REPLICA FSTFR…

Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) este formată din trei Federații Sindicale :FMLR, ELCATEL și FSTFR.  După ce FMLR și ELCATEL au încercat în 26.06.2013 excluderea  Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) din Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF), în data de 25.10.2013 Instanța a dispus suspendarea înregistării modificărilor actelor constitutive ale persoanei juridice Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) fără  Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) până la soluționarea definitivă a dosarului în care se va hotărâ dacă Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) a fost exclusă ilegal din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF). Până la soluționarea dosarului menționat mai sus Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) face în continuare parte din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) și are în continuare reprezentanții săi semnatari de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe 2012-2014.

SHARE

337 Responses

  1. http://www.youtube.com/watch?v=x_1XngXMQw4 Nu luati asta ca o intoarcere in trecut ,dar se potriveste cu ce are nevoie cfr si anume lupta pentru conditia de OM pe care acesti stapani incearca sa ne-o ia ,va invit sa vizionati si sa va ganditi bine ce aveti de facut in continuare.Sper sa ne vedem la miting pe 28 daca nu rezolvam nimic atunci macar sa fim multi pentru ca si asta este ceva.NE VEDEM PE 28 La buna vedere.

  2. Fratilor prin aceste dosare fabricate, prin amenintarile de esalonare la drepturile castigate in instanta ,la amenintarile directe facute de domnul autointitulat (rege) lider de sindicat (deunde!!!!!!!!!!!) mai vezi si serviciul de paza pachete S.C. Gara de nord constat ca sa dus dracu calea ferata sefi de depou care executa ordine verbale aberante fara sa gandeasca conducerea cfr calatori care spune nonsalant ca abia asteapta un eveniment cu morti la cfr calatori te pune serios pe ganduri daca aceasta conducere au luat pe bune examenul psihologic,sau ca meneger Privat daca nu se da ar trebui dupa cum se conporta sigur este de Socola.In trei decenii de cale ferata nu am intanlit asa ceva ,functia de mecanic de locomotiva :pentru ca este o functie nu o meserie pentru ca nu o poti exercita decat cu anumite conditii:toata conducerea ia aceasta functiie in ras, ne ia drept fraieri ,de aceia propun sa ne unim cu toti si sa aratam conduceri ce inseamna mecanicul de locomotiva ,sa ne facem serviciul exemplar conform instructiilor ,nu este nevoie de nici o greva la cfr ci numai de exces de zel,un serviciu facut exemplar bate toate grevele,de aceia stimati colegi cu toate ca este un indemn comunist (acestia din urma au respectat calea ferata si chiar au fost niste profesionisti)HAI LA LUPTA CEA MARE ,ROB CU ROB SA NE UNIM.

  3. Ramona Mănescu ascunde sinecurile şmecherilor din Ministerul Transporturilor .
    Ministrul Ramona Mănescu nu a catadicsit să răspundă la solicitarea ZIUAnews, ceea ce înseamnă că actualul deminitar din fruntea Transporturilor vrea să ascundă sinecurile de unde remuneraţi o serie de personaje controversate, cum ar fi Gheorghe Huţanu, Octavian Dumitrescu, George Micu sau Valentin Dorobanţu.

    Mai mult, ministrul Transporturilor poate nu vrea să se afle unde şi-a plantat pe câţiva dintre finii săi ori pe nepoata liderului PNL- Crin Antonescu. Astfel, prin acest refuz, Ramona Mănescu, demonstrează că Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, o aplică doar când are chef sau când este elogiată şi ridicată în slăvi.

  4. Să nu uităm că CFR Călători are concurență serioasă și din transportul rutier și transportul cu microbuze se face cu mai multe trase , respective la interval mai mic de timp între cursele paralele cu Calea Ferată Română. Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=6&cad=rja&ved=0CFoQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fstiri%2Flicitatiile-traseelor-de-microbuze-intesc-falimentarea-cfr-calatori-106293&ei=UtuMUuHHAdHPsgaC0YCgAw&usg=AFQjCNGz3prWkEVxFrUnSubIlfBr45ldPA&bvm=bv.56643336,d.Yms

  5. Domnule Bogdan aș vrea să rețineți că Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ) prin Președintele ANSF- Maxim Rodrigo Gabriel a solicitat Inspectoratului Teritorial de Muncă București ca pentru perioada octombrie-decembrie 2013 să verifice în timpul cel mai scurt posibil faptul că mecanicii de locomotivă și automotor și la mecanicii ajutori de locomotivă și automotor ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și care majoritatea sunt membrii de sindicat ai A.N.S.F., precum și pentru ceilalți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA ce sunt membrii de sindicat ai A.N.S.F., în perioada octombrie-decembrie 2013 li s-a redus din nou nejustificat norma lunară și corespunzător acesteia și salariul lunar .

  6. Domnule Bogdan aș vrea să rețineți că Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ) a solicitat Inspectoratului Teritorial de Muncă București ca pentru perioada februarie-iunie 2013 să verifice în timpul cel mai scurt posibil programul de lucru lunar și pontajele din aceste luni la mecanicii de locomotivă și automotor și la mecanicii ajutori de locomotivă și automotor ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și care majoritatea sunt membrii de sindicat ai A.N.S.F., deoarece aceștia deși efectuau lunar ore suplimentare în perioada februarie-iunie 2013 totuși li s-a redus nejustificat norma lunară și corespunzător acesteia și salariul lunar, ceea ce noi considerăm că este ilegal și solicitam ITM București ca în urma verificărilor efectuate să dispună remedierea situației și plata corespunzătoare a salariilor pe lunile menționate.

  7. La rubrica Legislatie ar fi util cred daca ar fi si legea sindicatelor si eventual statutul.
    Ar fi utila si o rubrica dedicata Forum.

