”Reparațiile locomotivelor doar pe hârtie nu vor mai fi acceptate”

EXCLUSIV. La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu se mai urcă în locomotivele care iau foc!

 Cititi: http://m.libertatea.ro/stiri/economie-bani/la-1-octombrie-se-va-declansa-cea-mai-puternica-greva-din-istoria-cfr-conductorii-nu-vor-mai-urca-locomotivele-care-iau-foc-1518663

”Situația materialului rulant din țara noastră este dezastruoasă și pune în pericol siguranța călătorilor. Noi am anunțat din timp, ca să nu se spună că suntem rău intenționați, că de la data de 1 octombrie nici un conductor nu va mai porni trenul de pe loc dacă locomotiva nu va fi standard din punct de vedere tehnic. Reparațiile pe hârtie nu vor mai fi acceptate. Va fi cea mai puternică grevă tehnică din istoria CFR, mai puternică decât o grevă generală”, ne-a declarat Rodrigo Maxim, liderul Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari (FSTFR). El a explicat că singura societate care repară locomotive, SCRL Brașov, a intrat în insolvență în 2015 după ce a fost ruptă de CFR Călători. ”Noi am cerut revenirea acestei societăți la CFR, dar autoritățile au refuzat, cerând în instanță un plan de insolvență de trei ani. Dar CFR Călători nu va rezista trei ani fără locomotive”, ne-a mai spus liderul FSTFR.

Vedeti aici ACTUL intocmit  de ANSF către MT…

SHARE

31 Responses

  1. Interviu cu Directorul General SNTFC CFR CALATORI SA:
    “REPARAȚII LOCOMOTIVE:

    În 2016, din filiala SCRL Brașov au ieșit de la reparații complexe (RR) 7 locomotive electrice, iar alte 3 sunt în fabrică pentru același tip de reparații. De asemenea, avem trimise la  reparat și unități GM și LDH.”

    http://intervio.ro/2016/08/01/in-dialog-cu-cfr-calatori-ca-operator-national-feroviar-de-calatori-cu-sustinere-din-partea-statului-roman-ne-indeplinim-angajamentul-fata-de-societate-fiind-un-garant-al-libertatii-si-al/

  2. Daca la rectificarea bugetara din August 2016 CFR Calatori nu va primi bani pentru investitii in material rulant,repararea celui existent,cu siguranta nu ne vom mai putea desfasura activitatea. Motivul?………LIPSA OBIECTULUI MUNCII! In prezent pe SRTFC Iasi nu exista nici o locomotiva rezerva in depourile Iasi sau Suceava.

  3. Nu cred că vom ajunge ziua de o1.10 pentru a face grevă,cred că ziua este mult mai aproape şi asta din cauza materialului rulant care este într-o stare avansată de degradare, acesta având peste un milion de km fără a avea efectuată o reparaţie mare (RR, RG. etc),defectarea acestora fiind la intervale mici de timp,aşa că mecanicii nu trebuie să declanșeze grevă deoarece acesta va veni de la sine prin simplu fapt că nu se poate face serviciu ci locomotive defecte sau cu lipsuri la inventar.

  4. FSTFR și ANSF ,membrii lor de sindicat, vor ca CFR-UL sa devină un exemplu romanesc de performanță pentru toată societatea românească…Vrem sa se repare locomotivele și vagoanele pana se achiziționează altele noi și vrem un CFR puternic și în folosul poporului roman…

  5. Ceferiștiî au oprit trenul și au reparat climatizarea din.vagoane, iar acum când am plecat este altă viața…Felicitari Ceferiștilor…

  6. Am văzut personal cum căldură își face de cap în vagonul în care sunt. Guvernule de tehnocrați dați bani pentru a se asigura climatizarea în vagoanele trenurilor de călători ale CFR Calatori …

  7. Trenul cu calatori trece prin canicula . Acum înțelege oare călătorii ca trebuie sa susțină pe FSTFR și pe Ceferiști atunci când solicita condiții de muncă și condiții de călătorie , respectiv și aer condiționat și alocarea de bani suplimentari pentru asigurarea climatizării pe locomotive și în vagoane …

  8. Fără aer condiționat pe locomotiva și în vagoane pe canicula de la Timișoara la Bucuresti = mecanicii de locomotiva și călătorii puși la grea încercare…

  9. Sunt locomotive de Depou Arad care sunt și ele limitate la 100 kilometri la ora .

  10. Sunt locomotive de Depou Timișoara care au frana reostatatica defecta și nu pot face servicii pe Balota.

  11. Locomotivele de Depou Timișoara sunt multe limitate la viteza de 100 kilometri la ora datorita uzurii bandajelor .

  12. Toate locomotivele electrice clasice de Depoul Brașov au și pierderi de ulei la compresoare și peste presuri pentru a nu calcă în ulei au hirtie puse .

