normal trebuia să crească și deci din nou salariații au plătit pentru managementul defectuos din CFR Călători din prima parte a anului 2013…Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu nu va avea nici în a doua parte a anului 2013 , din nou, nici o vină pentru managementul defectuos din anul 2013, și consecința managementului său de micșorare a prestației CFR Călători din 2013 va necesita scăderea costurilor și în a doua parte a anului 2013 aceasta se va realiza tot prin micșorarea salarilor la toți salariații CFR Călători sau prin concedieri colective și astfel tot salariații CFR Călători sunt cei care sunt considerați vinovați de managementul defectuos al societății și în a doua parte a anului 2013…Dacă Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu nu se oprește din anularea trenurilor de călători ale CFR Călători , există, așa cum spun și alți colegi ,numai doua variante: EL sau NOI… . Și ,,Eu cred că îl mai atenționăm cu unul sau mai multe MITINGURI organizate de FSTFR și de sindicatele afiliate la FSTFR după care îl ajutăm să plece,, pentru că din cele două variante: El care se pare, așa cum cred mulți CFR-iști , este Terminatorul ,,CFR Călători,, sau Noi…., varianta câștigătoare este ,, NOI,, , respectiv cei mulți care vrem BINELE ,,CFR Călători,,…

  10. Domnule Podina Cristian, îmi pare bine că problema d-tră s-a rezolvat. După cum v-am spus, totul se rezolvă numai prin comunicare. Încă o dată mă bucur că acest site își face datoria ptr. care a fost creat. Sper ca toți cei care citesc acest site, să aibe curaj ca d-tră, să-și spună doleanțele, dacă nu au fost lămuriți de liderii lor sau problemele lor nu au fost ascultate. Dar încă o dată vă rog să fiți decenți în cuvintele folosite.

  11. Mare surprindere am că în teritoriu chiar și local nu se cunoaște încă că la nivel de Federație Sindicală FSTFR la orice acțiune în instanță făcută de FSTFR la împuternicirea membrilor săi de sindicat nu s-a perceput nici un ban de la salariații CFR Călători ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR și nici de la sindicatele afiliate la FSTFR și referitor la domnul Podina Cristian care precizează că: ,,am intrebat dar este ceva local si de unde sa stiu ca presedintele FSTFR-Maxim Rodrigo nu stie de stringerea de bani pentru acțiunea în instanță pentru Grupă?,,. Ce pot să-ți spun eu domnule Podina Cristian este că FSTFR are contract cu cabinet de avocatură pentru consultare și verificarea actelor ieșite din FSTFR din punct de vedere al legalității lor, dar în instanțe la acțiunile în instanțe pentru a nu costa bani pe FSTFR și pe sindicatele afiliate la FSTFR pentru reprezentare în instanță, în baza Legii nr. 62/2011, FSTFR a reprezentat în instanță membrii săi de sindicat fără a percepe în afară de cotizație nici un ban în schimb…În cazul în care unii membrii de sindicat sau unele sindicate afiliate la FSTFR au vrut să facă acțiunile în instanță cu avocați și cu un anume avocat atunci membrii de sindicat sau sindicatele respective afiliate la FSTFR au procedat cum au vrut , respectiv au plătit avocatul de la sindicat sau au strâns bani de la membrii de sindicat și au plătit avocatul dorit, dar asta pentru că au vrut să facă altfel decât a făcut FSTFR pentru majoritatea membrilor săi de sindicat și trebuie să rețineți că FSTFR a câștigat definitiv și irevocabil fără avocați majoritatea acțiunilor în instanțe pe care le-a introdus…

  12. STFC Brasov propune in 12.06.2013 un plan de anulari de trenuri de calatori ale CFR Calatori din 15.06.2013 fără a ține cont ca pe subunitatile de tractiune s-au facut deja 7 variante de modificare programe de lucru lunar pentru luna iunie 2013 ale mecanicilor de locomotiva pentru ca se tot modifica turnusurile din cauza propuselor anulari ale unor trenuri de calatori, care ulterior se modifica din nou se trec alte trenuri de calatori ale CFR Calatori la anulare și iar se modifica si tot asa pina in data de 15.06.2013 cind domnul Puchi care spune ,,Hai pa, ca plec la servici, pina mai am unde pleca, ca de venit nu stiu cu ce ma mai intorc. Pina ies din dormitor nu stiu daca directorul general si lachei lui nu-mi scot-anuleaza- trenul si trebuie sa ma intorc regie cu ocazie sau tren privat.,, … Nu ne mai anulati TERMINATORILOR DE SOCIETATE CFR CALATORI nejustificat trenurile de calatori ale CFR Calatori…Vedeti ca nemultumirile salariatilor cresc in fiecare zi din cauza anularii nejustificate a trenurilor de calatori ale CFR Calatori…