  8. Corect. S-a constatat, s-a aprobat reducerea sanctiunilor desi ar fi trebuit anulate. In final toti mecanici sanctionati au ramas cu pedeapsa initiala, uni chiar ajungand la 3 luni in loc de 2.
    Sindicatul a incercat rezolvarea problemei desi a fost pus intr-o pozitie ingrata aparandu-i poate si pe eventuali vinovati.
    Instalatia este imperfecta datele inregistrate depinzand de multi factori si necesitand interpretare.
    Instalatia de alimentare de pe canal a fost dusa la verificari si nu s-a mai intors. Intre timp a fost montata a 3 instalatie.

    Domnul SE spune faceti plangeri penale, dar stie ca asta implica costuri? stie ca uni dintre cei care au contestat sanctiunile au primul termen in aprilie ? Cand vor primi bani inapoi si ce valoare mai au atunci.

    Legat de zilele de CS.
    In contractul colectiv la art 60 spune
    (19) In cazul întreruperii temporare, totale sau parţiale, inclusiv de reducere temporară a activităţii societăţii, în condiţiile prevederilor art.52, alin.(1), lit.c) din Legea nr.53/2003 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare şi a celorlalte prevederi legale, contractul individual
    de muncă poate fi suspendat din iniţiativa angajatorului.
    (20) Pe durata întreruperii temporare, totale sau parţiale, inclusiv de reducere temporară a activităţii societăţii, fără încetarea raportului de muncă, în special pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare, salariaţii „CFR Călători”-SA ale căror contracte individuale de
    muncă sunt astfel suspendate, beneficiază, în condiţiile legii, de o indemnizaţie, plătită din fondul de salarii, ce nu poate fi mai mică de 75% din salariul de bază corespunzător locului de muncă ocupat.
    Inteleg ca si aici domnul Dorobantu a trecut pe langa lege?

    La sfarsitul Anexei nr. 1
    SALARIILE DE BAZĂ BRUTE CORESPUNZĂTOARE CLASELOR DE SALARIZARE
    scrie Salariul minim de bază brut în cadrul S.N.T.F.C.”CFR Călători”-SA este superior nivelului salariului de bază minim brut pe ţară.

    Daca cautam gasim si alte nerespectari ale CC sau codului munci. Conform legi nu ar trebui cineva sa raspunda?

  9. Domnule Bogdan știu că vorbești de cei 52 mecanici de locomotive ai Depoului de Locomotive București Călători de la manevra din stația Grivita ce nu au fost constatați efectiv de organele de control că din cauza lor se produc supraconsumuri la locomotivele de manevră din stația Grivița, dar care pe motiv de supracontrol cu recitiri înregistrări ICL de la locomotivele de manevră din stația Grivița pe lunile septembrie-decembrie 2012 s-au constatat ca supraconsumuri în contul mecanicilor de manevră deși în realitate erau anumite functionari anormale indicate de înregistrările ICL și care se datorau neregulilor de la locomotivele de manevră din stația Grivița și datorită faptului că interpretările înregistrărilor ICL s-au făcut bazându-se pe diferențele între două curbe de motorină din care una foarte precisă și una cu erori și din această cauză cred și eu că mulți din cei 52 mecanici de locomotivă de la manevra din stația Grivita ce nu au fost constatați efectiv de organele de control că din cauza lor se produc supraconsumuri la locomotivele de manevră din stația Grivița au Dosare de cercetare fabricate pentru serviciul la manevra din Stația Grivita . De altfel cred acest lucru și pentru faptul că după ce s-au dat deciziile de sancționare cu reducerea retrogradării din funcția de mecanic locomotivă în funcția de mecanic ajutor de locomotivă timp de 60 zile, Domnul Director Exploatare Robert Niță și Domnul Director General Valentin Dorobanțu au dispus determinări privind consumul de motorină la 4 din cele 11 locomotive de manevră din stația Grivița și au constatat mai multe nereguli la acele 4 locomotive la care s-au făcut determinări privind consumul de motorină al acelor locomotive ( exemplu rezervor principal de motorină fisurat la partea superioară etc) și astfel Domnul Director Exploatare Robert Niță a propus și Domnul Director General Valentin Dorobanțu a aprobat reducerea retrogradării din funcția de mecanic locomotivă în funcția de mecanic ajutor de locomotivă timp de 60 zile la 30 zile prin Nota SNTFC,,CFR Călători,,SA nr. OP26/1/707/30.07.2013 și asta nu numai la mecanicii de locomotivă de la manevra din stația Grivita de la cele 4 locomotive la care s-au făcut determinări , ci și la mecanici de locomotivă de la manevra din stația Grivita ce au făcut serviciu pe alte locomotive de manevră decât pe cele 4 locomotive la care s-au făcut determinări după ce s-au dat deciziile de sancțiuni disciplinare.
    În concluzie se poate interpreta că mulți din cei 52 mecanici de locomotivă de la manevra din stația Grivita ce nu au fost constatați efectiv în timpul efectuării turelor de manevră de către organele de control că din cauza lor se produc supraconsumuri la locomotivele de manevră din stația Grivița au unele Dosare de cercetare fabricate pentru unele ture de serviciu de la manevra din Stația Grivita pe lunile septembrie-decembrie 2012 .

  10. faceti plangeri penale domnilor catre parchet,aveti legea de partea voastra.
    prostia ,lacomia si amenintarile se platesc PENAL …si in judetul teleorman

  11. Domnule Bogdan, eu vorbesc de cei prinși asupra faptului, nu de cei care au Dosare fabricate de cei pe care îi incomodăm. Și dacă dorești se poate dezmolta, dar cred că nu este locul.