  13. EA 837 ȘI TOATE LOCOMOTIVELE CLASICE DE DEPOUL BRASOV SUNT FĂRĂ ILUMINAT APARATURA DE BORD.

  14. ,, Reprezentanţii mecanicilor au anunţat că dacă până în data de 1 iunie nu sunt asigurate condiţiile pentru angajaţi, mecanicii de la CFR Călători nu vor mai ieşi cu locomotivele din depou. ,, .
    Mecanicii de locomotivă au înțeles că BVC-ul CFR Călători pe anul 2016 s-a aprobat prin HG mai târziu , la fel și contractul de prestări servicii și nu exista timp efectiv pentru achiziții astfel încât să se înlocuiască piesele defecte sau lipsă care interzic ieșirea locomotivelor din depouri și nici timpul efectiv de a se lua o decizie referitoare la reparatorii de locomotivă astfel încât situația parcului de material rulant motor să se redreseze și în consecință mecanicii de locomotivă au înțeles să tragă semnalul de alarmă pe 01.10.2016 dacă între timp nu se iau măsuri reale de achiziții și de înlocuirea pieselor defecte sau lipsă care interzic ieșirea locomotivelor din depouri și măsuri reale referitoare la reparatorii de locomotivă astfel încât situația parcului de material rulant motor să se redreseze .
    ,, Sindicaliştii CFR au protestat, vineri, în faţa Ministerului Tranporturilor, faţă de condiţiile din sistemul feroviar românesc şi spun că dacă până la date de 1 iunie nu sunt asigurate condiţiile pentru angajaţi, mecanicii de a CFR Călători nu vor mai ieşi cu locomotivele din depou.
    Sindicaliştii de la Alianţa Naţională Sindicală Feroviară (ANSF), Confederaţia Sindicală Naţională MERIDIAN, Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România, Federaţia Naţională Sindicală din Infrastructura Feroviară şi Uniunea Sindicatelor din Spitalele CFR au participat, vineri, la un miting de protest, între orele 10:00 – 13:00, în cadrul căruia organizaţiile lucrătorilor feroviari îşi exprimă nemulţumirea faţă de situaţia în care se află sistemul feroviar românesc, relatează Mediafax.
    „Protestăm împotriva falimentării sistemului feroviar. Un mecanic a ajuns să aibă 176 de pagini de restricţii la fiecare tren pe care îl duce pentru că nu se fac investiţii”, a declarat unul dintre protestatari. Reprezentanţii mecanicilor au anunţat că dacă până în data de 1 iunie nu sunt asigurate condiţiile pentru angajaţi, mecanicii de la CFR Călători nu vor mai ieşi cu locomotivele din depou.
    Sindicatele au explicat că protestează faţă de „falimentarea sistemului feroviar; lipsa investiţiilor, din ultimii ani, în infrastructura feroviară de stat; lipsa achiziţiilor de material rulant nou, automotoare, rame electrice şi vagoane noi; tergiversarea aprobării legii privind statutul personalului feroviar; distrugerea identităţii meseriei de CFR-ist; lipsa de interes a guvernanţilor şi amânarea revizuirii legislaţiei privind salarizarea. Totodată, angajaţii sunt nemulţumiţi de disponibilizările de personal, politizarea funcţiilor de conducere din Unităţile Feroviare de Stat şi lipsa de coordonare şi eficienţă la nivelul managementului companiilor feroviare de Stat. ,, .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjl7rKwr7zNAhWHPxQKHRuxCU0QFghOMAk&url=http%3A%2F%2Fwww.informatia-zilei.ro%2Fmm%2Fsocial%2Fsindicalistii-cfr-au-protestat-in-fata-ministerului-transporturilor&usg=AFQjCNEFbl7c-jFqPb9rgmOb9e3KKbyZsw&bvm=bv.125221236,d.d24

