Președintele FSTFR vă informează…

FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română. Această   “locomotivă” FSTFR funcționează în parametrii normali și intervine ori de câte ori este nevoie ca locomotivă împingătoare a Operatorului de Transport Feroviar de Călători de stat…

SHARE

103 Responses

  1. FANE -sindicalisti de la MC si MARFA nu sunt informati nu au de unde sa stie ce fac tradatorii care pretind ca le reprezinta interesele , maerg ca oile dupa turma, mai mult de atat au o frica fantastica din cauza amenintarilor facute de cine credeti …..tocmai de cei care ar trebuii sa-i apere , asta face Mantescu si Fratica , acesti doi tirani au initiat un program de spalat creierele propriilor membri de sindicat ,iar acestia se supun orbeste la tot cea ce spun si fac ei ,lipsa de informare ajuta si intrtine perfect acesta supunere. GOGU – putina rabdare, freamata si Timisoara se pare ca au cam inteles (nu toti ) cine este Bolos ( actual consilier de imagine wow, wow, wow) rau de tot am ajuns daca unu ca el este consilier de imagine (batut de proprii membrii de sindicat DE CE OARE ????). Marian nu putem baga toti oameni in aceiasi oala fiecare padure are si uscaturi ,lingai au fost si vor fi cat ii lumea ,important este ca noi sa fim mai multi ca ei si sa-i neutralizam.PIRATULE – nu spun ca nu as fi de acord cu tine dar esti cam badaran in expresii cu colegii de site (nu ajuta si nici nu te face mai men).STEFAN -prerea mea este ca seful de depou nu trebuia sa-si dea demisia ,el trbuia sa fie ramana de oameni si oamenii alaturi de el ,daca acest sef de depou merita ,atunci slariatii depoului Bucuresti trebuia sa faca un scut in jurul lui sa-l sustineti si incurajati, si de ce nu sa declansati o spontana ,sa plece tiranii si tradatorii nu cei ce fac tot posibilul sa mearga treaba,pentru ca in aceste vremuri sefii de depouri cred ca merita tot respectu, datorita lor si noua mai merg locomotivele desi putergaiele din conducerea ministerului nu vor sa recunoasca si sa aprecieze efortul nostru .Apropo daca instructorul tradator Costache recurge la forta asa cum am auzit , eu propun sa-i raspundeti cu forta ,si luati atitudine impotriva lui, nu are importanta ca este instructor la un asemenea comportament(de golan) nu poate da lectii la altii . Sa auzim de bine !!

  2. Seful Depoului de Locomotive Bucuresti Calatori si-a dat demisia din functie datorita presiunilor la care a fost supus de actuala conducere a SNTFC Calatori,deoarece nu avrut sa fabrice dosare cu motorina la mecanicii de locomotiva de la manevra. Urmeaza si alti salariati cu functii de conducere sa plece tot datorita presiunilor la care sunt supusi. Toti profesionistii si cei care nu sant de acord cu actuala conducere sant indepartati si fortati sa plece. Referitor la miscarea sindicala, toti salariatii din cele trei companii feroviare stiu ca FSTFR este singura federatie care lupta si se opune la dezastrul pe care actuala conducere il practica in folosul operatorilor feroviari privati de calatori. Intradevar FSTFR este LOCOMOTIVA miscarii sindicale la care ar trebui sa se ataseze toti salariatii care doresc sa salveze CFR Calatori de la dezastru si de asi recapata drepturile castigate si pierdute si prin bunavointa conducerilor celor doua federatii ( fmlr si fnsm/c ) partenere la dezastru cu actuala conducere. Intradevar numai impreuna vom reusi. Daca santem obligati la una zi cfs/luna, atunci sa facem cerere si sa le luam toti in aceeasi data. Va veni si timpul ca cei care au adus CFR-ul la dezastru vor platii!

  3. Bai Matelotilor va plingeti precum clasa”‘ 0″‘ la scoala, scoateti sabile ,pumnalele, otraviti fantanile,dati foc la salariul menegerului, omoriti tradatori BARBA NEAGRA , TREI DINTI ,BARBA ALBATRA ,etc restul stiti care sunt acolo unde nu trebuie sa fie, o sa aveti viata lui (sclava ISAURA ) daca nu ne stringem sub comanda unui singur PIRAT (MAXIM RODRIGO GABRIEL), o sa stati pe coverta ca papagali si o sa va sugeti penele care va mai raman, abia astept sa termine astia macar canalul de irigat intre DIMBOVITA -DUNARE ca sa pot sa al spinzur de catarg in loc de steag ,pina atunci o sa ia si eu cate un CS eu ditamai PIRATU , iar p e tradatorilor ias pune sa bea apa CaCo3.

  4. Aurele fratele meu iti inteleg mihnirea ,dar atita timp cat memnbri nostri de sindicat ne acuza pe noi ,dar ei stau si birfesc pe la colturi ,noi no sa putem face nimic ,avem o ministra sa ne traiesca ,avem un manager sa ne traiasca ,avem si lingai o gramada ce credeti ca i doare burta pe MANTESCU si FRATICA ca ne mai da inca un CS pe lunile in curs atita timp cit ei au totul asigurat , domnule presedinte al FSTF eu va confirm ca,atata timp cat va fi ….. + LINGAII + ….manager, soarta lucratorilor CF va fi pecetluita,restul este CAN -CAN.

  5. Tot asteptam vestul ,,Timisoara ” alaturi de FSTFR .Probabil ca se va termina curand si ,,era bolosista”.Cu aproximativ 1000 de membrii AFTF sigur va semna C/S-ul pentru restul anului 2013 si poate si pentru 2014.