  12. 52 de dosare la manevra din Grivita sunt minoritate?
    Cand cunoscuti iti spun ca cfr-ul merge prost din cauza nasilor si a mecanicilor care vand motorina ar trebui sa nu fim afectati?
    Si chiar daca ar fi vorba de o minoritate sau de un singur om, nu trebuie sa fie aparati?
    Suntem locomotive umane care trebuie sa functionam oricum si cel mai important sa nu gandim.

  13. Ieri 18-11-2013 a fost emis de catre Dictatorul Smart actul nr.1/6453/2013 .”Conducerea executiva a CFR Calatori dispune urmatoarele ;Pentru salariatii care au hotarari judecatoresti definitive si irevocabile ,sau dupa caz ,hotarari definitive (conform prevederile noului Cod de Procedura Civila )si care nu au semnat conventii de esalonare conform propunerilor noastre anterioare sau care s-au adresat direct la un executor judecatoresc,se va achita lunar o suma de 300lei/salariat pana la epuizarea debitului. Directorii STFC1-8, Sefii Depourilor,Sefii Reviziilor,vor informa in scris acesti salariati asupra inceperii platilor in aceste conditii.Toate celelalte prevederi ale actului nr.1/5777/2013 raman valabile”.(semneaza Valentin DOROBANTU). Asta in contextul in care salariile lor cresc si de 25 de ori . Eu cand vreau sa execut…… execut baiatule cu toate dispozitiile tale .

    1. Art 271 C.P. Nerespectarea hotararilor judecatoresti- Împotrivirea la executarea unei hotărâri judecătoreşti, prin ameninţare faţă de organul de executare, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani, iar dacă fapta a fost săvârşită prin acte de violenţă, pedeapsa este de la unu la 5 ani.
      coroborat cu
      “Art. 277.C.Muncii – Neexecutarea unei hotarâri judecatoresti definitive privind plata salariilor în termen de 15 zile de la data cererii de
      executare adresate angajatorului de catre partea interesata constituie infractiune si se pedepseste cu închisoare de la 3 la 6 luni sau cu amenda.
      Nerespectarea unei hotarari judecatoresti este prevazuta de legea penala ca infractiune .Angajatorul care nu respecta hotararea judecatoreasca -in termen de 15 zile de la comunicare,va raspunde penal .

      deci,baiatu e penal in disperarea lui dupa bani
      nimeni nu e mai presus de lege… in lumea mortilor lu dragnea

    2. INCA O HOTARARE ABUZIVA A MANAGERULUI PRIVAT “PERFORMANT”
      CINE IL OPRESTE ?

  14. CFR Călători
    Salariul fix al directorului general: 41.175 de lei , deci 411 750 000 lei vechi
    Trai pe vatrai fratilor !

  15. Se pare ca nu mai este un forum aici.
    Daca lauzi esti bun.
    Daca ai pareri diferite, trebuie sa se stie cine esti.
    Valoarea mitingurilor si a sindicatelor a fost subliniata in mod clar de domnul Ponta.
    In mod sigur nu il va da nimeni in judecata pentru afirmatia facuta, cum nici pe Dorabantu nu l-a dat nimeni in judecata cand a spus ca mecanici fura motorina si sindicatul ii apara.
    Atunci ce prestanta mai are cfr-istul.

    1. D-le Bogdan, vă dau același răspuns pe care l-am dat și cfr-istului (iresponsabil), în ceea ce privește critica. Vă rog citiți mai sus.
      În ceea ce privește afirmația făcută de d-l Dorobanțu, să se simtă vizat cei care sunt/dacă sunt vizați. Pe majoritatea mecanicilor, nu ne afectează și nu ne atinge această afirmație. Probabil(spun probabil) sunt afectați o minoritate foarte mică.
      Nu am/avem cunoștință de nici un caz de apărare a celor vizați mai sus. FSTFR-ul a spus-o foarte clar și o repet, nimeni nu va fi apărat de FSTFR în astfel de cazuri. Așa că managerul privat poate afirma ceea ce dorește.
      Părerea mea contează.

  16. Domnule cfr-ist (iresponsabil) într-adevăr trebuie criticat cine trebuie și trebuie lăudat cine trebuie. Asta nu înseamnă că toți lideri trebuiesc judecați la fel, aveți dreptate.
    Dar nu știm, oare sunteți cfr-ist (iresponsabil) sau cfr-ist (responsabil) ? Domnul Manolescu la criticat pe acel ,, cfr-ist (responsabil) ” nu înțelegem de ce ați răspuns domnule cfr-ist (iresponsabil) ?????? Cine sunteți de fapt și ce doriți ? Nu se prea înțelege!!!!!!!!!!!!!!! Totuși vă așteptăm la miting . Nu lideri de sindicat sunt problema !!!!!!!

    1. -la sugestia cuiva de pe acest site am devenit cfr-ist (iresponsabil)
      -dar nu asta conteaza

    2. -si doresc binele cfr-ului si al meu personal si al tuturor cfr-istilor din orice ramura
      – vreau sa fiu mindru ca sunt cfr-ist si sa am un salariu decent nu ca acum
      – cind am venit la cfr in 1990 salariul era pe locul 3 sau 4 pe tara

  17. Alianța Națională Sindicală Feroviară ( A.N.S.F.) vineri 15.11.2013 a făcut cunoscut autorităților că intenționează să organizeze un Miting de protest în data de 28.11.2013, între orele 11.00-13.00 în București, în locația din Parcul din fața Ministerului Transporturilor . Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CDEQFjAB&url=http%3A%2F%2Fm.ziuanews.ro%2Fstiri%2Fceferistii-anunta-un-miting-la-ministerul-transporturilor-pe-28-noiembrie-108054&ei=ImmKUpeGCoSl4ATT6YDIAQ&usg=AFQjCNHwobze_JI9ggnU2fe1Nh5V0I5i4g&bvm=bv.56643336,d.bGE

