Președintele FSTFR vă informează…

FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română. Această   “locomotivă” FSTFR funcționează în parametrii normali și intervine ori de câte ori este nevoie ca locomotivă împingătoare a Operatorului de Transport Feroviar de Călători de stat…

SHARE

103 Responses

  1. În condițiile în care Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu a consultat FSTFR referitor la reducerea normei lunare și corespunzător a salariului lunar înseamnă că dispoziția respectivă nu este și pentru majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR ?

  2. Majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc , ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR nici nu îl cunosc și nici nu știu cum arată Directorul General al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu, dar toți știu că dânsul este cel care le-a micșorat salariile timp de 8 luni din anul 2013 de când este la Conducerea CFR Călători …

  3. Domnul Director General -Valentin Dorobanțu nu înțelege că FSTFR și membrii săi de sindicat doresc doar să se găsească soluții pentru ca acei călători care în trecut circulau cu trenurile de călători și acum circulă cu operatorii de transport privati de călători rutieri și feroviari să circule din nou cu trenurile de călători ale CFR Călători .
    Domnul Director General -Valentin Dorobanțu nu înțelege că pentru călători este foarte important să nu ai un Mers de Tren pe 2013 orientativ din care să anulezi 150 trenuri de călători/zi în prima jumătate a anului 2013.

  4. Domnul Director General -Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., ceea ce ne face să credem că aceștia sunt nesemnificativi pentru dânsul și Societata CFR Călători, în condițiile în care nu a consultat FSTFR la luarea deciziei de micșorare a salarilor lor lunare în ultimile 3 luni ale anului 2013 . Precizez FSTFR ce este organizația sindicală care îi reprezintă pe salariații menționați mai sus !!!!!

  5. Altădată la români salariații de la CFR erau foarte bine plătiți și rezultatele se vedeau și CFR Călători era și cea mai ieftină şi sigură variantă de transport în comun, în prezent salariaților CFR Călători li se micșorează permanent salariile lunare și rezultatele se văd și CFR Călători este și mai scumpă dar tot cea mai sigură variantă de transport în comun.

  6. Altădată călătoria cu trenul pentru români era cea mai ieftină şi sigură variantă de transport în comun, în viitor călătoria cu trenul pentru români va dispărea treptat și dacă Guvernul României nu-și întoarce privirea și spre CFR, mersul cu trenul pentru cei care l-au utilizat va deveni doar o amintire și trenurile de călători vor putea fi văzute doar la Muzee.
    FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română și această “locomotivă” FSTFR funcționează în parametrii normali și a avizat în scris despre situația de la CFR toți factorii decidenți: Consiliul de Supraveghere din Sistemul Feroviar, Ministerul Transporturilor , Guvernul României , Președintele României, Camera Deputaților , Senatul României etc.

  7. FSTFR nu este de acord cu așa zisa măsură preventivă cu impact social minim gândită și aprobată de Conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA prin care se dispune din nou și tot în anul 2013 reducerea temporară a activității societății , respectiv reducerea programului lunar al salariaților cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013-31.12.2013 CU REDUCEREA CORESPUNZĂTOARE A SALARIULUI.
    FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română. Această “locomotivă” FSTFR funcționează în parametrii normali și intervine ori de câte ori este nevoie ca locomotivă împingătoare a Operatorului de Transport Feroviar de Călători de stat.

