REPLICA FSTFR…

Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) este formată din trei Federații Sindicale :FMLR, ELCATEL și FSTFR.  După ce FMLR și ELCATEL au încercat în 26.06.2013 excluderea  Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) din Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF), în data de 25.10.2013 Instanța a dispus suspendarea înregistării modificărilor actelor constitutive ale persoanei juridice Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) fără  Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) până la soluționarea definitivă a dosarului în care se va hotărâ dacă Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) a fost exclusă ilegal din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF). Până la soluționarea dosarului menționat mai sus Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) face în continuare parte din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) și are în continuare reprezentanții săi semnatari de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe 2012-2014.

SHARE

337 Responses

  1. Domnule Ceferist eu cred că articolele din Codul Penal ar trebui, după părerea mea , să îi dea măcar putin de gândit domnului Costache și să se gândească bine înainte de a mai face presiune atât pe unii salariati sau în special pe membrii de sindicat ai SDLBC.
    Ar trebui să se gândească de mai multe ori atunci când dă telefoane multor lideri ai FSTFR pe care îi dezinformează și pe care îi sună cu scopul de ai instiga împotriva conducerii FSTFR.
    LASĂ-te de acest obicei domnule Costache, acest procedeu nu a ținut nici domnului Matei, nu a avut nici un rezultat, te faci de râs.

    Cea ce spuneti domnule ceferist este folositor si membrilor de sindicat pentru ca să stie totusi că în astfel de abuzuri sunt apărati de lege și că vor fi sustinuti de sindicat.

  2. Eu am citit că : ,,în cazul infracţiunii acţiunea de ameninţare este de natură să alarmeze victima, să-i producă o temere serioasă, în cazul contravenţiei ameninţarea trebuie să fie de natură să tulbure ordinea şi linistea publică, să producă indignarea cetăţenilor sau să lezeze demnitatea şi onoarea acestora sau a instituţiilor publice. ,, .

  3. Domnule Boby, bine ai venit pe site-ul nostru. Eu nu sunt așa de virulent ca și colegii noștri. Domnul Leonidas a cam spus tot ce gândesc și eu, doar o completare am să fac și aceea că din toate site-urile existente (ale federaților) puteați să vă informați despre tot ceea ce se intreprinde pe linie sindicală. Cred că aveți destul discernământ să vedeți care federație informează corect și mai ales la timp.
    mă bucură faptul că luați atitudine, orcare ar fi ea. Trebuie să ne dati și nouă(FSTFR-ULUI) ceea ce este al nostru, adică că dăm posibilitatea oricărui membru de sindicat sau nu, să-și spună părerea printr-un comentariu sau mai multe. Te rog, dacă ești corect, să-mi mai areți vre-un site asemănător.
    Singurul lucru care nu-mi place la cei care citesc acest site, că intră să citească numai atunci când este câte un „scandal” și nu să se informeze sau să-și spună părerea, să vină cu propuneri, critici, sau ce-i nemulțumește.
    Părerea mea contează.

  4. Aurel,asa cum nu toate mustele fac miere,nici toti cei ce sunt mecanici instructori fac ce ar trebui sa faca conform Fisei postului si din pacate se ocupa cu altele.eu le recomand sa nu uite ca lucreaza cu oameni si au obligatia sa-i respecte indiferent de optiunile lor.

  5. Domnule Bobby,daca aveti o parere negativa despre Sindicate eu unul va inteleg,dar as avea o mare rugaminte sa retineti ca nu este bine sa vorbiti la modul general pentru ca totusi mai sunt si Lideri care se gandesc si muncesc pentru salariatii SNTFC fara a se bucura de vreun avantaj material.Daca vreti sa va convingeti intrebati mecanicii de la Dep Ploiesti si inca ceva, fara lupta corecta nu vom obtine ce altii au vandut DEMNITATEA de CFR-ist.

  6. PS: pentru domnul”Bobby”: puteti sa fiti suparat pe conducerea depoului BC, asa cum sunt si eu pe conducerea unitatii mele, DAR … e si rezultatul votului nostru… numai ca politicul nu prea are de a face cu meseria…de aia unul din OBIECTVE e STOPAREA POLITIZARII FUNCTIILOR DE CONDUCERE la calea ferata!

  7. Domnule “Bobby” , personal, va inteleg nemultumirea, iar “naduful”dv-stra e la fel cu al multora care si-au pierdut, partial pe buna dreptate, increderea in sindicate/miscarea sindicala in general si in liderii de sindicat in special.
    “Sacii in caruta” au fost si sunt NUMAI ai “specialistilor in relatii sociale” care au uitat ca inainte de a deveni astfel de “SPECIALISTI SI NEGOCIATORI”, RASPLATITI PENTRU DREPTURILE “SUSPENDATE” sunt (sau ar trebui sa fie) in primul rind cu adevarat lideri de sindicat!
    Singura greseala pe care imi permit sa vi-o precizez este ca va aruncati “naduful” intr-un spatiu unde nu se prea regasesc “specialistii” respectivi! Acesta este spatiul in care se discuta si se informeaza tocmai cei care, la fel de nemultumiti ca si dv-stra, sunt “nespecialisti” dar incearca sa-si puna intrebari si sa afle raspunsuri, sa-si impartaseasca opinii, sa dezbata si sa vada CE MAI E DE FACUT pentru a-si apara locurile de munca, demnitatea meseriei sau PENTRU OBIECTIVELE pe care le vor sustine prin inca un miting si pe mai departe prin negocieri sau alte actiuni sindicale!
    Domnule “Bobby”, opinia dv-stra prin care stabiliti ca toti sunt ” tot o apa si-un pamint”, aruncind in toti cu noroi, fara deosebire, este exact rezultatul pe care doreste sa-l obtina administratia/ angajatorul!
    Semanind neincredere si dezbinare, cumparind lideri prin bonusuri si functii, prin santaj si amenintari, sau PROTEJIND SINDICATE FANTOMA infiintate peste noapte, administratia arunca “änatema” asupra miscarii sindicale pentru a putea tine ca”robi” salariatii/angajatii si a-si face jocurile economice pe spatele acestora!
    Cum va explicati ca astfel de sindicate conduse de asfel de lideri (cu functii -revizori regionali sc si functisoare-mecanici instructori) protejate si incurajate de administratie sunt afiliate imediat la organizatii sindicale federative conduse de marii specialisti?
    Domnule “Bobby” daca sunteti de buna credinta, cu respect, va solicit sa aveti discernamint, nu va mai lasati manipulat si va rog sa aveti puterea de a va analiza si propriile fapte (inainte de a le analiza pe ale altora) … cine stie, poate ajungeti la concluzia ca fiecare din noi avem o mica vina pentru ce si cum am ajuns in prezent!
    Daca stiti alta solutie decit miscarea sindicala pentru a schimba ce se intimpla rau cu ceferistii si calea ferata, luminati-ne si pe noi, spuneti-ne si noua, poate aveti o idee mai buna!
    Daca nu aveti alte idei si faceti parte din vreo organizatie sindicala condusa de vreun specialist, aruncati-va “naduful” asupra lui sau luptati sa-l schimbati din functia de lider!
    Stiu ca e mai greu decit sa te resemnezi si sa zici ca “toti sunt la fel”… sau altii sunt de vina pentru ce se intimpla.
    Puteti fi unul dintre cei carora LE PASA SI SE IMPLICA …. vorba (mottoul) unui ceferist , mecanic, de mai sus 🙁 SI) PAREREA MEA (TA) CONTEAZA!…numai sa fie cu buna credinta!