  18. Alianța Națională Sindicală Feroviară ( A.N.S.F.) vineri 15.11.2013 a făcut cunoscut autorităților că intenționează să organizeze un Miting de protest în data de 28.11.2013, între orele 11.00-13.00 în București, în locația din Parcul din fața Ministerului Transporturilor la care vor participa circa 400 de personae, manifestanții grupându-se în zona Parcului din fața Ministerului Transporturilor începând cu ora 10.30 și vor manifesta de la ora 11.00 până la ora 13.00 și-și vor exprima protestul datorită strategiilor Unităților Feroviare de Stat neadecvate la necesitățile de transport ale călătorilor și ale mărfurilor și față de lipsa investiților în ultimii ani în Infrastructura Feroviară de Stat și față de lipsa investiților în automotoare și rame electrice la SNTFC,,CFR Călători,,SA și față de declinul veniturilor salariale ale personalului de la calea ferată și față de degradarea condițiilor de muncă și față de nesiguranța locurilor de muncăși față de anularea și/sau diminuarea facilităților de călătorie pe calea ferată pentru salariații de la calea ferată și pentru pensionari etc.
    Citiți:
    http://www.puterea.ro/economie/miting-de-protest-al-ceferistilor-in-28-noiembrie-81730.html

  19. Din pacate ,toti dati cu ,,parul,, in Lideri ca nu va reprezinta samd.Dle cfr-ist(responsabil va asigur ca nu toti Liderii sunt vanduti,dar noi cei care ne straduim sa combatem Mafia vedeti clar ca ne-am dezvaluit indentitatea pe acest site,din pacate dvs si altii scrieti verzi si uscate fara a avea curaj sa va afisati numele ceace pentru mine nu este decat o dovada de slabiciune din partea dvs,sa stiti ca carcotind pe la colturi toate tatele se pricep.Munca sindicala se face cu mari sacrificii .daca vreti sa va convingeti mergeti cu noi in Instanta,pana atunci veniti la miting si dezvaluiti-va indentitatea si dati dovada ca nu va este frica sa va cereti drepturile alaturi de noi.

    0

    1. – bineinteles ca nu toti liderii sunt vinduti
      – personal nici nu cred ca M.R.G. este vindut nici nu am sustinut asta
      – stiu cu cite sacrificii se face munca sindicala , am simtit pe propria piele
      – da , nu am curaj sa postez cu adevarata identitate ,si nu ar trebui sa-mi reprosati asta , ar trebui sa ma incurajati
      -cind voi considera eu , voi posta si cu adevarata identitate
      – consider ca ar trebui sa acceptati toate criticile
      – observ ca de fiecare data cind cineva critica , foarte multi sar si-l ataca pe cel care critica , ca si cum nu ar trebui sa criticam ci doar sa laudam
      – nu mi se pare corect , criticile sunt necesare peste tot , sunt constructive , unde ajungem daca pe acest site toti am aduce laude si felicitari lui X sau Y
      – la critici cred ca ar trebui raspuns cu calm si pe intelesul tuturor, nu cu vorbe de genul cine esti , nu esti la sindicatul nostru , circotiti pe la colturi , etc,etc…..
      -ar trebui sa incurajati pe cit mai multi sa posteze pe acest site,si nu invers, deoarece cred ca sunt foarte multi care citesc ce scrie pe site dar nu au curaj sa posteze , eu am avut curaj si voi ce faceti , ma descurajati si ma faceti sa nu mai postez, daca asta vreti puteti sa spuneti si gata dar nu cred ca asta e solutia , normal ar trebui sa existe si critici nu numai laude ca altfel unde am ajunge , inapoi in comunism sau mai rau,in totalitarism , dictatura…

      1. D-le cfr-ist (responsabil) sau (iresponsabil) cum dorești să te numești,este obțiunea d-tră și va fi respectată. Î-mi plac liniuțele d-tră, de aceea am să-mi permit(fără permisiunea d-tră) să comentez una sau două.„- consider ca ar trebui sa acceptati toate criticile”. De acord și după cum puteți observa se și postează toate criticile care nu conțin cuvinte obscene.
        „-observ ca de fiecare data cind cineva critica , foarte multi sar si-l ataca pe cel care critica , ca si cum nu ar trebui sa criticam ci doar sa laudam”. Aici ați observa foarte bine. Mulți ca dumneata se supără ptr. faptul acesta dar am rugămintea de-a nu o lua în nume de rău, deoarece toți eceia ce „sar”, sunt de bună credință, știind ceea ce se face și mai ales în ce condiții se face munca sindicală la această federație. Sper să continuați cu comentarile.
        Părerea mea contează.

      2. Vedeti ,faptul ca nu aveti curaj sa va dezvaluiti indentitatea pe acest site nu faceti altceva decat sa le dati apa la moara celor care vor raul CFR-ului si salariatilor,vorba aceia Caini latra ,ursul trece si uite asa .faceti bine si mobilizativa si demascati Mafiotii ,veniti alaturi de noi sa facem odata lumina si sa plece cine trebuie .

  20. Alooooooo ! BC-ul va incadrati perfect pe calapodul si planul administratiei, a reusit sa va invrajbeasca si acum jubileaza ,au dat startul si acum continuati voi singuri, ei sunt doar spectatori,dar le duceti planul diabolic la indeplinire . Asa-i omul uita repede binele .De ce il tot blamati pe Rodrigo domnilor nu v-a fost bine pana acum ??? sau acum cand toti sunt impotriva lui si el se lupta cu toti ce ati zis hai sa-i dam si noi in cap…. de ce ??? aveti impresia ca gasiti acum altul mai bun ,altul mai devotat, garantat nu veti gasii ,veniti cu unul singur sa facem comparatii.Ce simplu si usor este sa aruncam cu noroi .Ce a rezolvat Craiova ?? asta vreti ? Haideti baieti sa gandim rational si sa strangem randurile langa Maxim Rodrigo numai toti uniti putem fi o forta impotriva atacurilor administratiei .