  6. Așteptăm câți mai mulți salariați ai CFR Călători să devină membrii de sindicat ai FSTFR și astfel să înlăturăm împreună nepăsarea a cât mai multor salariați ai CFR Călători față de ce se întâmplă în 2013 la CFR Călători. Numai împreună vom reuși !!!!!

    1. OARE CE O FI IN SUFLETUL SINDICALISTILOR DE LA MISCARE COMERCIAL SI DE LA MARFA CAND AFLA CA LIDERII LOR SUNT DE ACORD CU BATAIA DE JOC A MANAGERULUI “PERFORMANT” DOROBANTU ?
      CAT MAI SUPORTATI, FRATILOR ?
      NU SUNT BANI DE SALARII DAR SUNT BANI, MULTI DE TOT, PENTRU PRIVILEGIILE LOR.

  7. Da domnule Aurelian majoritatea salariaților CFR Călători știu că ai dreptate când spui : ,,Stati linistiti oameni buni că Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu veghează ca noi salariații CFR Călători să nu avem cu ce să ne mai punem murături ,să nu ne mai putem trimite copii la scoli si facultăti ,să nu mai putem cumpăra lemne pentru iarnă, să nu ne mai putem cumpăra purcelul de Crăciun sau cadou copiilor lângă brad, întru-un cuvânt îl asteaptă sărbători fericite numai pe Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu prin ilustra sa idee de a mai da iarăși câte o zi/luna de CS și micșorarea corespunzătoare a salariului lunar……,, .
    Trebuie știut că până când liderii de sindicat din sindicatele afiliate la FSTFR împreună cu toți membrii de sindicat din FSTFR nu vor forma un tot unitar care va înlătura nepăsarea majorității celorlalți salariați ai CFR Călători , prețul plătit de majoritatea salariaților CFR Călători va fi micșorarea permanentă a salariilor lunare ori pierderea nejustificată a multor locuri de muncă.Consider că numai Atitudinea și Unitatea noastră constituie șanșa noastră…

  8. Da domnule GT : ,,A venit momentul să se închidă porțile palatului de cleștar pentru JEFUITORII/DEVALIZATORII CFR CĂLĂTORI SI A STATULUI ROMAN.,,. Pentru a se împlini acest moment trebuie însă să existe participare activă , multă implicare și responsabilizarea tuturor liderilor de sindicate din sindicatele afiliate la FSTFR, dublată de încrederea în liderii de sindicat, susținerea liderilor de sindicat și participarea activă a tuturor membrilor de sindicat din FSTFR la acțiunile sindicale ale FSTFR.

  9. Da domnule Ștefan Ion ,,salariații CFR Călători suntem pe cont propriu , dacă nu ne aparăm noi , societații oricum nu îi pasă de noi ,, și să nu uităm că în 2013 ne -am aflat într-un mediu administrativ ostil marii majorități a salariaților CFR Călători cărora li s-a acordat micșorare salariu lunar pe lunile : februarie, martie, aprilie,mai și iunie 2013 și cărora urmează să li se acorde micșorare salariul lunar și în lunile : octombrie, noiembrie și decembrie 2013 etc.

  10. Nu Lucian ei cu ,,malaiu noi cu…munca ”.Pensionari din cfr uniti-va.

  11. Suntem pe cont propriu , daca nu ne aparam noi , societatii oricum nu ii pasa de noi

  12. Revin si rectific nu ne distruge pe noi ca persoana ,distruge aceasta societate primita cadou din partea condamnatului FENECHIU .Autoritatile zici GT …ma indoiesc ca se vor deranja ,sau ca cineva sau cuiva iar pasa catusi de putin de CFR CALATORI cate televiziuni cu audienta mare ati vazut sa dezbata pe larg situatia dezastruasa in care a fost adusa societatea ,cate televiziuni sau senatori ,parlamentari,deputati ati vazut sau auzit ca se inplica pentru CFR CALATORI ,sau cati au luat atitudine impotriva operatorilor privati capusele care sug si ultima vlaga prin subventia primita din bugetul societatii,si trenurile facute cadou de ”FINU VALI”.Stati linistiti oameni buni ca managerul vegheaza ca noi sa nu avem cu ce sa ne mai punem muraturi ,sa nu ne mai putem trimite copii la scoli si facultati ,sa nu mai putem cumpara lemne pentru iarna sa nu ne mai putem cumpara purcelul de craciun sau cadou copiilor langa brad intru-un cuvant ne asteapta sarbatori fericite prim ilustra idee de a mai da iara cate o zi/luna de CS…….la mai mare mangere si asa sa-ti ajute si tie Dumnezeu. A facut economie 1.600.000 lei asa se lauda, majoritatea dintre noi au renuntat sub diferite amenintari si santaje la executarile silite deci……pentru ce mai da CS? vrea sa iasa pe plus la sfarsitul anului pe sudoarea si suferinta noastra ? Vrea sa-i faca statuie in fata ministerului ?sa-i spuna cineva ca pentru el cartea recordurilor este inchisa .

  13. Și cum spuneam: ce facem? doamnelor, domnilor membrii de sindicat.
    http://www.ziuanews.ro/stiri/somaj-fortat-o-zi-pe-luna-la-cfr-calatori-103705, ”prezentul act, se constituie drept act de consultare prealabilă a sindicatelor reprezentative la nivel de unitate, în legătură cu recunoașterea reciprocă a situației actuale a SNTFC CFR Călători SA”
    Mai pe înțelesul nostru, EU cu Frățică și Măntescu, știm să gestionăm foarte bine veniturile sntfc și fraierii de angajați. Noi cu banii, voi cu …. .