  8. In spatele GAGAUZILOR se afla TEODOR GAVRIS cel care il sustine pe COSTACHE in tot ce face

  9. Sunteti multumit de explicati, domnule Boby? Un lucru mai am de precizat
    MAXIM RODRIGO GABRIEL NU ESTE SINGUR !
    ESTE SUSTINUT DE O ARMATA DE LIDERI (ADEVĂRATI) DIN INTREAGA TARĂ!
    Acesta este lucru care îl deosebeste de ,,LIDERUL” costache.
    Acesti LIDERI ADEVARATI îi vor fi alături la MITINGUL din 28 noiembrie 2013.

  10. Domnule Bobby în comentariul dumneavoastră faceți afirmații nefondate ca : ,,Pentru Romania nu mai exista sindicate… Iar daca exista stiu numai sa toace banii… Asta e si in Depoul BC…. Avari dupa putere si bani… Toti va plangeti de sindicatul lui Costache si sindicatul lui Rodrigo dar nimeni nu pune problema din cei 2 lideri ca in Depoul BC avem cea mai proasta conducere de 20 de ani incoace… NIMENI… Nimeni nu vede in ce conditii lucram, ca ramanem fara trenuri, ca nu ne facem norma de ore s.a.m.d… Sindicatele nu au nimic de spus la chestiile astea… Stiti sa va ocarati si doar atat… ,, .
    Domnule Bobby vă rog să vă scrieți —atunci când comentați tendentios ca în comentariul de mai sus — numele întreg , funcția și sindicatul din care faceți parte ca Ceferist pentru a vă da în răspunsuri prin alte comentarii mai multe detalii la întrebările dumneavoastră. Totuși am să vă fac o informare pe scurt despre activitatea sindicală a sindicatului SDLBC la care este Președinte Maxim Rodrigo Gabriel doar referitor la activitatea sindicală din anul 2013, respectiv că: Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători ( SDLBC ) singur sau împreună cu FSTFR și/sau ANSF a acționat și acționează în instantă SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru drepturi salariale neplătite pe anul 2013 și pe ultimii 3 ani și pentru anularea unor articole din CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014, a solicitat SNTFC,,CFR Călători,,SA să convoace și să întrunească Comisia Mixtă Patronat- Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru nerespectarea prevederilor CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA, a sesizat în scris Consiliul de Supravegere în Domeniul Feroviar și Consiliul Concurenței și și-a expus punctul de vedere în ședința comună a acestora cu Maxim Rodrigo Gabriel și cu domnul Olteanu Mihai, a sesizat de două ori în scris Președintele României și a purtat în acest sens discuții cu consilieri ai Președintelui României, a sesizat în scris de 2 ori Guvernul României,a sesizat în scris FMI și s-a întâlnit cu reprezentanți acestuia ,a sesizat în scris Parlamentul României-Camera Deputaților și Senatul României, a sesizat în scris și a purtat discuții în acest sens la Ministerul Muncii, a sesizat de 3 ori Inspectoratul Teritorial de Muncă de toate nerespectările de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014, de reducerea nejustificată a salariului lunar timp de 8 luni din 12 luni la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2013 etc , a sesizat în scris Ministerul Transporturilor de toate nerespectările de CCM, de reducerea nejustificată a salariului lunar timp de 8 luni din 12 luni la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA , despre condițiile de muncă în care lucrează CFR-iștii, de faptul că SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA rămâne fără trenuri de călători nejustificat fapt care duce și la nesiguranța locurilor de muncă și fapt pentru care nu se mai poate face norma întreagă lunară de ore la toți salariații și care duce la multă navetă neplătită necesară prezentării la serviciu a salariaților și pentru revenirea ulterioară la domiciliu pentru că abuziv și fără voința lor li s-a schimbat la unii salariați deja locul de muncă în alte localități decât cele în care își au domiciliul stabil s.a.m.d și a purtat discuții cu Ministrul Transporturilor care au durat și 4 ore /discuție , dar și cu Miniștrii Secretari de Stat din Ministerul Transporturilor, a avut o contribuție esențială la Ordinul de Ministru al Transporturilor referitor la serviciul maxim admis pe locomotivă, a participat la Organizarea a două Mitinguri de Protest și participă la organizarea și la al treilea Miting de Protest din fața Ministerului Transporturilor etc.

  11. Domnule Boby nu este important să detaliez ce am facut eu personal, dar imi sustin sindicatul din care fac parte și stiu să recunosc ce a facut acest sindicat si federatie pentru mine si pentru sindicatul din care fac parte.
    Poate dumneata nu vezi decât ce nu s-a putut face sau faci parte dintr-un sindicat care nu face nimic, s-au nu vrei să vezi !……….
    Dacă sindicatul mai precis domnul Maxim Rodrigo nu s-ar fi implicat acum nu mai exista calea ferata, sau era demult privatizată, drepturile salariale câștigate în instanță în proportie de 90% au fost câștigate tot de sindicate si în primul rând datorită domnului Maxim Rodrigo, cei mai multi disponibilizati au fost adusi si reîncadrati în muncă tot sindicatului adică tot de Maxim Rodrigo.
    Ordinul cu serviciul maxim a fost stopat , după ce a fost semnat sub o formă dezastroasă de celelalte federati și care sub forma care exte acum este tot datorită domnului Maxim Rodrigo, Comisia Mixtă Patronat Sindicate a fost solicitata de FSTFR pentru că au fost încălcate multe drepturi ale salariatilor… Da o să spuneti că nu le-am făcut eu (sau poate am participat la unele dintre ele?! nu aveti cum să stiti ), dar un lucru pot să afirm si să vă fie clar, că sustin sindicatul din care fac parte, voi face tot posibilul ca să împiedic persoanele care denigrează sindicatul din care fac parte și nu voi fi de acord cu modul de procedare al acestui ,,LIDER” impus și voi lua atitudine.
    Domnule Boby un lucru poti să faci totusi, SĂ VI LA MITING pe 28 noiembrie 2013, unde nu iti cere nimeni să susti pe cineva anume, acolo poti să iti spui cu voce tare nemultumirile , dacă ai curaj. La acest MITING poate veni oricine este nemultumit de ce se întâmplă în Calea Ferată. Vă asteptăm.