  21. “CADOUL USL pentru clienţii politici din COMPANIILE DE STAT. Lista oamenilor de partid ale căror salarii vor creşte şi de 25 de ori !!!
    CFR Călători
    SALARIUL FIX AL DIRECTORULUI GENERAL: 41.175 de lei !!!
    ADUNAREA GENERALĂ A ACŢIONARILOR
    Mihaela SIMION Este şef serviciu la Directia Economică din Ministerul Transporturilor, numită cenzor, CA, comisii de privatizare, AGA în numeroase companii de-a lungul timpului. Soţul, Gheorghe Simion, este angajat la Grup Feroviar Român, ca şef serviciu.
    George ŞERBAN A fost consilier personal al secretarului de stat de la Transporturi, Lucian Iliescu.
    Marin STANCU Şef serviciu în Ministerul Transporturilor, fost director în minister în perioada Guvernării Tăriceanu A fost numit în trecut în CA Metrorex şi în conducerea AFER.
    Mihail VOICU Este consilier superior în Ministerul Transporturilor
    Ovidiu Valentin NĂSTASE Adjunct al şefului Finanţelor Publice sector 4.
    CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE
    Corina Alexandrina GĂTEJ Preşedintele CA a fost consiliera preşedintelui Traian Băsescu pe probleme legate de mediul de afaceri în perioada 2009-2010. La Cotroceni a venit din poziţia de CEO Unilever South Central Europe.
    Valentin DOROBANŢU Selectat manager privat la CFR Călători în timpul mandatului lui Relu Fenechiu. A ocupat de-a lungul timpului mai multe posturi de conducere în cadrul CFR Intrastructură, în Autoritatea Feroviară Română şi la CFR Călători. POTRIVIT DECLARAŢIEI DE INTERESE, ESTE ŞI MEMBRU AL AGA LA CFR GEVARO
    Claudiu Octavian DUMITRESCU Susţinut de PNL, este director în Ministerul Transporturilor, fost director în CFR pe vremea lui Radu Berceanu, în Guvernul Tăriceanu. Numit politic în AGA la CFR Marfă, CFR SA, CFR Călători SA, în CC – AFER şi UP. În trecut, reprezentantul statului în AGA la Metrorex şi SFT CFR.
    Dana Rachila GALBEN Este adjunct în Direcţia Strategie şi Afaceri Externe în Ministerul Transporturilor. Fost membru AGA şi CA la CFR Călători, CNADNR, Plastidrum, CFR SA.”

    DEVALIZAREA SE PLATESTE CU BANI GREI-41.175 de lei !!!
    desteapta-te romane
    http://www.gandul.info/politica/cadoul-usl-pentru-clientii-politici-din-companiile-de-stat-lista-oamenilor-de-partid-ale-caror-salarii-vor-creste-si-de-25-de-ori-11624816

  22. D-le Maxim Rodrigo, intradevar nu putem face greva, deoarece mARII lIDERI de federatii, semnatari de CCM si mari specialisti in relatii umane, au avut grija sa semneze CCM-ul pe 2 ani, asfel ingradindune dreptul la singura forma de protest radicala. Dar probabil asa cum v-au informat liderii d-tra, nemultumirile acumulate in ultimul an cu precadere, sunt tot mai mari. Oamenii au inceput sa se miste si nu vor sa mai auda de lideri cit de curand. Se ingroasa gluma si cred ca cat de curand vom asista la ceva fara precedent in romania. Se invarte cutitul in os. Nu vreu sa fiu un „Mitica de la liga” dar… .
    Parerea mea conteaza. A dumneavoastra?

  23. “Alianţa Naţională Sindicală Feroviară va organiza un miting în faţa Ministerului Transporturilor în data de 28 noiembrie a.c., pentru a protesta faţă de strategiile de management ale companiilor CFR Călători şi CFR Marfă. În opinia organizatorilor, politicile aplicate în ultimii doi ani au condus la rezultate financiare dezastruoase pentru cele două companii feroviare şi au afectat grav situaţia ceferiştilor. La miting vor participa 400 de angajaţi de la calea ferată.

  24. Domnule Cfr-ist (responsabil) referitor la comentariul dumneavoastră în care încheiați prin ,,sa ma contrazica Molea daca nu e asa,sau Rodrigo Maxim sau ………,, și prin care puneți mai multe întrebări și la care tot dumneavoastră răspundeți, respectiv:
    ,,-de ce nu se mai fac greve la c.f.r. ? = FIINDCA NU VOR LIDERII DE SINDICAT.
    -de ce nu vor = fiindca au avantaje de la administratie(afaceri cu statul adica cfr , salarii mari ,etc, etc, etc,…..) ,,
    Maxim Rodrigo Gabriel ar vrea să nu vă poată contrazice , dar conform Legii Dialogului Social (Legea nr. 62/2011 ) , Art. 164. –,, Pe durata valabilitatii unui contract sau acord colectiv de munca angajatii nu pot declansa conflictul colectiv de munca . ,, . Deci nu se mai fac greve la c.f.r. nu pentru că NU VOR LIDERII DE SINDICAT ci pentru că: ,, Pe durata valabilitatii unui contract sau acord colectiv de munca angajatii nu pot declansa conflictul colectiv de munca. ,, . Aș vrea să reții că Maxim Rodrigo Gabriel în acest moment nu are nici un avantaj de la administratie , dar conform Legii nr. 62/2011 , Art. 164. –,, Pe durata valabilitatii unui contract sau acord colectiv de munca angajatii nu pot declansa conflictul colectiv de munca . ,, …

