Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) este formată din trei Federații Sindicale :FMLR, ELCATEL și FSTFR. După ce FMLR și ELCATEL au încercat în 26.06.2013 excluderea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) din Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF), în data de 25.10.2013 Instanța a dispus suspendarea înregistării modificărilor actelor constitutive ale persoanei juridice Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) fără Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) până la soluționarea definitivă a dosarului în care se va hotărâ dacă Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) a fost exclusă ilegal din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF). Până la soluționarea dosarului menționat mai sus Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) face în continuare parte din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) și are în continuare reprezentanții săi semnatari de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe 2012-2014.
SĂRBĂTORI BINECUVÂNTATE!
COLECTIVUL DE CONDUCERE AL FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA VĂ DOREȘTE CA SĂRBĂTOAREA NAȘTERII MÂNTUITORULUI SĂ VĂ ADUCĂ PACE , LINIȘTE ȘI BUCURIE ÎN
337 Responses
Citiți:
http://www.puterea.ro/economie/arb-peste-700000-de-romani-restantieri-80637.html
Citiți:
http://www.puterea.ro/economie/ponta-cota-unica-va-fi-mentinuta-la-actualul-nivel-de-16-80740.html
Nu doar Ceferiștii sunt nemulțumiți că nu li se respectă demnitatea și nu doar Ceferiștii organizează Mitinguri de protest în anul 2013. Citiți:
http://www.puterea.ro/social/aproximativ-5000-de-medici-participa-la-mitingul-de-protest-din-capitala-80811.html
Domnule CHIVU VASILE problema ridicata de tine se va discuta in sedinta consiliului de conducere al FSTFR si in sedinta CNC din data de 06 11 2013. Aceste abuzuri ale sefului de depou si al adjunctului de la DEPOUL MEDGIDIA au fost aduse la cunostinta conduceri SNTFC chiar de catre mine in nenumaratele intilniri cu organele de conducere, dar de cand a venit la conducere era DOROBANTU parca toate lucrurile au luat-o razna… nu zic ca inainte era mai bine, dar ca acuma batjocura mai mare ce sufera mecanicul de locomotiva nu a fost .
Trebuie sa ne unim si sa luptam jmpotriva anularilor ne justificate a trenurilor de calatori. impotriva reducerilor de salarii,indiferent de ramura toti CFR-istii sunt la fel si trebuiesc respectati si platiti pentru munca lor.FSTFR va asteapta sa incercam impreuna sa ne redobandim respectul de altadata,pentru a fi un exemplu bun pentru generatiile care vor urma la calea ferata.
Cand o sa intelegem si noi ca singura modalitate de a fi luati in seama este greva?
Metroul intodeauna obtine cate ceva. De asta au salari duble fata de noi.
Noi ne plangem pe la colturi, scriem pe site si atat.
Poate vorbim cu ei sa faca o greva si pentru noi.
D-le Bogdan, sunt de acord cu părerea d-tră, dar… . Trebuie să ținem cont de realitățile de la fiecare Societate, Companie, cum vreți să-i spuneți(referire la Metrorex și CFR).
Metrorexul are un singur sindicat și un singur lider, datorită întenderii ei(Companiei) pe numai 228 km² iar CFR-ul pe 238.391 km². O mică mare diferență,nu? Una este să te întâlnești pe 228 km² și alta pe 238.391 km². Una să ai un singur sindicat și un singur lider și alta este să ai 1001 de sindicate și 1001 lideri(fiecare cu interesele lui și nu al membrilor de sindicat).Nu ne oprește nimeni să ne inscriem într-un singur sindicat-Federație-( dacă avem curaj dar acesta lipsește cu desăvârșire).
Vă rog să trageți singur concluzile. Încă odată vă spun că personal sunt de acord cu d-tră, cu singura obiecție: totul trebuie făcut legal iar aici… sunt multe de spus.
Și părerea mea contează.
Mecanicii de locomotivă din Depoul Medgidia -Punct de Lucru Fetești în data de 01.11.2013 au fost puși de Șeful de Depou la un vagon de marfă ce era pentru casare în Depoul Medgidia să spargă depunerile de ciment după podeaua vagonului. Mecanicii de locomotivă din Depoul Medgidia -Punct de Lucru Fetești în data de 01.11.2013 nu au în Fișa Postului și nici nu au făcută Protecția Muncii pentru astfel de lucrări. Cât mai aveți de gând domnilor din Conducerea CFR Călători să vă bateți joc de Mecanicii de locomotivă din Depoul Medgidia -Punct de Lucru Fetești ?
O ALIANȚĂ a salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA facem un apel la Presedinte FSTFR- Maxim Rodrigo Gabriel sa îi asiste la toate litigiile/conflictele , pe care le au , indiferent de forma si gravitatea acestora ca urmare a presiunilor , abuzurilor, hărtuirii, defăimari ,amenintărilor , etc. de tot felul, exercitate asupra salariatilor SNTFC ,,CFR Calatori,,SA de catre conducerea SNTFC ,,CFR Călători,,SA.
Precizez salariaților din toate funcțiile de la SNTFC,,CFR Călători,,SA ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR că la solicitarea acestora urmată de solicitarea pe Nota de Relații că solicită să fie asistat de Președintele FSTFR, în toate cazurile Maxim Rodrigo Gabriel a fost prezent și a asistat la Nota de Relații indifferent de litigiile/conflictele , pe care le au , indiferent de forma si gravitatea acestora pentru ca să nu existe presiuni , abuzuri, hărtuiri, defăimari ,amenintări , etc. de tot felul care să fie exercitate asupra salariatilor SNTFC ,,CFR Calatori,,SA de catre conducerea SNTFC ,,CFR Călători,,SA.