  12. Tare speriati lasati impresia ca sunteti domnilor colegi din BC de acest intructoras Costache ,si nu pricep de ce ? atata timp cat va faceti treaba cu ce va poate speria sau santaja ?.Eu am avut ocazia sa-l cunosc o singura data pret de cateva minute ,pare un tip arogant deci trebe tratat cu aroganta sau indiferenta .Care este problema daca este instructor ce mare functie ?(cu scuzele de rigoare celor care sunt instructori dar nu au uitat ca si ei au fost mecanici).Nu uitati ca noi mecanici umblam zi si noapte prin ceata, soare, ploi, ninsori ,sarbatori si toate celelalte ,noi miscam roata noi aducem banii la calea ferata si pentru instructor si pentru sef depou si pentru tot ministerul ,deci nu noi trebe sa stam cu capul plecat si basca in mana ,NU NU NU si NU voi fi de acord cu asa ceva cu riscul ca plec din cfr .Acest individ se foloseste de numele Gavris/Dorobantu la intimidare nimic mai mult ,si eu am trecut prin asa ceva ma terorizau cu telefoanele si ziua si noaptea dar am ramas ferm pe pozitie am discutat cu toti de la egal la egal, mi-se rupe de functiile lor si ei au ramas tot la stadiul de amenintari si atata .important sa nu dati nici un pas inapoi si nu dezbinati colectivul indiferent ce se intampla ,aveti demnitate si nu va lasati cumparati cu” functii , masini ??” haideti oameni buni ca nu suntem copii ,”ajutoare de craciun ” jalnic ,au impresia ca ne cumpara ?,cinstea ,demnitatea si omenia mea nu sunt de vanzare .Curaj baieti !!!

  13. Eu am văzut în Codul Penal că există :
    ,, Capitolul IV
    INFRACŢIUNI CONTRA DEMNITĂŢII
    Art. 215
    Înşelăciunea
    Inducerea în eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasă a unei fapte adevărate, în scopul de a obţine pentru sine sau pentru altul un folos material injust şi dacă s-a pricinuit o pagubă, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 12 ani.

    Înşelăciunea săvârşită prin folosire de nume sau calităţi mincinoase ori de alte mijloace frauduloase se pedepseşte cu închisoare de la 3 la 15 ani. Dacă mijlocul fraudulos constituie prin el însuşi o infracţiune, se aplică regulile privind concursul de infracţiuni. ,, .
    Detalii: http://legeaz.net/cod-penal-actualizat-2011/art-215-cpen

  14. Eu am citit că intervenţia în cazul infracţiunii de trafic de influenţă este definită astfel:
    – ,,actul pentru care se promite intervenţia să intre în atribuţiile de serviciu ale funcţionarului public ori privat sau al competenţei unităţii din care aceştia fac parte.,, și „Dacă persoana indicată de făptuitor şi asupra căreia acesta afirmase că îşi va exercita influenţa nu are în atribuţiile sale efectuarea actului respectiv, infractorul nu săvârşeşte un trafic de influenţă, ci eventual o înşelăciune – faţă de cel ce urma să beneficieze de intervenţie – în raport de manoperele pe care le-a folosit şi dacă cerinţele conţinutului acestei infracţiuni sunt întrunite.” „Nu constituie infracţiunea de trafic de influenţă afirmată de infractor asupra unor activităţii ce intră în sfera atribuţiilor legale, ale altor organe. În asemenea situaţii, faptele pot constitui infracţiunea de înşelăciune, dacă cumpărătorul de trafic nu a avut cunoştinţă de neconcordanţa dintre relatările traficantului şi realitate şi deci a fost indus în eroare (a suferit un prejudiciu).”
    – ,,.sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art.312 din noul Cod penal şi atunci când actul este contrar atribuţiilor sale de serviciu. Spre deosebire de vechea reglementare din art. 257al actualului Cod penal, în art.312 din noul Cod penal s-a introdus o nouă modalitate a scopului în definirea laturii subiective,, respectiv: „să facă un act contrar atribuţiilor sale de serviciu”; în această ipoteză credem că actul trebuie să fie legat de atribuţiile de serviciu ale funcţionarului public sau ale funcţionarului din domeniul public sau privat prin interzicerea s-a de normele care reglementează atribuţiile de serviciu; ca urmare socotim că în conceptual act contrar atribuţiilor sale de serviciu nu intra actele care nu au nici o legătură cu atribuţiile de serviciu fiind o depăşire grosolană a acestora. Într-o astfel de ultimă ipoteză când actul nu are nici o legătură cu atribuţiile sale de serviciu, socotim că fapta ar putea constitui infracţiunea de înşelăciune şi nu de trafic de influenţă. ,, .
    – ,, actul vizat să fie posibil a fi efectuat de funcţionarul public, funcţionarul din domeniul public sau privat ori unitatea din care aceştia fac parte; în caz contrar credem că fapta ar putea constitui infracţiunea de înşelăciune şi nu de trafic de influenţă; în acest sens instanţa supremă a statuat.,, că: „Deosebirea între infracţiunile de trafic de influenţă şi înşelăciune constă în aceea că persoana înşelată este de bună credinţă, fiind indusă în eroare de către făptuitor, câtă vreme beneficiarul traficului de influenţă urmăreşte obţinerea, cu rea credinţă, a satisfacerii unui interes prin coruperea sau influenţarea în alt mod a unui funcţionar. Această din urmă infracţiune subzistă şi în cazul în care făptuitorul se prevalează de un nume fictiv al funcţionarului asupra căruia pretinde a avea influenţă, fiind suficient să menţioneze atribuţiile acestuia de natură a fi apte să rezolve interesele celui care solicită intervenţia.” .

  15. Dar dumneata domnule Viorel ce ai facut??? Ne luam la 11 metri cu intrebari retorice??? Nu cred ca asa se raspunde…

  16. Toti vor sa se vada cu sacii in caruta….Fiecre are interese ascunse… Eu unul nu tin nici cu Rodrigo nici cu Costache… Problema e alta… SUPREMATIA SINDICATELOR…. Nimeni nu stie de unde scum sa mai fure… Pentru Romania nu mai exista sindicate… Iar daca exista stiu numai sa toace banii… Asta e si in Depoul BC…. Avari dupa putere si bani… Toti va plangeti de sindicatul lui Costache si sindicatul lui Rodrigo dar nimeni nu pune problema din cei 2 lideri ca in Depoul BC avem cea mai proasta conducere de 20 de ani incoace… NIMENI… Nimeni nu vede in ce conditii lucram, ca ramanem fara trenuri, ca nu ne facem norma de ore s.a.m.d… Sindicatele nu au nimic de spus la chestiile astea… Stiti sa va ocarati si doar atat… Pur si simplu

  17. Dumneata domnule Boby ce ai făcut? dumneata esti membru de sindicat? sindicatul este format din membri de sindicat, care trebuiesc să fie uniti, să ia atitudine, când apar cei de genul acestu ,, LIDER” care cu acest mod de a face sindicat, crează stres, disconfort. Dumneata sti câte probleme au apărut de când cu acest nou sindicat, notele de relatii s-au intetit, se fac presiuni numai pe cei care nu vor să fie în sindicatul lui și multe altele…. Tot timpul acest indivit se foloseste de numele Domnului Manager și de numele domnului Gavris pentru ași ,, atrage ” membrii de sindicat…..
    Acest individ care este si instructor ar trebui să stie , sau o face cu bună stiintă, ca acesti lucreaza la siguranta circulației. Se pune întrebarea chiar vrea să îi facă să greseasc pentru a fi sanctionati, pentru ca la o nouă restructurare să poată fi dati afară? Și domnule Boby, din câte am citit aici pe site-ul FSTFR ce se întâmpla la Depoul BC să întâmplă și în alte depouri. Acest lucru ne dă de gândit, ADMINISTRATIA se foloseste de acesti indivizi lacomi că să distrugă calea ferată ! Asta ar trebui să întelegi.

