FSTFR vă face cunoscut că intentionează să organizeze un miting în parcul din fața Ministerul Transporturilor ca formă de protest pentru ceea ce se întamplă în anul 2013 asupra căii ferate romane (secții de circulație a trenurilor închiriate sau închise, peste 200 de trenuri de călători/zi ale operatorului feroviar de stat CFR Călători anulate sau cedate altor operatori de transport feroviar privați, salarii micșorate sau în cel mai fericit caz același ca în anul anterior, privatizarea parțială a CFR Marfă, concedierile colective anuale la toate unitățile feroviare de stat, pierderea a 75% din permisele de călătorie si a autorizațiilor de călătorie, etc.). Prin comentariile la acest articol, intenționăm să facem un sondaj de opinie cu ajutorul caruia să stabilim până în data de 22 mai 2013 numărul celor care doresc să participe la acest miting și deasemenea dacă mai există și alte federații sindicale feroviare care doresc să facă parte din organizatorii acestui miting alaturi de FSTFR.
170 Responses
Domnule Rodrigo trebuie să fim conștienți că acum, când unii au pierdut un ciolan de ros de la CFR Marfă , vor mai fi sindicaliști sau câte un sindicat de la FSTFR care vor ceda promisiunilor făcute de FMLR și de alte Federații Sindicale cu membrii de sindicat de la CFR Marfă, pentru a trece de partea lor, dar ar fi bine de știut că sunt și mai mulți sindicaliști și mai multe sindicate de la FMLR și de la celelalte Federații Sindicale care au membrii de sindicat la CFR Marfă care vor să se afilieze la FSTFR pentru că cei de la FSTFR nu promit ,dar fac…Este știut că FSTFR a permis tuturor salariaților CFR Călători să se afilieze la FSTFR pentru a face o federație sindicală puternică pe CFR Călători care să poată să le reprezinte interesele correct…
Este bine de știut că Federația Sindicală Feroviară care va primi unii membrii de sindicat de la FSTFR sau chiar și un sindicat , s-ar putea să-i doară capul, pentru că ei pleacă de la FSTFR de prea multă democrație și numai pentru diverse promisiuni financiare și pentru diverse funcții de conducere care le dă dreptul cred ei la multe benificii pe care nu le au la FSTFR, pentru că membrii de conducere ai FSTFR nu au în același timp și salarii de la FSTFR și de la CFR Călători sau și de la altă unitate feroviară…
Priviți în urmă la Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă de la Craiova care a plecat de la FSTFR și s-a afiliat la FNFM/C și gândițivă ce a obținut prin această mutare Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă de la Craiova care a plecat de la FSTFR și s-a afiliat la FNFM/C ????? Pe Matei Ion și pe Lăcraru C. cine îi bagă în seamă și cine sunt aceia care pentru măsurile pe care le iau ei le aplică la CFR Călători pentru mecanicii de locomotive de călători ????? Spun ei că au obținut 7 ore /zi pentru norma lunară și că FNFM/C va rezolva acest lucru și-l va trece în CCM, aș vrea să o vedem și pe asta și atenție fără să se implice FSTFR ????? Nu uitați că FSTFR cu o zi înainte de aprobare a intervenit legal și a solicitat modificarea Proiectului de Ordin de Ministru pentru serviciul maxim admis pe locomotive și a obținut prin Dialog Social constructiv un ordin de Ministru al Transporturilor semnat de domnul Ministru Relu Fenechiu care să poată fi aplicat la toți operatorii de transport feroviari de călători de stat și privati, primul de acest fel la Calea Ferată Română… Deci FSTFR tace ,dar face, în timp ce FMLR latră, dar nu are cu ce să muște… și s-ar putea să rămână cu lătratul și fără membrii de sindicat care mulți am văzut că nu mai au încredere în conducerea lor…