Pe B1 TV , azi 02.11.2013 la ora 16.40, s-a dat știrea că Sindicatele din METROREX și Ion Rădoi -Președintele de la Sindicatele din METROREX au amenințat cu Greva Generală și și-au rezolvat salariile , dar în schimb au crescut prețurile călătoriilor cu Metroul Bucureștean.
Dupa cum sa observat FSTF ROMANIA prin presedintele MAXIM RODRIGO a avut dreptate cand a sesizat toate institutile abilitate cu privire la reducerea si anularea circulatiei trenurilor, care implicit va aduce la concedieri masive in randurile CFR-istilor . Acest lucru se vede prin reducerea cu una zi de lucru la calatori, iar anularea de trenuri de la CFR Calatori si CFR Marfa duce implicit la reducerea banilor primiti de catre Infrastructura prin plata TUI-ului . Intreaga activitate a FSTFR se bazeaza pe respectarea membrilor de sindicat si totodata si a partenerilor din cadrul aliantelor si conducerii SNTFC. Impreuna cu FSTFR vom reusi sa ii facem pe partenerii nostrii sa ne respecte !
Domnule Maxim Rodrigo Gabriel , presedinte FSTFR , urmare a presiunilor , abuzurilor, hartuirii, defaimari ,amenintarilor , etc. de tot felul, exercitate asupra salariatilor CFR Calatori , de catre conducerea SNTFC BUCURESTI , facem un apel la dvs. sa ne asistati la toate litigiile/conflictele , pe care le avem , indiferent de forma si gravitatea acestora .
Pe B1 TV , azi 02.11.2013 la ora 15.50, s-a dat știrea că vor fi plătite daune mărite în cazul accidentelor feroviare.
Pe B1 TV , azi 02.11.2013 la ora 15.10, s-a dat știrea că 5000 de angajați din sănătate au protestat în fața clădirii Guvernului României și amenință și cu Greva Generală dacă nu li se rezolvă revendicările astfel încât să li se respecte demnitatea, respectiv dacă nu obțin salarii mai bune și condiții de muncă mai bune etc. Deci nu doar Ceferiștii sunt nemulțumiți că nu li se respectă demnitatea, respectiv că salariile lor se micșorează prin diverse metode an de an și că condițiile lor de muncă se înrăutățesc an de an prin nealocare de fonduri necesare măcar pentru menținerea lor așa nesatisfăcătoare cum sunt în prezent.
Pentru o informare cât mai corectă a salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA fac următoarele precizări:
Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) în ultimii ani a atenționat toți factorii decidenți din România despre evoluția traficului feroviar din România ce este în scădere în fiecare an (în curs) comparativ cu anul anterior și acest fapt are influențe negative și asupra angajaților de la Calea Ferată Română. În anul 2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) pentru a opri scăderea volumului trenKm de la SNTFC,,CFR Călători,,SA a organizat două Mitinguri de Protest și a sesizat în scris toți factorii decidenți din România, respectiv: Guvernul României de două ori, Președintele României de două ori, Ministerul Transporturilor de mai multe ori, Consiliul Concurenței și Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar, Camera Deputaților și Senatul României. Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) a avut mai multe întâlniri cu reprezentanții Ministerului Transporturilor, printre care și cu Ministrul Transporturilor, pentru a opri scăderea volumului trenKm de la SNTFC,,CFR Călători,,SA prin anularea trenurilor de călători zilnice ale SNTFC,,CFR Călători,,SA din Mersul de Tren pe 2013 ce fusese aprobat de toți factorii decidenți încă de la sfârșitul anului 2012 și care încă de la începutul anului 2013 nu s-a respectat ,deși este Hotărârea de Guvern 74/2012 care prevede că în cei 4 ani : 2012,2013,2014 și 2015 , volum trenKm al SNTFC,,CFR Călători,,SA va rămâne constant la 57,5 milioane trenKm. Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) a sesizat în anul 2013 și Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar și a prezentat timp de 2 ore în ședința comună a Consiliului Concurenței și a Consiliului de Supraveghere din Domeniul Feroviar aspectul că încă de la începutul anului 2013 nu s-a respectat de către Ministerul Transporturilor și de către SNTFC,,CFR Călători,,SA prevederea din Contractul de Prestări Servicii Publice al SNTFC,,CFR Călători,,SA de efectuare de către SNTFC,,CFR Călători,,SA timp de 4 ani unvolum annual de 57,5 milioane trenKm ,deși este Hotărârea de Guvern 74/2012 care prevede că în cei 4 ani : 2012,2013,2014 și 2015 , volumul trenKm al SNTFC,,CFR Călători,,SA va rămâne constant la 57,5 milioane trenKm. Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) în anul 2013 a intrat în conflict cu mai mulți factori decidenți din conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA care au fost deranjați de intervențiile și sesizările FSTFR despre nerespectarea Mersului de Tren pe 2013 de către SNTFC,,CFR Călători,,SA (cu aprobarea tacită a Ministerului Transporturilor) la toți factorii decidenți din România. Și în timp ce suntem pe poaziții diferite cu conducerea CFR Călători privind micșorarea volumului trenKm prin anularea trenurilor de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013, am constatat că suntem pe poziții diferite și cu Federația Mecanicilor de Locomotivă reprezentată legal de Președinte Măntescu Iulică , Federație Sindicală care a propus în anul 2013 excluderea FSTFR din AFTF ( prezizez că FMLR și FSTFR făceau parte din aceeași Alianță Feroviară AFTF ) și astfel în prezent FSTFR reprezentată legal de Maxim Rodrigo Gabriel se judecă cu AFTF reprezentată legal de Președinte Măntescu Iulică pentru că pe 26 iunie 2013 fără convocarea scrisă a reprezentanților FSTFR la Ședința Consiliului Alianței — AFTF— la propunerea FMLR și la votarea reprezentanților FMLR și ai ELCATEL în ședința din 26 iunie 2013 a Consiliului Alianței s-a votat excluderea FSTFR din AFTF.