  18. V-ati facut toti de rusine….. Va improscati cu noroi unii pe altii…. Iar in toata chestia asta, cei care cad de fraieri sunt salariatii societatii respectiv membrii vostrii de sindicat…. Pe mana voastra (sindicatele) am pierdut si vom pierde in continuare! Rusine tuturor!

  19. Da în Depoul BC există un IUDA care nu face dăcât să facă jocul administratiei.
    Ce are de oferit ? Nimic, le-a promis celor cu sancțiuni că îi scapa de ele , sancțiunile au fost reduse până când cei în acestă situație și-au renunțat la actiunile în instanță, apoi s-a revenit la aceleași sancțiuni.
    Le promite că drepturile salariale nu mai trebuiesc solicitate prin instanță, că rezolvă el cu Dorobanțu. De ce nu dă un exemplu chiar el acest SĂ RENUNTE LA ACTIUNILE IN INSTANTĂ UNDE ISI CERE DREPTURILE(atunci era membru în SDLBC) și SA SE DUCĂ LA MANAGERUL PRIVAT să să i le dea pentru că acum este LIDER DE SINDICAT si sprijinit de ADMINISTRATIE. De ce încearcă să convingă pe cei care și-au câștigat drepturile în instantă să renunțe la executare, de ce nu se duce el să le solicite aceste drepturi la domnul manager Dorobantu asa cum se laudă că poate rezolva.
    Ce are de oferit în afară de stres și amenințări?!
    Le spune că în decembrie le dă ajutoare că la SDLBC nu se dă.
    De unde că nu are nici un ban în fondul acestui sindicat, doar poate dacă nu îl sponsorizează domnul Manager, sau domnul Gavriș? Nu așa se conving membri de sindicat ! FACE DE RUSINE MISCAREA SINDICALĂ!

  20. Domnule GM, cauza generează efecte.
    Cauza, sau cauzele sunt multiple:
    1.-Frica
    2.-Lipsa de pregatire.
    3.-Interese meschine, in detrimentul oamenilor(angajatilor).
    4.-Dorinta administratiei de a ne subjuga, de a devenii sclavii lor, subordonarea fara scrasnire,fara sa gandim, ca niste roboti umani si cu butoanele la administratie.
    5. Lipsa verticalitatii.
    6.-lipsa vointei.
    7. lipsa de reactie, de atitudine din partea celor multi.
    8.-Lipsa institutilor statului(chiar daca exista, lipsesc cu desavarsire și nu ies din cuvantul politicului).
    9.-Dorinta de inbogatire rapida, a tuturor celor care au functii(oricat de mici sunt).
    10.- Niste politicieni care nu le pasa de cei pe care-i reprezinta.
    11.-etc.
    Efectele – le simtim totii, cei onesti, corecti,de buna credinta.

  21. Depoul de Locomotive București Călători este în atenția CFR-iștilor care se gândesc că există un IUDA mai mic și că există și alte elemente negative în Depoul de Locomotive București Călători . CFR-iștii observă că în ultimul timp s-a ,,slăbit,, Depoul de Locomotive București Călători din cauza ,,unor impostori, lingăi,mincinosi,, …. pe care ne întrebăm dacă să-i numim oameni ? Tot noi ne răspundem că nu merită să-i numim oameni pentru că din cauza unora ca ei mecanicul de locomotivă a pierdut ,pierde si va pierde, prestanta pe care o avea odată în CFR și în societatea românească.

  22. Domnule Viorel aș vrea să ști că și eu cred că acest nou sindicat din Depoul de Locomotive București Călători este constituit în cea mai mare parte prin amenințări de tot felul la foarte mulți si prin promisiuni la alții [functii de instructor și alte multe avansări în funcție ,mașini, funcții în sindicat etc] și prin dezinformări despre sindicatul existent SDLBC , prin dezinformări despre FSTFR și prin dezinformări despre ANSF . Afirmația că există și dovezi în acest sens este foarte adevărată. Cred că dacă cineva ar putea să asculte numai înregistrările telefonice din ultimele 6 luni de zile între domnul Costache Marin și domnul ,,Director,, Teodor Gavriș ar înțelege și mai bine ce se întâmplă în Depoul de Locomotive București Călători …

  23. Conform http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/cadoul-cfr-calatori-pentru-gruia-stoica-107849
    Justificarea dată de un Manager privat de la o Unitate Feroviară de Stat pentru pregătirea cadoului de sfârșit de an 2013 ce va ajunge ,,direct în curtea patronului GFR,, este următoarea: ,,Valentin Dorobanţu justifică înstrăinarea remizei de la Paşcani prin faptul că aceasta nu are activitate şi, ca atare, trebuie să cheltuiască fonduri importante pentru conservarea ei. Astfel, ca să nu mai fie în pierdere, managerul general al CFR Călători va scoate la vânzare patrimoniul remizei. Rămâne de văzut cine ar putea să-l cumpere, ştiind că se află gard în gard cu societatea controlată de Gruia Stoica. În aceste condiții, Dorobanţu are undă verde la transferul remizei feroviare de la Paşcani direct în curtea patronului GFR. ,, .
    Salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA membrii de sindicat ai FSTFR și ai ANSF , dar și salariați de la celelalte Unități Feroviare de Stat membrii de sindicat ai Alianței Naționale Sindicale Feroviare (ANSF ) vor protesta din nou în ultima decadă a lunii noiembrie 2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru anularea în anul 2013 a trenurilor de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA din Mersul de tren pe anul 2013 aprobat și pus în aplicare și pentru că deși prin HG nr. 74/2012 se prevedea pentru anii 2012, 2013, 2014 și 2015 aceeași prestație anuală, respectiv același număr de trenuri de călători/ zi timp de 4 ani , dar în realitate în anul 2013 s-au anulat peste 150 trenuri de călători zilnice din cele 1400 trenuri de călători zilnice ale SNTFC,,CFR Călători,, SA ceea ce a dus la scăderea veniturilor din încasări ale SNTFC,,CFR Călători,,SA în 2013 aproape la jumătatea anului 2012 și la acordarea de reduceri de normă lunară și corespunzător prin reducerea salariului lunar 8 luni din 12 luni la SNTFC,,CFR Călători,,SA și la scăderea sumei de bani încasată de CNCF,,CFR,,SA pentru Taxa de Utilizare Infrastructură fapt ce creează probleme financiare în anul 2013 și la CNCF,,CFR,,SA .
    Anularea în anul 2013 a trenurilor de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA din Mersul de tren pe anul 2013 aprobat și pus în aplicare duce și la situații de genul în care poți să gândești că prin aceste anulări nejustificate de trenuri de călători ale CFR Călători dintr-un mers de tren aprobat de toți factorii decizionali ai CFR Călători, ai Ministerului Transporturilor și ai Guvernului României, se pregătesc diferite cadouri pentru sărbătorile de sfârșit de an 2013 și în continuare pentru alte sărbători din anul 2014…