  14. Dommnilor colegi domnule Presedinte Maxim eu cred ca acest individ numit manager la SNTFC CFR CALATORI SA a primit foarte mult credit din partea noastra pe scurt am tolerat destul nesimtirea si aroganta lui ,pana cand sa-si bata joc acest inganfat de noi de soarta noastra ,de familiile noastre ,nu ajunge ca ne ia pita de pe masa familiei prin anulari de trenuri si nu mai ai unde face norma de ore ,nu ajunge ca nu respecta legile statului si deciziile judecatoresti ,nu ajunge ca din cauza lui vom fi nevoiti sa lucram in plus pentru a putea iesi la pensie datorita zilelor de CS taiate in acest an ,cam ce si cat ar trebui sa mai asteptam sa faca acest frustrat ? Pana unde il lasam sa mai mearga ,pana cand il lasam sa se joace cu soarta noastra ? Acest individ are falsa impresie ca a primit mostenire de la parintii lui (sau matusa Tamara) aceasta societate si face ce vrea el cu ea se inseala acest inganfat razbunator ,un om cu toate tiglele pe casa nu poate avea un astfel de comportament ,si la functia pe care a primit-o cadou nu si-ar permite sa faca astfel de diferente intre federatiile sindicale ,MANTESCU si FRATICA sunt copii lui buni iar MAXIM este copilul vitreg care primeste bobarnacele pentru prostiile facute de ceilalti,RUSINE DOROBANTULE . Domnule Presedinte Maxim propun cat mai urgent posibil formarea unor echipe de cel putin zece oameni care sa pichetam zinlic prin rotatie intrarea si iesire managerului in si din minister cu huiduielile de rigoare si apoi sa mergem cu totii la doamna ministra in audienta sa explicam situatia corecta nu asa cu vrea managerul sa prezinte situatia pentru a primi laude ca a facut economii la societate dar cum si cu ale cui sacrificii pentru el nu conteaza ,trebuie sa mergem un o delegatie in frunte cu tine sa vada ca esti sustinut de membri de sindicat si de liderii din tara pentru a spune exact cum si de unde a facut managerul economii sa vedem ce are de spus si doamna ministra .(cer scuze colegilor pentru exprimarile mai acide eu am fost unul care a militat pentru un vocabular decent si fara jigniri pe acest site dar ……nu se mai poate orice zi orice ora cu asemenea individ la conducere ne distruge de tot ).

    1. SUBSCRIU dle. Aurelian. A venit momentul sa se inchida portile palatului de clestar pentru JEFUITORII/DEVALIZATORII COMPANIEI SI A STATULUI ROMAN. Autoritatile abilitate ale statului TREBUIE SA-SI FACA DATORIA .Ajunge cat au praduit STATUL dorobantu si gasca lui.
      dorobantuleeeeeeee sa-ti iei lumanari de toti banii !!!!!!!!
      huuuuuoooooooooooooooooooooo

  15. Performanța Managerului Privat de la CFR Călători să înțelegem că se realizează prin micșorarea salariilor lunare prin METODA CS ?

  16. Mariane să ști că și eu : ,,CRED CĂ MANAGERUL PRIVAT al CFR CALATORI -DOMNUL VALENTIN DOROBANTU AR TREBUI SĂ IA C.S. CAM 20 SAU 21 ZILE LUCRĂTOARE PE FIECARE LUNĂ CA SOCIETATEA CFR CALATORI SĂ FIE EFICIENTĂ ,, .
    Eu de fapt cred că MANAGERUL PRIVAT al CFR CALATORI -DOMNUL VALENTIN DOROBANTU AR TREBUI SĂ STEA NUMAI ÎN CS ( SĂ STEA ACASĂ TOT TIMPUL) PENTRU CA SOCIETATEA CFR CALATORI SĂ FIE EFICIENTĂ.

  17. Mariane ar trebui sa sti ca multi salariati de la SNTFC CFR Calatori SA sunt de aceeasi parere cu tine in sensul ca : ,,CRED CĂ MANAGERUL PRIVAT al CFR CALATORI -DOMNUL VALENTIN DOROBANTU AR TREBUI SĂ IA C.S. CAM 20 SAU 21 ZILE LUCRĂTOARE PE FIECARE LUNĂ CA SOCIETATEA CFR CALATORI SĂ FIE EFICIENTĂ ,, …

  18. Ai dreptate Dany ca având în vedere faptul că FSTFR este singura federaţie feroviară care se opune vehement măsurilor de distrugere a SNTFC CFR Călători SA în special, le propun si eu tuturor angajaţilor de la SNTFC CFR Calatori SA, indiferent de ramură, să se afilieze la FSTFR (cât mai repede), pentru a avea o şansă în păstrarea locurilor de muncă, altfel în decurs de câţiva ani, treptat, ne vom căuta fiecare pe rand de lucru înaltă parte.

  19. Domnule Cetatean European te asigur ca o voi informa pe doamna Ministru Ramona Manescu despre ce se petrece la CFR Calatori si sigur o voi informa pe doamna Ministru Ramona Manescu ca vom actiona din nou in instanta pentru ca : “Managerul privat al SNTFC CFR Călători SA, Valentin Dorobanțu, a anunțat că începând din luna octombrie și până la sfârșitul anului 2013, toți angajații companiei vor sta acasă, fără bani, o zi în fiecare lună (vezi facsimil in ziar ziuanews). Prin aplicarea acestei măsuri, Valetin Dorobanțu susține că se va realiza o economie lunară la fondul de salarii pe anul 2013 de circa 1.600.000 de lei, și „stoparea reducerii accentuate a productivității muncii”, evitându-se astfel concedierile colective de personal. ,, .

  20. Dle.Maxim , informati-o pe dna.ministru Ramona Manescu ce se petrece la cfr calatori, ca se pare ca nu stie/vede .
    Iar daca stie…….