  15. La Mitingul ANSF din 22.04.2016 se atenționa că altfel, de la 1 iunie, mecanicii de locomotivă ameninţă că vor intra în grevă tehnică, adică vor veni la lucru dar nu vor pleca cu locomotivele în cursă dacă nu vor avea toate condiţiile necesare și nu s-a renunțat la această măsură , dar mecanicii de locomotive și automotor vor să lase posibilitatea reală administrației SNTFC,,CFR Călători,,SA să ia măsuri reale de redresare a situației parcului de material rulant motor , fapt pentru care ANSF și FSTFR au solicitat membrilor săi de sindicat mutarea termenului de tragere al semnalului de alarmă la data de 01.10.2016 .
    ,, Ieri, 22 aprilie 2016, a avut loc, așa cum era anunțat, protestul a câtorva sute de angajaţi CFR în parcul din faţa Ministerului Transporturilor, nemulţumiţi de salariile mici, de infrastructura deficitară, de lipsa investiţiilor şi în genere de modul în care funcţionează căile ferate române şi domeniile conexe, precum spitalele CFR.
    Principalele revendicări ale sindicaliştilor vizează aprobarea legii privind statutul personalului feroviar, asigurarea siguranţei circulaţiei, alocarea la timp a bugetelor, asigurarea unor condiţii de muncă decente pentru salariaţi, depolitizarea funcţiilor de conducere de la căile ferate etc.
    Sindicaliştii, mobilizaţi de Alianţa Naţională Sindicală Feroviară (ANSF), Confederaţia Sindicală Naţională Meridian, Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România, Federaţia Naţională Sindicală din Infrastructura Feroviară şi Uniunea Sindicatelor din Spitalele CFR au afişat bannere şi pancarte cu mesaje precum “Tot ce-a fost privatizare, a fost jaf la drumul mare”, “CFR, a doua armată, cea mai căpuşata”, “Ieri Flota, azi CFR-ul, mâine România”, “Foaie verde de urzici, noi avem salarii… mari”, “România şi românii au nevoie de transport”.
    Sindicaliştii spun că, în primul rând, trebuie oprit jaful de la calea ferată, cer ca transportul feroviar să fie declarat obiectiv strategic de interes naţional, iar calea ferată să fie păzită cu Poliţia.
    Sindicaliştii cer investiţii urgente la infrastructură şi sunt nemulţumiţi că nu au condiţii bune de muncă şi primesc salariile cu întârziere.
    Protestatarii cer să fie aprobate urgent bugetele de venituri şi cheltuieli. Altfel, de la 1 iunie, mecanicii de locomotivă ameninţă că vor intra în grevă tehnică, adică vor veni la lucru dar nu vor pleca cu locomotivele în cursă dacă nu vor avea toate condiţiile necesare, spune TVR. ,, .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjng6OLorzNAhXGtxQKHZVvBk4QFggrMAM&url=http%3A%2F%2Fwww.feroviarul.ro%2Fstiri-feroviare%2Fnoutati-feroviare%2Fvideo-protestul-feroviar-de-pe-22-04-2016&usg=AFQjCNG3dArQmeevazo8YeeYIErFkSd2eQ&bvm=bv.125221236,d.bGs

  16. Și la alte transporturi, de exemplu cu RATB, nu se asigură piesele de schimb și produce nemulțumiri modul în care se asigură starea tehnică a parcului auto și în consecință și acolo sindicaliștii nemulțumiți au protestat .
    “Sindicaliştii au decis să protesteze, nemulţumirile lor vizând, printre altele, conditiile de munca, numirea politica a unor sefi incompetenti in R.A.T.B., asigurarea pieselor de schimb şi asigurarea starii tehnice a parcului auto pentru siguranta personalului de bord si a calatorilor” .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjclebJ-bvNAhVEthQKHZqNBlUQFgghMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.informatiazilei.ro%2F2016%2F02%2F16%2Fsocial%2Fratb-sunt-probfoarte-avansat-6891.html&usg=AFQjCNHLLfCyTQSVTrT3-9VXWDMDXbLQMA

  17. În concluzie dacă continua să nu se facă nimic pentru redresarea situației parcului de material rulant motor al SNTFC,,CFR Călători,,SA până la 30 septembrie 2016 :
    ,,La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Mecanicii de locomotive și automotor de călători nu mai urcă în locomotivele care iau foc! ,, .