    1. -vreau sa stiti ca nu m-am referit special la cineva anume , ci la modul general
      -stiu ca in acest moment nu aveti nici un avantaj material de la administratie
      -as vrea ca , si ceilalti lideri sa poata spune ca dumneavoastra ,cred ca stiti la cine ma refer

  25. Articolul 182 – Conditiile de declarare a grevei
    Greva poate fi declarata numai daca, in prealabil, au fost epuizate posibilitatile de solutionare a conflictului colectiv de munca prin procedurile obligatorii prevazute de prezenta lege, numai dupa desfasurarea grevei de avertisment si daca momentul declansarii acesteia a fost adus la cunostinta angajatorilor de catre organizatori cu cel putin doua zile lucratoare inainte.
    Art. 161. – Conflictele colective de munca pot fi declansate in urmatoarele situatii:
    a) angajatorul sau organizatia patronala refuza sa inceapa negocierea unui contract ori acord colectiv de munca, in conditiile in care nu are incheiat un astfel de contract sau acord ori cel anterior a incetat;
    b) angajatorul sau organizatia patronala nu accepta revendicarile formulate de angajati;
    c) partile nu ajung la o intelegere privind incheierea unui contract sau acord colectiv de munca pana la data stabilita de comun acord pentru finalizarea negocierilor.
    Art. 164. – Pe durata valabilitatii unui contract sau acord colectiv de munca angajatii nu pot declansa conflictul colectiv de munca .

    Art. 208. – Conflictele individuale de munca se solutioneaza de catre instantele judecatoresti.
    Art. 210. – Cererile referitoare la solutionarea conflictelor individuale de munca se adreseaza instantei judecatoresti competente in a carei circumscriptie isi are domiciliul sau locul de munca reclamantul.
    Art. 211. – Cererile pot fi formulate de cei ale caror drepturi au fost incalcate dupa cum urmeaza:
    a) masurile unilaterale de executare, modificare, suspendare sau incetare a contractului individual de munca, inclusiv angajamentele de plata a unor sume de bani, pot fi contestate in termen de 45 de zile calendaristice de la data la care cel interesat a luat cunostinta de masura dispusa;
    b) constatarea nulitatii unui contract individual de munca poate fi ceruta de parti pe intreaga perioada in care contractul respectiv se aplica;
    c) plata despagubirilor pentru pagubele cauzate si restituirea unor sume care au format obiectul unor plati nedatorate pot fi cerute in termen de 3 ani de la data producerii pagubei.

    O alta alternativa la greva legala si care a fost folosita de unele sindicate la noi in tara este prezentarea pe langa dosarul cu revedincari, a unui dosar cu semnaturi pentru demisie in masa.

    Cei care ne conduc jubileaza cand se organizeaza mitinguri. Sa urle fraieri ca oricum nu obtin nimic.
    Eu nu stiu sa se fi obtinut ceva in urma vreunui miting.
    De ce nu se merge mai mult in instante? Sunt articole din contractul colectiv care nu se respecta. Articole din codul muncii care nu se respecta. Articole din contractul colectiv care nu respecta codul muncii.
    Sunt plangeri facute la sindicat in legatura cu anumite situati si persoane care pot constitui baza unor procese.

  26. Domnule cfr-ist (responsabil) dacă nu ști, mai citeste , GREVĂ nu poti face dacă ai încheiat un CCM la nivel de unitate….
    Așa cum preciza domnul Mecanic (i)responsabil pe acest site exista o rubrica LEGISLATIE…INFORMEAZATE înainte de a comenta……
    Daca nu vrei, nu trebuie să faci MITING sau GREVA ,dar asta se numeste ,, FRICA SAU FUGA DE RASPUNDERE, ceea ce fac si sefii nostri in ziua de azi. Se pare ca este o boala transmisibila. Boala zilelor noastre.”, cum bine spune domnul Mecanic (i)responsabil .

    EXISTĂ O MAXIMĂ ,, Pentru ca răul să triumfe, trebuie doar ca oameni buni să nu facă nimic”
    Deci domnule cfr-ist (responsabil), ai de ales , să vi la MITING sau nu.

  27. D-le Boby, retragete. Retragete pentru ca asa fac toti colegii nostri. Asa am facut toti si uite unde am ajuns. Un smart, isi bate joc de noi si de tot ceea ce predecesorii nostri au creat, au facut, au transpirat, unii chiar au murit, iar noi ne retragem. Copii nostrii ne vor judeca, mai devreme sau mai tirziu. Sa ne retragem cu totii.
    cfr-istule (responsabil), ar trebui sa te numesti ca mine„iresponsabil”. Diferenta intre un responsabil( ca tine), si-un iresponsabil (ca mine), este ca unii stiu numai sa critice „ asta nu, aia nu, cealalta ba, etc” si sa spuna numai ce trebuie sa faca altii dar nu el. Asta se numeste FRICA SAU FUGA DE RASPUNDERE, ceea ce fac si sefii nostri in ziua de azi. Se pare ca este o boala transmisibila. Boala zilelor noastre.
    Vorba colegului meu(!!!!!!!), cand unul din noi se ridica peste ceilalti, repede,repede sa-l tragem in jos, langa noi și nu sa-l ajutam sa ne traga sus sau inainte, dupa el.
    Sa ne retragem cu totii si sa lasam interesele celor putini sa mearga inainte.
    Parerea mea conteaza.