  21. Asa manager “performant” asa echipa ,la conducerea CFR Calatori !
    Mai lipseste o semnatura de pe NOTA si era “tacamul” complet, stiti toti la cine facem aluzie .
    Normal ca le trebuie banii pentru achizitii prin , NEGOCIERE CU SI FARA PUBLICARE de peste 150 000 000 euro, restul este CANCAN…

    “Managerul privat al SNTFC CFR Călători SA, Valentin Dorobanțu, a anunțat că începând din luna octombrie și până la sfârșitul anului 2013, toți angajații companiei vor sta acasă, fără bani, o zi în fiecare lună (vezi facsimil in ziar ). Prin aplicarea acestei măsuri, Valetin Dorobanțu susține că se va realiza o economie lunară la fondul de salarii pe anul 2013 de circa 1.600.000 de lei, și „stoparea reducerii accentuate a productivității muncii”, evitându-se astfel concedierile colective de personal.

    Măsura este justificată de managerul privat al CFR Călători prin faptul că “nu sunt asigurate veniturile pentru acoperirea cheltuielilor minime obligatorii, societatea acumulând lunar datorii de circa 55 de milioane de lei, care se majorează cu dobânzi și penalități, în același timp fiind puși în imposibilitatea de a mai asigura funcționarea la un nivel de subzistență a companiei”.

    Trebuie precizat că Valentin Dorobanțu a fost numit manager privat la CFR Călători de către fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, și are o remunerație lunară netă de circa 10.000 de euro. El a mai decis în primul semestru al acestui an ca angajații companiei să stea acasă, timp de trei luni, fără bani, câte o zi pe săptămână. Această ultimă măsură luată de către Valentin Dorobanțu vine la puțin timp după ce a dispus mărire cu 10% a prețurilor biletelor de tren și anularea a peste 150 de trenuri rentabile pe rute foarte aglomerate. Imediat după venirea noului ministru Ramona Mănescu, Valentin Dorobanțu a demarat o nouă inginerie prin care intenționează să desființeze toate posturile de consilieri juridici de la nivelul companiei, dar și de la structurile din teritoriu, pentru ca ulterior să angajeze firme de avocați care să asigure asistența juridică. De fapt, el urmează exemplul prietenului său, managerul privat de la CFR SA, George Micu, care deja a început să dea afară din consilierii juridici pentru a angaja firme de avocați”

    1. CRED CĂ dorobantu v. AR TREBUI SĂ IA C.S. CAM 20 SAU21ZILE LUCRĂTOARE PE LUNĂ CA SOCIETATEA SĂ FIE EFICIENTĂ ŞI SĂ FACEM ECONOMIE LA FONDUL DE SALARII ŞI DUPĂ el SĂ URMEZE ŞI CEILALŢI CARE DUC SOCIETATEA LA FALMENT!

  22. Având în vedere faptul că FSTFR, prin preşedintele ei dl. Maxim Rodrigo, este singura federaţie feroviară care se opune vehement măsurilor de distrugere a căii ferate Române în general şi a SNTFC CFR Călători în special, le propun tuturor angajaţilor de la calea ferată, indiferent de ramură, să se afilieze la FSTFR (cât mai repede), pentru a avea o şansă în păstrarea locurilor de muncă, altfel în decurs de câţiva ani, încet încet, cu sprijinul conducătorilor de sindicate vânduţi administraţiei, ne vom căuta de lucru înaltă parte.

  23. PĂREREA mea este ca salariații CFR Călători ce nu sunt încă membrii de sindicat ai FSTFR ar trebui să vină alături de FSTFR , alături de liderul Maxim Rodrigo Gabriel și împreună să încearcăm să revigorăm lupta sindicală.
    FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română. Această “locomotivă” FSTFR funcționează și asta disperă Conducerea Privată a CFR Călători. Este normal că FSTFR funcționând , va funcționa și Conducerea Privată a CFR Călători pentru că această “locomotivă” FSTFR funcționează în parametrii normali și intervine ori de câte ori este nevoie ca locomotivă împingătoare a Operatorului de Transport Feroviar de Călători de stat SNTFC,,CFR Călători,,SA …

  24. După toate probabilitățile Marele USL (70%), se va rupe în următoarele 2-3 luni(poate și mai repede). Nu că mi-ar părea rău, pentru că de când au venit la guvernare ne-a mințit și ne mint în continuare, dealtfel așa cum a făcut și face toată clasa politică românească. Au început cu autorizațile și permisele și termină cu locurile noastre de muncă. Am spus că PDL este răul acestei țări, dar acest USL este și mai rău. Îmi va părea rău cât trăiesc c-am avut încredere în ei.
    În altă ordine de idei, dar legat de același politic sau guvernare, vedem pe toate canalele de știri, că a ajuns cuțitul la osul românului. Mulți au îceput să se miște; angajații Metrorex,RATB, angajații din sănătate, minerii, etc. CFR-iști au fost vârf de lance, în luna iulie, prin pichetarea de către FML și M/C( chiar dacă ptr. opținerea de bani ptr.salarile compensatorii) a ministerului de finanțe,mitingul din 25.07.2013 iar FSTFR prin cele 2 mitinguri din luna Mai și Iulie. Singura diferență este că FSTFR, a cerut menținerea locurilor de muncă,menținerea numărului de tr/km, condiții de muncă, permise și autorizații, compensația necesară desfășurării în bune condițiuni a SNTFC-ului,etc. Eu spun că ar fi bine să continuăm, să ne cerem drepturile,să cerem salarii decente, condiții de muncă umane, să cerem păstrarea locurilor de muncă. Să ne mai lase directorul general ,actualul Manager Privat, cu eficientizarea SNTFC-ului, prin 1 zi de CS, prin a ne mai vâna cu sancțiuni, cu contracte date pe baze numai de el știute(și de ziariștii de invstigații.Sîc!) dar pe care noi ca angajați, nu simțim nici-o înbunătățire a condiților de muncă sau că acele contracte care s-au încheiat ptr. curățenie, pază,reparații locomotive, etc. sunt mai bune decât atunci când erau efectuate cu angajați CFR. Deci bani dați de pomană așa zișilor Privați în detrimentul nostru, al angajaților.
    Toată această lungă introducere, am făcut-o numai pentru a vă/ne întreba, CE FACEM? Stăm și ne uităm? Stăm și lăsăm pe alții să ne rezolve problemele noastre? TREBUIE SĂ LUĂM ATITUDINE, acum cât se mai poate, până nu este prea târziu.
    Propunerea mea (chiar dacă va sună a propagandă sau…) este să veniți alături de FSTFR,alături de ANSF, alături de singurul lider (părerea mea,puteți…) Maxim Rodrigo Gabriel, care încearcă să revigoreze, să redevină, ceea ce a fost odată lupta sindicală.
    FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română. Această “locomotivă” FSTFR încă mai funcționează și asta numai datorită unor oameni inimoși și de bună credință.