  13. SURPRIZĂ la CFR MARFĂ: datoriile companiei sunt şterse, dar preţul rămâne neschimbat.
    Datoriile pe care compania CFR Marfă le are la statul român au fost şterse prin intermediul unei ordonanţe de urgenţă aprobate ieri de Guvern. Este vorba de suma de 127 de milioane de euro, pe care compania de stat o datora către Agenţia Naţională de Administraţie Fiscală.

  14. Nene Cristian, intreba-ti liderul tot ce te intereseaza. El iti va raspunde la toate intrebarile, ca doar sunt numai baieti destepti la fstfr. Sint mai mult ca sigur ca nu lai intrebat. Hai pa, ca plec la servici, pina mai am unde pleca, ca de venit nu stiu cu ce ma mai intorc. Pina ies din dormitor nu stiu daca directorul general si lachei lui nu-mi scot-anuleaza- trenul si trebuie sa ma intorc regie cu ocazie sau tren privat.

    1. am intrebat dar este ceva local si de unde sa stiu ca presedintele nu stie de stringerea de bani?

  15. Domnule Mare trebuie să vă dau dreptate, Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu ce FACE acum TOTUL pentru a anula cât mai multe trenuri de călători ale CFR călători din Mersul de Tren pe anul 2013 care a fost gândit chiar de dânsul și care a fost aprobat de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României și apoi tipărit și pus în vânzare la călători, dar oare cum se simte călătorul care a cumpărat un mers de tren, vine la gară să plece cu trenul care-i este potrivit intereselor și surpriză trenul a fost anulat fără ca el să fie informat despre acest fapt. Acest călător ar trebui să-și ceară banii înapoi pentru mersul de tren cumpărat și să-i ceară socoteală atât ministrului transporturilor cât și managerului SMART(SMALL) pe care l-a pus în fruntea unei companii pentru a o face rentabilă.

  16. Domnule Malamen Mihai mă întreb și eu ca și tine în comentariul tău ,,Oare obligațiile domnului Manager Privat-Valentin Dorobanțu sunt cele de PAZĂ și în timpul cât se efectuează permanentă la PAZĂ , obligațiile domnului Manager Privat-Valentin Dorobanțu sunt cele de LICHIDARE a CFR Călători prin anulări permanente ale trenurilor de călători ale CFR Călători și prin închideri de subunități de Tracțiune????….Oare pentru Pază și Lichidare a CFR Călători este atât de bine plătit lunar domnul Manager Privat-Valentin Dorobanțu , în timp ce salariații care încearcă să păstreze CFR Călători primesc reducerea salariului lunar pentru aceasta????….,,

  17. Dany comentai că ,, Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu FACE TOTUL pentru a anula cât mai multe trenuri. Pe STFC Brașov trage la greu și anulează noi trenuri de călători. ,, . Să ști că pe toate cele 8 STFC-uri se întâmplă la fel, respectiv Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu FACE TOTUL pentru a anula cât mai multe trenuri de călători ale CFR călători din Mersul de Tren pe anul 2013 care a fost gândit chiar de dânsul și care a fost aprobat de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României și apoi tipărit și pus în vânzare la călători. Majoritatea salariaților CFR Călători și majoritatea călătorilor CFR Călători se întreabă ce interese au schimbat în decizile sale pe Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu ce FACE acum TOTUL pentru a anula cât mai multe trenuri de călători ale CFR călători din Mersul de Tren pe anul 2013 care a fost gândit chiar de dânsul și care a fost aprobat de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României și apoi tipărit și pus în vânzare la călători?????…..