D-le Președinte, am și ați făcut(FSTFR) toate aceste sesizări la instituțile statului dar se pare că au rămas surzi și muți, pentru următoarele considerente:
1.-La calea ferată, guvernul trebuie să dea compensația necesară trenurilor puse în circulație, pentru că altfel omul de rând nu-și poate permite să plătească costul biletului integral. De aceea se numește transport social. Concluzia:trebuie bani de la buget.
2. – Micșorând numărul de trenuri(cu costuri sociale), omul este obligat să se orienteze către transportul auto. Concluzia: se aduc bani la buget( din carburant-accize-,rovicnietă,alte taxe de drum,etc).
3.-După toate informațile de la știri, se dorește mărirea accizei cu 10 cenți/litru. Concluzia: alți bani la buget. Motivația: bani ptr. autostrăzi. Credeți? Eu nu(dacă vreți pot dezvolta).
4.-Micșorând nr. de trenuri, obligă omul de rând la cheltuieli mai mari, dintr-un salariu mai mic. Omul de rând cu autovehicul particular, va sta acasă, ptr. că nu-și mai poate permite să cumpere carburant mai scump. Concluzia: drumurile noastre nu vor mai fi atât de circulate, deci nu mai trebuie autostrăzi, iar banii se vor aloca la repararea celor naționale. Cine credeți că vor beneficia de contracte?
Părerea mea[(că și acest guvern)]… contează.
Evoluția traficului feroviar din România în 2013 în scădere comparativ cu anul 2012 are influențe negative și asupra angajaților de la Calea Ferată Română, astfel :
-Constatăm că anularea în anul 2013 a unor trenuri de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA din Mersul de Tren pe 2013 a dus la scăderea volumului aprobat pe anul 2013 a indicatorului trenKm al SNTFC,,CFR Călători,,SA și astfel au scăzut foarte mult și veniturile din anul 2013 ale SNTFC,,CFR Călători,,SA în comparatie cu veniturile realizate de SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2012 și astfel salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA s-au trezit că au reducere de normă lunară și reducere de salariu lunar timp de 8 vluni din cele 12 luni ale anului 2013;
-Observăm că scăderea volumului indicatorului trenKm scade valoarea totală de bani încasată pentru TUI de CNCF,,CFR,,SA și se prevăd din această cauză concedieri colective la CNCF,,CFR,,SA. Citiți:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/restructurare-si-eficientizare-in-2013-la-cfr-sa.html
– Scăderea volumului trenKm și la SNTFM,,CFR Marfă,,SA în anul 2013 face să se prevadă și la această societate din această cauză concedieri colectivela SNTFM,,CFR Marfă,,SA. Citiți:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/se-preconizeaza-disponibilizari-masive-la-cfr-marfa.html
Termenul prevăzut pentru efectuarea concedierilor colective la CFR Marfă în anul 2013 este prevăzut în Notificare și este pentru noiembrie-decembrie 2013 conform :
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/se-preconizeaza-disponibilizari-masive-la-cfr-marfa.html
Citiți:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/restructurare-si-eficientizare-in-2013-la-cfr-sa.html
Citiți:
http://www.feroviarul.ro/images/stories/diverse/restructurare/posturi-reduse-2013.jpg
În exclusivitate pentru Express de Banat domnul Michael Schwarzinger, ambasadorul Austriei , a declarat următoarele: ,,Vedem riscul ca această cale ferată să fie înstrăinată către oameni care nu sunt la fel de bine intenţionaţi. Avem foarte multe exemple unde o astfel de cale ferată poate fi şi este intens şi foarte bine exploatată din punct de vedere turistic. Prioritar este să avem grijă ca această cale ferată să nu fie distrusă sau deteriorată”.