Am arătat că FSTFR a organizat un MITING în 31.05.2013 și ce a cerut pe parcusul protestului. Vom arăta ce a înțeles Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu din Mitingul din 31.05.2013 și punctul său de vedere în acest sens exprimat în ședința din 18.06.2013. Vom solicita apoi întâlnirea cu Ministrul Transporturilor așa cum de altfel s-a stabilit anterior Mitingului din 31.05.2013 organizat de FSTFR și în funcție de situațiile în care ne vom afla după aceste etape parcurse în speranța că s-a activat Dialogul Social și la Nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA, ne vom declara mulțumiți de rezultatele MITINGULUI din 31.05.2013 și vom opri protestele pentru că am constatat că s-a revenit la un Dialog Social real și la Nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA menit să rezolve multiplele probleme ale CFR Călători din care multe apărute odată cu înscăunarea ca Director General a domnului Valentin Dorobanțu sau vom trece la organizarea altui MITING , la Pichetări și la alte forme de protest, inclusiv la cele de executare silită și chiar și la efectuarea de plângeri penale dacă se vor impune , până când membrii de sindicat ai FSTFR, Sindicatele afiliate la FSTFR și conducerea FSTFR , îi vom opri pe toți cei pe care noi salariații CFR Călători îi considerăm TERMINATORII din interiorul CFR Călători ai SNTFC,,CFR Călători,,SA… Avertizăm pe cei pe care îi considerăm Terminatorii din interiorul CFR Călători că dacă își mai forțează norocul , s-ar putea să devină Istorie și să fie dați exemplu pentru istoria întunecată a CFR Călători…
Mă alătur și eu Secretarului General al FSTFR domnul Ștefan Marinescu și mulțumesc participanților la MITINGUL organizat astazi 31.05.2013 de FSTFR si felicitari pentru toți participanții ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA veniți din toată țara pentru a protesta chiar și în condiții de ploaie pe toată perioada protestului și felicitări pentru modul civilizat pe care l-au avut participanții la MITING pe toată perioada protestului din 31.05.2013 . Mulțumesc și invitaților ce au participat la MITINGUL organizat astazi 31.05.2013 de FSTFR și în special domnului Colonel Dogaru Mircea , doamnei Denisa Popovici de la Spitalele CFR și domnului journalist Miron Manega. Mulțumesc Televiziunilor, Radiorilor și Presei prezente la Miting. Mulțumesc Primarului General al Capitalei, Jandarmeriei , Pompierilor, Poliției și celorlalte organe ale Statului Român care ne-au fost alături în organizarea și desfășurarea acestui MITING. Mulțumesc și domnului Ministru Relu Fenechiu care în data de 30 mai 2013 la sediul Ministerului Transporturilor s-a întâlnit cu Președintele FSTFR și pentru că în urma întâlnirii s-a încheiat o minută semnată de cei doi și prin care Ministrul Transporturilor -domnul RELU FENECHIU l-a asigurat pe Președintele FSTFR că va solicita conducerii CFR CĂLĂTORI analizele financiare la zi , precum și măsurile luate în calcul pentru eficientizarea activității societății CFR CĂLĂTORI în anul 2013 și în viitor, situații care vor fi prezentate partenerilor sociali etc. Mulțumesc și Doamnei Ministru Delegat pentru Dialog Social- ADRIANA DOINA PANĂ pentru întâlnirea de la Ministerul Muncii , mulțumesc și domnului PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA, precum și tuturor reprezentanților Ministerului Transporturilor cu care reprezentanții FSTFR s-au întâlnit în perioada anterioară MITINGULUI din 31.05.2013, precum și domnului Ministru Secretar de Stat -domnul NICU BUICĂ cu care reprezentanții FSTFR s-au întâlnit și în ziua MITINGULUI.