  8. Vă aduc la cunoștință pe această cale că SNTFC,,CFR Călători,,SA prin Managerul Privat/Directorul General domnul Valentin Dorobanțu ne comunică că Conducerea Societății a aprobat reducerea temporară a activității societății , respectiv că s-a aprobat reducerea programului lunar al salariaților cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013-31.12.2013 CU REDUCEREA CORESPUNZĂTOARE A SALARIULUI, ce este o măsură preventivă cu impact social minim având în vedere situația financiară a SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  9. CITITI SI VA MININATI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    INCREDIBIL , UNDE AM AJUNS …
    LA 14 000 DE SALARIATI AI CFR CALATORI MANAGERUL “SMART” SI CU SPECIALISTA IN ACHIZITII, LE DIMINUEAZA SALARIUL PE INCA TREI LUNI CU SUME CONSIDERABILE , DAR IN SCHIMB AFLATI MAI JOS UNDE MERG MILIOANE DE EURO DIN BUGETUL SARACIT DE CONDUCEREA “PERFORMANTA”
    CONCLUZIA : SE FURA PE RUPTE ?

    DNA , TREBUIE SA INTERVINA , LA CFR CALATORI ESTE JAF LA DRUMUL MARE ?

    http://www.gandul.info/financiar/biletele-de-tren-s-au-scumpit-din-cauza-costurilor-cu-energia-si-piesele-cfr-calatori-cumpara-piese-de-1-7-milioane-de-dolari-de-la-un-offshore-din-panama-cu-un-capital-social-de-1-000-de-dolari-11290493

  10. Trebuie să fie sustinuti de membrii de sindicat toți liderii care incearca sa mai faca ceva și împreună trebuie să formeze cât mai repede trenul remorcat cu Locomotiva FSTFR, altfel ne meritam soarta și “specialistii” si gasca lor vor fi triumfatori , iar administratia va fi fericită…singurii din ce în ce mai saraci vor fi salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA care mai primesc încă un cadou de sărbători : micșorarea salariului lunar pe lunile octombrie, noiembrie și decembrie 2013 !!!!!
    Foarte important este că FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA NU A FOST CONSULTATĂ cu privire la reducerea programului lunar al salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA cu una zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013-31.12.2013 și CU REDUCEREA CORESPUNZĂTOARE A SALARIULUI . Foarte important este și că FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA NU ESTE DE ACORD cu reducerea programului lunar al salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA cu una zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013-31.12.2013 și CU REDUCEREA CORESPUNZĂTOARE A SALARIULUI .

  11. Deci dreptatea a fost de partea mea :,, CU CONSULTAREA ORGANIZAȚIILOR SINDICALE REPREZENTATIVE LA NIVEL DE UNITATE , SEMNATARE A CCM, în data de 11.09.2013 ”…dar reprezentantul salariatilor ???????????? nu trebuia consultat ???? sau numai cei peste 60 de ani trebuiesc consultati .

    1. Gogule, eu nu am inca 60 de ani… 🙂 , respectiv raspunsul de la Directorul General pe care l-am primit referitor la mandatul meu, este de a negocia CCM, sau act aditional…si punct!

  12. FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA NU A FOST CONSULTATĂ cu privire la reducerea programului lunar al salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA cu una zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013-31.12.2013 CU REDUCEREA CORESPUNZĂ-TOARE A SALARIULUI …
    Felicitări Managerului Privat/Directorului General al SNTFC CFR Călători SA- domnul Valentin Dorobanțu care consideră că majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și foarte mulți șefi de tren , conductor de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc sunt nesemnificabili pentru dânsul și pentru Societate în condițiile în care nu a consultat și FSTFR care este organizația sindicală care îi reprezintă!!!!!
    Felicitări Managerului Privat/Directorului General al SNTFC CFR Călători SA- domnul Valentin Dorobanțu că în 2013 de când este la conducerea Societății a reușit să ne facă să nu simțim ce ni se întâmplă și pentru că a reușit să dea 8 luni din 12 posibile MICȘORARE DE SALARIU LUNAR și să anuleze circa 150 trenuri de călători/zi din prestația SNTFC,,CFR Călători,, SA etc fără ca salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA să reacționeze cu efect…
    majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și foarte mulți șefi de tren , conductor de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc sunt nesemnificabili pentru dânsul și pentru Societate