  18. Conducerea FSTFR, Presedintele FSTFR și membrii de sindicat ai FSTFR au făcut referire la greva tehnica pentru că nu sunt de accord cu starea tehnică a parcului de material rulant motor și deci greva tehnică este cu totul altceva decât greva generală unde salariații nu sunt de accord în primul rând cu salariile pe care le au. Conducerea FSTFR, Presedintele FSTFR și membrii de sindicat ai FSTFR au făcut referire la greva tehnica pentru a opri proasta intretinere a locomotivelor, automotoarelor și ramelor electrice ale SNTFC CFR Călători SA din anul 2009 și până în present și pentru a arăta că mecanicii de locomotive și automotor nu mai au după data de 30 septembrie 2016 cum să iasă din Depouri cu locomotivele, automotoarele și ramele electrice pentru că multe din ele care acum sunt exact câte sunt necesare nu vor mai fi nici măcar la la limita sigurantei circulatiei după data de 30.09.2016 și nu se mai poate aștepta încă 3 ani până se va putea face reparații și nici încă 6 ani până se va putea achiziționa automotoare și rame noi pentru că SNTFC CFR Călători SA nu mai rezistă atâta si chiar daca administratia SNTFC CFR Călători SA ne spune contrariul, totuși s-a ajuns in situatia în care trebuie să începem din nou să reparam locomotivele , ramele și automotoarele SNTFC CFR Călători SA pentru a nu se opri trenurile din lipsă locomotive, pentru a nu se anula trenurile din lipsă locomotive sau pentru a nu se ieși la trenuri cu locomotive care vor ajunge să aibe lipsuri sau defecte ce interzic ieșirea la trenuri și/sau la manevră.
    Și spunea domnul mecanic de locomotive Lucian că ,,se tot vorbeste de material rulant nou, dar numai se vorbeste, nimic concret. ,, și eu spun la fel că s-a tot spus din 2009 încoace că SCRL Brașov SA (reparatorii de locomotive) se descurcă separat de SNTFC,,CFR Călători,,SA și noi constatăm totuși că SCRL Brașov SA a intrat în insolvență și că locomotivele, automotoarele și ramele electrice ale CFR Călători, după anul 2009 până în present, se tot micșorează ca număr în exploatare , rămân scadente la reviziile mari și nu numai la acele revizii dar și la unele reparații etc
    Citește și: EXCLUSIV. La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu mai urcă în locomotivele care iau foc!

  19. ,, Alianța Națională Sindicală Feroviară (A.N.S.F.) s-a adresat Guvernului României, Ministerului Transporturilor și SNTFC,,CFR Călători,,SA în data de 21 iunie 2016 pentru a trage un semnal de alarmă și pentru a sesiza pe aceștia că salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA ce sunt membrii de sindicat ai F.S.T.F.R. și/sau ai A.N.S.F. consideră că dacă nu se va da curs solicitărilor de redresare a stării tehnice actuale a parcului de material rulant motor al SNTFC,,CFR Călători,,SA până la data de 30.09.2016 va trebui să tragă și ei un semnal de alarmă în 01.10.2016 pentru că și aceștia consideră ca și F.S.T.F.R. și A.N.S.F că până în 30.09.2016 starea tehnică actuală a parcului de material rulant motor al SNTFC,,CFR Călători,,SA se va degrada atât de mult încât începând cu 01.10.2016 va obliga mecanicii de locomotivă și automotor ai SNTFC,,CFR Călători,,SA să se prezinte la serviciu, dar să nu mai iasă cu locomotive, automotoare și rame electrice care au piese defecte sau lipsă care conform instrucțiunilor în vigoare interzic ieșirea din Depouri, SELC-uri și PL-uri pentru remorcarea trenurilor de călători sau/și pentru manevră . ,, .