Astfel a declarat în exclusivitate pentru Express de Banat Michael Schwarzinger, ambasadorul Austriei conform :
http://www.feroviarul.ro/revista-presei/express-de-banat-diplomatii-austrieci-se-opun-privatizarii-caii-ferate-oravita-anina.html
Citiți :
http://www.feroviarul.ro/revista-presei/express-de-banat-diplomatii-austrieci-se-opun-privatizarii-caii-ferate-oravita-anina.html
A apărut Hotararea de Guvern nr.652 din 27-august-2013 pentru modificarea HG nr. 877 /2010 privind interoperabilitatea sistemului feroviar. Citiți :
http://www.feroviarul.ro/legislatie/hotararea-nr-652-din-27-august-2013-pentru-modificarea-hg-nr-877-2010-privind-interoperabilitatea-sistemului-feroviar.html
Are mare dreptate domnul Lucian, D-le Măntescu, ne bucură faptul că comentați și vă spuneți părerile pe acest site(www.fstf.ro), dar nici mie și nici altora singurul lucru care nu ne place, este faptul că încercați să dezinformați sau să informați greșit membrii de sindicat, care citesc și se informează de pe acest site. Raspundeți doar la ce vă place, până acum nu ați rîspuns la nimic concret și ce ar interesa membrii noștrii. Parerea mea că nu aveți curajul de a spune adevărul, la fel cum nu ați avut curajul să chemați conducerea federației FSTFR la ședința în care ia-ți exclus, pentru că marea majoritate a membrilor de sindicat la dumneavoastră stau pentru că sunt amenintati.
Aceleași model la copiat și domnul Costache care are cam 90% din membrii de sindicat ,, care au aderat” amenintati de el personal sau de domnul Ioncea, sau acest ,,,nou lider” foloseste metoda, unde nu este in stare să îi ,,convingă cu amenintari” sună la Domnul fost sef depou Gavris, care îi amenita si dumnealui. RUSINE să îți fie domnule Costache dacă crezi că așa se face sindicat, nu mai pune cereri de aderare în foile mecanicilor. Îi stresezi prea mult pe oameni cu această atitutine de ,, LIDER”, nu știu cât te vor suporta!!!!!!! Eu zic domnule Costache să te uiți mereu în spate că nu știu ce te așteaptă, pentru că marea majoritate a mecanicilor din BC sunt indignați de atitutidea ta….
Acaru’ în comentariul său vorbește de faptul că acum prin intermediul site-ului http://www.fstf.ro există posibilitatea să pună și să I se răspundă la ,, avalanșa de întrebări —pe care acum și prin intermediul acestui site— indrăznește șă o pună,, și apreciază și demersul domnului Măntescu ce este primul lider specialist relații sociale și ,,reprezentativ,, ce încercă după mai mult timp de tăcere pe site-ul http://www.fstf.ro să dialogheze direct cu salariații CFR Călători ce sunt memebrii de sindicat ai FSTFR (spre deosebire de alti lideri specialisti reprezentativi care nu dialoghează nici acum) . Acaru’ crede ,, că aflarea răspunsurilor (fie si folosind site-ul acesta— http://www.fstf.ro— pentru care le multumim liderilor FSTFR) este în interesul si a altor colegi! ,, .
Aș dori să-i transmit domnului Lucian Pădureț că părerea mea este că are calitatea de a citi gândurile multora din membrii de sindicat ai FSTFR, gânduri pe care ulterior le-a făcut publice prin comentariul la care voi face referire.
Părerea mea contează spune domnul Lucian Pădureț în comentariul său adresat domnului Președinte Măntescu când dorește să îi transmită că : ,,mă bucură faptul că comentați și vă spuneți părerile pe acest site(www.fstf.ro). Singurul lucru care nu-mi place, este faptul că încercați (spun, încercați) să dezinformați sau să informați greșit membrii de sindicat, care citesc și se informează de pe acest site. ,, . Părere mea contează spune domnul Lucian Pădureț în comentariul său adresat domnului Președinte Măntescu și atunci când dorește să îi transmită despre faptul că : ,, Vă numiți Federația Mecanicilor de Locomotivă , dar părerea mea este că numai numele a mai rămas din „firmă„ . ,, și că : ,, Federația noastră(FSTFR) este o Federație Sindicală preponderentă din mecanici de locomotivă de CĂLĂTORI. Federația noastră(FSTFR) este deci o Federație Sindicală ce are în componenta ei și o categorie socio-profesională foarte importantă în Calea Ferată Română, categorie socio-profesională care și datorită dumneavoastră, acum este hăituită, vânată (cu decizii de sancționare pentru orice nimicuri),înjosită, etc(a se vedea Depoul Timișoara și-l dăm exemplu pentru că mecanicii de locomotivă de la Depoul Timișoara sunt afiliați la FML etc.). Până la urmă noi suntem cei care punem în mișcare tot SNTFC-ul(trenul de călători,iar dacă mișcă roata,atunci mișcă și rotițele acestei mașinării numită SNTFC CFR CĂLĂTORI SA). ,, .
Cui îi cerem și ce cerem.
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/constantin-zaharia-consilierul-ramonei-manescu-contracte-cu-dedicatii-in-numele-afer-106763
Cu permisiunea dv-stra un “P.S.”:
Nu stiu daca domnul “molea” e chiar domnul Molea. Daca postarea e a celui “real” pe mine unul ma bucura. Interesul unui lider din garda veche pentru acest site pe care putem sa ne exprimam liberi (cu limbaj decent) chiar si cu patima uneori (pentru ca ne doare ce se intimpla cu noi) e un lucru foarte bun!
Multe se pot reprosa pentru trecut, cum de altfel multe au fost facute bine! Ma gindesc la (numai) doua exemple in antiteza:
1. rau- cei care au semnat renuntari salariale in ultimii 3-4 ani ca lideri semnatari au fost “propulsati si sprijiniti” de domnul Molea.
2. bun – drepturile salariale cistigate in instanta (din urma) sunt in baza unui CCM la Nivel de Ramura Transporturi al carui promotor si artizan a fost acelasi domn Molea.