Vă faceam cunoscut ca in data de 24.05.2013 la Primăria Municipiului Bucuresti s-a înregistrat o Adresă a FSTFR cu intenția de organizare a unui Miting de către F.S.T.F.R. in data de 31.05.2013 intre orele 10:30 – 13:30, in Bucuresti, in locatia din parcul din fata Ministerului Transporturilor. Scopul manifestării este ca SINDICALIȘTII de la FSTFR să facă cunoscut opiniei publice ce se întâmplă în sistemul de transport feroviar de călători din România și pentru ca SINDICALIȘTII de la FSTFR să dovedească că nu sunt nici ,,ORBI,, și nici ,,MUȚI,, față de ce se întâmplă în sistemul de transport feroviar de călători din România și pentru ca SINDICALIȘTII de la FSTFR să dovedească că nu sunt nici sclavii Managerului Privat de la CFR Călători-domnul VALENTIN DOROBANȚU , iar exprimarea protestului se face în principal fata de:
– faptul că ne aflăm pe Direcția ce are sensul greșit , respectiv cel al falimentării sistemului feroviar de calatori de stat datorita strategiei neadecvate a Consiliului de Administratie al SNTFC CFR Călători SA si a Managerului Privat al Societatii Nationale de Transport Feroviar CFR Călători SA , strategie care se bazează în special pe anulări de trenuri de călători ale CFR Călători pentru ca acestea să ajungă ulterior la privați cu tot cu subvenție(cu tot cu compensație), strategie care se bazează și pe desființări de dormitoare pentru ca acestea să ajungă ulterior la privați, strategie care se bazează pe desființări de Puncte de lucru de Tracțiune și pe desființări Puncte de Lucru de Vagoane pentru ca spațiile respective să ajungă ulterior la privați, pe micșorări permanente ale slariului lunar al angajaților CFR Călători (reducere normă lunară, sancțiuni disciplinare pentru orice , anularea sau suspendarea rînd pe rând a tuturor drepturilor salariale, precum și a autorizațiilor de călătorie etc.) , pe o atmosferă în care amenințările vin de la toate nivelurile administrației SNTFC CFR Călători SA și pe crearea unei imagini negative ce se prezintă opiniei publice despre salariații ce aduc veniturile la CFR Călători, respectiv pentru mecanicii de locomotivă și automotor și pentru șefii de tren și conductorii de bilete e tocmai pentru a se spune că CFR Călători și din această cauză nu este profitabilă și pe degradarea continuă a condițiilor de muncă ale angajaților CFR Călători pentru ca să-i determine pe aceștia să ajungă și ei la privați , precum si datorita lipsei surselor de finantare datorate în principal susținerii de către Ministerul Transporturilor și de către Guvernul României a managementului defectuos din calea ferata prin acceptarea fără nici o justificare reală a mutării prestației pe bucăți de la CFR Călători la societățile private cu tot cu subvenție (compensație) aferentă și subfinanțarea permanentă a societății statului ,,CFR CĂLĂTORI,, ( prin acordarea în ultimii ani a unei compensații mult mai mici decât cea necesară pentru prestația efectuată, respectiv de 43% din total venituri ale CFR Călători) pentru a putea muta finanțarea la societățile de transport feroviar de călători privați( prin acordarea în ultimii ani a unei compensații cel puțin egală cu compensația necesară pentru prestația efectuată, respectiv de circa 85% din totalul veniturilor societăților de transport feroviar de călători privați);
– nesiguranta locurilor de munca chiar și în anul 2013 datorată anularilor nejustificate a peste 150 de trenuri de calatori/zi din cele 1400 trenuri de calatori/zi ale S.N.T.F.C. ,, CFR Călători” SA ce conduce la posibilitatea pierderii de locuri de muncă, etc…
FEDERATIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMANIA vă face cunoscut ca in data de 24.05.2013 la Primăria Municipiului Bucuresti s-a înregistrat Adresă cu intenția de organizare a unui Miting de către F.S.T.F.R. in data de 31.05.2013 intre orele 10:30 – 13:30, in Bucuresti, in locatia din parcul din fata Ministerului Transporturilor.
La aceasta manifestare vor participa circa 1000 de persoane.