  20. ,, Cu trenuri şi locomotive vechi de zeci de ani, aflate la limita siguranţei de circulaţie, care merg cu 45 de kilometri la oră, CFR Călători se zbate pentru supravieţuire. Cum s-a ajuns în această situaţie?
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    În ultimii 16 ani, din cele peste 6.400 de vagoane ale CFR Călători, 4.200 au fost tăiate la fier vechi, iar societatea de reparat locomotive şi automotoare, care deţine subunităţi în toată ţara, a intrat în insolvenţă. Trenurile rămase ating formidabila viteză de 45 km pe oră şi majoritatea sunt formate dintr-un vagon sau două.
    Acum, CFR Călători mai are efectiv 1.100 de vagoane şi 800 de locomotive funcţionale, dar şi acestea se află la limita siguranţei de circulaţie. Iar din cele 120 de automotoare Desiro („Săgeţi Albastre“), nici jumătate nu sunt folosite, potrivit liderilor de sindicat, deşi oficialii companiei susţin că ar fi utilizate peste 70. Chiar dacă parcul este tot mai restrâns, cheltuielile cresc. În lipsa automotoarelor şi a ramelor electrice pe care refuză să le închirieze sau să le cumpere, CFR aruncă anual peste 70 milioane de euro numai pe motorină. Planurile de achiziţie din 2011, conform cărora ar fi urmat să fie cumpărate, în perioada 2012-2014, 240 de automotoare şi rame electrice, tocmai pentru a diminua sumele alocate motorinei şi întreţinerii, au fost amânate. În prezent, oficialii CFR Călători fac, din nou, demersuri pentru alte 240 de rame, care ar trebui să fie achiziţionate în următorii doi ani.
    ……………………………………………………………………………………………………………………..
    Parcul rulant, foarte vechi
    Întrebaţi despre parcul de vagoane şi locomotive, oficialii CFR Călători au răspuns că deţin peste 2.200 de vagoane şi peste 1.100 de locomotive. „La ora actuală, în compunerea trenurilor de călători sunt utilizate peste 1.100 de vagoane (clasa I-a, clasa a II-a, vagoane de dormit, cuşetă, restaurant şi bar). Vechimea medie a parcului de vagoane este de peste 25 de ani. Durata normală de funcţionare este de 12-18 ani, iar prin efectuarea de reparaţii de anvergură vagoanele pot fi menţinute în circulaţie în limita duratei de serviciu, reglementată la 40 de ani. Majoritatea vagoanelor din parcul activ sunt construite sau modernizate în ultimii 18 ani. Ponderea vagoanelor de construcţie veche utilizate în compunerea trenurilor este sub 10%. CFR Călători utilizează un număr de peste 800 unităţi de tracţiune. Vechimea medie a parcului de locomotive este între 35 şi 38 de ani. Durata de viaţă a materialului rulant motor se poate prelungi prin efectuarea de reparaţii în întreprinderi reparatoare“, susţin oficialii CFR Călători. Totuşi, CFR Călători a înregistrat anul trecut profit de 69 milioane lei, după ce, mulţi ani, a acumulat pierderi de ordinul sutelor de milioane de euro şi datorii uriaşe care au fost şterse, în mai multe rânduri, de către guvern. Programul de reducere a costurilor, din ultimii ani, a redresat situaţia financiară a companiei pe hârtie, în realitatea problemele sunt tot mai grave.
    Statul nu vrea să avem călători, avem mai puţini călători pentru că nu mai avem vagoane, rame şi salubrizări eficiente.
    Maxim Rodrigo Gabriel, preşedintele FSTR ,, .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0ahUKEwja1dTO6LvNAhVHmBoKHem_DccQFghKMAo&url=http%3A%2F%2Fwww.capital.ro%2Fdaca-o-tin-tot-asa-in-50-de-ani-trenurile-cfr-calatori-nici-nu-vor-mai-pleca-din-statie.html&usg=AFQjCNGe81IgSMqZirL0ItZ4kx55iFsZlA&bvm=bv.125221236,d.bGg

  21. Legea personalului feroviar cu nr. 393/2016 a fost prezentată în 21.06.2016 în Biroul Permanent al Senatului și s-a trimis pentru raport la Comisia de Muncă cu termen în 27.09.2016 și la Comisia pentru Transporturi cu termen tot în 27.09.2016 .
    Atenție! Termenul de adoptare tacită este de 45 zile și se calculează de la data 21.06.2016 , cu precizarea că se tine cont că termenul urmează să se împlinească după vacanța parlamentară , la 38 zile de la reluarea activității Senatului . Avem astfel 7 zile până la vacanța parlamentară ; vacanță parlamentară și încă 38 zile de la reluarea activității Senatului și dacă nu se discută în SENAT înseamnă că s-a adoptat tacit de acesta .