Pensionari sau nu, liderii vechi -in functie sau nu-, pot sa-si puna experienta in actiunea de indreptare a lucrurilor, fara orgolii si ranchiuna, fara bonusuri de la administratie, NUMAI IN FOLOSUL CELOR CARE SUNT ACUM DISPRETUITI SI UMILITI.
A avut loc o intilnire cu doamna Ministru? Au mai participat si alti lideri sau numai domnul Mantescu? Sau numai liderii “reprezentativi”? Cum se vede viitorul ceferistilor de la nivelul ala? Faptul ca s-a adus la cunostinta si de domnul Mantescu aspecte ca cel cu CFS-urile impuse si s-au obtinut promisiuni de rezolvare e bine, si mai bine e sa se fi spus si altele…curiosi suntem sa vedem rezultatele! Ce se intimpla ce CFS-urile luate deja? Domnule Mantescu cum vedeti rezolvarea? Ati initiat ceva actiuni?
Am mai recitit din comentarile colegilor si tot nu inteleg de ce a fost exlusa FSTFR din AFTF? S-a incalcat vre-o prevedere din statutul AFTF de catre membrii FSTFR? Nu au fost de acord si/sau nu au sustinut cei de la FSTFR actiuni sindicale de aparare a drepturilor membrilor de sindicat?
Domnule Mantescu nu credeti ca AFTF ar fi mai puternica cu FSTFR alaturi decit cu ea exclusa, mai ales daca aceasta excludere nu are motive sustenabile?
Iertata fie-mi avalansa de intrebari pe care o indraznesc a pune, dar e de apreciat demersul domnului Mantescu de a incerca sa dialogheze (spre deosebire de alti lideri specialisti reprezentativi) si cred ca aflarea raspunsurilor (fie si folosind site-ul acesta pentru care le multumim liderilor FSTFR) este in interesul si a altor colegi!
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/consiliul-national-al-federatiei-sindicale-drum-de-fier-se-va-intruni-la-sinaia.html
Domnule Mantescu se vede ca raspundeti doar la ce vreti. Sunt convinsa ca nu aveti un raspuns le cele mai importante intrebari ce v -au fost puse. Mai precis nu aveti curajul de a recunoaste sa raspundeti. Sa nu credeti ca ne impresionati , cel mult pe domnul ,, admin” care nu il inteleg cine la impiternicit……… Acele nr. de tel nu erau un secret si injurii nu au fost, cel mult intrebari incomode pentru domnul Mantescu la care nu are curajul sa raspunda. Domnule Mantescu spre deosebire de dumneata Domnul Molea a avut curajul sa recunoasca anumite……….
Pe viitor domnul Mantescu sa ne scrie intradevar cand va avea concret ceva de spus, pana atunci sa ne lase cu povesti ……
Multumesc admin, si te asigur ca nu mi-a scapat nici un mesaj necitit, regretul meu este ca nu am timpul necesar sa raspund la toate provocarile distinsilor domni care scriu si comenteaza. Apropo pentru cei care au facut si inca fac comentarii cu privire la varsta mea de pensionare, ii asigur ca in momentul indepliniri conditiilor de pensionare, voi pleca fara sa ma impinga alti de la spate. Pentru cei care stau prost cu aritmetica ii rog sa refaca calculele pentru a se lamuri ca nu am cum sa am 60 ani, s-au au fost dezinformati voit?, de anumite persoane ca as avea aceasta varsta. Daca pt. o persoana nascuta in 1961 din calculele unora reiese ca are 60 ani?, eu nu mai am ce comenta.
Intodeauna voi trimite mesajele de pe aceeasi adresa de email.
D-le Măntescu, mă bucură faptul că comentați și vă spuneți părerile pe acest site(www.fstf.ro). Singurul lucru care nu-mi place, este faptul că încercați (spun, încercați) să dezinformați sau să informați greșit membrii de sindicat, care citesc și se informează de pe acest site.
De ce nu-i informați, de ce ați scos din Alianță (AFTF), Federația noastră(FSTFR), o Federație preponderentă din mecanici de locomotivă de CĂLĂTORI. O categorie socio-profesională, care și datorită dumneavoastră, acum este hăituită, vânată (cu decizii de sancționare pentru orice nimicuri),înjosită, etc(a se vedea Depoul Tmișoara). Până la urmă noi suntem cei care punem în mișcare tot SNTFC-ul(trenul, mișcă roata, mișcă și rotițele acestei mașinării, numită SNTFC). Dacă tot vă numiți Federația Mecanicilor de Locomotivă( după părerea mea numai numele a mai rămas din „firmă„), de ce nu luptați (ca și noi) pentru îmbunătățirea condiților de muncă, pentru o salarizare comform importanței și răspunderii funcției, pentru ca SNTFC-ul să nu o ia pe urmele CFR Marfă? Care sunt motivele pentru care mișcarea sindicală din CFR, nu se poate unii și lupta, pentru binele membrului de sindicat?
Ne spuneți că nu avem dovezi că faceți înțelegeri cu administrația. Atunci cum de vă judecați cu FSTFR-ul? Vreți să le spuneți dumneavoastră membrilor de sindicat, numerele de Dosar pentru care vă judecați cu FSTFR-ul? Și pentru ce anume? Ce urmăriți prin aceste procese?