  18. Domnule Podina Cristian în comentariul tău spuneai că ,,desi sunt membru de sindicat la dumneavoastra cei drept de curând, deocamdata nu e nici o diferenta fata de Sindicatul Libertatea afiliat la FNFMC de unde am venit si nu mi se pare normal sa platesc 50 de ron ca dumneavoastra sa imi oferiti sprijinul pentru a deschide un proces prin care poate ne vom recupera acest drept intradevar pierdut din 2001 daca nu ma insel.Eu stiam ca sindicatul ofera reprezentare juridica GRATUITA sau doar pentru ce-i vechi in sindicat?… ,,. Președintele FSTFR-domnul Maxim Rodrigo sigur nu știe despre ce 50 Ron vorbiți? La nivel de FSTFR pentru orice proces în instanță a deschis FSTFR până acum și pentru reprezentare în instanță FSTFR nu a perceput nici un leu RON…pentru că FSTFR a suportat toate cheltuielie de judecată pentru toate acțiunile în instanță deschise de FSTFR. Pentru alte acțiuni în instanță pentru care membrii de sindicat nu au făcut Împuternicire FSTFR să-i reprezinte în instanță și care s-au deschis de sindicate etc. nu se cunoaște la nivel de conducere FSTFR ce au dispus sindicatele în acest sens, dar fiți sigur că conducerea FSTFR va analiza și sesizarea dumneavoastră prin care spuneți că ,, nu mi se pare normal sa platesc 50 de ron ca dumneavoastra sa imi oferiti sprijinul pentru a deschide un proces prin care poate ne vom recupera acest drept intradevar pierdut din 2001 daca nu ma insel.,,…

    1. intradevar am aflat de curind de la liderii locali ca presedintele nu stie si ca este ceva local ,iar banii(50 ron) sunt strinsi tocmai pentru a nu se crea discutii ca noi am venit de curind si deja sindicatul cheltuieste cu noi si sa luat decizia local(cluj)ca e m-ai bine asa.acesti bani sunt pentru deschiderea procesului si eventuale cheltuieli din cate mi sa comunicat va fi o munca enorma ,dar pana la urma daca recuperam ceva merita sa incercam.TOTUSI cred ca vom fii primii pe tara care intenteaza proces pentru asa ceva

  19. Domnule Podina Cristian în comentariul tău spuneai că ,,, dacă nu fac act nu se face nimic???????????, atunci e clar că act nu fac multumesc,, și ar trebui să-ți precizăm că în instanțe ca să fi reprezentat de FSTFR al cărui membru de sindicat spui că ai devenit, îți mai trebuie un act numit împuternicire ca FSTFR să te poată reprezenta pentru a obține din urmă Grupa despre care vorbeai și asta o cere Legea nr. 62/2011, art 28 alin 1, 2 și 3. Reține nu îți cere acest lucru Președintele FSTFR ci Legea nr. 62/2011, art 28 alin 1, 2 și 3… Deci Împuternicirea îți trebuie dacă vrei să obții Grupa în instanță, iar dacă vrei să obții Grupa de acum în colo tot îți trebuie o solicitare scrisa a ta și a celorlalți salariați din funcția pentru care se solicită Grupa către FSTFR în urma cărei solicitare FSTFR face celelalte demersuri legale pentru a vă obține ceea ce a permis a se pierde Federația Sindicală de la care ați venit la FSTFR… Cred că ar trebui să înțelegeți că peste noapte nu poate să facă nimic Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo în legătură cu drepturile dumneavoastă pierdute când aparțineați de FNFMC și mai ales pentru că nu toți șefii de tren și toți conductorii de bilete sunt la FSTFR , sau mai exact mai mult de jumătate din șefii de tren și toți conductorii de bilete sunt încă la FNFMC, federație sindicală FNFMC care va face tot posibilul ca FSTFR să nu vă poată obține grupa ca să poată să spună că nici FSTFR nu va făcut nimic la fel ca și FNFMC, dar puteți fi siguri că dacă veți ține aproape de Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo, atunci veți obține în timp și ce vă doriți…

    1. poate nu m-am facut inteles am platit am semnat copie dupa buletin etc. Normal ca trebuie inputernicire am citit si eu legea si conform aceleasi legi eu pot renunta la calitatea procesuala desigur daca o fac in mod express

Share:

Alte articole