  13. Vă aduc la cunoștință pe această cale că SNTFC,,CFR Călători,,SA prin Managerul Privat/Directorul General domnul Valentin Dorobanțu ne comunică că Conducerea Societății a aprobat reducerea temporară a activității societății , respectiv că s-a aprobat reducerea programului lunar al salariaților cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013-31.12.2013 CU REDUCEREA CORESPUNZĂTOARE A SALARIULUI și că această măsură a fost luată CU CONSULTAREA ORGANIZAȚIILOR SINDICALE REPREZENTATIVE LA NIVEL DE UNITATE , SEMNATARE A CCM, în data de 11.09.2013.
    PREȘEDINTELE FSTFR vă comunică că FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA NU A FOST CONSULTATĂ cu privire la reducerea programului lunar al salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA cu una zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013-31.12.2013 CU REDUCEREA CORESPUNZĂTOARE A SALARIULUI .

  14. Conform notificarilor facute catre ITM vin vremuri grele!
    La CFR MARFA se vor concedia 1400 de oameni in perioada urmatoare, chiar daca procesul de privatizarea nu este incheiat!
    La SC ELECTRIFICARE SA se vor concedia 180 de oameni!
    La SNTFC se ordona CFS-uri in urmatoarele trei luni iar staful managerial “privat” renunta in continuare la trenuri, incheie contracte “dubioase” de milioane de euro si pregateste “eficientizari” prin concedieri!
    Mai sunt 5-6 luni pina la negocierile de anul viitor pentru incheierea unor noi CCM- uri la companiile de la calea ferata: SNTFC; CFR SA; CFR Electrificare sau CFR Marfa (nu s-a finalizat inca privatizarea si oricum conform legii vor fi si acolo negocieri)!
    Probabil “suspendarile” de drepturi nu vor fi de ajuns nici in viitor, asa cum nu au fost de ajuns nici in trecut (sa nu uitam disponibilzarile din 2009/2010 si din vara anului 2011) si cum bine se vede nu sunt suficiente nici in prezent!
    Sa nu uitam “strategia labila” a desfintarii spitalelor si policlinicilor CFR!
    Deci avem o scadere a drepturilor salariale si o nesiguranta a locurilor de munca ce se agraveaza de la an la an, de la un CCM la altul!
    S-a inceput cu “uitarea” salariului suplimentar, “suspendarea benevola” a primelor de Pasti, Craciun sau Ziua Feroviarului, s-a continuat cu “suspendarea” primei de “vacanta” si anularea/limitarea drepturilor de calatorie, culminind cu pierderea K-ului – coeficientului de ierarhizare in aplicarea salariului minim pe economie!
    Nu am mai aminitit de alte sporuri cum ar fi sporul de ore suplimentare care de la 100% a scazut “brusc si putin” la 95%… un mic “mizilic” facut cadou (alaturi de multe altele) angajatorului /administratiei de catre negociatorii recompensati cu “nobilul titlu de specialist relatii sociale” si cu toate avantajele ce decurg din asta!
    Cind dezinteresul fata de problemele din infrastructura si transportul feroviar patronat de stat pare a deveni cronic (sper sa ma insel si sa vedem un inceput de schimbare de la virf…!) sa ne “pricopsim” in continuare si cu negocierile “specialistilor sociali” e cam (prea) mult de suportat!
    Faptul ca Presedintele ANSF si al FSTFR a fost si este sustinut in demersul sau de a nu mai fi “specialist” si de a fi raspunzator numai in fata membrilor sai de sindicat (care il platesc) pentru ceea ce face pentru ei, este si unul din motivele pentru care ANSF poate fi ultima sansa in a lucra si in interesul celor “nespecialisti in ale socialului”, dar SPECIALISTI in ale supravietiuirii in traiul de zi cu zi si al slujirii meseriei alese, adica al membrilor de sindicat!
    ANSF, liderii din conducerea ANSF, poate fi “plutonul ultimei sanse” a organizatiilor sindicale care, in conditiile prezentate mai sus, pot stopa declinul si incepe recistigarea drepturilor ceferistilor, indiferent de compania la care lucreaza, indiferent de meseria pe care o practica sau functia pe care o detin.
    FSTFR condusa de liderii actuali poate fi LOCOMOTIVA miscarii sindicale a membrilor de sindicat “imbarcati” in ANSF!
    Poate gresesc!….Mai bine ar fi daca si celelalte “automotoare” /federatii/organizatii sindicale din ANSF ar deveni si ele LOCOMOTIVE…poate am avea un TREN ANSF cu MULTIPLA TRACTIUNE ce nu va mai depinde de “panta caracteristica” a angajatorului/administratiei si va putea demara din orice punct (al negocierilor, dezbaterilor, identificarii solutiilor) …impingind/tractind chiar si alte locomotive (federatii) defecte sau “defectabile”!
    Pentru a face asta in cele citeva luni ramase nu trebuie decit vointa si hotarire din partea membrilor de sindicat care trebuie sa-si doreasca stoparea declinului!
    Un prieten imi spunea o “vorba de duh” a lui Voltaire (nu stiu daca am retinut exact) : ” E dificil sa eliberezi oamenii de lanturile pe care le venereaza!”
    Nu cred ca chiar atit de dificil sa incetezi a mai venera lanturi care te string si te ranesc de la an la an mai mult si care sunt “tinute” de asa zisi “manageri” sau asa zisi “lideri de sindicat”!
    Ele se pot rupe, mai ales cind ai si cu ce sa faci asta…adica ANSF=FSTFR, FNDF, FAF, MC TIMISOARA, USS CFR; …si inca multi altii…si lista e deschisa pentru toti cei care isi doresc un trai decent si siguranta locurilor de munca!
    Daca nu sunt sustinuti liderii care incearca sa mai faca ceva, sa formeze acel tren, atunci ne meritam soarta, “specialistii” si gasca lor sunt triumfatori iar administratia e fericita…singuri tristi si mai saraci sunt cei care mai raman “in lanturi” !