Referitor la distinșii scriitori și comentatori, pe site-ul nostru, vă pot spune că este un pas înainte important, în informarea membrilor noștrii de sindicat și mai ales în informarea noastră ca Lideri de Sindicat, de către membrii de sindicat. Am dat și dăm posibilitatea ca oricine are ceva de spus, referitor la munca pe care o prestează, la încălcările drepturilor lor, la păreri, la propuneri(sunt forte importante ptr. noi, pentru că nu suntem Mafalda să le știm pe toate și unde sunt mai multe propuneri sunt și mai multe soluții). Site-ul nostru dă posibilitatea tuturor, să critice, să laude,etc(deocamdată sunt numai critici, dar va venii momentul când vom fi și lăudați).
Cu respect, părere mea contează.
Mare ingrijorare pentru punctul de pensie !!!!!!!!!! sa se pensioneze pensionabili ???????????
Precizez că Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF ) a solicitat anularea zilelor de reducere normă lunară și corespunzător și a salariului lunar la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA din perioada octombrie-decembrie 2013 și în acest sens a înaintat la Inspectoratul Teritorial de Muncă București solicitarea de a verifica că Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF ) nu a fost consultată cu privire la reducerea normei lunare și a salariului lunar la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA în perioada octombrie-decembrie 2013 și ca în consecință să constate că reducerea normei lunare și a salariului lunar la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA în perioada octombrie-decembrie 2013 este netemeinică și nefondată și să dispună anularea zilelor de reducere a programului de lucru cu o zi pe lună și corespunzător și reducerea salariului lunar la toți salariații de la SNTFC,,CFR Călători,,SA în perioada octombrie-decembrie 2013 și, în consecință, să dispună SNTFC,,CFR Călători,,SA plata diferențelor salariale neplătite .
Precizez că Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF ) a solicitat anularea zilelor de reducere normă lunară și corespunzător și a salariului lunar la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA din perioada februarie-iunie 2013 și în acest sens a înaintat la Inspectoratul Teritorial de Muncă București înscrisurile justificative care demonstrează că a fost netemeinică și nefondată reducerea programului de lucru cu o zi pe lună și corespunzător și reducerea salariului lunar la toți salariații de la SNTFC,,CFR Călători,,SA în perioada februarie-iunie 2013 .
Mă bucur să aflu că și domnul Președinte Măntescu Iulică a susținut la D-na Ministru Ramona Mănescu că trebuie să se renunțe la reducerea programului de lucru cu o zi pe lună la SNTFC,,CFR Călători,,SA si că a obținut chiar o promisiune facută de la D-na Ministru Ramona Mănescu că va transmite solicitarea sa către CFR Călători .
Sper ca și domnul Președinte Măntescu Iulică să se bucure că nu a fost singurul care a susținut la D-na Ministru Ramona Mănescu că trebuie să se renunțe la reducerea programului de lucru cu o zi pe lună la SNTFC,,CFR Călători,,SA , pentru că și Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF ) a susținut și în acest sens i-a transmis Doamnei Ministru Ramona Mănescu și în scris această solicitare , precum și înscrisurile justificative care să poată conduce la a se lua decizia de renunțare la reducerea programului de lucru cu o zi pe lună și corespunzător și la renunțarea reducerii salariului lunar la toți salariații de la SNTFC,,CFR Călători,,SA în perioada octombrie-decembrie 2013. Precizez că Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF ) a susținut și în acest sens i-a transmis Doamnei Ministru Ramona Mănescu înscrisurile justificative care demonstrează că a fost netemeinică și nefondată reducerea programului de lucru cu o zi pe lună și corespunzător și reducerea salariului lunar la toți salariații de la SNTFC,,CFR Călători,,SA în perioada februarie-iunie 2013 .
Sper ca D-na Ministru Ramona Manescu dupa discutiile avute astazi la ora 14.00, si conform promisiuni facute sa transmita solicitarea mea catre CFR Calatori si sa renunte la reducerea programului de lucru cu o zi pe luna, pentru a nu mai afecta veniturile salariatilor precum si a nu se mai pierde la calculul punctului de pensie pe perioada reducerii programului de lucru.
Doresc sa fac o precizare si as ruga pe distinsul fost lider si actual pensionar MOLEA ION, sa sa aptina de la comentarii pe care sunt sigur ca nu le poate proba, deasemeni ar trebui sa stie ca nu are voie sa faca publice numerele mele de telefon, fara acordul meu, astel ma simt obligat sa sesizez organele de cercetare pentru ca legat de activitatea mea sindicala am primit amenintari, inclusiv cu moartea, pe care le pot proba cu acte orcand. Facand astfel de lucruri consider ca se incearca din nou intimidarea mea de catre anumite persoane de care domnia sa nu este strain. Deasemeni administratorul ar trebui sa atraga atentia acestor persoane ca este ilegal ceea ce fac.
mai acesta LASA-NE, chiar nu intelegi ca NU NE INTERESEAZA MINCIUNILE lu” MATALE ? NU FACI TU REGULILE AICI .clar ? atentie, mantescule ASTA-I NU-I MOSIA TA !
ps. limba romana e grea pentru mosierii de serviciu 🙂
Intrucat comentariile sunt filtrate automat la injurii, acestea nu sunt postate. Comentariul de mai sus nu continea injurii, astfel a fost posibila postarea lui automata. La solicitarea dv. domnule Mantescu, am sters numerele de telefon si sper ca pe viitor orice comentariu sa fie verificat manual pentru o filtrare mai buna. Rog ca pe viitor daca mai scrieti dv. un comentariu, sa-l scrieti de pe acelasi PC,(IP, si adresa de mail pe care o recunosc) deoarece in ultima vreme diferite persoane rauvoitoare incearca sa scrie in numele dv. Daca cititi comentariul dl-ui Paduret Lucian, vedeti ca opinia membrilor nostri de sindicat este alta!!!( “Domnule Molea, așa ceva nu se face. Suntem o federație care respectă legea. Dacă facem ceea ce spuneți, înseamnă că nu suntem mai buni ca ei.“) Cu deosebit respect, la buna vedere!