    1. Politicienii sunt RĂUL în ac. ţară indiferent de nume. E o vorbă” Pleacă ai noştri,vin ai noştri…noi rămânem tot ca proştii!”

  25. Președintele SDLBC -Maxim Rodrigo Gabriel, a primit răspuns de la ITM București pentru toți cei care au întrebat ce facem cu zilele de CS ce au dus la micșorarea salariului lunar pentru lunile fewbruarie-iunie 2013, dacă sunt legale și dacă nu ce putem face să ne recuperăm drepturile salariale reținute ilegal. Răspunsul a venit de la ITM București, întrucât și SDLBC a trebuit să se adreseze forurilor îndreptățite să dea un răspuns. Așa cum se aștepta„ toți se spală pe mâini și ne trimit la justiție : ,,ITM București prin răspunsul cu nr. P10766/55610/ 06.09.2013 ne comunică că potrivit art. 1 lit. n) din Legea nr. 62/2011 a Dialogului Social, republicată, conflictul dintre angajați și angajatori privind interesele cu caracter economic, professional sau social ori drepturile rezultate din desfășurarea raporturilor de muncă sau de serviciu reprezintă un conflict de muncă, urmând a fi soluționat de către instanțele de judecată conform art. 208 din același act normativ. ,, .

  26. Atât timp cât există Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) va exista și SNTFC CFR Călători, că vor unii sau nu vor….

  27. Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători (SDLBC) și Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) există și vor exista și luptă și vor lupta pentru toate drepturile membrilor lor de sindicat .

  28. ,,Hai să formăm împreună un tren de călători FSTFR care are compunerea cea mai mare și hai să formăm cu toate sindicatele afiliate la FSTFR și cu celelalte sindicate ce se vor afilia la FSTFR cât mai multe trenuri de călători cu compunere cât mai mare și astfel să ajungem la numărul de trenuri de călători/ zi de altădată și la compunerea de 17 și 18 vagoane la toate trenurile de călători așa cum era odată… ,, .
    Consider că FSTFR va fi mulțumită cu numărul mare de trenuri de călători/zi și fiecare cu 17 sau 18 vagoane și , de asemenea,Managerul Privat/Directorul General al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu va fi și Dânsul fericit pentru că va avea câte trenuri de călători va dori cu unu, două sau trei vagoane și ne referim la trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA formate din unul, două sau trei automotoare/rame electrice . Și iată strategia pe termen lung acceptată și de FSTFR reprezentată legal de Președinte Maxim Rodrigo Gabriel și de SNTFC,,CFR Călători,,SA reprezentată legal de Manager Privat/ Director General Valentin Dorobanțu …Vom avea suficiente trenuri de călători/zi la SNTFC,,CFR Călători,,SA și totdeauna când trenurile scurte vor scădea ca număr vor crește numărul trenurilor lungi și iată strategia pe termen lung acceptată și de FSTFR reprezentată legal de Președinte Maxim Rodrigo Gabriel și de SNTFC,,CFR Călători,,SA reprezentată legal de Manager Privat/ Director General Valentin Dorobanțu …

    1. Da ai dreptate! Pentru a fi puternici trebuie sa fim uniţi! Totusi nu se vrea şi noi nu avem voinţa sa reuşim. Interese MESCHINE ce nu au legătură cu binele şi cu intersul nostru împiedică prin toate mijloacelele acest lucru. Ca noi să avem succes trebuie să facem din sindicat ce a fost CFR odată o singură forţă,să unim toate ramurile .

  29. FSTFR de când s-a constituit a devenit “Locomotiva mișcării sindicale” din SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA . Deci ,,POFTITI IN VAGOANE” și hai să formăm împreună un tren de călători FSTFR care are compunerea cea mai mare și hai să formăm cu toate sindicatele afiliate la FSTFR și cu celelalte sindicate ce se vor afilia la FSTFR cât mai multe trenuri de călători cu compunere cât mai mare și astfel să ajungem la numărul de trenuri de călători/ zi de altădată și la compunerea de 17 și 18 vagoane la toate trenurile de călători așa cum era odată…

  30. Consider că pentru ca să nu ajungem în viitorul apropiat cu un SNTFC ,,CFR Călători,,SA transformat într-un muzeu, angajații SNTFC,,CFR Călători,,SA trebuie să ia urgent atitudine și să treacă în „barca” FSTFR . Consider că atât timp cât membrii de sindicat ai FSTFR vor deveni majoritari la SNTFC,,CFR Călători,,SA ,respectiv atât timp cât membrii de sindicat ai FSTFR vor fi mai mult de jumătate plus unu din numărul salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA, va exista și FSTFR, va exista și Maxim Rodrigo, va exista și SNTFC CFR Călători SA….și împreună vom face din SNTFC,,CFR Călători,,SA un exemplu de prosperitate și nouă angajaților SNTFC,,CFR Călători,,SA ne vom face viața mai ușoară…