  22. ,, L 393/2016 ( Lege Organică ) Legea privind Statutul Personalului Feroviar
    Termenul de adoptare tacită este de 45 de zile și se calculează de la data de 21.06.2016.
    Termenul urmeazã sã se împlineascã dupã vacanta parlamentarã, la 38 zile de la reluarea activitãtii Senatului.
    Termenul este calculat conform art. 75 alin.(2) și art. 115 alin(5) din Constituția României, republicată, coroborat cu art. 113-115 din Regulamentul Senatului. ,, .

  23. „Va fi cea mai puternică grevă tehnică din istoria CFR, mai puternică decât o grevă generală”, ne-a declarat Rodrigo Maxim, liderul Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari (FSTFR).”
    Despre asta este vorba. Asta a declarat Presedintele FSTFR Maxim Rodrigo Gabriel.
    Pe retelele de socializare am observant o gramada de comentarii, care faceau referire la greva, in intelesul legii.
    Presedintele FSTFR facea referire la greva tehnica. Este cu totul altceva. Datorita proastei intretineri a locomotivelor in ultimii 10 ani, a intelegerii situatiei de catre mecanicii de locomotiva si care au iesit din Depouri cu locomotivele la limita sigurantei circulatiei, “pana vor fi bani,, de reparatii si care se pare nu sunt nici in ziua de azi, chiar daca administratia ne spune contrariul, s-a ajuns in aceasta situatie.
    Se tot vorbeste de material rulant nou, dar numai se vorbeste, nimic concret. Pentru buna desfasurare a activitati, la ramura tractiune, trebuie urgent fonduri, trebuie urgent facute licitatile- tot comform legii- pentru piese de schimb la locomotivele in circulatie(osii, bandaje, banalele becuri, dulii, iluminat pupitre,oglinzi retrovizoare “ţapene,, relee, piese ptr. compresoare-toate curg, cabluri de forta ptr.motoarele de tractiune, arcuri tampoane, telescoape, etc.) si asta daca industria Romaneasca le mai fabrica, spun asta deoarece pe nimeni nu mai intereseaza sectorul feroviar, doar la presiunile UE.

  24. Citește și: EXCLUSIV. La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu mai urcă în locomotivele care iau foc!

    ,, Un tren care circula pe ruta Constanța – București, a luat foc în urma unui scurtcircuit la electromotor. Acesta a fost oprit în câmp, în apropiere de Cernavodă.
    Trenul 1582 IR a plecat la ora 13:00 din Constanța, cu destinație București Nord, dar după aproximativ o oră a fost oprit de urgență în plin câmp din cauza unui scurtcircuit la nivelul electromotorului.
    Potrivit wowbiz.ro, din locomotivă a început să iasă un fum intens, ceea ce a determinat călătorii să-și strângă cât mai repede bagajele și să se năpustească spre ieșire, după ce fumul s-a răspândit rapid către vagoane.
    Focul a fost stins imediat cu extintoarele existente, atât în vagoane, cât și în locomotivă. ,, .
    Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiO0rPN77rNAhWHCsAKHS1ECfEQqQIIHTAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fla-nici-o-saptamana-de-la-ultimul-incident-o-alta-locomotiva-cfr-a-luat-foc.html&usg=AFQjCNHzhaCSsmGoTmxLv6ySv8dLPvWwcA&bvm=bv.125221236,d.bGg

  25. Citește și: EXCLUSIV. La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu mai urcă în locomotivele care iau foc!