  24. Acaru’ în comentariul său ne atrage atenția la toți CFR-iștii că unii din conducerile unităților feroviare de stat susțin tacit formarea de noi sindicate acolo unde sunt sindicate puternice ce se opun intereselor ce nu corespund cu interesele salariaților CFR-iști.
    Acaru’ spune în comentariul său că : ,,Ce se întimplă la Depoul de Locomotive București Călători unde s-a “pus” de înfiintarea încă a unui sindicat pentru a-i scade forța celui prezent nu este un caz singular! Dupa acelasi model si in alte unități CFR se practica acelasi joc murdar! …. La fel se întimplă de exemplu si la infrastructură feroviară de stat din Timisoara unde un Șef de Revizorat si mai multi Revizori Regionali s-au “pus” de înfiintarea unui sindicat! Acestia se regasesc in functiile de conducere ale respectivului sindicat… Si peste noapte Revizoratul de acolo metamorfozat in Sindicat si-a “sporit numarul adeptilor” mai ceva ca Fat Frumos!,, și ,,Toti cei noi caută să prostescă salariatii/membrii de sindicat pentru a-si pastra functiile (ca pe vremea fanariotilor) si se ajuta unii pe altii pentru a-si umple “punguta” si a trăi cit mai bine! Cei prostiti merg ca vitele la tăiere mânati de frică, amenintări, șantaj sau chiar din obedientă/pupincurism si pentru eventuale avantaje punctuale oferite cu “mărinimie”! ,, .
    Și Acaru’ mai spune ceva foarte important, respective că : ,, Problema e că de tăiere nu se știe cine scapă și în felul ăsta se ajunge mai devreme sau mai tîrziu tot la “abator”! ,, .

  25. Domnule Vasile Roaita aveti mare dreptate când spuneți că 80%din acest nou sindicat este facut prin santaj si promisiuni [functii de instructor, mașini, funcții în sindicat] . Să știți că există și dovezi în acest sens, sunt cererii de aderare la acest sindicat pe care semnătura este alta decât cea a persoanei care se presupune ca a aderat la acest sindicat. Sunt persoane ce au dat foarte multe declaratii că s-au făcut presiuni asupra lor să adere în acest sindicat. Uni spun chiar că au înregistrări în acest sens.
    Acest ,, lider” chiar crede că așa se face sindicat, de fapt el nu vrea să creeze nici un sindicat face jocul administrație de a dezbina salariații , de ai stresa, de ai determina să gresească pentru a fi sancționați , de ai determina pe unii chiar să plece din acest sistem, pentru ca astfel ajută administratia să poata avea de unde să dea afără salariați la o nouă restructurare.
    Trebuie să luam atitudine față de un asfel de persoane care cred ei că sunt ,,LIDERI” care luptă pentru membri săi de sindicat.
    Trebuie să fim uniți și să nu îl mai lăsăm pe acest individ să ne strice imaginea.

    1. De ce nu spuneti ca D-nul Costache Marin impreuna cu altii ( Ioncea V. Roncea I, etc ) , fac promisiuni de rezolvare a unor litigii de munca si nu numai pe cale amiabila, pentru a-si atrage membri in sindicatul sau ? Care este situatia cand ei afirma ca au aderenti si din partea TESA din Depuol BC si nu numai ?
      Daca ei incearca sa destabilizeze, de ce nu sunt aduse argumente contra, pentru a lamuri situatia si a nu fi creata o asa zisa “ameteala”, in randul membrilor de sindicat incat acestia sa fie dezorientati si fara sperante.
      Este cel din poza de pe facebook acel nou lider de sindicat alaturi de conducerea CFR Calatori ? Trebuie cunoscuta cartita din sistem sa ne putem feri de ea !

      1. eu ma numesc IONCEA VALENTIN tu esti un anonim. adica un nimeni

  26. I-mi pare bine ca va-ti hotarat sa luati pozitie fata de elementele(……) negative din B.C-u. Din cauza acestor impostori, lingai,mincinosi, nu gasesc invective (sau nu-mi place sa le folosesc) pentru a descrie astfel de …. cum sa-i numesc: oameni? nu merita. De aceea mecanicul de locomotiva a pierdut ,pierde si va pierde, prestanta pe care o avea odata in CFR, in societatea romaneasca.
    Unde va sunt colegii, ca nu prea-i vad sa ia atitudine fata de acela care ne strica imaginea, ne vinde directorului general, MC-ului, FML-ului, ca un IUDA mai mic.
    Colegul Aurelian bine spune: Exista un mit prin provincie cum ca bucurestenii sunt cei mai tari si cei mai smecheri ,pai …..ce faceti fratilor ? Si eu spun:Exista dar nu mai exista.

  27. Nu prea Roaita, sa stii ca avem nevoie de modele, de legende, de oameni corecti, pe care sa-i urmam.
    Societatea romaneasca dupa revolutie(nu stiu cati ani aveai d-ta, dar eu aveam) si pana azi, ne-a dat numai modele pe care nu le recomand nimanui. Inafara de hotii, de hoti, de violatori, de criminali cu crimele lor oribile, de betivi care se urca la volan si omoara oameni nevinovati, de accidente, de politicieni corupti, de coruptie la toate nivelele, de directori care falimenteaza societatile de stat in beneficiul unor grupari infractionale … etc.( o pot tine toata noaptea asa), ce modele demne de urmat poti sa-mi dai? Poate societatea romaneasca are nevoie iar de un „VASILE ROAITA” asa cum l-am invatat eu.chiar nu conteaza ptr.mine ce s-a scri si spus despre acea legenda.In timpul acela era demn de urmat. Te rog sa-mi dai un singur exemplu de legenda,exemplu pe care pot s-al urmez din *89 in coace.
    Chiar daca ar fi, ne-am obisnuit sa-i blamam, sa-i injuram si mai rau sai numim paria societatii. In ce tara am ajuns sa traiesc?

  28. Mare dreptate aveți domnule Proca în ce ați spus. Eu totuși cred că atât în Depoul BC cât și în toate depourile din țară există încă ,,mecanicul de locomotivă” care știe să facă diferența între bine și rău, știe să se facă respectat și că luptă și va lupta pentru a-și câștiga atât drepturile cât și respectul. Nu trebuie să facă decât un singur lucru să fie UNIȚI !