  15. Cata economie s-ar face la fondul de salarii daca s-ar face greva generala timp de o saptamana,”nu stiu , ma intreb si eu asa”dar doua saptamani de greva, inpuscam mai multi iepuri odata,se face si economie la fondul de salarii, iar cu bani ramasi statul ar putea plati datoria externa .Va dati seama,dar daca toata Romania nu ar munci (statul ar da C.S.la toata tara) cata economie s-ar face mie unu imi este frica sa ma gandesc ,practic am scapa din toate necazurile,de aceia propun guvernului sa stam acasa pana la sfarsitul anului.???????????

  16. Pentru a rezista , CFR Călători trebuie să îi dea CS lunar până la sfârșitul mandatului Managerului său Privat-domnului Valentin Dorobanțu…

  17. FSTFR este locomotiva CFR. ANSF este infrastructura feroviară pentru locomotive FSTFR.

  18. Trenurile de călători ale CFR Călători sunt păzite de FSTFR , iar Infrastructura Feroviară de Stat este păzită de ANSF …

  19. locomotivele impotriva managementul “performant” 🙂
    Locomotiva istorică de la Jimbolia a fost „furată” pe linie de partid: „Nimeni nu a crezut că o vor lua fără aprobările legale”.Bătrâna locomotivă a fost efectiv furată, pentru că cei de la CFR nu a existat o aprobare de la compania CFR – proprietara trenului, nici de la Direcţia de Monumente, având în vedere că trenul este clasat ca monument istoric. Totul s-a decis la nivel politic. A existat o semnătură de ministrului secretar de stat din Ministerul Transporturilor Cristian Ghibu, care a făcut pe plac primarului liberal de la Caransebeş, Marcel Vela.