Ceferiștii mulți dintre ei nemulțumiți de situația lor financiară și de condițiile de muncă discută acum între ei și comentează despre cum să protesteze în viitorul apropriat (pichetări, Mitinguri etc) și/sau să continue prin introducerea de acțiuni în instantă. Ceferiștii mai discută între ei și despre Viteza lor de reactie la ce se întâmplă în sistemul feroviar.
Ce se mai interzice angajaților din SNTFC ,,CFR Călători ,,SA aflăm din :
http://www.ziuanews.ro/stiri/scandalos-valentin-dorobantu-a-interzis-angajatilor-de-la-cfr-calatori-sa-acceseze-site-ul-ziuanews-106522
Se pare că va fi un pic de bine și la SNTFC ,,CFR Călători ,,SA : ,,Conform bugetului de venituri şi cheltuieli pe 2013, aprobat în iulie de guvern, SNTFC CFR Călători SA are venituri totale estimate uşor peste două miliarde lei în acest an şi cheltuielile totale de 2,4 miliarde lei, cu o pierdere de 400 de milioane lei, nivelul sumei cu care va fi suplimentat capitalul social la rectificare.,, .
Capitalul social al SNTFC,,CFR Călători,,SA este majorat cu 400 milioane lei pentru stingerea de arierate conform:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=8&cad=rja&sqi=2&ved=0CFEQqQIwBw&url=http%3A%2F%2Feconomie.hotnews.ro%2Fstiri-companii-15908188-ministerul-transporturilor-majoreaza-400-milioane-lei-capitalul-cfr-calatori-pentru-stinge-datorii-catre-cfr.htm&ei=MXZyUtvSLKKK7AbC54DoDg&usg=AFQjCNHci_VfITawPXpVI8Wd0uJwrhF9dA
Capitalul social al SNTFC,,CFR Călători,,SA este majorat cu 400 milioane lei pentru stingerea de arierate conform:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=10&cad=rja&sqi=2&ved=0CFQQqQIwCQ&url=http%3A%2F%2Fwww.capital.ro%2Fdetalii-articole%2Fstiri%2Fcapitalul-social-al-cfr-cslatori-majorat-cu-400-mil-lei-pentru-stingerea-de-arierate-188155.html&ei=5HRyUqHgN8aE4ATxwIHwCg&usg=AFQjCNGjMIFUZtnGZjAk1cR5kJHHL78Tdg&bvm=bv.55819444,d.bGE
,,FSTFR și nici ANSF nu vor sta să privească și vor sesiza toți factorii de decizie din Ministerul Transporturilor despre presiunile făcute asupra ceferiștilor și acolo unde va fi cazul vor introduce acțiuni în instantă și plângeri penale. ,, .
Acaru’ are dreptate când spune: ,,Domnule Rodrigo tineti cont numai de vointa oamenilor , singurii indreptatiti sa hotareasca ce vor si cum vor! ,,.
Care este pulsul la calea ferata ? Care este situatia la CFR Călători ? Va veni şi-aici un pic de bine ? Care este MAREA GLORIE SINDICALISTĂ de la UNITĂȚILE FEROVIARE de STAT ? Care este MAREA GLORIE A MANAGERILOR PRIVAȚI de la UNITĂȚILE FEROVIARE de STAT ? Care este MAREA GLORIE a SALARIAȚILOR de la UNITĂȚILE FEROVIARE de STAT ? De ce se fac presiuni nejustificate,netemeinice și nefondate de tot felul ale Conducerii CFR Călători pe mecanicul de locomotivă și automotor de călători ? De ce se dă reducere normă lunară 8 luni din 12 luni în anul 2013 la CFR Călători ? De ce irită FSTFR alte organizații sindicale feroviare și de ce FSTFR luptă singură pentru păstrarea trenurilor de călători ale CFR Călători ? Se vor uni oare câți mai mulți salariați feroviari în jurul FSTFR pentru a lupta împreună pentru ca să vină și un pic de bine și la Calea Ferată Română ?
Trădători cu sufletul de slugă,
Ce-au ajuns la viaţa boierească,
Au venit la sânul tău să sugă –
Sfântă laşitate românească !
De-ar veni şi-aici un pic de bine,
Dictaturi să nu ne mai umbrească,
Poate-atuncea vom scăpa de tine –
Sfântă laşitate românească !special pentru preteni din …….. !!!
De ce nu ati fost de acord cu intrunirea Comisiei Mixte Patronat Sindicate, d-le Mantescu ?????????????
Drepturile salariale câștigate în instanță sunt ale salariaților (NU ALE SINDICATELOR), ei sunt singurii care hotărăsc cum intră în posesia lor, respectiv toți bani odată sau eșalonat.