Scopul manifestarii il constituie exprimarea protestului fata de:
– falimentarea sistemului feroviar de calatori datorita strategiei neadecvate a Consiliului de Administratie al SNTFC CFR Călători SA si a Managerului Privat al Societatii Nationale de Transport Feroviar CFR Călători SA, precum si datorita lipsei surselor de finantare datorate în principal managementului defectuos din calea ferata;
– nesiguranta locurilor de munca datorată anularilor nejustificate a peste 150 de trenuri de calatori/zi din cele 1400 trenuri de calatori/zi ale S.N.T.F.C. ,, CFR Călători” SA ce conduce la posibilitatea pierderii de locuri de muncă, etc..;;
– diminuarea salariului lunar al angajatilor SNTFC CFR Calatori SA timp de 5 luni în anul 2013;
– Degradarea conditiilor de munca si de odihnă prin desfiintarea unor dormitoare si prin desfiintarea unor puncte de lucru, etc..;
– anularea si suspendarea drepturilor salariatilor CFR-sti cum ar fi autorizatiile de calatorie si majoritatea permiselor de calatorie ale membrilor de familie, etc.
– impunererea de către administrația SNTFC CFR Călători SA ca unii din membrii de sindicat să renunțe la calitatea de membru de sindicat ;
– impunererea de către administrația SNTFC CFR Călători SA de a da declații de confidențialitate chiar și la președinții de federații, sindicate, etc.. ;
– amenințările de orice fel asupra membrilor de sindicat ai FSTFR, etc. ;
– nerespectarea cadrului general stabilit a cerintelor minime ale dreptului la informare si consultare a angajatilor si a reprezentantilor sindicatelor în care angajatii SNTFC ,, CFR Calatori” SA sunt membri de sindicat;
– nerespectarea unor prevederi din C.C.M .2012- 2014 la nivel de SNTFC ,,CFR Calatori” SA privind drepturile angajatilor etc..
– si alte probleme care vor fi expuse de invitatii delegati la Miting și de către ceilalții participanți la Miting.
Precizam ca întrunirea grupului de manifestanti se va face in Piata Garii de Nord între ora 09:30 si ora 10:30.
Manifestanti se vor grupa in zona parcului din fata Ministerului Transportului incepand cu ora 10:00 si vor manifesta de la ora 10.30 pana la ora 13:30. Comunicarea cu grupul de manifestanti se va asigura cu un autovehicol dotat cu mijloace de sonorizare.
Dupa incheierea manifestarilor din zona parcului din fata Ministerului Transportului, grupul de manifestanti se va dispersa catre Calea Grivitei, B-dul I. Gh. Duca si B-dul Dinicu Golescu si în Gara de Nord la trenuri pentru a se deplasa spre casa.
Precizăm că alături de acest anunț este anexată informarea asupra măsurilor ce privesc buna desfășurare a Adunării publice organizată de FSTFR în data de 31.05.2013 intre orele 10:30 – 13:30, in locatia din parcul din fata Ministerului Transporturilor.
RODRIGO DACA ESTE ADEVARAT CE SPUNE Mecanic + conductor tren = familie <<>> AR TREBUII SA NE LASE IN PACE. NU AVEM NEVOIE DE ASTFEL DE OAMENI PRINTRE NOI.
Si pana la urma cand este mitingul?
Sa esalonat si Selc Tg Mures!
Bravo!
Iar noi cica facem miting!
Pentru ce?
Maine am esalonez si eu, iau 300 lei lunar si gata!
Rodrigo sa dat cu administrația!