    ,, O locomotivă de personal a luat foc marți pe ruta Sighişoara-Braşov, la ieşirea din Hala Caţa. Din fericire, mecanicul a dat dovadă de o prezenţă de spirit ieşită din comun şi a decuplat locomotiva în flăcări de vagoane. Astfel, incidentul nu s-a soldat cu niciun rănit.
    La scurt timp după ce a pornit locomotiva, mecanicul a observat că iese fum din aceasta. El a decuplat-o de cele două vagoane și a tras-o spre un pasaj pentru a se putea interveni în siguranță. ,, .
    Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjTm9ec7rrNAhUhCcAKHdBNAwwQFgggMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.b1.ro%2Fstiri%2Feveniment%2Fo-locomotiva-de-personal-a-luat-foc-pe-ruta-sighisoara-brasov-nicio-persoana-nu-a-fost-ranita-video-152566.html&usg=AFQjCNFgyyCiINVgQgF9pJosugqqLT7tfA&bvm=bv.125221236,d.bGg

  26. Citește și: EXCLUSIV. La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu mai urcă în locomotivele care iau foc!

    ,, Conducerea CFR Călători a dispus o anchetă privind situaţia din data de 20 iunie a.c. a defectării locomotivelor trenurilor IR 1822 Arad – Mangalia şi IR 1582 Constanţa – Bucureşti Nord.
    După finalizarea acesteia, Comisia de Cercetare va dispune măsurile aferente.
    IR 1822:
    Din cauza condițiilor și fenomenelor meteo înregistrate în cursul nopții de duminică (19 iunie) spre luni (20 iunie), în zona Petroșani (între Baru Mare și Crivadia), s-a surpat terasamentul firului 2 de circulaţie, iar căderea copacilor în gabaritul căii ferate a dus la întreruperea alimentării cu energie electrică a liniilor de contact şi implicit la întreruperea traficului feroviar.
    Până la redeschiderea circulaţiei în condiţii de siguranţă, trenul InterRegio 1822, Arad – Mangalia, a staţionat în Baru Mare, ajungând în Bucureşti Nord cu o întârziere de aproximativ 400 de minute.
    Ulterior, în jurul orei 13:45, a fost necesară intervenția cu o locomotivă de ajutor între Fundulea şi Sărulești din cauza unei defecţiuni tehnice la locomotiva inițială. Trenul a plecat de aici cu o întârziere de 126 minute în plus şi a ajuns la Constanţa cu o întârziere totală de 515 minute, iar în Mangalia cu o întârziere de 497 minute. ,, și
    ,, IR 1582:
    Ieri, în jurul orei 13:35 la intrare în stația Cernavodă Pod s-a produs o degajare de fum la locomotiva trenului IR 1582 Constanța – București.
    Locomotiva a fost decuplată de la cele 7 vagoane ale trenului şi s-a intervenit prompt, degajarea de fum fiind localizată şi întreruptă. Cei aproximativ 326 de pasageri şi personalul de tren (mecanic şi conductori) nu au fost în pericol. Trenul a fost remorcat de o locomotivă de ajutor sosită din Fetești, de unde a plecat cu întârziere de aproximativ 107 minute.
    CFR Călători regretă situaţia creată şi cere scuze pentru întârzieri. În stația Fetești, angajații feroviari au oferit apă pasagerilor. De asemenea, au fost asigurate legături către destinaţiile de călătorie pentru toți pasagerii care, din cauza întârzierilor produse, au pierdut trenurile la care aveau bilete. ,, .
    Citiți:
    http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/comunicate-de-presa/cfr-calatori-ancheteaza-situatia-defectarii-locomotivelor-a-2-trenuri-de-calatori-din-20-iunie-2016

  27. Citește și: EXCLUSIV. La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu mai urcă în locomotivele care iau foc!

    Și ,, Sindicatul socialist al lucrătorilor feroviari din Belgia – CGSP a lansat un preaviz de grevă, începând cu data de 12 iunie și până în 19 iunie, informează Ministerul Afacerilor Externe.
    Greva feroviarilor belgieni este programată a începe duminică, la ora 22:00.
    Potrivit sursei citate, aripa francofonă a sindicatului a depus la HR Rail, angajatorul lucrătorilor feroviari, o înștiințare de prelungire a grevei până la data de 26 iunie 2016.
    Având în vedere blocarea traficului feroviar la nivel național, circulația rutieră în Bruxelles și marile orașe se va face cu mare dificultate, menționează sursa citată.
    Cetățenii români care intenționează să călătorească cu trenul în Regatul Belgiei se pot informa accesând pagina oficială Internet a SNCB — http://www.belgianrail.be/fr, paginile de Twitter și Facebook ale SNCB sau urmărind anunțurile din gări/stațiile feroviare. ,, .
    Citiți :
    http://www.feroviarul.ro/eveniment-extern/caile-ferate-belgiene-intra-in-greva