    http://adevarul.ro/locale/timisoara/jimbolia-1_523eeacbc7b855ff56b108a9/index.html

  20. Controlerul este la FSTFR. La ANSF sunt și Controlerul și Butoanele…

  21. FSTFR și preşedintele ei dl. Maxim Rodrigo, este singura federaţie feroviară care se opune vehement măsurilor de distrugere a Căii Ferate Române și în special a SNTFC CFR Călători și pentru acest fapt le propun tuturor angajaţilor de la calea ferată, indiferent de ramură, să se afilieze la FSTFR (cât mai repede), pentru a avea o şansă în păstrarea locurilor de muncă…

  22. BUN VENIT COLEGILOR NOSTRII DE LA CREIR CRAIOVA .AZI 350 MAINE INCA 300 POIMAINE 3000 SI ADEVARTA MISCARE SINDICALA IA CONTUR .MULT SUCCES DRAGI COLEGI .COTROLERUL ERA LA NOI ACUM AVEM SI BUTOANELE .DOAMNE AJUTA .

  23. PROFIT „FURAT” DE SUB NASUL STATULUI
    Al doilea CFR a rupt deja 15% din piaţă.

    “Foşti ceferişti, Costel Comăna şi Iorgu Ganea au învârtit afaceri de miliarde cu ceea ce compania de stat declara nerentabil.
    3.000 de angajaţi, 40 de linii luate de la CFR
    La ora actuală, grupul de firme Regiotrans Braşov are peste 3.000 de angajaţi şi operează pe peste 40 de linii feroviare, totalizând 2005 km, luate în concesiune, în peste 20 de judeţe, pe care 100 de automotoare efectuează zilnic peste 400 de curse, parcurgând aproape 27.000 de kilometri pe zi. În proporţie de 97%, cursele Regiotrans sunt curse locale, de 30 – 100 de kilometri, restul de 3% – circa 20 de curse pe zi – fiind curse pe rute lungi, gen Braşov – Iaşi, Braşov – Timişoara, Braşov – Craiova, Braşov – Bucureşti – Constanţa, sau Braşov – Piteşti, efectuate pe liniile rămase în „parohia” CFR Călători, care are şi ea propriile trenuri pe aceste rute”
    Managerul de la CFR Calatori , Dorobantu Valentin,de ce le-a declarat nerentabile ,sa fi avut un unteres sau mai multe interese ?
    Sa raspunda in acest caz pentru devalizarea CFR Calatori ?

  24. Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) se vrea să fie în primul rând o alianță între majoritatea organizațiilor sindicale de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și de la CNCF,,CFR,,SA care să fie capabilă să producă schimbarea atât în mișcarea sindicală din România cât și în Unitățile Feroviare din România…Cât va exista ANSF vor exista CFR Călători și CFR Infrastructură și deci vor exista trenurile de călători ale CFR Călători pe Infrastructura Feroviară de Stat…Vă așteptăm pe cât mai mulți să faceți parte din ANSF și să fiți călători pe trenurile de călători ale CFR Călători ce circulă pe Infrastructura Feroviară de Stat …

  25. Le urez bun venit celor 350 noi membrii de sindicat ai Alianței Naționale Sindicale Feroviare (ANSF) !!!!!
    Pe zi ce trece suntem mai mulți și mai puternici !!!!!
    ANSF trebuie să întoarcă mersul actual al Mișcării Sindicale și în consecință trebuie să întoarcă drepturile salariale suspendate sau pierdute înapoi la salariații Căii Ferate Române și trebuie să oblige Administrațiile Feroviare de Stat să producă adevărata eficientizare a Unităților Feroviare de Stat…