  29. Domnule Vasile Roaita dar cate functii de instructor sunt disponibile in dep BC ,daca la fiecare om cooptat in sindicatul lui(costache/dorobantu) ii promite aceasta functie ???.Daca sunteti uniti va sufla de praf domnilor… si Costache si Dorobantu si tot neamul lor. Nu sunteti (cred) de ieri de azi la gara de ce va temeti ??. Exista un mit prin provincie cum ca bucurestenii sunt cei mai tari si cei mai smecheri ,pai …..ce faceti fratilor ?daca pe voi reusec sa va dezbine si sa va ingenuncheze atunci ii bai mare .(fetitele plang ,voi… sunteti barbati asa ca luptati/luptam cu demnitate pana ne castigam drepturile si respectul.Sa auzim de bine !!!.

  30. Ce se intimpla la depoul B.C. nu este un caz singular! Dupa acelasi model si in alte unitati cfr se practica acelasi joc murdar! Pe la Brasov tot asa a fost, pe la Galati dupa obtinerea drepturilor cistigate in instanta, la fel!
    La fel se intimpla si la infrastructura la Timisoara unde un sef de revizorat si mai multi revizori regionali sc au “pus” de infiintarea unui sindicat! Acestia se regasesc in functiile de conducere ale respectivului sindicat, sindicat ce a si aderat la “mareata federatie MC” cu arme si bagaje (promisiuni si sistem de lucru), adica un sindicat infiintat nou (pe considerente de nemultumire fata de ce era vechi) intra “sub suveranitatea” FNMC – atit de cunoscuta pentru liderii sai care in ultimii 4-5 ani au “renuntat la greu” la drepturile salariatilor in schimbul pastrarii si promovarii “drepturilor” personale..ca specialisti relatii sociale cu “masinute” la scara! Si peste noapte revizoratul de acolo metamorfozat in sindicat si-a “sporit numarul adeptilor” mai ceva ca Fat Frumos!
    La Craiova e si mai fain! Acolo marii lideri de la acelasi FNMC au avut grija sa-si sustina si sa numeasca pe functii de conducere numai pe cei “credinciosi cauzei” de la directorul regional pina nivel de sefi de statii! Directorul nu a fost numit pina nu s-a “vopsit” sindical si pentru ca nu prezenta garantie s-a numit ca si consilier regional al directorului un vechi lider de sindicat- presedinte executiv din aceasi FNMC! Dupa ce s-au asezat pe scaune, au si inceput prigoana celor care nu erau cu “masele si partidul”! Zic de “partid” ( cu toate ca sunt apolitic dar am vota USL – mai bine ma imbatam decit sa ma duc la vot!) pentru ca respectivii noi numiti sunt numai de la PSD-ul local, cu functii si cariera politica prin organizatii locale si uniti”in cuget si simntiri” cu un “mare negociator specialist de CCM ” din ultimii ani! Ca de altfel si seful de revizorat de la Timisoara care se spune ca e cu functie pe la PSD-ul de aici!
    Toti cauta sa prostesca salariatii/membrii de sindicat pentru a-si pastra functiile (ca pe vremea fanariotilor) si se ajuta unii pe altii pentru a-si umple “punguta” si a trai cit mai bine! Cei prostiti merg ca vitele la taiere minati de frica, amenintari, santaj sau chiar din obedienta/pupincurism si pentru eventuale avantaje punctuale oferite cu “marinimie”!
    Problema e ca de taiere nu se stie cine scapa, in felul asta se ajunge mai devreme sau mai tirziu tot la “abator”! Pina la urma si baietii astia destepti vor sfirsi tragic ca nu vor mai avea cum sa mai traiasca ca “lipitori la saracie”! Dar pina atunci ei isi vad de saracirea in continuare a “prostimii” in cirdasia incurajata de guvernantii zilei!
    Ce sanse avem sa scapam de aceste “lipitori”?
    Cred ca sunt in primul rind sansele pe care NI LE DORIM!
    Daca nu ne dorim a schimba nimic atunci inseamna ca suntem multumiti de cum ne merge iar ei pot sa prospere in continuarea saracirii noastre!

  31. Domnilor colegi am facut aceasta scurta introducere intrucat incepand de azi ma voi prezenta sub acest pseudonim intrucat am constatat ca la cfr calatori si in special la depoul B.C nu mai este de glumit, datorita amenintarilor pe fata si fara rusine a domnului Costache care a inceput o colectivizare fortata mai ceva ca in 1945 si avand ordin direct din partea dmnului Dorobantu ca pana la schimbarea mersului de tren sa devina majoritar in depoul B.C. de aceea in dep.B.C. a inceput o prigoana fara precedent a tuturor mecanicilor si menbrilor fstf , coroborat cu ordinele directe [verbale] date conduceri depoului B.C.de a sanctiona tot personalul din depou sa ajuns la o stare de stres fara precednt a personalului de locomotiva cu inplicari majore la SIGURANTA CIRCULATIEI [cine stie ce este asta].IN CONDUCEREA C.F.R. CALATORI SUNT ZVONURI CA ABIA SE ASTEAPTA UN EVENIMENT MAJOR CU VICTIME OMENESTI.Va dati seama in ce lume traim si ce conducere avem la cfr daca sefi directi se bucura sa avem evenimente.Peste 80%din acst nou sindicat este facut prin santaj si promisiuni [functii de instructor] de aceea cred ca si domnul Mantescu a scos capul pe acest site.De acea cred ca este momentul sa facem serviciul exact conform instructiilor [cu punct si virgula]fara nici o abatere sa aratam ca daca povestea lui Vasile Roaita nu este reala are un renume si cum spunea cineva ADEVARUL NU ESTE INTOTDEAUNA ACELAS LUCRU CU PROPRIA-TI PARERE.

    1. Mă baiatule tu estu dus? Gindesti înainte sa scrii prostiile astea? Cum poate cineva sa facă un asemenea scenariu? Ceace spui tu se numește act terorist. Daca știi ceva anunța organele in drept. Sau poate esti complice la chestia pe care o scrii aici sub anonimat.