  28. -de ce nu se mai fac greve la c.f.r. = FIINDCA NU VOR LIDERII DE SINDICAT
    -de ce nu vor = fiindca au avantaje de la administratie(afaceri cu statul adica cfr , salarii mari ,etc, etc, etc,…..)
    -sa ma contrazica Molea daca nu e asa,sau Rodrigo Maxim sau ………

    1. Ca tine am fost si eu dar am fost pus sa citesc si sa interpretez asa cum scrie legea(62/2011), nu cum am/și aș fi dorit eu.
      Părerea lui a contat.

    2. Deasupra pozei, scrie HOME-CONDUCERE FSTFR-LEGISLAŢIE-ORGANIZATII SINDICALE-CONTACT ,citeste LEGISLAȚIE , ca nu sau chinuit sa posteze pentru ei, ci pentru noi. Vrb pe urma.

  29. Art. 235. [protecţia greviştilor]
    Participarea la grevă, precum şi organizarea acesteia cu respectarea legii nu reprezintă o încălcare a obligaţiilor salariaţilor şi nu pot avea drept consecinţă sancţionarea disciplinară a salariaţilor grevişti sau a organizatorilor grevei.

  30. Există categorii de salariați care, prin lege, nu au voie să facă grevă. Soluția legală la care pot recurge este greva de zel sau greva zelului, care constă în aplicarea scrupuloasă a instrucțiunilor de funcționare și a ordinelor de muncă, în vederea blocării activității întreprinderii. De exemplu, funcționarii de la poștă pot cântări fiecare scrisoare, spre a verifica dacă valoarea timbrelor aplicate este corectă, blocând astfel traficul poștal.

  31. Greva este o acțiune de protest extremă a salariaților dintr-o organizație economică sau dintr-o instituție, manifestată, în principal, prin încetarea activității. Greva este organizată, în general, de sindicatul salariaților, dar poate fi și spontană. Greva generală îi cuprinde pe toți salariații dintr-un sector economic, sau dintr-o structură administrativă teritorială (țară, provincie, etc.). Greva de tip japonez se manifestă doar prin avertizarea patronatului (de exemplu prin banderole albe), dar munca nu este oprită. Greva de avertizare are o durată limitată, în general la două ore și precede o grevă declanșată pentru o perioadă nedeterminată.

    Greva are o istorie foarte lungă. Spre sfârșitul celei de a douăzecia dinastie egipteană, în timpul domniei faraonului Ramses al III-lea în Egiptul antic în Secolul XII î.Hr., muncitorii necropolei regale au organizat prima grevă cunoscută în istorie. Evenimentul a fost descris pe un papirus, păstrat și aflat actualmente la Torino. Prima grevă de pe teritoriul actual al României a fost consemnată în anul 1733, în Banat, la Ciclova.

  32. -miting=lauda pt. organiz. de sindicat,oricare ar fi ea
    -miting=noi,liderii, am facut ceva pt. voi ,platitori de cotizatii ,simpli membri
    -miting= 0(zero) pt.administratie,sau frectie la picior de lemn,sau ,,mi se rupe de mitingul vostru”
    -greva= Încetare voluntară și colectivă a muncii organizată de salariați cu scopul de a obține anumite revendicări
    -cenzurati , cenzurati , cenzurati…….

  33. Domnule Bobby,noi am discutat de multe ori in Depoul BC, discutii pe mai multe teme si impreuna cu mai multi colegi si ai vazut ca am fost deschis la orce problema. Este simplu,te astept sa discutam deschis despre orce problema la care nu ai toate datele si vei primii toate informatiile pe care nu le ai. In data de 28.11.2013 ANSF organizeaza un miting in fata MT,iar pe aceasta cale fac un apel la toti salariatii din cele 3 companii ferovire care sant liberi la program sa participe la acest miting, pentru ca problemele care vor fi ridicate ii privesc pe toti salariatii , cel mai important fiind locurile noastre de munca.

  34. Domnilor salariati ai Căi Ferate Române este timpul ne mobilizăm și să participăm în număr mare la acest Miting organizat în data de 28.11.2013 de ANSF unde FSTFR este afiliată .
    La acest MITING să protestăm pentru a determina Ministerul Transporturilor să ia măsuri să nu mai anuleze la noul Mers de Tren pentru anul 2014 alte trenuri de Călători ale CFR Călători , să se revină la dreptul salariaților CFR și ai celorlalte unități feroviare de stat de a avea autorizații de călători și la permisele cu 24 file gratuite în anul 2014 pentru membrii de familie ai salariaților CFR Călători, să se renunțe la subfinanțarea permanentă a sistemului feroviar de stat pentru că această subfinanțare permanentă a sistemului feroviar de stat conduce spre falimentarea sistemului feroviar de stat . TREBUIE să participăm la MITING și să protestăm, pentru că astfel de ,, STRATEGII” ale managerilor de la calea ferată nu duc decât la grave repercursiuni asupra tuturor salariatilor de la Calea Ferată.

    1. Da ar trebui facut ceva sa revenim la demnitatea CFR-ista. Sa se termine cu acele cheltuieli si achizitii supra evaluate si inoportune. Autorizatii CFR pentru salariati si permise cu 24 file ( eventual si 12 file ) pt. membri de familie. Transparenta in sumele alocate achizitiilor, o mai buna colectare a subventiilor dar si o reducere drastica a aparatului birocratic, daca tot sa redus numarul celor care muncesc direct in Siguranta Circulatiei ( mecanici, impiegati, sefi de tren, etc ). In primul rand ar trebui cautate alte surse de venit la bugetul CFR, nu prin sanctiuni, Zile contract de munca suspendate, etc. Avem o Societate de Turism CFR. Ce activitate are ? cati angajati sunt, ce salarii au ?? Domeniul de prestari servicii este mare dar…SMART, nu gandeste cu creierul ci cu …fundul sau altceva !