Si pana la urma cand are loc acest miting
Rodrigo cu cine te aliezi tu, cu tanase dragos care pana mai ieri in calitate de revizor regional jegmanea sefii de tren si conductorii (daca nu crezi intreaba sefii de tren din Grivita si Basarab) iar azi pozeaza in militant pentru drepturile salariatilor? Individul asta nu are nici-o treaba cu sindicatul, el nu face altceva decat sa se agate de un fir de ata, astfel poate reuseste si el sa revina inapoi in functie. Daca nu ar fi fost suspendat cu lotul Brasov nici macar nu ai fi auzit de el. Daca citesti comentariile lui iti dai seama ca el nu are treaba decat cu FNFMC-ul si in rest cu nimeni. Cu astfel de indivizi langa tine n-ai sa reusesti in randul personalului comercial. Un sef de tren imi spunea “nu-l cunosc pe Rodrigo dar il cunosc pe dragos, iar o vorba veche spune : spune cu cine umbli ca sa-ti spun cine esti”. Rodrigo, debaraseazate de acest individ daca vrei sa faci impresie buna.
Apropo cu cati membrii de sindicat a venit, 20 si astia suspendati ?
-intoxicare
-mesaj tipic de intoxicare din partea administratiei
Daca membri de sindicat sunt fraeri {de astia are nevoie puterea } o sa suporte la infinit,si sa nu uitam ca marea majoritate am crescut si trait intrun sistem comunist {totalitar} asta vrea actuala conducere in frunte cu ministru transporturilor o conducere totalitarista sa nu miste nimeni in front [noi muncim nu gindim] nici nu va inchipuiti cat poate suporta un fraer mai ales cand nu stie.
TOTI SAU APROAPE TOTI ESALONEAZA DE FRICA MANAGERULUI “SMART” CARE AMENINTA PE TOATA LUMEA FARA NICIO JENA , DOAR ARE SPATE ,ACUM LA CFR CALATORI ASA SE LUCREAZA , TRAIASCA TRADATORII SI PUPANCU…
CAT O SA MAI SUPORTAM ?
“Zilele lui Relu Fenechiu în fruntea Ministerului Transporturilor sunt numărate, şi deja în cadrul USL a început lupta pentru ocuparea postului.
Din informaţiile deţinute ce ZIUAnews, în pole position pentru ocuparea fotoliului de ministru al Transporturilor se află actualul ministru de Interne – Radu Stroe.”
Am tot citit postarile de pana acum. Majoritatea vin la miting “daca au liber”. Eu unul m-am saturat de amenintarile cu datul afara, m-am saturat de fricosi, pot să-ți spun că și eu cred că trebuie să mergem cât mai mulți la Mitingul organizat de FSTFR în 31.05.2013 pentru că am înțeles că mâine va fi propusă în CNC-ul FSTFR data de 31.05.2013, orele 10.30-14.00, si nu inteleg chiar nu va este de ajuns umilinta la care suntem supusi la CFR CALATORI?Nu se mai poate fratilor, trebuie sa luam atitudine, amenintarile si masurile domnului Dorobantu vad ca nu mai duc spre pierderea locului de munca si spre pierderea de vieti omenesti.
Înseamnă ca am fost pacaliti de dnul Rodrigo!
Dep Bc are banii asigurati, noi Facem miting!
Bravo, am luat teapa de la Bc!
Am auzit ca depoulBc sa esalonat cu 300 lei lunar. Așa este? Depoul Pitești ce face? Noi raminem fără bani?