  32. Construirea mitului „Vasile Roaită”

    După 1948, Vasile Roaită a fost făcut UTC-ist post-mortem și i s-a atribuit tragerea sirenei – care se acționa numai pentru a anunța pauza de prânz și terminarea schimbului[1]. Apoi, a fost așezat în panteonul martirilor comuniști, alături de Donca Simo, Filimon Sârbu, Olga Bancic și Elena Pavel. S-a construit mitul că a fost ucis în timp ce trăgea sirena pentru a anunța intrarea poliției și armatei în uzinele „Grivița”. La Plenara CC al PMR din noiembrie-decembrie 1961, Gh. Gheorghiu-Dej însuși a criticat această „poveste cu Vasile Roiată”, descris de fostul lider ceferist drept „un muncitor ca oricare altul”.[2]
    Pentru consolidarea legendei, numele lui Vasile Roaită a fost dat unor localități și instituții: de exemplu Școala Generală Nr 184 Vasile Roaită din București[3], cartierul Vasile Roaită din Bacău[4], Liceul de Matematică Fizică „Vasile Roaită” din Râmnicu-Vâlcea[5], Spitalul „Vasile Roaită” (ulterior Spitalul „Grivița Roșie”, din 1990 Spitalul Clinic „Sf. Maria”) din București[6]. Prin Hotărârea nr. 993 a Consiliului de Ministri din 2 septembrie 1950, pentru înființarea unor gospodării agricole colective, au fost înființate 182 de Gospodării Agricole Colective, din care 7 purtau numele de „Vasile Roaită” și anume, din comuna Toderița, județul Făgăraș, din comuna Răchiți, satul Stăuceni, județul Botoșani, din comuna Someș, satul Guruslău, județul Sălaj, din comuna Bivolari, satul Soloneț, județul Iași, din comuna Halmeu, județul Satu Mare, din comuna Bichiș, județul Severin și din comuna Amnaș, județul Sibiu.[7] Astfel a apărut, prin redenumire, satul Vasile Roaită, în comuna Umbrărești, Galați[8] sau comuna Vasile Roaită (fostă Domnița Maria), în sudul orașului Bacău[9]. Înainte de Al Doilea Război Mondial localitatea Eforie Sud s-a numit Carmen Sylva (pseudonimul literar al reginei Elisabeta, 1843-1916). În 1950, localitatea a primit numele „eroului” ceferist Vasile Roaită.[10] Abia în 1962, în cadrul marii operațiuni de destalinizare la nivel simbolic, localitatea a primit numele Eforie Sud.[11]
    Constantin Negrea a dezvăluit că în 1944, Gheorghiu-Dej și Chivu Stoica l-au rugat să renunțe la „meritul” său în favoarea lui Roaită. Un erou mort era mult mai util propagandei decât unul viu.[12]
    Demitizarea[modificare]

    După 1962, numele de Vasile Roaită a dispărut aproape de pretutindeni. S-au schimbat atunci și nume de străzi, de spitale, cămine culturale, de școli, de întreprinderi, de cinematografe, deoarece Partidul, care acum avea alte priorități, își reconfecționa istoria.[2] Atunci a fost înlăturat și bustul lui Vasile Roaită, pe care sculptorul Artur Vetro îl realizase în 1958 pentru orașul București.
    După 1965, s-a spus că Ceaușescu, gelos pe faima lui Dej, a pus cercetătorii să caute prin arhive și să descopere până la urmă că “Grivița Roșie” era un fals istoric, o falsă legendă, iar celebrul trăgător al sirenei, Vasile Roaită, un “idol fals”.[13]
    Dispariția subită a lui Roaită din discursul propagandistic al PCR nu s-a datorat, așa cum s-a speculat în epocă, nevoii lui Ceaușescu de a fi singurul erou din ilegalitate, ci unei descoperiri neașteptate făcută de istoricii comuniști în arhivele Siguranței: Vasile Roaită nu numai că nu fusese nici măcar grevist, dar era unul dintre informatorii pe care Siguranța îi infiltrase printre muncitorii de la Atelierele Grivița. Cu alte cuvinte, din motive propagandistice, PCR-ul îi furase meritele lui Constantin Negrea, grevist care luptase cot la cot cu Dej pentru drepturile muncitorilor, și i le atribuise unei unelte a “regimului burghezo-moșieresc”.[14]

    Deși sub Ceaușescu, sărbătorirea însângeratului februarie 1933 a încetat tacit și, tot tacit, din ordinul secret al lui Ceaușescu, s-a hotărât ca legendele “Griviței Roșii” și “sirenei lui Roaită” să fie scoase din istorie,[13] totuși “eroul” Vasile Roaită continuă să fie prezent prin statuia ce îl reprezintă, uitată în Parcul CFR din Bacău, nu departe de gară.

  33. În | 03/11/2013 at 12:15 , făceam un comentariu, răspunzând d-lui Măntescu. Domnule Bogdan, fără să știu ce se va scrie și obligativitatea respectării scrisorii de intenție a Guvernului cu FMI, în acel comentariu spuneam: și pentru ca SNTFC-ul în particular, CFR în general să mai existe, Guvernul, Ministerul Transporturilor se ocupă cu desfințarea, privatizarea în cel mai bun caz, a tot ce înseamnă CFR.
    Avem de gând să mai dormim mult? CFR-iști mai au o șansă. Salariați din CFR membrii de sindicat ai ANSF vor protesta în ultima parte a lunii noiembrie 2013. Lista este deschisă pentru toti cei care mai sunt CFR-iști și vor ca singurul lucru pe care încă n-au reușit să-l distrugă în totalitate politicienii postrevoluționari,CFR_UL. Restul economiei este topit de mult, agricultura este a străinilor, resursele acestui pământ la fel, de noi ce să mai vorbesc.
    Cu lideri fără lideri, trebuie să ne facem auziți și mai ales respectați, dacă vrem să mai auzim de CFR.

  34. Unul din subiectele Mitingului de protest ce se va organiza de Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) în ultima decadă a lunii noiembrie 2013 este protestul CFR-iștilor față de lipsa de interes a factorilor decidenți față de Calea Ferată Română, de lipsa de investiții în infrastructura feroviară de stat și în micșorarea continua și nejustificată a prestației operatorului de transport feroviar de călători de stat-SNTFC,,CFR Călători,,SA , operator de transport feroviar de călători care în ultimii ani își tot anulează trenurile de călători în timp ce operatorii de transport feroviar de călători privati le preiau cu tot cu compensație aferentă. Citiți:
    http://www.mediafax.ro/economic/exclusiv-guvernul-a-convenit-cu-fmi-sa-inchirieze-sau-sa-inchida-inca-1-600-km-linii-cale-ferata-11683060

  35. Guvernul a convenit cu FMI ca pana la finele anului sa decida inchirierea sau inchiderea a peste 700 kilometri linii de cale ferata si sa aplice aceleasi proceduri pe parcursul anului viitor pentru alti 900 kilometri linii CFR, pentru a obtine economii calculate la 70 de milioane lei anual.

    Cifrele sunt incluse in scrisoarea de intentie convenita cu Fondul Monetar International (FMI) in negocierile din aceasta luna, obtinuta de Mediafax.

    “Vom aproba pana la sfarsitul lunii decembrie 2013 inchirierea sau inchiderea a peste 700 kilometri linii de cale ferata desfasurate. Intentionam sa continuam aceasta masura cu inchirierea sau inchiderea a altor 900 kilometri linii de cale ferata desfasurata in 2014. Estimam ca acesti pasi vor genera economii anuale de 70 milioane lei”, se arata in documentul citat.