  31. Dreptate are președintele FSTFR când spune că această federație este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română, singura care merge in sensul bun .Poate mai sant si altele dar cicula cu ordin… de circulatie .Deci ,,POFTITI IN VAGOANE”

  32. Doamnelor, domnilor, întrucât comentarile la adresa sindicatului, a Federației, a liderilor, a Președintelui federației, cum că ei nu fac nimic pentru apărarea drepturilor membrilor de sindicat(este comentariul meu și numai al meu), aveți acum ocazia să demonstrați, că dumneavoastră faceți mai mult.
    Mă refer cu predilecție, la comentariul Președintelui FSTFR, unde ne spune prin răspunsul ITM București, că putem să ne căutăm dreptatea în instanțele judecătorești, în ceea ce privește zilele de CS, date și aplicate în lunile Februarie-Iunie.
    Deci, Președintele FSTFR, a dat răspuns tuturor celor care au întrebat, ce facem cu zilele de CS, dacă sunt legale sau nu și ce putem face. Răspunsul a venit așa de târziu, întrucât și federația a trebuit să se adreseze forurilor îndreptățite să dea un răspuns. Așa cum se aștepta„ toți se spală pe mâini și aruncă pisica în curtea justiției”. Cum spune Românul „asta e”.
    Acum e rândul nostru să demonstrăm ce vrem. Ne căutăm drepturile (cum am făcut din 2009 încoace, câștigând toate drepturile,pe care administrația nu a vrut să le recunoască derivând din CCM sau legi; că vreți să recunoașteți sau nu toate deschise și câștigate de sindicate, de Maxim Rodrigo) mai departe în instanțe, individual sau pe sindicate(numai cei care mai cred în sindicat și lupta sindicală).
    Părerea mea contează(aștept î………..).

  33. Vă aduc la cunoștință că referitor la petiția Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători înregistrată la ITM București cu nr. 55610/13.08.2013 în care se semnala aspecte privitoare la salariații din Depoul de Locomotive București Călători, Depou ce aparține de SNTFC,,CFR Călători,,SA, ITM București prin răspunsul cu nr. P10766/55610/06.09.2013 ne comunică că potrivit cu art. 268 alin. 1 lit. c) din Legea nr. 53/2003- Codul Muncii – republicată , cu modificările și completările ulterioare , dacă obiectul Conflictului de Muncă constă în plata unor drepturi salariale neacordate sau a unor despăgubiri către un salariat, cererea în vederea soluționării unui conflict de muncă va fi formulată de către acesta în termen de 3 ani de la data nașterii dreptului la acțiune.

  34. Vă aduc la cunoștință că referitor la petiția Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători înregistrată la ITM București cu nr. 55610/13.08.2013 în care se semnala aspecte privitoare la salariații din Depoul de Locomotive București Călători, Depou ce aparține de SNTFC,,CFR Călători,,SA, ITM București prin răspunsul cu nr. P10766/55610/06.09.2013 ne comunică că potrivit art. 1 lit. n) din Legea nr. 62/2011 a Dialogului Social, republicată, conflictul dintre angajați și angajatori privind interesele cu caracter economic, professional sau social ori drepturile rezultate din desfășurarea raporturilor de muncă sau de serviciu reprezintă un conflict de muncă, urmând a fi soluționat de către instanțele de judecată conform art. 208 din același act normativ.

  35. Domnule Președinte, sunteți foarte optimist. Dacă mai stă mult pe funcția de Manager Privat directorul general, chiar nu văd ce-o să mai remorce această locomotivă și/sau ce înțelegeri vor mai putea face M/C-ul și FML-ul( a se citii liderii), la câte trenuri se anulează și/sau scurtează trasele. În viitorul apropiat SNTFC va fi, tot un muzeu, dacă angajații SNTFC nu iau urgent atitudine și nu trec în „barca” FSTFR. Federație căruia îi pasă de soarta SNTFC și a angajaților.

  36. Revenim la un Comentariu de Șah și Mat:
    ,, Apogeul ineficienței manageriale privind transportul feroviar de călători a fost atins în timpul Ministrului Transportului-domnul Relu Fenechiu, care a pus în fruntea SNTFC „CFR Călători” SA pe domnul Valentin Dorobanțu ca Manager Privat care nu înțelege că trenurile de călători ale CFR Călători nu sunt o pierdere și pe care le anulează nejustificat și spunem nejustificat pentru că managerii de la operatorii privati le consideră rentabile .Mai nou Conducerea Privată a CFR Călători cere CHIRIE la CENAFER pentru cele două locomotive ale sale aflate la intrarea principală a Depoului de Locomotive București Călători prin care măsură Conducerea Privată a CFR Călători anulează și prezența celor două locomotive aflate la intrarea principală a Depoului de Locomotive București Călători și determină astfel dispariția simbolului unui Depou de Locomotive de Călători.
    Dorobantule , esti “liber” sa pleci , ne-ai demonstrat tot ce poti. ,, .