Cristi referitor la comentariul tău: ,, Am tot citit postarile de pana acum. Majoritatea vin la miting daca au liber. Sa inteleg ca nu va este de ajuns umilinta la care suntem supusi la CFR CALATORI? De concediu nu ati auzit? Eu imi iau o zi de CO ca sa vin la miting , atunci cind o fi. Stam si ne vaitam ca niste babe pe net, dar cind e vorba sa facem ceva concret , c-o fi ……, sa vad daca am liber…., sa vad daca ma lasa nevasta s-au barbatul…Pai cu atitudinea astea de perdanti nu facem nimic.Eu unul m-am saturat de amenintarile cu datul afara, m-am saturat de…,, …. pot să-ți spun că și eu cred că trebuie să mergem cât mai mulți la Mitingul organizat de FSTFR în 31.05.2013 pentru că așa am înțeles că mâine va fi propusă în CNC-ul FSTFR data de 31.05.2013, orele 10.30-14.00, pentru un Miting al membrilor de sindicat ai FSTFR cu invitați delegați de la celelalte Federații Sindicale Feroviare și de la Sindicatele afiliate acestora și cu invitați delegati și de la Sindicatele, Federațiile și Fundațiile Membre ale Consiliului Național al Societății Civile (CNSC) în parcul din fața Ministerului Transporturilor unde se așteaptă să participe aproximativ 2000 de protestatari împotriva Conducerii CFR Călători care a anulat peste 150 de trenuri de călători /zi ale CFR Călători din cele 1400 trenuri de călători/zi ale CFR Călători,în primele 5 luni ale anului 2013, după apariția Mersului Trenurilor pe 2013 , împotriva celor care au luat rând pe rând drepturile salariaților CFR-iști printre care și autorizațiile de călătorie, dar și majoritatea permiselor pentru membrii de familie etc.
“Radu Stroe ar vrea la Ministerul Transporturilor.
Zilele lui Relu Fenechiu în fruntea Ministerului Transporturilor sunt numărate, şi deja în cadrul USL a început lupta pentru ocuparea postului.”
http://www.ziuanews.ro/stiri/radu-stroe-ar-vrea-la-ministerul-transporturilor-94096
Dle Rodrigo toti va sustinem si speram ca si cei de la Grivita…revizie si miscare comercial sa se trezeasca macar acum in al 12 ceas…sa fim un tot unitar sa nu mai fim batjocura unora si a altora….mergem toti alaturi de dvs….
Condiția încetării grevei transportatorilor: Demisia lui Relu Fenechiu !!!
http://www.ziuanews.ro/stiri/conditia-incetarii-grevei-transportatorilor-demisia-lui-relu-fenechiu-94057
Transportatorii se pregătesc de grevă generală. Hagiu: Cine e Ponta, cine e USL?!
http://www.ziuanews.ro/stiri/transportatorii-se-pregatesc-de-greva-generala-hagiu-cine-e-ponta-cine-e-usl-94054
cinste lor !!! transportatorilor
http://www.evz.ro/detalii/stiri/relu-fenechiu-si-constantin-nita-remaniati-la-pachet-1038517.html
dă doamne !!!
Asteptam !!!
http://ziarero.antena3.ro/index.php/article/view/id/61538
Sa vedeti vineri actiunea sindicala a transportatorilor rutieri si sa luati exemplu daca vreti sa ne numim sindicat. Daca nu … Dumnezeu cu mila.
»
Editorial
Jupânul căilor furate
Postat la: 20.05.2013 11:08 | Scris de: Ion Teleanu
Jupânul căilor furate… vezi aici… http://www.ziuanews.ro/editorial/jupanul-cailor-furate-93967
Ion Teleanu
No comment… din presa noastra cea de toate zilele(cate or mai fi la calea ferata cu actuala conducere)…
http://www.realitatea.net/pdl-fenechiu-sa-demisioneze-privatizarea-cfr-marfa-un-esec-profund_1183176.html
http://www.ziare.com/cfr-marfa/privatizare/sorin-ionita-sova-si-fenechiu-nu-sunt-in-stare-sa-deschida-o-usa-afara-si-un-ongist-deschide-mai-multe-usi-la-bruxelles-interviu-1236387
http://www.radiotargujiu.ro/127587/stiri-din-locale-din-targu-jiu-gorj/stirile-locale-radio-targu-jiu/ministrul-fenechiu-interpelat-de-deputatul-camelia-khraibani.html
http://www.gazetademaramures.ro/cfr-calatori-izoleaza-maramuresul-13698
http://www.digi24.ro/stire/TRENURI-NESIGURE-Jumatate-din-vagoanele-CFR-Calatori-sunt-vechi-de-40-de-ani_104387
Mesaj pentru Liviu care mi-a trimis mail pe yahoo. Pe domnul Grecu IONEL il stiu , multumesc
Cine stie cine este reprezentantul sindicatului de Iasi de care zice Kim?