  26. Nu am încredere în PROFITORII TRĂDĂTORI , dar sunt convins că membrii de sindicat care nu fac parte din categoria ,,PROFITORI TRĂDĂTORI,, trebuie să uzeze de dreptul lor de a face parte din sindicatul și/sau federația sindicală și/sau din alianța sindicală care consideră ei că-i poate reprezenta…
    Și da viitorul Mișcării Sindicale din Calea Ferată Română este :
    ,,Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) ce este o organizație sindicală reprezentativă în Transporturile Terestre (deci și la Calea Ferată Română) formată din:
    -La SNTFC,,CFR Călători,,SA din: majoritar din salariați de la Ramura Tracțiune, dar și din salariați de la Ramura Comercial și Ramura Vagoane, precum și din salariați de la TESA;
    -La CNCF ,,CFR,,SA din: salariații dela Linii și din Automatizări Feroviare și din salariați de la Ramura Trafic;
    -Alți mulți salariați foarte importanți din Sectorul de activitate Terestru și Servicii Conexe, de exemplu salariații de la Spitalele CFR unde reprezentantul legal al uniunii sindicatelor Spitalelor CFR este Președinta Denisa Popovici, alt exemplu este Sindicatul Independent Infrastructură-Lider Șchiopu Cornel etc. ,, .

  27. FELICITARI , Dna. MANESCU , DAR MAI AVETI MULT DE EPURAT …
    A SE VEDEA “PERFORMANTELE” ATINSE DE CFR CALATORI SI CFR INFRASTRUCTURA , PRIN MANAGERII PLATITI IMPARATESTE DAR CARE AU DUS COMPANIILE SPRE PRAGUL INEFICIENTEI .

    “La nici trei săptămâni de la preluarea funcției de ministru al transporturilor, Ramona Mănescu a început să se descotorosească de “oamenii” fostului ministru Relu Fenechiu.
    Primul, și cel mai incomod, a fost trecut pe linie moartă în urmă cu doar câteva zile. Prima disensiune între noul ministru și secretarul de stat Cristian Ghibu a apărut încă din prima săptămână în care Mănescu a preluat portofoliul Transporturilor, ne-au declarat surse din cadrul instituției.

    Capital.ro a scris despre acest fapt, încă de la începutul lunii septembrie, atunci când Ramona Mănescu nu a dorit să semneze contractul de privatizare al CFR Marfă. Persoana care avea atribuțiuni era însă președintele comisiei de privatizare, nimeni altul decât secretarul de stat Cristian Ghibu. Acesta a ocupat funcția de director general al CFR SA, iar de la începutul anului, Relu Fenechiu l-a promovat în funcția de secretar de stat.

    În urmă cu o săptămână, capital.ro informa, citând surse Mediafax, că Ghibu ar urma să fie demis din funcție de către premierul Victor Ponta, la cereRea Ramonei Mănescu.

    Joi, 19 septembrie, Ramona Mănescu a purtat a discuție cu Cristian Ghibu, oferindu-i posibilitatea să-și dea singur demisia. Surse apropiate discuțiilor ne-au declarat că secretarul de stat a refuzat propunerea ministrului, astfel că Ramona Mănescu a emis un ordin prin care i-a preluat toate atribuțiile lui Ghibu, așa cum a scris și Agerpres, în urmă cu două zile. “De ieri (joi- n.r), atribuţiile ce i-au fost delegate au fost retrase”, au precizat sursele citate de Agerpres.
    La două două zile de la semnarea contractului, 2 septembrie 2013, așa cum a informat capital.ro, vicepremierul Victor Ponta i-a solicitat noului ministru al transporturilor la începutul ședinței săptămânale, de la Palatul Victoria, să supravegheze cu atenție această procedură.

    ”Aţi semnat contractul, doamna ministru? Sigur, nu dumneavoastră, secretarul de stat, de parcă trebuia să daţi dumneavoastră cu pixul…”, a întrebat Victor Ponta, cu referire la observaţiile din presă conform cărora documentul nu a fost semnat de ministru, ci de un alt oficial de la Transporturi, potrivit Agerpres. Ca răspuns, Ramona Mănescu a subliniat că, Ministerul Transporturilor, aşa cum prevedea hotărârea de guvern aprobată, a semnat contractul cu GFR.