  37. ,,O scrisoare deschisa, catre un coleg si amic.
    Pe aceasta cale am ocazia de a imi exprima un punct de vedere la care pot subscrie si alti cetateni ai acestei tari. Sunt foarte indignat de atitudinea si comportamentul domnului Director General Valentin Dorobantu de la SNTFC,,CFR Călători,,SA legat de modul in care gestioneaza activitatea de exploatare a operatorului national de calatori, prin anularea unor trenuri de calatori de diferite ranguri din graficul anual de circulatie. Aceasta este forma de nemultumire pe care o manifest pe aceasta cale eu fiind unul din colegi săi de facultate si amic pot spune in limitele respectului reciproc. Ma deranjeaza modul de abordare si implicare a sa in actul managerial, faptul ca nu are o atitudine responsabila vis a vis de nivelul de salarizare pe care il are pentru domeniul de cale ferata pe care il gestionează, adica sa facă toate demersurile pentru a atrage calatorii la utilizarea la capacitate maxima a materialului rulant pe care il are societatea nationala de transport feroviar de calatori. Dar nu are cum sa vada acest lucru pentru umilul motiv ca nu are specialitatea tehnica feroviara care sa permita o viziune de ansamblu asupra a ceea ce inseamna operatorul national de transport feroviar de calatori, adica calatorul se foloseste de materialul rulant special construit si dotat special pentru transportul acestuia, dar dânsul nu are aceasta competenta, o spun cu parere de rau. In contextul in care sistemul feroviar ramanea in forma fostului SNCFR tot nu avea capacitatea de a gestiona pe partea de exploatare materialul rulant de cale ferata, ci numai pe partea comerciala, tocmai de aceea se confirma ca din punct de vedere comercial are pierderi operatorul national de calatori, ceea ce ma face sa cred ca a fost promovat ca manager privat la fel cum draga colega ai fost promovat prima data director in cadrul operatorului national de transport feroviar de calatori de cineva din zona Galati, in numele si in spiritul prieteniei care a avut-o cu tatal tau, care avea o vorba ,,mare om – mare caracter’’, ceea ce la tine cu parere de rau nu se regaseste.
    Eu îi fac o propune in direct domnului Director General Valentin Dorobantu de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, daca intradevar ai capacitatea de a fi din categoria managerilor de top pleaca de la zero din activitatea pura care este exploatarea de material rulant, care presupune sa cunosti constructia, reparatia, intretinerea acestuia, adica se te intorci la ,,origini’’ intr-un depou de locomotive, rame, revizii de vagoane pentru că acestea sunt elementele pe care se bazeaza functionarea societatii nationale, altfel ar trebui sa-ti dai demisia de onoare.
    Daca nu are curajul sa ia aceasta hotarare, atunci vin cu alta propunere mai apropare de conceptul prin care a fost promovat, in sensul ca cei care l-au numit in fruntea SNTFC ,,CFR Calatori’’ SA prin acordul ministrului transporturilor sa solicite domnului Director General Valentin Dorobantu ca la sfarsitul fiecarui an calendaristic pe parcursul celor 4 ani cat dureaza mandatul, ca la SNTFC,,CFR Călători,,SA să demonstreze că există profit la societatea pe care o manageriază pe fiecare an calendaristic.
    Eu îi precizez ca poate sa-l realizeze chiar și cu urmatorul amendament: fara disponibilizari colective, sau de alta natura, daca are capacitatea intelectuala sa o facă.
    Daca nici aceasta varianta nu îi este pe plac îi mai propun, sa nu mai accepte salariul acesta de manager privat și sa activeze in functie fara a beneficia de foloase materiale – salariul si sa facă actul de conducere pe salariul care l-au avut și ceilalți foști Directori Generali la SNTFC,,CFR Călători,,SA, in numele calatorilor care beneficiaza de serviciile operatorului national de transport feroviar de calatori.
    In speranta ca a inteles aceasta nemultumire, vă anunt ca sunt persoane dispuse, dintre care una in persoana mea care este dispusă sa accepte o astfel de abordare, ma refer la ultima parte a scrisorii, pentru a putea face aceasta societate national profitabila in interesul poporului roman si nu in interesul unor grupuri de interese, in acest sens voi face publica aceasta scrisoare si o voi indruma tuturor factorilor politici de decizie si nu numai, si ma voi adresa si comisiei europene. ,, .

    1. Domnule îmi cer scuze,dar dumneavoastră cereţi să nu mai ”fure” de la stat (salariul nemeritat) si să fie capabil să conducă eficient societatea. Dacă avea aceste calităţi nu ajungea în acest post.

  38. Vorbeam despre “locomotiva” FSTFR că funcționează în parametrii normali și că intervine ori de câte ori este nevoie ca locomotivă împingătoare a Operatorului de Transport Feroviar de Călători de stat.
    Vorbeam despre ,,locomotiva FSTFR,, pentru că ne-a provocat una din măsurile luate în luna septembrie 2013 de Conducerea Privată a CFR Călători ce a avut ca efect că cele două locomotive de la intrarea principală din Depoul de Locomotive București Călători să fie duse la MUZEU, în sensul că cele două locomotive de la intrarea principală din Depoul de Locomotive București Călători sunt ale proprietarului CENAFER , iar SNTFC,,CFR Călători,,SA a solicitat la CENAFER ca acesta să plătească CHIRIE pentru cele două locomotive de la intrarea principală din Depoul de Locomotive București Călători și în aceste condiții cum era și normal CENAFER și le-a luat și le-a dus la MUZEUL ȚĂRANULUI pentru una lună și jumătate urmând ca ulterior să le ducă la MUZEU la celebra Linie 14 din București.
    Pe scurt despre Simbolul celui mai cunoscut Depou de Locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv despre cele două foste locomotive de la intrarea principală din Depoul de Locomotive București Călători , tot Poporul Român trebuie să știe că din grija conducerii private a CFR Călători și a măsurilor pe care le-au luat de a cere CHIRIE pentru ele că sunt în poarta principală a Depoului de Locomotive București Călători, acestea au fost transferate de proprietar la MUZEUL ȚĂRANULUI…
    Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel îi transmite pe această cale Conducerii Private a CFR Călători că l-a dezamăgit și să îi fie rușine pentru ce a făcut …

    1. podina cristian | 16/10/2013 at 12:03 | Reply

      putem sa stam linistiti da? este o doar o dezinformare nu? o alta informatie pe care as dori sa o elucidez am inteles ca va-ti perdut dv (maxim rodrigo)dreptul de semnatura e adevarat?

