SNTFC CFR CĂLĂTORI SA, A HOTĂRÂT SĂ NU FIE SPECTATOR!

Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.railwayinsider.eu%2Fwp%2Farchives%2F67148%3Flang%3Dro&ei=JO_sU5ndJKrmyQO-64DQBQ&usg=AFQjCNGIXTBN-4WOQFn7LGIaLibcLg5QIQ&bvm=bv.73231344,d.bGQ
,,CFR Călători intenţionează să lanseze o licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio. Trenurile vor fi puse în circulaţie pe liniile modernizate şi secţiuni neelectrificate (Constanţa-Mangalia, Craiova-Calafat, Braşov-Sibiu, Sibiu-Vinţu de Jos). Pentru elaborarea documentaţiilor de licitaţie, operatorul invită companiile în august 2014 la sediul CFR Călători în scopul prezentării produselor.
Vor fi invitaţi cei mai importaţi furnizori de material rulant din Europa, dar şi reprezentanţi ai delegaţiei UE şi JASPERS. Principalele solicitări vizează trenuri capabile să circule cu viteze de 120-200 km/h, ERTMS / ETCS nivel 2, trenurile trebuie să fie compuse din 4 vagoane pe 5 boghiuri cu două axe, să fie dotate cu sistem de control al vitezei cu memorie permanentă, sistem de înregistrare a consumului, motoare cu tracţiune asincron, etc.
Practic, trennurile trebuie să aibă o eficienţă operaţională foarte bună, să aibă un nivel ridicat de disponibilitate, fiabilitate, interoperabilitate (pe reţeaua europeană). Contractul acord vizează livrarea a 60 de vehicule până în decembrie 2015 şi a următoarelor 60 de trenuri, în perioada 2016-2018. ,, .

SHARE

58 Responses

  1. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe colegul nostru !! Pe aceasta cale solicit tuturor comisiilor de negociere sa nu semneze CCM pana nu obtin si asigurari de viata pentru mecanic .

  2. Hei,de negocieri se mai aude ceva, sau iar se prelungeste contractul?

  3. Buna ziua ,

    Am citit pe site-ul MTI ca in data de 09.09.2014 domnul Ministru s-a intalnit cu sindicatele,

    Noi angajatii Cailor Ferate Romane am vrea sa stim “in mare” la ce concluzie sa ajuns.

    Va multumesc/multumim.

  4. Istoria ne mai aduce totusi o urma de speranta………..Poate fi schimbata
    DAR are nevoie de martiri…..
    Miscarea sindicala din Romania isi mai aduce aminte de Virgil Săhleanu ?
    Cati dintre liderii nostrii, din marile federatii cu mii de oameni cotizatii luna de luna au miscat un fir de par (unii nici macar nu au) pentru cei 2500 de salariati ai CFR Marfa???
    Cati s-ar lupta pana la capat cu un intreg sistem a carui organizare aminteste de COSA NOSTRA ?
    Mai rusinos este faptul ca salariatii in loc sa ii scoata din masinile straine pe care le conduc, sa ii ia la intrebari in sedintele de sindicat pleaca capul (si spera in sinea lor sa nu fie pe lista urmatoare de disponibilizari).

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Virgil_S%C4%83hleanu

  5. Poate k da. Aveti dreptate ISTORIA….
    Dar Istoria ne invata ca dupa o anumita perioada se repeta, aduce tot ce este mai rau … minciuna, ura, tradarea
    Istoria totusi ….. ne invata ca un secol poate sa disparea intr-o secunda.
    Istoria aduce cu sine uitarea.

  6. Ne vom hrani numai cu sperante pina nu vom intelege ca trebuie sa ne unim si sa nu mai fim spectatori pentru a infaptui cel putin trei lucruri:
    1. Sa cerem toti completarea conform legii a CIM/Acte aditionale ale fiecarui ceferist cu tot ceea ce inseamna salariu (toate sporurile in clar, indemnizatia c.o. si alte prestatii care se transforma in bani la salariu – ore scoala, ore suspendare, cazarmare,etc.)!
    2.Sa se dea mandat clar la negocieri cu revendicarile asupra carora nu se va renunta: coeficient ierarhizare/salariul minim economie, salarii compensatorii, dreptul la calatorie!
    3. Sa fim uniti si sa respingem orice forma de presiune asupra oricarui lider sau simplu ceferist care militeaza pentru cele de mai sus!
    Daca se va continua cu nepasarea, frica, gargara, falsitatea sau duplicitatea, vom fi secerati in continuare ca la Marfa, vom avea aceleasi salarii mizere (chiar mai mici) si vom munci in aceleasi conditii grele (fara a fi recunoscute).

Share:

Alte articole