Consider că în această privință nu poate hotărâ nici o organizație sindicală și nici conducerea și nici MACAR VREUN PRESEDINTE DE SINDICAT.
Da este ADEVARAT PE TIMPUL DE MARE GLORIE SINDICALISTA A FMLR ,,DORMITOARELE CFR ARATAU EXCEPTIONAL” oare pentru ca erau manageriate ffffffoarte bine ..de cine ?
Poate ar fi mai bine sa le spuneti direct care este pulsul la calea ferata atat lui Dorobantu cat si lui Manatescu. Asa ca sunati sau dati mesaj lui Mantescu la numarul ………… si Dorobantu la numarul ………….. ca numai asa afla si ei care este situatia la CFR…
Domnule Molea, așa ceva nu se face. Suntem o federație care respectă legea. Dacă facem ceea ce spuneți, înseamnă că nu suntem mai buni ca ei.
La fel de abuziv a semnat și concedierea mea domnul Lăcraru Constantin, în același timp și pe aceeași listă semnată de domnul Lăcraru Constantin care la scurt timp după ce a semnat concedierea mea a devenit membru de sindicat la FNFMC. Ce spuneți despre caracterul său ?
Venind vorba despre cum suntem reprezentați de către unii lideri pot să vă spun că azi 30.10.2013 când aveam termen de judecată pentru că am fost concediat în anul 2012 fără consultarea comisiei de concediere din care să facă parte cei 6 membrii FSTFR desemnați pentru comisia de concediere de către FSTFR, a venit jurist de la SNTFC,,CFR Călători,,SA cu Nota de Ședință cu nr. A2/c/11869/2013 în care se precizează că prin actele cu nr. nr. 3T/PR/02/04.01.2012 și cu nr. 3T/PR/06/2012 din 09.01.2012 de la SNTFC,,CFR Călători,,SA -RTFC Banat Oltenia-Depoul CF Călători Pitești reiese în mod clar că liderul zonal al FSTFR-domnul Lăcraru Constantin a luat la cunoștință sub semnătură , fără obiecțiuni, de lista salariaților nominalizați ce urmează a fi concediați, listă din care fac și eu parte (și au anexat actele menționate, respective actele cu nr. 3T/PR/02/04.01.2012 și cu nr. 3T/PR/06/2012 din 09.01.2012 de la SNTFC,,CFR Călători,,SA -RTFC Banat Oltenia-Depoul CF Călători Pitești cu Situația Centralizatoare cu salariații nominalizați ce urmeză a fi reduși conform Programului de Restructurare al SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. 1/5656/14.12.2011 semnat pentru mine de reprezentant sindicat domnul Lăcraru Constantin). Însă din actele FSTFR cu nr. 396/24.11.2011 și nr. 5 din 04.01.2012 din comisia de concediere de personal ,restructurare și reorganizare a sucursaleor(regionalelor) prevăzute pentru anul 2012 nu apare desemnat să facă parte domnul Lăcraru Constantin care nu a avut împuternicire de la FSTFR să semneze Liste Nominale cu salariații propuși la concediere în anul 2012 și care nu a avut împuternicire să semnexe pentru toți cei 6 membrii desemnați să facă parte din comisia de concediere de personal ,restructurare și reorganizare a sucursaleor(regionalelor) din care era nominalizat și liderul meu de sindicat domnul Miloș Dumitru.
Mă întreb cum de și-a permis domnul Lăcraru Constantin să semneze pe Listele Nominale de concediere pentru mine, când nu a avut împuternicire de la FSTFR pentru a semna aceste Liste Nominale în baza cărora eu am fost concediat ?
Drepturile salariale cistigate in instanta demonstreaza ilegalitatile facute de negociatori, atit de catre liderii semnatari cit si de reprezentantii administratiei, care cu buna stiinta au incercat sa pacaleasca salariatii. Cine mai poate raspunde pentru drepturile care nu au mai putut fi recuperate datorita termenului de prescriere? Semnatarii din partea administratiei au cel putin circumstanta interesului angajatorului dar semnatarii lideri de sindicat nu au nici-o circumstanta…numai circumstanta a ceea ce au primit personal (bani, masini, functii de specialisti…). Culmea este ca aceeasi au ramas si sunt si in continuare “reprezentativi”, exclud cum vor si pe cine vor, cer demonstratii de la altii a “impotrivirii” lor la abuzurile angajatorului fara sa poata ei insasi demonstra asta (decit niste dezacorduri scrise date de convenienta), iau pe Dumnezeu martor (pacat) al faptelor bune facute ca lideri de sindicat fara sa aminteasca de “inchisul ochilor” la prigoana administratiei impotriva celor de alta parere si exemplele pot continua. Drepturile salariale cistigate in instanta acum sunt demonstratia absoluta a incompetentei si tradarii liderilor de la acea vreme, iar obligatia liderilor de acum (mai ales daca sunt aceeasi de atunci) este de a-si rascumpara pacatul numai RESPECTIND VOINTA CELOR TRADATI.
Cit despre contramasurile pe care le propune cite un manager parasutat politic si pe diverse merite “de pusculita politica” , aceeasi lideri ar trebui sa sesizeze organele abilitate ale statului pentru refuzul lor de a pune in aplicare cele hotarite de instanta conform unor articole din codul muncii care trimit catre penal neaplicarea acestora! Domnule Rodrigo tineti cont numai de vointa oamenilor , singurii indreptatiti sa hotareasca ce vor si cum vor!