  39. Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători (SDLBC) există și va exista și luptă și va lupta pentru toate drepturile membrilor săi de sindicat . SDLBC este afiliat la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) care la rândul ei există și va exista și luptă și va lupta pentru toate drepturile membrilor săi de sindicat …

  40. Atât timp cât există mecanici de locomotivă la CFR Călători va exista și FSTFR, va exista și Maxim Rodrigo, va exista și SNTFC CFR Călători SA, chiar dacă nu vor unii să existe Maxim Rodrigo și FSTFR….Atâta timp cât există în FSTFR și salariați de la Ramura Comercial și de la Ramura Vagoane și atâta timp cât va crește în FSTFR numărul șefilor de tren, conductorilor de bilete, casierilor, informatorilor călătorilor de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, dar și al salariaților de la Reviziile de Vagoane, precum și de la TESA de la SNTFC,,CFR Călători,,SA , FSTFR va deveni o Federație Sindicală a salariaților de la CFR Călători cu un Președinte Maxim Rodrigo ce vor presa SNTFC CFR Călători SA să devină profitabilă, chiar dacă nu vor unii să existe Maxim Rodrigo, FSTFR și CFR Călători…

  41. După cum bine ați văzut sau ați fost informati SIMBOLUL DEPOULUI de LOCOMOTIVE BUCUREȘTI CĂLĂTORI a fost dus la MUZEU , dar vă spun și vă scriu eu că LOCOMOTIVA FSTFR nu o să fie dusă nici la muzeu si nici nu o să fie trasă pe linie moartă pentru că acesta locomotivă va functiona non stop si fără nici măcar revizii PTH3 si fără să aibă nevoie să alimenteze si fără alte Locomotive ajutatoare sau ca Dublă Tracțiune de la FNFM/C FMLR etc si să le fie cu băgare de seamă ca noi vom fi fruntea majoritatea MECANICILOR DE LOCOMOTIVĂ si AUTOMOTOR de la CFR Călători împreună cu ceilalți membrii de sindicat ai FSTFR: șefi de tren, conductori de bilete, casieri, informatori călători de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, dar și salariați de la Reviziile de vagoane, precum și de la TESA de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și împreună cu al nostru presedinte MAXIM RODRIGO GABRIEL si să nu creadă cineva (sau dușmanii ) că FSTFR a disparut și trebuie să știe toți că FSTFR este la datorie….

  42. Se știe că sindicatele afiliate la FSTFR fac parte și din Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) . Se știe că Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) are reprezentativitatea la nivel de Sector de Activitate Terestru și Servicii Conexe obținută conform Legii 62/2011 , reprezentativitate ce îi permite să negocieze CCM la nivel de sector de activitate terestru și servicii conexe, precum și CCM-urile la nivel de unitați feroviare, respectiv și pentru cele trei Societăți Feroviare (CNCF CFR, SNTFM CFR Marfă, SNTFC CFR Călători). Se știe că FSTFR și ANSF există și vor exista și luptă și vor lupta pentru toate drepturile membrilor lor de sindicat . Consider și eu că are dreptate președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel când spune că această federație este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română și să nu uităm că această Federație a școlit și a dat unul din primii reprezentanți ai salariaților și în același timp cel mai bun reprezentant al salariaților semnatar al CCM 2012-2014 de la CFR Călători…

  43. Atât timp cât există mecanici de locomotivă va exista și FSTFR, atât timp cât există FSTFR va exista și Maxim Rodrigo, atât timp cât există Maxim Rodrigo va exista și SNTFC CFR Călători, că vor unii sau nu vor….

  44. FSTFR există și va exista și luptă și va lupta pentru toate drepturile membrilor săi de sindicat și este singura organizație sindicală care este dispusă atunci când este refuzat dialogul social să fie și în opoziție cu Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA, dar care poate să fie și în aceeași barcă cu Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA când se dorește de aceasta eficientizarea adevărată a SNTFC,,CFR Călători,,SA…

  45. FSTFR este o organizație sindicală ce are ca membrii de sindicat majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor de la SNTFC,,CFR Călători,,SA ce conduc locomotivele, ramele electrice și automotoarele SNTFC,,CFR Călători,,SA și este normal ca FSTFR să fie în prezent “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română și să intervină ori de câte ori este nevoie ca locomotivă împingătoare a Operatorului de Transport Feroviar de Călători de stat SNTFC,,CFR Călători,,SA. Mai mult acum în FSTFR sunt și foarte mulți șefi de tren, conductori de bilete, casieri, informatori călători de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, dar și salariați de la Reviziile de vagoane, precum și de la TESA de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și devine normal ca atunci când vorbim de FSTFR să o asociem cu trenurile de călători al SNTFC,,CFR Călători,,SA și în consecință FSTFR protestează pentru fiecare tren de călători anulat de Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2013…

  46. Dreptate are președintele FSTFR când spune că această federație este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română, având în vedere faptul că activitatea celorlalte federații feroviare nu se prea vede ca fiind în interesul membrilor de sindicat ci mai mult în interesul liderilor. FSTFR având ca membrii majoritatea mecanicilor de locomotivă de la SNTFC și la propriu este locomotiva împingătoare a Operatorului de Transport Feroviar de Călători de stat, operator care fără sacrificiile făcute de mecanicii de locomotivă, la această oră cred că ar fi căzută deja în prăpastie, acolo unde mulți i-ar dori să fie, pentru propria lor prosperitate….

Share:

Alte articole