Am tot citit postarile de pana acum. Majoritatea vin la miting “daca au liber”. Sa inteleg ca nu va esye de ajuns umilinta la care suntem supusi la CFR CALATORI? De concediu nu ati auzit? Eu imi iau o zi de CO ca sa vin la miting , atunci cind o fi. Stam si ne vaitam ca niste babe pe net, dar cind e vorba sa facem ceva concret , c-o fi ……, sa vad daca am liber…., sa vad daca ma lasa nevasta s-au barbatul…Pai cu atitudinea astea de perdanti nu facem nimic.Eu una m-am saturat de amenintarile cu datul afara, m-am saturat de mosnegii care inca mai lucreaza pe la regionala Iasi si care unii dintre ei sunt “cazuri sociale”, dar nu fac nimic inafara de a juca solitaire,de cei care au virte de pensionare dar stau pe motiv ca nu au ce face acasa si dam afara tineri cu familii, de cei care au firme si vin la serviciu ca sa aiba de unde lua o pensie. Daca multi isi mai pun problema participarii la miting in functie de a avea sau nu liber , atunci degeaba il organizam,dovedim ca ne temem.
Cine poate să-mi răspundă:
-Transportatorii români feroviari pot fi și ei alturi de Transportatorii români rutieri când aceștia opresc total activitatea pentru o perioadă nedeterminată solicitând Guvernului României și Premierului României corectarea anomaliilor legislative actuale în transporturi, eliminarea actelor de corupţie şi un dialog constructiv.” ?
– Se poate ca la Mitingul organizat de FSTFR să vină alături de noi și Transportatorii români rutieri?…
R-TV spunea: “Transportatorii români ameninţă că, începând de joi, opresc total activitatea pentru o perioadă nedeterminată şi au solicitat ambasadelor României, prin Ministerul Afacerilor Externe (MAE), să comunice acest lucru pentru evitarea blocării în România a transportatorilor străini. Transportatorii solicită Guvernului premierului corectarea anomaliilor legislative actuale, eliminarea actelor de corupţie şi un dialog constructiv.” .
Transportatorii români feroviari pot fi și ei alturi de Transportatorii români rutieri?
Se poate ca la Mitingul organizat de FSTFR să vină alături de noi și Transportatorii români rutieri?…
“Transportatorii români ameninţă că, începând de joi, opresc total activitatea pentru o perioadă nedeterminată şi au solicitat ambasadelor României, prin Ministerul Afacerilor Externe (MAE), să comunice acest lucru pentru evitarea blocării în România a transportatorilor străini.
Transportatorii solicită Guvernului premierului corectarea anomaliilor legislative actuale, eliminarea actelor de corupţie şi un dialog constructiv.”
http://www.economica.net/transportatorii-romani-vor-sa-opreasca-activitatea-si-cer-mae-informarea-operatorilor-straini_52910.html
romania uslamista….
„Orice om poate greși“, după cum spunea Cicero în „Philippice“, doar că „numai cel fără minte stăruie în greşeală.“
Este doar un citat, orice asemanare cu subiectul discutiei in cauza este pur intamplatoare.
Daca pana acum aveam oarecare retineri fata de executarea silita, ei bine , dupa ultimile evenimente sunt foarte hotarat sa o aplic.
La cate picioare in fund (scuzati-mi expresia) am luat in ultimul timp de la compania pe care o servesc cu devotament de atatia ani, imi rezerv dreptul de a o executa silit indiferent de urmari.
Ne vedem la MITING, cu cat mai de graba cu atat mai bine.
Condoleante Familiei Negrescu.