    “Vă rog să urmăriţi, să comunicaţi bine. Era o mare temere că nu s-a semnat la ora 14:00, de parcă trebuia să fie ora 14:00. S-a semnat la ora 16:00 sau nu ştiu când, că totuşi vorbim de 10.000 de oameni, vorbim de o mare companie.
    Important e să supravegheați lucrurile şi să sperăm că totul se termină cu bine”, a spus premierul, potrivit site-ului oficial al Guvernului.

    Gruia Stoica, acționarul majoritar al GFR, a declarat, în ziua semnării contractului, că banii aferenţi achiziţionării companiei CFR Marfă (202 milioane de euro) vor fi plătiţi după ce se va intra în posesia avizului de la Consiliul Concurenţei.

    ‘Vom plăti banii după ce vom plăti avizul de la Consiliul Concurenţei. Această fază este o fază premergătoare. Finalizarea procedurii va avea loc după ce vom primi avizul de la Consiliul Concurenţei’, a afirmat Gruia Stoica, citat de Agerpres.

    Potrivit Hotărârea nr.526/2013, pentru aprobarea condiţiilor principale ale contractului de vânzare de acţiuni, publicată în Monitorul Oficial pe 14 august a.c., termenul de finalizare a tranzacţiei a fost stabilit la 60 de zile calendaristice de la data intrării în vigoare a actului normativ. Preţul de cumpărare a pachetului de acţiuni este de 904,98 milioane lei. Investitorul are la dispoziție 30 de zile de la data semnării contractului să depună o garanție de 10% din prețul total”

  28. Aurelian -,,cand spuneai TRĂDĂTORI făceai referire la cei care au fost în FSTFR, au primit functii de conducere în federație, au fost ajutati și unii au avut și scoateri din producție pentru a se ocupa doar de activități sindicale pentru sindicatele afiliate la FSTFR si mai mult datorita presedintelui FSTFR -MAXIM RODRIGO Gabriel au ajuns să-i cunosacă ceilalti TRĂDĂTORI… ,deci pur si simplu si-au facut un nume in umbra si cu sprijinul presedintelui Maxim Rodrigo Gabriel ,CUM TREBUIESC ETICHETATI ACESTI PROFITORI ???? ,, .
    Cred că ACEIA la care faci referire trebuie etichetați ca PROFITORI TRĂDĂTORI atâta timp cât acolo unde au fost și acolo unde s-au dus nu au făcut nimic bun pentru salariații CFR Călători , iar tot ce au făcut și fac este cu scopul de a PROFITA EI anterior și în continuare pe spinarea salariaților CFR Călători…

  29. Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) este o organizație sindicală reprezentativă în Transporturile Terestre (deci și la Calea Ferată Română) formată din:
    -La SNTFC,,CFR Călători,,SA din: majoritar din salariați de la Ramura Tracțiune, dar și din salariați de la Ramura Comercial și Ramura Vagoane, precum și din salariați de la TESA;
    -La CNCF ,,CFR,,SA din: salariații dela Linii și din Automatizări Feroviare și din salariați de la Ramura Trafic;
    -Alți mulți salariați foarte importanți din Sectorul de activitate Terestru și Servicii Conexe, de exemplu salariații de la Spitalele CFR unde reprezentantul legal al uniunii sindicatelor Spitalelor CFR este Președinta Denisa Popovici, alt exemplu este Sindicatul Independent Infrastructură-Lider Șchiopu Cornel etc.