  35. Cred că organizațiile sindicale din Calea Ferată Română ar trebui să protesteze prin formele legale existente pentru a determina factorii decidenți din România să nu mai anuleze la noul Mers de Tren pentru anul 2014 alte trenuri de Călători ale CFR Călători pentru că se va scădea din nou nejustificat și în anul 2014 veniturile proprii ale SNTFC,,CFR Călători ,,SA și pentru că măsura luată în anul 2013 de anulare în prima jumătate a anului 2013 a circa 150 trenuri de călători/zi din cele 1400 trenuri de călători/zi pe care le avea S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A. prin Mersul de Tren pe 2013 în vigoare, Mers de Tren pe 2013 aprobat la sfârșitul anului 2012 atât de S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A. , cât și de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României, a fost o măsură nefondată care a scăzut mult veniturile proprii ale SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2013 în comparatie cu anul 2012 .

    1. AVETI DREPTATE DL. RODRIGO, MERSUL DE TREN , 2014, ESTE O FACATURA MARCA “SMART” CARE DUCE SOCIETATEA CFR CALATORI LA INSOLVENTA ,CU REPERCUSIUNI GRAVE ASUPRA CELOR APROAPE 14 000 DE SALARIATI .

  36. Cred că organizațiile sindicale din Calea Ferată Română ar trebui să protesteze prin formele legale existente pentru a determina factorii decidenți din România să revină la dreptul salariaților CFR Călători și ai celorlalte unități feroviare de stat de a avea autorizații de călătorie pentru salariatii CFR Călători și ai celorlalte unități feroviare de stat în anul 2014 și la permisele cu 24 file gratuite în anul 2014 pentru membrii de familie ai salariaților CFR Călători și ai celorlalte unități feroviare de stat așa cum au avut anterior membrii de familie ai salariaților CFR Călători și ai celorlalte unități feroviare de stat pentru trenurile de călători ale CFR Călători etc. prin o Hotărâre a Guvernului României etc.

  37. Cred că organizațiile sindicale din Calea Ferată Română ar trebui să protesteze prin formele legale existente pentru a determina factorii decidenți din România să renunțe la subfinanțarea permanentă a sistemului feroviar de stat pentru că această subfinanțare permanentă a sistemului feroviar de stat conduce spre falimentarea sistemului feroviar de stat ,respectiv și la falimentarea S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A. etc.

  38. Imi pare rau, eu ma retrag din discutii, pentru ca vad ca nu se mai vorbeste altceva decat despre domnul Costache Marin…. Poate s-au epuizat subiectele pentru noi membrii de sindicat ai SDLBC respectiv soarta si viata noastra a angajatilor SNTFC “CFR Calatori” S.A…… O viata buna!

  39. Îl întreb pe domnul Bobby :
    1) Dacă credeți că domnul mecanic instructor Costache Marin ce are funcție de instruire și control în Depoul de Locomotive București Călători își exercită cu corectitudine atributiile de serviciu sau că se încadrează la abuzul in serviciu contra intereselor publice ?
    2) Dacă credeți că domnul mecanic instructor Costache Marin ce are funcție de instruire și control în Depoul de Locomotive București Călători se încadrează la înșelăciune prin faptul că induce în eroare mai mulți salariați din Depoul de Locomotive București Călători, prin prezentarea ca adevărată a unor fapte mincinoase despre activitatea sindicală a SDLBC sau ca mincinoasă a unor fapte adevărate din activitatea sindicală a SDLBC, în scopul de a obţine—- pentru sindicatul pe care l-a constituit și unde este Președinte— noi membri de sindicat și deci un folos material injust din cotizațiile acestora ?
    3)Dacă credeți că domnul mecanic instructor Costache Marin ce are funcție de instruire și control în Depoul de Locomotive București Călători se încadrează la infracţiunea de ameninţare pentru că acțiunile sale sunt de natură să alarmeze alți salariați ai Depoului de Locomotive București Călători și să le producă o temere serioasă ? etc.

  40. Eu am citit că : ,, Obiectul juridic special al abuzului in serviciu contra intereselor publice il constituie acele relatii sociale referitoare la interesele publice a caror normalitate, formare, desfasurare si dezvoltare nu ar fi posibile fara asigurarea bunului mers al activitatii persoanelor juridice de drept public sau de drept privat prin exercitarea cu corectitudine a atributiilor de serviciu de catre functionarii publici sau functionarii acestora. ,, .
    Vă întreb dacă cunoașteți cazuri din conducerea Unităților feroviare de stat care se încadrează la abuzul in serviciu contra intereselor publice care nu-și exercită cu corectitudine atributiile de serviciu și care fac posibil așa cum remarca și Bobby ca unii salariati să ,, improaște cu noroi pe altii…. ,,nejustificat și prin dezinformări pentru că așa cum precizează în comentariul său Aurelian, a apărut un ,, individ ce se foloseste de numele Gavris/Dorobantu la intimidare, nimic mai mult ,si eu am trecut prin asa ceva ma terorizau cu telefoanele si ziua si noaptea dar am ramas ferm pe pozitie, am discutat cu toti de la egal la egal, mi-se rupe de functiile lor si ei au ramas tot la stadiul de amenintari si atata .Important sa nu dati nici un pas inapoi si nu dezbinati colectivul sindicatului SDLBC indiferent ce se întamplă. ,, .

Share:

Alte articole

SĂRBĂTORI BINECUVÂNTATE!

COLECTIVUL DE CONDUCERE AL FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA VĂ DOREȘTE CA SĂRBĂTOAREA NAȘTERII MÂNTUITORULUI SĂ VĂ ADUCĂ PACE , LINIȘTE ȘI BUCURIE ÎN

Read More »