Despre eșalonări sau executări pentru obținerea drepturilor sindicale neacordate dar câștigate în instanțe definitiv și irevocabil la Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă din Sighișoara vă rog să discutați cu noul Lider de Sindicat al acestui Sindicat…
Domnule Manolescu Paul aș vrea să-ți spun că la Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă Sighișoara nu mai sunt eu Lider de Sindicat. Vreau să ști că totuși am rămas în mișcarea sindicală feroviară și sunt în prezent Primvicepreședinte al Alianței Naționale Sindicale Feroviare. Vreau să mai ști că domnul Maxim Rodrigo Gabriel este și Președintele Alianței Naționale Sindicale Feroviare, iar domnul Liviu Grab este Secretarul General al Alianței Naționale Sindicale Feroviare. Trebuie să ști că și domnul Popa Constantin este vicepreședinte în Alianța Națională Sindicală Feroviară , în timp ce domnul Nechita Adrian este Consilier Președinte în Alianța Națională Sindicală Feroviară. Altfel spus FSTFR are Reprezentanți în ANSF, iar ANSF are toate reprezentativitățile pentru orice negociere de CCM…
ARTICOLUL 16
(1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
(2) Nimeni nu este mai presus de lege.
ACEST LUCRU NU IL INTELEG CEI DE LA MTI si CFR CALATORI, dar vine o data cand totul se plateste si faptele bune cat si cele rele.
-interpretează legi, după bunul plac
-desface contracte individuale de muncă, ptr. motive inventate.( dupa ordinele si dispozitile lui)
-amenință cu desfințarea Depourilor, Punctelor De Lucru, Anuleaza Trenuri, Inchide Secti De Remorcare.ETC.
-calcă în piciore DEMNITATEA salariatului și mai ales al omului
– a instaurat un climat de teroare în SNTFC
– INCALCA cu buna stinta CCM ,si multe alte LEGI si DREPTURI fara ca nimeni sa ia masuri inpotriva lui, acesta este MANAGERU PRIVAT al CFR CALATORI.
Lucica sunt de acord cu data de 31/05/2013 cu cat mai repede cu atat mai bine… Sincere condoleanțe familiei Negrescu…
Domnule Manolescu Paul țin să te informez că Sindicatele afiliate la FSTFR au ca termen data de 23.05.2013 cînd este Consiliul Național de Conducere al FSTFR să informeze salariații CFR Călători despre disperata intervenție în forță a Conducerii CFR Călători pentru eșalonările drepturilor salariale cîștigate definitiv și irevocabil în instanțe și să-și formeze un punct de vedere în acest sens, pentru ca la ședința CNC al FSTFR din 23.05.2013 , CNC-ul să stabilească care este opțiunea majoritară a salariaților CFR Călători ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR și apoi în consecință să stabilească poziția oficială a FSTFR față de alegerea membrilor de sindicat referitoare la eșalonări și modul în care să se facă acestea sau despre obligarea CFR Călători la plata integrală a drepturilor salariale neplătite și cîștigate definitiv și irevocabil în instanțe și în caz de refuz de trecere la executare silită… Precizez că FSTFR indiferent de opțiunea pe care o au membrii de sindicat va fi alături de aceștia , dar este de sperat ca aceștia să aibe o aceeași poziție chiar dacă este ea și de obligare a CFR Călători la plata integrală a drepturilor salariale neplătite și cîștigate definitiv și irevocabil în instanțe și în caz de refuz de trecere la executare silită…
“Pentru Relu Fenechiu, managementul privat înseamnă ca aceia care au devalizat ani la rând sistemul feroviar românesc, cum este cazul directorilor Micu, Dorobanțu sau Ghibu, trebuiesc promovaţi ca manageri privaţi, dar remuneraţi împărăteşte. Astfel, devalizatorul de ieri, este de astăzi managerul de succes şi, ca atare, trebuie plătit cu mii de euro pe lună. Practic, Fenechiu continuă campania de distrugerea cu bună ştiinţă a căilor ferate…
SURSA ZIUAnews 20.05.2013 vezi aici … http://www.ziuanews.ro/editorial/jupanul-cailor-furate-93967