  30. Vestitorul -cand spuneam tradatori faceam referire la cei care au fost in FSTFR au primit functii au fost ajutati si mai mult datorita presedintelui MAXIM RODRIGO au ajuns sa-i cunosaca ceilalti tradatori din minister,deci pur si simplu si-au facut un nume in umbra si cu sprijinul presedintelui Maxim ,CUM TREBUIESC ETICHETATI ACESTI PROFITORI ???? eu le spun TRADATORI tu spunele cum doresti . Nu spun ca este rea propunera sa ne strangem in fiecare zi nu in parc ci la intrarile ministerului dar cum credeti ca acest lucru poate fi posibil pentru cei din ,Tg Mures ,Sibiu,Cluj ,Oradea,………………????

  31. Propunerea pentru salariații CFR Călători este: ca în fiecare zi de CS , respectiv timp de 3 luni în fiecare zi cei 460 salariați zilnic cu CS să se strângă în Parcul de la Gara de Nord din București din fața Ministerului Transporturilor (în fiecare zi din octombrie, noiembrie și decembrie 2013 ) etc. Dacă vom fi în Parc 460 oameni în fiecare zi timp de 3 luni vom vorbi între noi și vom stabili împreună cum să blocăm terminatorii CFR Călători etc.

  32. Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) este o organizație sindicală reprezentativă în Transporturile Terestre (deci și la Calea Ferată Română) și este o triplă forță sindicală astfel :
    Să nu uităm că ANSF este o forță sindicală prin salariații ce sunt membrii de sindicat ai FNDF.
    Este o forță sindicală și prin combinația magică Tracțiune și Comercial de la SNTFC CFR Călători SA cu Traficul de la Infrastructura Feroviară de Stat – CN CF CFR SA .
    Să nu uităm că ANSF este o forță sindicală și prin toți ceilalți membrii de sindicat ai ANSF pentru care este prevăzut un rol special în strategia ANSF …

  33. Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) este o organizație sindicală reprezentativă în Transporturile Terestre (deci și la Calea Ferată Română) și este o triplă forță sindicală astfel :
    Să nu uităm că ANSF este o forță sindicală prin salariații ce sunt membrii de sindicat ai FNDF.
    Este o forță sindicală și prin combinația magică Tracțiune de la SNTFC CFR Călători SA cu Comercialul de la Infrastructura Feroviară de Stat – CN CF CFR SA .
    Să nu uităm că ANSF este o forță sindicală și prin toți ceilalți membrii de sindicat ai ANSF pentru care este prevăzut un rol special în strategia ANSF …

  34. Domnule Aurelian la FSTFR au fost puțini ,,trădători,, care acum regretă masiv și permanent ce au făcut, dar eu consider că fiecare salariat are dreptul să fie în ce sindicat vrea și fiecare sindicat are dreptul să fie în ce Federație Sindicală și în ce Alianță Sindicală vrea și în consecință nu este corect să le spunem ,,trădători,, la colegii care își schimbă obțiunea sindicală, ci cred că ar trebui să spunem că au fost și colegi care nu au făcut o alegere bună a Federației Sindicale în care s-au transferat . Să nu uităm însă că numărul membrilor de sindicat ai SDLBC, FSTFR și ai ANSF la care Președinte este Maxim Rodrigo Gabriel este în continuă creștere și de exemplu numai vineri 20.09.2013 au mai aderat încă 350 membrii de sindicat și aceștia sigur au făcut alegerea bună . Acum în Alianța Națională Sindicală Feroviară sunt majoritatea Mecanicilor de Locomotivă și Automotor de Călători de Stat ( fără SELC Craiova , Depoul Timișoara și Depoul Arad) și majoritatea Impegaților de Mișcare ( Traficul ) după CREIR Timișoara și CREIR Craiova , cu alte cuvinte ANSF în cazul unei GREVE poate bloca toată activitatea la Calea Ferată Română prin combinația magică Tracțiune de la CFR Călători cu Impegați de Mișcare de la Infrastructura Feroviară de Stat – CN CF CFR SA și foarte important cu absolut toți ceilalți membrii de sindicat ai ANSF pentru care este prevăzut un rol special în strategia ANSF …

Share:

Alte articole