  28. Citește și: EXCLUSIV. La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu mai urcă în locomotivele care iau foc!
    ,,O nouă problemă cu trenurile CFR. A fost panică maximă într-un tren după ce locomotiva a luat foc. Un tren care circula pe ruta București – Constanța este blocat, la această oră, la Cernavodă, după ce locomotiva și vagoanele au fost cuprinse de fum. ,, Citiți :
    http://news.google.ro/news/url?sr=1&sa=t&ct2=ro_ro%2F0_0_s_12_0_t&usg=AFQjCNEZz-rYNBDNfFKFlKRbNM4FbBG_uA&did=388adae84803d3d3&cid=52780014424556&ei=UlRpV-CAH47jygP_g7WACg&rt=STORY&vm=STANDARD&url=http%3A%2F%2Fwww.stiripesurse.ro%2Fpanica-intr-un-tren-sute-de-persoane-s-au-speriat-cand-locomotiva-a-luat-foc_1139564.html

  29. Citește și: EXCLUSIV. La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu mai urcă în locomotivele care iau foc!
    ,, Două locomotive care tractau trenuri de călători au luat foc în mers, în decurs de șase zile. Asemnea evenimente se petrec din ce în ce mai des în țara noastră. Sindicatele din CFR spun că acesta este semnul că materialului rulant din România pune în pericol viața călătorilor, iar din acest motiv se va declanșa, peste patru luni, cea mai puternică grevă tehnică din istoria Căilor Ferate. ,, .
    ,, Cum poate CFR onora toate aceste obligații dacă în acest moment locomotivele îi iau foc în mers?,,.
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjAvqn7tLnNAhUFQZoKHcERAq4QFgggMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.libertatea.ro%2Fstiri%2Feconomie-bani%2Fla-1-octombrie-se-va-declansa-cea-mai-puternica-greva-din-istoria-cfr-conductorii-nu-vor-mai-urca-locomotivele-care-iau-foc-1518663&usg=AFQjCNHIxbkU14ODdGfHXbkLFfDrlRv40g&bvm=bv.124817099,d.bGs

  30. ,,La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu mai urcă în locomotivele care iau foc! ,, .
    ,, Reparațiile pe hârtie nu vor mai fi acceptate. Va fi cea mai puternică grevă tehnică din istoria CFR, mai puternică decât o grevă generală”, ne-a declarat Rodrigo Maxim, liderul Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari (FSTFR).
    El a explicat că singura societate care repară locomotive, SCRL Brașov, a intrat în insolvență în 2015 după ce a fost ruptă de CFR Călători. ”Noi am cerut revenirea acestei societăți la CFR, dar autoritățile au refuzat, cerând în instanță un plan de insolvență de trei ani. Dar CFR Călători nu va rezista trei ani fără locomotive”, ne-a mai spus liderul FSTFR.
    Citiți :
    https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiXsvCRr7nNAhVHQpoKHRXdBZIQFggaMAA&url=https%3A%2F%2Fnews.google.ro%2Fnews%2Fmore%3Fncl%3DdLyJlEIFg-fIyIMMPYoKGNXZ7AcuM%26authuser%3D0%26ned%3Dro_ro%26topic%3Dh&usg=AFQjCNGW9ckaLP3wtRKSWOpj1JANpGVr5A&bvm=bv.124817099,d.bGs
    http://news.google.ro/news/url?sr=1&sa=t&ct2=ro_ro%2F0_0_s_0_0_t&usg=AFQjCNFbfe8OTcp2FdX6Cxee56GeFW30CQ&did=9b42512a6fea3e8&cid=52780014424556&ei=UlRpV-CAH47jygP_g7WACg&rt=STORY&vm=STANDARD&url=http%3A%2F%2Fwww.libertatea.ro%2Fstiri%2Fstiri-interne%2Fo-noua-performanta-cfr-un-tren-facut-22-de-ore-de-la-cluj-pana-la-constanta-1519048
    Citește și: EXCLUSIV. La 1 octombrie se va declanșa cea mai puternică grevă din istoria CFR | Nu mai urcă în locomotivele care iau foc!

Share:

Alte articole