    In iunie 2011, fostul Guvern a decis inchirierea a circa 1.000 kilometri de linii de cale ferata si inchiderea altor aproximativ 1.000 de kilometri tronsoane feroviare, estimand ca operatiunea va genera economii de 109 milioane lei la bugetele companiilor CFR, masura convenita cu Fondul Monetar International.

    La acel moment, Guvernul s-a angajat in urma negocierilor cu Fondul Monetar International sa inchida 20% din liniile de cale ferata aflate in administrarea CFR SA, reprezentand aproximativ 4.000 de kilometri, daca nu gaseste un investitor care sa realizeze intretinerea acestora si care va fi selectionat in urma unor licitatii.

    La finalul aceluiasi an, Guvernul a stabilit cu FMI ca numarul total al liniilor de cai ferate aflate in administrarea CFR SA sa fie redus substantial si in urmatorii ani, la maximum 15.500 kilometri, ceea ce a condus la concedierea a 2.000 angajati ai companiei pana la sfarsitul lunii aprilie 2012, comparativ cu numarul de salariati din septembrie 2011.

    Incepand cu anul 2004, au fost inchiriate sectii de circulatie pe calea ferata cu o lungime insumata de peste 2.000 kilometri.

    Potrivit datelor CFR, la nivelul anului 2009, lungimea totala a liniilor de cale ferata ale infrastructurii feroviare era de 20.210 km (retea desfasurata), din care 17.691 km infrastructura feroviara publica si 2.519 km infrastructura feroviara privata.

    http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-16026195-guvernul-convenit-fmi-inchirieze-sau-inchida-inca-1-600-linii-cale-ferata.htm

    1. Una din sectiile inchiriate, este Caciulati – Snagov Plaje. Din ce-mi aduc aminte, complexul SNAGOV care apartinea de patrimoniul CFR, era un loc de relaxare pe timp de vara pentru cfr=isti si nu numai. Un loc care aducea venituri prin serviciile prestate catre publicul larg. Acum este un spatiu privat sau cu circuit inchis in care s-au supra evaluat toate lucrarile de modernizare si refacere a acestui complex de catre fostul director Necolaiciuc. Cine suporta pierderile ? Sa nu mai spun ca din surse neoficiale. infrastuctura pe aceasta sectie, este in mare parte furata, nemai existand sina de cale ferata sau terasament ( la iesirea din Caciulati spre Dridu, se observa lipsa de cupoane de sina si elemente de prindere a sinei ). Ce face DNA-ul guvernul si procuratura ca din ce as intelege, aici ar fi un caz al subminarii economiei ( daca mai exista acest termen in limbajul de astazi )

  36. De 2-3 zile vad ca sunt singurul nemultumit de la sntfc. Oare ce a facut directorul general, de asa dintr-o data toti suntem multumiti? Sau a reusit sa bage frica in noi?(recunosc ca in mine a bagat-o dar nu recunosc decat in scris).
    Am promis ca voi fi alaturi de un coleg… pana la sfarsit(stie el ce vreau sa spun) dar frica este mai mare decat promisiunea. IMI este rusine. Sper totusi sa nu ma judece prea aspru.
    Frica….. bat0 vina. Luci…. .

  37. Informația corectă: din proiectul de STATUT AL FEROVIARULUI. Încă este în dezbatere.

  38. Articolul 31 prevede acordarea salariului suplimentar pentru salariaţii care şi-au îndeplinit ireproşabil sarcinile de serviciu. Scopul sindicatelor este motivarea salariaţilor pentru o muncă ireproşabilă în decursul anului, descurajând lipsa de la serviciu sau alte fapte de indisciplină, care pot perturba activitatea feroviară, prevedere cu care o firmă privată nu este de acord.

    Articolul 33 prevede „Pentru evitarea incidentelor şi accidentelor de cale ferată, preîntâmpinarea producerii pagubelor, se va acorda o primă a carui cuantum este stabilit la zece salarii de bază lunare corespunzătoare clasei 1 de salarizare”, articol pe care o firmă privată îl doreşte eliminat.

    -2 articole din STATUTUL FEROVIARULUI, care nu sunt pe placul angajatorilor privați(bag mâna-n foc, că și ai statului,dar..) și asta numai datorită faptului că este vorba de bani. Toți angajatorii, când vine vorba să-și plătească angajații(numai muncitorilor, cică lipsă de carte…) corect, parcă turbează. Nu suntem văzuți decât ca „animale de tracțiune”, de muncă. Ei să trăiască iar noi să trăim atât cât să le aducem PROFIT, după care… .

  39. VA MAI AMINTITI ?
    Corpul de Control al primului ministru şi Ministerul Transporturilor vor verifica toate contractele încheiate în ultima perioadă de companiile din calea ferată, a anunţat , premierul Victor Ponta…
    “Cu doamna ministru împreună verificăm tot ce s-a făcut la toate structurile de căi ferate, că e vorba de infrastructură, călători, marfă. În măsura în care există nereguli, fiţi siguri că doamna ministru, cu sprijinul corpului meu de control, vom lua toate măsurile necesare. Dar nu are rost să vorbim în teorie, vorbim cu probe”, a declarat premierul Victor Ponta, răspunzând la întrebarea … dacă ia în calcul trimiterea Corpului de Control să verifice contractele CFR Călători din ultima perioadă.
    Ultima perioada , considerand a fi ianuarie -octombrie 2013 .
    ATI MAI AUZIT CEVA ? NOI , NU .

    1. Am citit articolul si declaratia D-lui Stefan Roseanu. Daca este asa bataios si luptator al caii ferate, DE CE nu sa batut cu acei dusmani care vor sa distruga CFR-ul ? De ce a foast moale, in emisiunea de la ANTENA 3 si a tacut ca o carpa aruncata la colt ? Vad ca Domnul Iulica Mantescu este singurul reprezentant al feroviarilor, oare nu este si cartita din sistem care ne sapa patrand pentru el avantajele obtinute in timp si cele ce vor veni ?
      Domnule Mantescu aveti par alb in cap aveti varsta PENSIONARII, lasati-ne si ducetiva sa cresteti nepotii, plimbati-va nepotii, cu caruciorul in Cismigiu !
      http://videonews.antena3.ro/video/romania/sinteza-zilei-paguba-uriasa-la-cfr-calatori-de-100-000-000-euro.html

  40. Claudiu Şerban :Triumful incompetenței împotriva rațiunii.
    „ Deși mi-e teamă că un popor care a dat proverbul „capul ce se pleacă, sabia nu-l taie“ are resurse nebănuite de toleranță la impostură și prostie, chiar și atunci când e vorba despre cei cărora le încredințăm PIN-ul de la cardul de credit.”

Share:

Alte articole

SĂRBĂTORI BINECUVÂNTATE!

COLECTIVUL DE CONDUCERE AL FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA VĂ DOREȘTE CA SĂRBĂTOAREA NAȘTERII MÂNTUITORULUI SĂ VĂ ADUCĂ PACE , LINIȘTE ȘI BUCURIE ÎN

Read More »